podvarak 1 Posted February 7, 2014 (edited) Probali al opet nece da upali. Torque izbacuje ovu gresku. Izgleda da ga muci nesto drugo ...Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Edited February 7, 2014 by podvarak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 7, 2014 Probali al opet nece da upali. Torque izbacuje ovu gresku. Izgleda da ga muci nesto drugo ...Sent from my Nexus 5 using Tapatalkto je greska za relej grejaca kolko gledah to je kutija nakacena sa prednje strane akuvidi kad das kontakt dolazi li struja na grejace zagrebi kabal daj kontakt ako sija fazlampa znaci ima strujemada od silnog verglanja moze to da izbaci tako je i meni cak i senzor radilice Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 7, 2014 Oksidiralo sve. Sacu ocistim.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 7, 2014 Ocistio sam kontakte i pokusao da zamenim mesta relejima i osiguracima al opet nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 7, 2014 (edited) Jesi ovo ti izvukao ispod oveplasticne zastite ili je neko ovo sve izveo gore prepravljao il slicnoA jesi li probao ovo sa fazlampomda vidis dolazi li struja do grejacaskalperom malo zagrebes zicu od grejaca stavis fazlampu stipalku fazlampe na masu bilo gde i kad das kontakt ako sija znaci struja ti dolazi do grejaca nesto drugo je u pitanju inace posle 10 sekundi releji caknu kad su zagrejali vidi i to dal se cuje stacak mislim ovo sto si cisti da nisu releji grejaca Edited February 7, 2014 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 7, 2014 Ovo stoji ovako od kad znam za punta. A nemam ispitnu lampu kod sebe, majstor mi rece da ga odslepam do servisa pa da se tamo cimaju dalje ... Javljam sta je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 7, 2014 Ovo stoji ovako od kad znam za punta. A nemam ispitnu lampu kod sebe, majstor mi rece da ga odslepam do servisa pa da se tamo cimaju dalje ... Javljam sta je bilo.Ova slika to ti je relej grejaca i nalazi se ispod ovih tvojih u toj velikoj crnoj kutiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 7, 2014 Ahaaa. Ja sam mislio da su to ova mala dva releja odozgo. Odoh probam i to Hvala puno na pomoci!Borba je trajala citavih 30sec, dok nisam shvatio da nisam ja bas za to Hvala tebi druze jos jednom na svemu, ovo ipak ostavljam majstorima da se zezaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
punto1.3 0 Posted February 9, 2014 (edited) Veki svaka čast na postovima, pre neki dan otvorio haubu da promenim sijalicu kad vidim nešto vlaži na motoru.Kao i ti nisam znao šta se tu nalazi,odem do majstora otvorim haubu i on kao iz topa bosch pumpa , 20e demontaža i montaža i za bošistu 100e. probam na netu da nađem rešenje i naiđem na tvoje postove! Zamenim gumicu i problem rešen !!! Podvarak to crevo sluzi za vraćanje viška nafte u rezervoar(saznao sam pre dva dana) :-) Edited February 9, 2014 by punto1.3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 10, 2014 Saznah i ja, samo ne znam dal zbog toga nece da upali uopste. Danas mi stizu gumice pa cemo videti ;-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 10, 2014 Saznah i ja, samo ne znam dal zbog toga nece da upali uopste. Danas mi stizu gumice pa cemo videti ;-)Sent from my Nexus 5 using TapaJavi nam obavezno sta je bilo u pitanju da pojacamo temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 10, 2014 Naravno! ;-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 10, 2014 Zamenismo gumice, sad je propisala na sredini i mora definitivno da se predihtuje (20e demontaza/montaza i 80e delovi). Full servis sa ventilima i ostalim munjama je jos 160e preko toga, a to ce se znati dal treba tek kad se otvori. Ovo su cifre iz Bosh servisa na Galenici (Zemun). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 10, 2014 Ma bice samSent from my GT-S7560 using Tapatalksamo dihtovanje, stotinak euraSent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 10, 2014 Bas ko i meni ja zamenio sve suva kao barut taman se pohvalih na forumu ono pustize one sa strane izgleda da je to znak cim jedna pusti ni ostale nisu u nekom stanju i ja menjam cim skupim kintu mada ima polovnih pumpi po 70,80 evra al ko zna kolko su ti auti presli Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted February 11, 2014 Cuo sam danas da ovi s galenike uvek forsiraju pricu da mora kao full remont. Elem, sad vozim gazdin bravo. Kupljen nov ovde, evo koliko je presao za 13 god :-) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 11, 2014 A moj Punto jedva 180kkm nagurao i to tamo negde u belom svetu do 2008 godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted February 18, 2014 (edited) Pozdrav svima, gledao sam kod sebe na autu i mislim da mi curi CR pumpa, ali kad prstom uhvatim malo tog taloga on je crn kao ulje motorno, a ne kao dizel gorivo. Ovo je slika pumpe (da li je ovo uopste pumpa jer mi izgleda nekako dosta drugacije nego te sa vasih slika?) U pitanju je Punto JTD 2001 1.9 A na ovoj slici sam zaokruzio gdje mi pusta to: Boja gdje sam zaokruzio bjelom tu mi se manifestuje to crno pustanje, a cijev koja je oznacena crvenom je iz nekog razloga isto masna, al ine vjeruejm da se sliva dole jer je nekako daleko. Zna li neko u cemu je problem? LP Edited February 18, 2014 by n0va Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 18, 2014 Malo su ti slike loše,ali to nije CR pumpa već vakum aparat servo uređaja kočnica. Koliko sam uspeo da vidim taj deo je do akumulatora, a Cr pumpa je na suprotnoj strani,do levog koša (gledano od prednjeg branika)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted February 18, 2014 (edited) Nemam blic na telefonu, a slikao sam po mraku pa zato , a sta bi moglo tu da curka kod vakuum pumpe? Nije valjda ulje od kocnica?! Pogledacu onda sutra pumpu da vidim u kakvom je stanju ona, imam osjecaj (mozda sam umislio) da mi auto vise trosi u zadnje vrijeme, dijagnostika ne prijavljuje gresku, sta mislite da skrenem pogled na MAF-protokomjer? Da ga skinem i ocistim? Board komp prikazuje 12km/l sto je u prevodu 8 litara gradske voznje (Banja Luka) je u pitanju tako da nije kao u Beogradu guzva, ali nisam board resetovao ima tri mjeseca. Edited February 18, 2014 by n0va Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 18, 2014 To sto curka iz vakum pumpe ( takozvane Curke ) je motorno ulje. Odvijes ta tri srafa i ispod stoji gumica koja je kod tebe verovatno stradala. Ili je promeni ili ako je cela namazi silikonom (za dihtunge) i vrati.Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted February 18, 2014 Aha, onda mi to nije toliko ni hitno, nego bacio sam pogled ovaj put na stvarnu CR pumpu, onako cini se vlazna i smrdi dizel iz nje.... tako da je i to los znak Nije da je mokra kao da curi vec izgleda kao da se pomjesalo gorivo sa prasinom pa ono prljavo. Vecina prljavstine i masnove se nalazi na onom metalnom konektoru sto se odvrce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 18, 2014 Skini plasticni poklopac, prebrisi pumpu pa onda isprati stanje. Mozda ti vlazi neko crevce za visak koje ide na diznama pa zbog toga smrdi a to ne vidis od poklopca.Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted February 19, 2014 Skinuo sam poklopac, vidim da je pumpa vlazna ali ne sad da lije gorivo, pogledacu jos sutra kad svane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 21, 2014 To sto curka iz vakum pumpe ( takozvane Curke ) je motorno ulje. Odvijes ta tri srafa i ispod stoji gumica koja je kod tebe verovatno stradala. Ili je promeni ili ako je cela namazi silikonom (za dihtunge) i vrati.Sent from my GT-S7560 using Tapatalkjesi li ti menjao ovu gumicu ovde i meni malo izlazi i jel komplikacija neka ima li gumica da se kupi il neka improvizacija Quote Share this post Link to post Share on other sites