MS PK 7729 Posted February 21, 2014 Nisam menjao. Nije nikakva komplikacija menjaj je slobodno. Da li ima da se kupi ne znam stvarno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 21, 2014 ok vidim imam tu po neku kap nekad al valja znati sta raditi kad dodje vreme zahvaljujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted February 22, 2014 Mislim da kod mene curi kod metalnog dihtunga koji se nalazi izmedju motora i vakuum pumpe, izgleda da je dihtung od bakra ili neceg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 5, 2015 interesuje me nacin skidanja pumpe visokog pritiska kod multijet 1.3 punta. odsrafio sam tri srafa kojima je pumpa pricvrscena za motor, ali nema teorije da se skine. moze li pomoc ako neko ima iskustva sa tim?hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 5, 2015 (edited) jes da je glupo pitanje a jesi li osafi ona dovodna i odvodna creva ,pumpu vise nista ne bi trebalo da drzi eventualno pogledaj vakum parat on je odmah pored da od njega nesmeta da se nesmetano izvuce pumpu moras i povuci malo jer ima gumicu semering izmedu pumpe i motora Edited September 7, 2020 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 5, 2015 hvala probacu sutra, sva creva otkacena svi srafovi skinuti Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 7, 2015 uspeo da otkacim, i skinem cr pumpu, koja kolicina ulja ide u vakuum aparat koji je iznad cr pumpe i koji tip ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 8, 2015 Kako si izvuko jel je drzala vakum pumpa jel tu bio problem kod izvlacenja.Ja mislim a ti proveri da ulje u vakum pumpu ulazi preko motora al to mozda i nije tacno jel nema mi nesto logike da neko drugo ulje ide posebno u pumpu ovo sam onako napisao kao predpostavku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 8, 2015 Sraf na cr pumpi koji je ka kabini je problem pri skidanji, ne moze da se izvadi od vakum aparata. dovoljno je popustiti srafove koji drze vakum aparat (ne skidati ih potpuno) kako bi se izvadio taj sraf koji drzi cr pumpu. Cr pumpa se lagano izvuce drzeci kuciste pumpe u nivou svake od cetvrtki (kao mercedesov znak). Sve u svemu svaki sledeci put je lakse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 9, 2015 Odlicno jel nosis pumpu na remont na zamenu gumica?Ako da napisi ako stignes kolko te je para to izaslo u uzicu za skidanje i vracanje pumpe 50 e bez remonta pumpe.I ovo ide li ulje u vakum da cisto znamo jer i dosta ljudi kao ja voze a pumpe im vlaze i negine nam skidanje pa da cisto svi znamo kako sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
odlican05 0 Posted February 11, 2015 Pumpa predihtovana (80 evra), osovina pumpe zamenjena (50 evra), montaža i demontaža pumpe (20 evra). Po montaži nema ni kapi gotiva da curi tamo gde je šikljalo pre servisa. Saznao da se vakum aparat sam dopunjuje iz motora sa uljem. Kočnica popušta polako. Pozdrav svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 11, 2015 Odlicno , a i mi smo nesto naucili Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 21, 2015 (edited) Jutros na prvom paljenju me je počastila barica dizela ispod auta. CR pumpa je puštala na donjem deklu. Zanimljivo je da je tokom dana curenje potpuno prestalo. Moguće je da curi samo tokom rada pumpe u rezervoaru (dok nabije pritisak u sistemu) i to samo dok je motor hladan. Ukoliko imate neki servis za preporuku napišite mi kontakt telefon i koliko je koštao zahvat. Hvala unapred. Još nešto, koliko je potrebno vremena serviseru da predihtuje pumpu (to pitam da ako rešim da je ja skinem, odnesem da predihtujem i namontiram nazad na auto, za isti dan). Edited March 21, 2015 by vladag Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 21, 2015 Curi kad je hladan jer se tada malo skupe gumice. Posle kad se zagreje prestane jer se i one malo rasire. Traje to tako neko vreme dok ne procuri skroz Ja svima preporucujem Bosh servis iz Pasjaka kod Stopanje, i sam iskljucivo tamo idem. Skuplji su ali su vrh servis. Ako ti odgovara mogu da ti napisem telefon.Pre dve nedelje smo to dihtovanje radili na kombiju, cene su od nekih 70-120e i garancija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted March 21, 2015 (edited) Kupi neke kineske torexe,žrtvuj odgovarajući,stegni sva četiri šrafa na donjem poklopcu CR pumpe. 99% ćeš rešiti problem. Skrati ga,iskrivi,i zategni! Edited March 21, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 22, 2015 MS PK, malo mi je dalje Stopanja, ali ništa nije daleko ako se kvalitetno odradi posao. Da li skidaju pumpu na licu mesta ili moram da je donesem već skinutu. Koliko traje predihtavanje pumpe i koliko je konkretno samo predihtovanje ove pumpe (naravno ako znaš tu informaciju)? Obavezno mi pošalji njihov broj telefona ili na pp a možeš da napišeš i na forumu. Nadam se da moderator neće da se ljuti, ipak je to jako korisna informacija. VICENT, svakako moram da skinem akumulator i njegovu kutiju da razradim osovinicu poluge menjača za bočno kretanje tako da ću to svakako odraditi i sa toreksom i cr pumpom. Međutim, kako čitam na forumu, gumice kada ostare, dotezanje privremeno rešava problem (oko 3 meseca) tako da mi predihtovanje pumpe ne gine.Razmišljam i o kupovini polovne cr pumpe ali to je mačka u džaku. Može da procuri nakon 2 meseca a možda i nikad ne bude problema. Tako da je najsigurnija solucija predihtavanje moje a i slično košta.Kada sam imao Picassa, majstor mi je slao dizne na remont u Novo Mileševo. Kakvi su oni sada i da li rade predihtavanje ove CR pumpe. Da li je neko radio pumpu kod njih skorije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 22, 2015 037 736 644Nista ti ne nosis, oni sve rade na licu mesta. Pozovi pa se raspitaj za cenu i sve ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted April 2, 2015 Jel neko sam skidao i vraćao cr pumpu na 1.3 mjt. Ima li negde napisana procedura prilikom demontaže i potonje montaže? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 2, 2015 Lepo pise iznad nema tu mnogo mudrolije znaci pored prvo osafiti vakum aparat i tri toreksa sto drze pumpu raskaciti creva i to je to obrnutim redosledom vratiti Najveci problem je skupiti pare za remont Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted April 4, 2015 Ja planiram da kupim polovnu sa garancijom a potom da ovu koja mi je sada na kolima remontujem i tako imam spremnu rezervnu. Da li je potrebno neko odzračavanje sistema kada se namontira druga pumpa ili vrati remontovana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 4, 2015 Cekaj, sta ce ti dve pumpe? Posto je polovna? Jel znas i da posle remonta imas garanciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted April 4, 2015 Polovna je 50 - 60 eura, sa garancijom. Planiram uskoro još i kupovinu grande punta sa ovim motorom, tako da će mi rezervna pumpa dobrodoći. Uostalom, svakako mi ostaje ova moja posle ugradnje polovne (pa što je ne bi onda kasnije, kada budem imao neku kintu, remontovao). Malo sam se raspitao i za servis. Ukoliko su ventili pumpe ok (nisu se usekli u dekli) predihtavanje pumpe je 60 eura i to je najjeftinija varijanta. Ukoliko se mora menjati još neki ventil to je 20 - 25 eura po komadu. Ovo sve pod uslovom da je pumpa ok i da nema neki teži problem t.j. havariju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 4, 2015 Ma uradi tvoju to ti je najbolje. Grande dok dodje...pa da li ce biti bas taj motor.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted April 4, 2015 Ja planiram da kupim polovnu sa garancijom a potom da ovu koja mi je sada na kolima remontujem i tako imam spremnu rezervnu. Da li je potrebno neko odzračavanje sistema kada se namontira druga pumpa ili vrati remontovana? Za ozracavanje je dovoljan kontakt 2 puta kao i kod zamene filtera nafte pumpa iz rezervara sav vazduh izbije malo verglanja za prvi put i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted April 5, 2015 VEKI, znači, za odzračavanje isti sistem primeniti kao pri zameni filtera.MSPK, imam još vremena, nije mi za vrat. Ova moja pumpa je onda jednom malo pustila goriva. Od onda auto palim odmah posle gašenja grejača i nemam curenja. Ipak, ovako nije sigurno, pa moram da budem u pripravnosti.Što se tiče Granda, mora da bude samo sa ovim motorom i sa 5 vrata. Tražiću ga (kada za to dođe vreme) ako treba i 6 meseci, dok ne nađem onaj pravi. Ovaj punto ide ženi umesto yuga, a grande meni. Nisam bez auta i imam vremena za potragu. Quote Share this post Link to post Share on other sites