ficka 0 Posted January 3, 2011 Bilo bi lepo kada bi neko postavio štelovanje ventila na puntu 1.2 V8. Pitanje je i da li se isto šteluju ventili kod benzinca i kod fabričkog lpg? Ide mi drugi servis i ističe garancija. Mislio sam da sve sam odradim, što bih bacao novac u neki ovlašćeni servis.Puno mojih prijatelja ima problem sa poklopcem glave motora, tj. masti im ulje i puno njih to povezuje sa štelovanjem ventila koje su inače odradili u ovlašćenim servisima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 3, 2011 Ako bi trebalo drugacije stelovati ventile od fabrickih normi onda je to zbog loseg benzina,ane zbog LPG-a.Oktanska vrednost plina je oko103 pa ti vidi.Znaci pre ce na benzinu doci do ranijeg paljenja nego na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 3, 2011 Bokija, koja je oktanska vrednost propana, a koja butana?U njihovoj mešavini koja čini TNG, kojeg od ta dva ima više...znatno više? Oktanska vrednost TNG-a na našim pumpama je daleko ispod 100...skoro je bila priča o tome na TV-u (uopšte o kvalitetu svih goriva na našim pumpama)...i rekoše da TNG kod nas ima oko 90 oktana maksimum... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 3, 2011 Evo ja sam "skoro" pa siguran da se popravlja situacija oko kvaliteta ... Do kada ?- Ne znam ! Naime , uporno mi je prijavljivalo gresku do nedavno. Sada , siguran sam , bolji je gas i manje ga trosi iako su zimski uslovi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 3, 2011 Mislim da je oktanska vrednost lpg kod nas od 80 do 85, daj bože da bude 90! Kod fabričkog punta ležišta ventila su od otpornijeg materijala i ventili su drugačije obrađeni, zbog toga sam pitao a ne zbog oktanske vrednosti lpg-a! Verovatno je zazor ventila i isti, ali ja to ne znam, doduše ne znam uopšte koji je zazor ventila kod punta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted February 1, 2014 Ficka, izvini ako te nisam dobro razumeo, da li mislis na usisne i izduvne ventile motora. Ako su ti ventili u pitanju, oni se steluju isto kao i kod starijih modela ( menjaju se plocice ), Steta je sto nisi napisao za koji tip motora ti trebaju podaci pa da ti dam tacne podatke, a ne ovako uopsteno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted August 20, 2014 Baš sam aktivan! Tek sam sada video poruku. Da, mislio sam na usisne i izduvne ventile u glavi motora. Pregazio sam sa puntom 60000km i nikada nisam kontrolisao zazor ventila. Mislim da knjiga kaže na 30000km, ako se ne varam. Pitanje je da li uopšte se zamarati oko toga kada motor funkcioniše skroz O.K. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki01 30 Posted March 13, 2019 I sad 5 godina kasnjje mene zanima isto pitanje? Jel se na Puntu Classic 1,2 benzin šteluju ventili i na kojoj kilometraži? Jesu li ventili sa hidropodizačima ili sa onim pločicama kao kod Zastave? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted March 11, 2020 Bilo bi dobro ako neko ima iskustva sa štelovanjem ventila, i proverom zazora da malo pojasni temu....ja sam na 75000 i mogao bih da izvršim neku proveru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 11, 2020 15 minutes ago, shuxx said: Bilo bi dobro ako neko ima iskustva sa štelovanjem ventila, i proverom zazora da malo pojasni temu....ja sam na 75000 i mogao bih da izvršim neku proveru Ako se auto vozi na LPG potrebno je kontrolisati zazore ventila na bar 30000 km... Ovaj model ima plocice i potrebna je kontrola. Za modele koji imaju fabricki ugrađen LPG zbog drugacijeg ugla naleganja ventila dovoljna je kontrola na velikom servisu. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted March 11, 2020 možeš li reći koje vrednosti zazora treba da budu Z10 2007g 60KS, 188 motor.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted March 11, 2020 1 hour ago, shuxx said: možeš li reći koje vrednosti zazora treba da budu Z10 2007g 60KS, 188 motor.... Fadricki automobili samo na benzin i sa naknadno ugradjenim LPG sistemom : Usis 0.25 do 0.35 izduv 0.35 do 0.45. Automobili sa fabrickim LPG sistemom : Usis 0.30 do 0.40 izduv 0.40 do 0.50. Automobili sa fabrikim CNG sistemom : Usis 0.25 do 0.35 izduv 0.35 do 0.45. Sve mere su na hlado. 3 shuxx, Reacher Gilt and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites