Jump to content
FAS Goran
Veki

Punto mk.2b Mjet, JTD - vlaži nafta / pumpa visokog pritiska

Recommended Posts

Probali al opet nece da upali. Torque izbacuje ovu gresku. Izgleda da ga muci nesto drugo ...
ugytadat.jpg

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Edited by podvarak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probali al opet nece da upali. Torque izbacuje ovu gresku. Izgleda da ga muci nesto drugo ...

ugytadat.jpg

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

to je greska za relej grejaca kolko gledah to je kutija nakacena sa prednje strane aku

vidi kad das kontakt dolazi li struja na grejace zagrebi kabal daj kontakt ako sija fazlampa znaci ima struje

mada od silnog verglanja moze to da izbaci tako je i meni cak i senzor radilice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi ovo ti izvukao ispod oveplasticne zastite ili je neko ovo sve izveo gore prepravljao il slicno


A jesi li probao ovo sa fazlampom

da vidis dolazi li struja do grejaca

skalperom malo zagrebes zicu od grejaca stavis fazlampu stipalku fazlampe na masu bilo gde i kad das kontakt ako sija znaci struja ti dolazi do grejaca nesto drugo je u pitanju inace posle 10 sekundi releji caknu kad su zagrejali vidi i to dal se cuje sta


cak mislim ovo sto si cisti da nisu releji grejaca 

 

T2e_C16_Z_EE9s2ui_O_BRwqs_S0h_60_35.jpg

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo stoji ovako od kad znam za punta. 

 

A nemam ispitnu lampu kod sebe, majstor mi rece da ga odslepam do servisa pa da se tamo cimaju dalje ... Javljam sta je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo stoji ovako od kad znam za punta. 

 

A nemam ispitnu lampu kod sebe, majstor mi rece da ga odslepam do servisa pa da se tamo cimaju dalje ... Javljam sta je bilo.

Ova slika to ti je relej grejaca i nalazi se ispod ovih tvojih u toj velikoj crnoj kutiji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaaa. Ja sam mislio da su to ova mala dva releja odozgo. Odoh probam i to :)

 

Hvala puno na pomoci!


Borba je trajala citavih 30sec, dok nisam shvatio da nisam ja bas za to :) Hvala tebi druze jos jednom na svemu, ovo ipak ostavljam majstorima da se zezaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veki svaka čast na postovima, pre neki dan otvorio haubu da promenim sijalicu kad vidim nešto vlaži na motoru.Kao i ti nisam znao šta se tu nalazi,odem do majstora otvorim haubu i on kao iz topa bosch pumpa , 20e demontaža i montaža i za bošistu  100e. probam na netu da nađem rešenje i naiđem na tvoje postove! Zamenim gumicu i problem rešen !!!

 

:cheers:


Podvarak to crevo sluzi za vraćanje viška nafte u rezervoar(saznao sam pre dva dana) :-)

Edited by punto1.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saznah i ja, samo ne znam dal zbog toga nece da upali uopste. Danas mi stizu gumice pa cemo videti ;-)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saznah i ja, samo ne znam dal zbog toga nece da upali uopste. Danas mi stizu gumice pa cemo videti ;-)

Sent from my Nexus 5 using Tapa

Javi nam obavezno sta je bilo u pitanju da pojacamo temu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenismo gumice, sad je propisala na sredini i mora definitivno da se predihtuje (20e demontaza/montaza i 80e delovi). Full servis sa ventilima i ostalim munjama je jos 160e preko toga, a to ce se znati dal treba tek kad se otvori. Ovo su cifre iz Bosh servisa na Galenici (Zemun).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bice sam

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

samo dihtovanje, stotinak eura

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ko i meni ja zamenio sve suva kao barut taman se pohvalih na forumu ono pustize one sa strane  :smoke: izgleda da je to znak cim jedna pusti ni ostale nisu u nekom stanju i ja menjam cim skupim kintu mada ima polovnih pumpi po 70,80 evra al ko zna kolko su ti auti presli 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuo sam danas da ovi s galenike uvek forsiraju pricu da mora kao full remont.

Elem, sad vozim gazdin bravo. Kupljen nov ovde, evo koliko je presao za 13 god :-)

y6u9u4er.jpg

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, gledao sam kod sebe na autu i mislim da mi curi CR pumpa, ali kad prstom uhvatim malo tog taloga on je crn kao ulje motorno, a ne kao dizel gorivo.

 

Ovo je slika pumpe (da li je ovo uopste pumpa jer mi izgleda nekako dosta drugacije nego te sa vasih slika?)

 

U pitanju je Punto JTD 2001 1.9

 

76tYfeo.jpg

 

A na ovoj slici sam zaokruzio gdje mi pusta to:

 

 

86BaULD.jpg

 

 

Boja gdje sam zaokruzio bjelom tu mi se manifestuje to crno pustanje, a cijev koja je oznacena crvenom je iz nekog razloga isto masna, al ine vjeruejm da se sliva dole jer je nekako daleko. Zna li neko u cemu je problem?

 

 

LP

Edited by n0va

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo su ti slike loše,ali to nije CR pumpa već vakum aparat servo uređaja kočnica. Koliko sam uspeo da vidim taj deo je do akumulatora, a Cr pumpa je na suprotnoj strani,do levog koša (gledano od prednjeg branika)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam blic na telefonu, a slikao sam po mraku pa zato :), a sta bi moglo tu da curka kod vakuum pumpe? Nije valjda ulje od kocnica?! :o

 

Pogledacu onda sutra pumpu da vidim u kakvom je stanju ona, imam osjecaj (mozda sam umislio) da mi auto vise trosi u zadnje vrijeme, dijagnostika ne prijavljuje gresku, sta mislite da skrenem pogled na MAF-protokomjer? Da ga skinem i ocistim? Board komp prikazuje 12km/l sto je u prevodu 8 litara gradske voznje (Banja Luka) je u pitanju tako da nije kao u Beogradu guzva, ali nisam board resetovao ima tri mjeseca.

Edited by n0va

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto curka iz vakum pumpe ( takozvane Curke :D) je motorno ulje. Odvijes ta tri srafa i ispod stoji gumica koja je kod tebe verovatno stradala. Ili je promeni ili ako je cela namazi silikonom (za dihtunge) i vrati.

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, onda mi to nije toliko ni hitno, nego bacio sam pogled ovaj put na stvarnu CR pumpu, onako cini se vlazna i smrdi dizel iz nje.... tako da je i to los znak :(

Nije da je mokra kao da curi vec izgleda kao da se pomjesalo gorivo sa prasinom pa ono prljavo. Vecina prljavstine i masnove se nalazi na onom metalnom konektoru sto se odvrce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini plasticni poklopac, prebrisi pumpu pa onda isprati stanje. Mozda ti vlazi neko crevce za visak koje ide na diznama pa zbog toga smrdi a to ne vidis od poklopca.

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuo sam poklopac, vidim da je pumpa vlazna ali ne sad da lije gorivo, pogledacu jos sutra kad svane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto curka iz vakum pumpe ( takozvane Curke :D) je motorno ulje. Odvijes ta tri srafa i ispod stoji gumica koja je kod tebe verovatno stradala. Ili je promeni ili ako je cela namazi silikonom (za dihtunge) i vrati.

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

jesi li ti menjao ovu gumicu ovde i meni malo izlazi i jel komplikacija neka ima li gumica da se kupi il neka improvizacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...