Veki 8 Posted December 29, 2010 Ne znam koji je ovo deo al na njemu sa donje strane vlazi ulje ili nafta.Odnosno na dnu ovog dela ima kao cetvrtka stegnuta sa 4 toreksa i na njenoj gumici il dihtungu vlazi ne mnogo al za 7 dana kao isparenja masna Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 29, 2010 Ako se to nalazi pored akumulatora, onda je to Bosch pumpa visokog pritiska za common rail. Mislim da je tu opasno ako vlaži, bolje idi u sevis da vide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 29, 2010 Da to je to nalazi se odma pored akumulatora i malopre utvrdjeno da vlazi na dihtungu jedne od cetvrtki meni to vlazi mesecima na 3000 km mozda cetri kapi ali nije ni u kapima nego kao isparenja ne znam kako da opisem kao da je cadjavo samo sto je masno...pozabavicu se time kad budu lepsi dani odnosno potrebno je samo gumicu zameniti al moram da vidim gde da je nadjem...probacu i da zategnem torekse al hladno napolju...Reko da vidim jel imo ko iskustva sa tim ne bi da skinem cetvrtku a otud neke opruge i nesto da izleti pa kud onda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 29, 2010 Zamenu zaptivki ne preporucujem sam da radis,jer nakon demontaze postoji procedura ponovnog vracanja glava pumpe. Bolje prepusti strucnjaku-bosisti koji je to radio vec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 31, 2010 Danas skracen toreks (kineski) na 1/3 da bi mogao da zavucem da dotegnem malo torekse mozda ce prestati...al zbog ng nisam stigao da dotegnem jer ipak mora malo vise paznje da se posveti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 4, 2011 sva isparenja lepo prebrisana sve ocisceno dotegnuti po malo svi toreksi sad cemo videti dal ce se sta pojaviti preso sam 100 km od tad i nista sve suvo al vreme ce pokazati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 17, 2011 Ovih dana vozeno od zatezanja predjeno 1700 km i nema ni isparenja ni vlazenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rupesmen 0 Posted January 23, 2011 Druze imao sam slican problem i kod mene je rijesen tako sto su zamijenjne gumice na crijevima koje su slabije dihtovale,bile su istrosene,gumice i zamjena 5 evra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted January 23, 2011 ^^^ Sefe gde si radio zamenu Nije vlazilo medjutim juce opet ima malo isparenja al nije ko pre pa da znam ako se stanje pogorsa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rupesmen 0 Posted January 23, 2011 Na Palama zivim,i tu sam i radio i sav posao ne traje duze od 20 minuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
simkeb 0 Posted October 2, 2011 ^^^ Druze imam i ja isti problem kao i ti, hteo bih samo da pitam kako bih mogao doci do tog majstora sto je tebi radio na Palama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
123Pedja 0 Posted December 19, 2011 (edited) U pitanju je Bosch pumpa CP1S3, komon rail pumpa sa 1.9 JTD motora, na putu, 2003 godiste, 63 KW.Kada parkiram auto sa kartera kaplje dizel gorivo i to sve vise i vise. Otprilike od pre tri nedelje.Svracao sam kod majstora za Bosch pumpe, trazi 80 eura za zamenu kompleta gumica, a da mu ja odnesem pumpu.To znaci jos 20 evra za skidanje i ponovnu montazu Bosch pumpe.Na netu sam nasao komplete gumica za remont pumpe po ceni od 15 funti, i u francuskoj 17, 20 eura.Interesuje me ako neko zna gde kod nas kupiti komplet gumica za zamenu na pumpi, posto bih mozda pokusao i sam da zamenim. Iam neka firma u Novom Sadu, koja radi to, ali nemogu nikako da nadjem.Mislim da je mozda majstorovih 50 60 eura za ruke malo previse za sat posla, s obzirom da komplet gumica kod nas nije vise od 30 ak eura.Ima li ko iskustva sa ovim problemom i kako je resio.HVALA Edited December 20, 2011 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 19, 2011 Probaj kod njih http://www.zeravicabosch.co.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 20, 2011 Ispod plavog mosta ima Bosch servis, jedino što se njima nosi (ili oni dolaze po već skinutu pumpu), tj. ne skidaju je oni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
123Pedja 0 Posted December 20, 2011 Zamenu zaptivki ne preporucujem sam da radis,jer nakon demontaze postoji procedura ponovnog vracanja glava pumpe. Bolje prepusti strucnjaku-bosisti koji je to radio vec.Gledao sam crtež sklopa pumpe.Da li ova CR CP1S3 pumpa ima neku caku oko podešavanja, jer delujene preterano složena kao linijske pumpe.Imam utisak da bi se mogle zameniti gumice i bez nošenja u servis.Ako imas kakvog iskustva nadam se da ćes pomoći.HVALA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drndov 0 Posted September 9, 2013 (edited) U nedelju uplim auto i primetim da nešto curi.Utvrdim da je to gorivo i da dolazi negde ispod pumpe visokog pritiska po jedna kap na svakih 2-3 sekunde. Ugasim auto,obrišem sve da bih bolje video odakle kaplje i kada sam upalio...ništa,više ne curi.Posle toga sam prešao preko 100km i sve je ok.Pošto se auti ne popravljaju sami našao sam na internetu da kvar nije fatalan ali ću morati da izmenjam nekakve gumice/zaptivače/semeringe.da lineko zna koliko taj posao traje i koliko bi moglo da me košta? Edited September 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 9, 2013 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, prethodno napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drndov 0 Posted September 14, 2013 Po mojoj proceni mislim da curka na semeringu.Jeli komplikovano to promeniti?Treba li nešto posebno od alata ili može malo verziraniji entuzijasta to da odradi?Ako pišem/pitam gluposti slobodno kažite Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 14, 2013 Moj savet ti je da pumpu nikako ne diras sam, a i ovako gledajuci sa slike mislim da ne curi kod tebe taj semering jer on ako curi onda curi u motoru. Verovatno ti curi na nekoj gumici od spolja. Ja sam se skoro raspitivao koliko je da se "predihtuje" pumpa za 1.9jtd i bosisti traze oko 100e + ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drndov 0 Posted September 15, 2013 Da u pravu si,jedino gde može da curi kao kod mene je naznačeno na slici.Što se tiče para mogao bih to da podnesem samo se nadam da ovima kod mene ne zine dupe kada vide common rail pumpu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted September 15, 2013 Nikako ne diraj pumpu sam , prepusti to majstorima .Ja sam predihtovao pumpu za 1,3mjt u ovlascenom Bosch servisu ispod plavog mosta , kompletno predihtovanje sa demontazom 100e + 20e medjutelo koje je imalo vrlo mali luft nista strasno ali prepuruka je bila da se i to zameni kada je vec skinuta pumpa , inace oni ne demontiraju pumpe ali meni su izasli u susret jer nisam imao nikoga da to uradi .Dobijes i pismenu garanciju od 6 meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drndov 0 Posted September 15, 2013 Hvala na odgovoru.Bitno mi je sam da nije neka ludačka suma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos13 0 Posted October 13, 2013 (edited) Da li mi moze neko pomoci i reci nesto vise o pumi visokog pritiska i koju pumpu koristi punto 1.9JTD 2005, hvala unapred. Edited October 13, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 13, 2013 Retko kada ona mora da se kupuje nova.Bosch je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted October 13, 2013 Tu vladaju veliki pritisci ( i do 2000 bara),i ništa tu nije "obično" niti gumice niti semerinzi! Sređivanje pumpe košta 120-150eur, a polovna pumpa je 100-120eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites