Jump to content
FAS Goran
Veki

Punto mk.2b Mjet, JTD - vlaži nafta / pumpa visokog pritiska

Recommended Posts

Ne znam koji je ovo deo al na njemu sa donje strane vlazi ulje ili nafta.Odnosno na dnu ovog dela ima kao cetvrtka stegnuta sa 4 toreksa i na njenoj gumici il dihtungu vlazi ne mnogo al za 7 dana kao isparenja masna :question::question::question:

SDC14959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se to nalazi pored akumulatora, onda je to Bosch pumpa visokog pritiska za common rail. Mislim da je tu opasno ako vlaži, bolje idi u sevis da vide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to je to nalazi se odma pored akumulatora i malopre utvrdjeno da vlazi na dihtungu jedne od cetvrtki meni to vlazi mesecima na 3000 km mozda cetri kapi ali nije ni u kapima nego kao isparenja ne znam kako da opisem kao da je cadjavo samo sto je masno...pozabavicu se time kad budu lepsi dani odnosno potrebno je samo gumicu zameniti al moram da vidim gde da je nadjem...probacu i da zategnem torekse al hladno napolju...Reko da vidim jel imo ko iskustva sa tim ne bi da skinem cetvrtku a otud neke opruge i nesto da izleti pa kud onda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenu zaptivki ne preporucujem sam da radis,jer nakon demontaze postoji procedura ponovnog vracanja glava pumpe. Bolje prepusti strucnjaku-bosisti koji je to radio vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas skracen toreks (kineski) na 1/3 da bi mogao da zavucem da dotegnem malo torekse mozda ce prestati...al zbog ng nisam stigao da dotegnem jer ipak mora malo vise paznje da se posveti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sva isparenja lepo prebrisana sve ocisceno dotegnuti po malo svi toreksi sad cemo videti dal ce se sta pojaviti preso sam 100 km od tad i nista sve suvo al vreme ce pokazati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze imao sam slican problem i kod mene je rijesen tako sto su zamijenjne gumice na crijevima koje su slabije dihtovale,bile su istrosene,gumice i zamjena 5 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Sefe gde si radio zamenu :question: Nije vlazilo medjutim juce opet ima malo isparenja al nije ko pre pa da znam ako se stanje pogorsa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Druze imam i ja isti problem kao i ti, hteo bih samo da pitam kako bih mogao doci do tog majstora sto je tebi radio na Palama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je Bosch pumpa CP1S3, komon rail pumpa sa 1.9 JTD motora, na putu, 2003 godiste, 63 KW.

Kada parkiram auto sa kartera kaplje dizel gorivo i to sve vise i vise. Otprilike od pre tri nedelje.

Svracao sam kod majstora za Bosch pumpe, trazi 80 eura za zamenu kompleta gumica, a da mu ja odnesem pumpu.

To znaci jos 20 evra za skidanje i ponovnu montazu Bosch pumpe.

Na netu sam nasao komplete gumica za remont pumpe po ceni od 15 funti, i u francuskoj 17, 20 eura.

Interesuje me ako neko zna gde kod nas kupiti komplet gumica za zamenu na pumpi, posto bih mozda pokusao i sam da zamenim. Iam neka firma u Novom Sadu, koja radi to, ali nemogu nikako da nadjem.

Mislim da je mozda majstorovih 50 60 eura za ruke malo previse za sat posla, s obzirom da komplet gumica kod nas nije vise od 30 ak eura.

Ima li ko iskustva sa ovim problemom i kako je resio.

HVALA

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod plavog mosta ima Bosch servis, jedino što se njima nosi (ili oni dolaze po već skinutu pumpu), tj. ne skidaju je oni. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenu zaptivki ne preporucujem sam da radis,jer nakon demontaze postoji procedura ponovnog vracanja glava pumpe. Bolje prepusti strucnjaku-bosisti koji je to radio vec.

Gledao sam crtež sklopa pumpe.

Da li ova CR CP1S3 pumpa ima neku caku oko podešavanja, jer delujene preterano složena kao linijske pumpe.

Imam utisak da bi se mogle zameniti gumice i bez nošenja u servis.

Ako imas kakvog iskustva nadam se da ćes pomoći.

HVALA

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju uplim auto i primetim da nešto curi.Utvrdim da je to gorivo i da dolazi negde ispod pumpe visokog pritiska po jedna kap na svakih 2-3 sekunde.

 

cxca40004.jpg

 

Ugasim auto,obrišem sve da bih bolje video odakle kaplje i kada sam upalio...ništa,više ne curi.Posle toga sam prešao preko 100km i sve je ok.Pošto se auti ne popravljaju sami našao sam na internetu da kvar nije fatalan ali ću morati da izmenjam nekakve gumice/zaptivače/semeringe.da lineko zna koliko taj posao traje i koliko bi moglo da me košta?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mojoj proceni mislim da curka na semeringu.Jeli komplikovano to promeniti?Treba li nešto posebno od alata ili može malo verziraniji entuzijasta to da odradi?Ako pišem/pitam gluposti slobodno kažite :smoke:

 

CR_CP1_K3_R55_10S2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj savet ti je da pumpu nikako ne diras sam, a i ovako gledajuci sa slike mislim da ne curi kod tebe taj semering jer on ako curi onda curi u motoru. Verovatno ti curi na nekoj gumici od spolja. Ja sam se skoro raspitivao koliko je da se "predihtuje" pumpa za 1.9jtd i bosisti traze oko 100e + ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da u pravu si,jedino gde može da curi kao kod mene je naznačeno na slici.Što se tiče para mogao bih to da podnesem samo se nadam da ovima kod mene ne zine dupe kada vide common rail pumpu :2guns:

 

CR_CP1_K3_R55_10Sbpumpa%20mala.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako ne diraj pumpu sam , prepusti to majstorima .Ja sam predihtovao pumpu za 1,3mjt u ovlascenom Bosch servisu ispod plavog mosta , kompletno predihtovanje sa demontazom 100e + 20e medjutelo koje je imalo vrlo mali luft nista strasno ali prepuruka je bila da se i to zameni kada je vec skinuta pumpa , inace oni ne demontiraju pumpe ali meni su izasli u susret jer nisam imao nikoga da to uradi .Dobijes i pismenu garanciju od 6 meseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mi moze neko pomoci i reci nesto vise o pumi visokog pritiska i koju pumpu koristi punto 1.9JTD 2005, hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu vladaju veliki pritisci ( i do 2000 bara),i ništa tu nije "obično" niti gumice niti semerinzi! Sređivanje pumpe košta 120-150eur, a polovna pumpa je 100-120eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...