Jump to content
FAS Goran
Veki

Punto mk.2b Mjet, JTD - vlaži nafta / pumpa visokog pritiska

Recommended Posts

VEKI, znači, za odzračavanje isti sistem primeniti kao pri zameni filtera.

MSPK, imam još vremena, nije mi za vrat. Ova moja pumpa je onda jednom malo pustila goriva. Od onda auto palim odmah posle gašenja grejača i nemam curenja. Ipak, ovako nije sigurno, pa moram da budem u pripravnosti.

Što se tiče Granda, mora da bude samo sa ovim motorom i sa 5 vrata. Tražiću ga (kada za to dođe vreme) ako treba i 6 meseci, dok ne nađem onaj pravi. Ovaj punto ide ženi umesto yuga, a grande meni. Nisam bez auta i imam vremena za potragu.

 

da jel pazi kad budes dao kontakt jednom dva puta sav vazduh do pumpe ce se vratiti u rezervar onda ti ostaje verglanja 5-6 sec i to je to kad upali nema vise zajebancije sa vazduhom

imas li broj jel to neki servis za 60 e predihtavanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je osnovno predihtavanje (za 60 eura) ali nejčešće strada i neki ventil. Skidanje i montaža pumpe je u tom servisu 10 eura dok svi ostali traže 20 - 25 eura. Servis je u Surčinu i obavezno je zakazivanje nekoliko dana unapred zbog velike gužve. Naćiću i broj i okačiti ovde da ljudi znaju a i ako je već neko radio tamo svoju pumu da prenese svoja iskustva.

Evo pronašao sam:

Prvi servis je Panić Bosh servis i cena za predihtavanje je 65 eura. Skidanje i montaža pumpe 20 eura. Ulica je Mokroluška 82d Tel. 065/393-10-50

Drugi servis je Dizel Servis Kekuš Vojvođanska 389, Surčin. Kod njih je predihtavanje 60 eura a demontaža i montaža pumpe 10 eura. Tel. 065/8620-844

Edited by vladag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc auto promeni zvuk poce nesto da kuca caka cak otvorim haubu cuje se iz predela lanca,kad kod majstora izbija kompresiju i naftu na diznu.Muka bez alata skinuti zapeklo kad dole jedna petina bakarne sajbne ispod dizne progorela i zato je pustao.Morali smo obe da skinemo jer se u paru skidaju pa smo obe odradili, A inace pre toga mi isparenja smrdela u kabini od nafte ja sve mislio lose gorivo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam temu jer sam se nasao u njoj! Lancica y 2004 1.3 mjet. imam kapljanje izmedju motora i cr pumpe visokog pritiska i vlazenje na ona dva crevceta na njo.

Postavljam pitanje sta uraditi? Kupiti polovnu za 40E (za toliko sam nasao uz garanciju necurenja) ili nositi pumpu kod BOSISTE na predihtovanje a moz se desi jos uzgred nesto. Moze da kosta od 80 pa do 160 E !

Dal je neko kojim slucajem skoro radio ovo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi polovnu i metni.
Tvoju sredi kada budes imao vise novca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze ako procuri sa strane da i semering oslabi da naftu ubacuje u motorno ulje?

Meni je sad procerela vise malo prokapala kad je mraz ali neskida mi se po ovoj hladnoci

Auto radi normalno pali vuce ko blesav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto meni curenja na dolaznim crevcima gore na pumpi 1.3 mjet (nizak pritisak, jedno je dolazno od filtera a drugo dolazno od preliva). Proletos sam rešavao već isto, stavljene su mi gumice zrenjaninske firme "sigurnost", koštaju 2 dinara i odmah mi je rečeno da ne znaju koliko će da traju. Inače, te gumice nisu u kompletu zaptivki za dihtovanje te pumpe pa lokalni bošista tvrdi da se moraju nabavljati po meri zasebno.

 

To od proletos je držalo do ovih dana čim je zahladilo. Kada se auto ugreje ne curi, kaplje samo par minuta na hladnom startu.

 

Zna li neko gde mogu nabaviti kvalitetnije gumice "po meri" ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod bosiste :D To je normalno kada su losije gumice, cim zahladi on kape par minuta dok se one prosire i posle nema. Mislim da je dihtovanje pumpe 50-80e

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam dihtovao pumpu kod bošiste proletos, pumpa je balavila na spojevima. I to je bilo ok urađeno osim ovog curenja na 2 gornja crevca gde gumice nisu u kompletu koji bošisti nabavljaju kada predihtuju pumpu. Reklamirao sam to ko njega, on mi stavi druge gumice, držalo je do sad. Tražim samo mesto gde mogu kupiti kvalitetnije gumice, za bošistu više i nema posla, te gumice se promene za 2 minuta sa jednim toreksom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima injektor sa pumpom ili si mislio na levo crevo na pumpi? U svakom slucaju, svrati do bosh servisa, oni svakako imaju sve gumice i ostalo sto treba :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je ovaj injektor na slici ispod i ta "bela" gumica na njemu:

 

Capture.thumb.PNG.a56a9da28acd1f82003300d19ad78809.PNG

 

Trazio sam na internetu ali uglavnom svi prodaju set gumica za celu pumpu, niko ne prodaje samo jednu gumicu pa ako znas gde bih mogao da nabavim konkretno samo ovu gumicu znacilo bi mi :D 

Edited by Betonac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem :D
Meni kada nesto tako treba svratim do bosh servisa i kupim. Pre 3 dana sam bas kupio onaj vrh na injektoru, plasticni gde se navlaci crevo za visak

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2020 at 11:38 PM, Betonac said:

U pitanju je ovaj injektor na slici ispod i ta "bela" gumica na njemu:

 

Capture.thumb.PNG.a56a9da28acd1f82003300d19ad78809.PNG

 

Trazio sam na internetu ali uglavnom svi prodaju set gumica za celu pumpu, niko ne prodaje samo jednu gumicu pa ako znas gde bih mogao da nabavim konkretno samo ovu gumicu znacilo bi mi :D 

To nije injektor. To je priključak creva niskog pritiska koje dolazi od filtera goriva ili je preliv (nešto od ta dva). Gumica za njega ne postoji u setu gumica za dihtovanje te pumpe, znači taj set ne vredi kupovati. Gumice možeš tražiti po dimenziji stare, daju se slične pronaći kod prodavaca zaptivnih gumica, ali meni već treća promenjena gumica opet na jačem minusu blago propušta po koju kap. Majstori uglavnom gledaju da premere tu staru gumicu pa da stave malo veću dimenziju a da može da se upakuje. Bošista u Zrenjaninu (KPM) sleže ramenima, on ne ume da nabavi bolju gumicu koja neće ubrzo da procuri. Možda bolji bošista negde i ume da nabavi valjanu gumicu ili bolji majstor.

 

On 1/12/2020 at 11:40 PM, MS PK said:

Verujem :D
Meni kada nesto tako treba svratim do bosh servisa i kupim. Pre 3 dana sam bas kupio onaj vrh na injektoru, plasticni gde se navlaci crevo za visak

Reci kod kog bošiste da svratim, sve jedno mi je gde god da je u Srb, samo da mi da odgovarajuću gumicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam problem resio tako sto sam kupio original bosch prikljucak creva i ceo prikljucak zamenio. Proslo je vise od mesec dana i ni jedna kapljica nije izasla. Prikljucak sam kupio negde u Kumodrazu a kontakt su mi dali fini ljudi iz "Prosport Auto" u Vojvode Stepe. Cena prikljucka je malo iznad 2000 din. Svakako mi je bila jeftinija varijanta nego da dajem 120 evra mehanicaru i bosisti da predihtuju celu pumpu. Videcemo kako ce se ponasati kasnije.

 

P.S. ako sam menjas prikljucak obavezno namazi neku tovatnu mast na gumicu pre nego sto namontiras prikljucak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...