Ticma 537 Posted December 29, 2010 DMB 1.3 sa doradjenom glavom od 1.1 , ispoliras usis olaksas radilicu i zamajac i eventualno dupli karburatori ili jedan lepo ustelovan dvogrli weber 32 32 i kratka 13-ica i svi semafori su tvoji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Storm 0 Posted January 2, 2011 (edited) Narode manite se 2000cc to nije za svakog, sa druge strane stavite 1.3 al bre kolko para treba uloziti da bi izvuko maximum realno to se ne isplati zato se vise isplati 1.5 ili 1.6 samo ubaciti i ne razmisliti mnogo!Prepravke sa 1.6 16v ima samo oko nosaca motora sve ostalo isto. Najrealnije i najbolje za Yuga je do 1600cc, tu pasuje od Tipa, Tempra, Delte, Dedre, Ritma pa cak bolje od Ritma 1.6 105TC Abarth koji ima 105KS malo jaci od 1.6 16v koji ima 103KS, ako hoces jaci uz malo prepravke staviti od Fiata UNA Turba 1.3 ili 1.4 moze dostici i do 130 KS!! E sad od svega toga ako mislis i na potrosnju realno gledajuci 1.6 16v najmanje trosi dok ostali sa istom snagom i tj. dvogrlim ili vise karburatorom ili turbinom trose nenormalno!!Za ostala objasnjenja naci ces ovde:Zastava Fan ClubYugo Fan ClubZastava forum Edited January 2, 2011 by Black Storm Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted January 2, 2011 Možda uzeti yugo cabrio 1.3i pa se igrati tim motorom za početak... kao što su ti mnogi i savetovali. Taj auto ionako ima ojačanu karoseriju a posebno je atraktivan pa će još dugo biti aktuelan. Vredi razmisliti, možda će ti baš ta varijanta zadovoljiti apetite kad ga probaš. A kad spustiš krov i osetiš vetar u kosi ionako ti se čini da ideš brže.Ja ionako stalno razmišljam da moju ergelu na dva točka baš zamenim za neki mali kabriolet (yugo cabrio 1.3i ili punto cabrio 1.2 16V). Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted January 2, 2011 Yugo 1.3 inocenti, ugradjen motor 1.6 Lancia Prisma SPI, isti imaju Tipo, Tempra i Delta GTIE. Poliran usis, izduv, olaksan zamajac...Fabricki motor 66KW/90KS + dorada, kasnije stavljan dvostruki horizontalni karburator od Honde Prelude.Dosta ojacavan + Roll bar, doradjivan nekoliko puta. Menjac fabricki od Prisme, isao oko 200 km/h, proveravano sa Deltom Integrale. Preko brzine od 160, 170 km/h nestabilan. Neisplativ projekat, mnogo kosta da se tolika snaga ukroti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dinno_Gti 0 Posted March 5, 2011 evo znaci dugo sam bio off sa foruma pa vidim nove postove...evo vako odlucio sam se za motor 1.6 16v iz brava.jedan covjek je stavio sebi 1.6 16v i rekao mi da se trebaju zabusiti na bloku samo 1-2 rupe za desni nosac i da ostaje alnaser i zamajac od yuge pa opet ne znam ja bih najradije taj motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted March 5, 2011 Kako hoces ali svi smo ti lepo rekli, ubaci 1.3 i uzivaj, sve preko toga mnogo para baceno uzalud. Ako ubacis 1.6 16v, odusevices se snagom i ubrzanjem pa ces malo "divljati" i nakon par dana karoserija ce tako da se raspadne da ces moci da je das samo "na kilo". Pogledaj malo sliku koju sam postavio, koliko ima ojacanja. To je 1.6 8V. Nakon malo zesce voznje razvuce se kao zvaka, zamisli kako bi bilo bez ikakvog ojacanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 6, 2011 Ja vozim prilicno obican 1.6 vec tri godine u jugu, nisam presao mnogo kilometara istina, ali mislim da prilicno zustro vozim i za to vreme je prezvakao sve moguce rezime rada, od cupanja nosaca motora na saltanju, raznih sumanutih patos varijanti sa 14x8j tockovima sa 195/45 gumama i tome slicno. A pre toga sam ga jedno 2-3 godine razvlacio sa 1.1 motorom u vrlo slicnim uslovima sa nesto manje snage. Od ojacanja na autu imam sanke i kosku, sto zajendo kosta tipa 15-20e, i eto pre par meseci smo ja i brat napravili kosku za pozadi. Pucalo mi je sve i svasta, od srafova na zamajcu, nosaca motora, nosaca balans stangle, gumica na ramenima, ali skoljka nije. Auto mi je `91. godiste, nikada nista na limariji nije radjeno, i hvala Bogu, da kucnem u drvo, nije pukao niti ista slicno. Cuje se da zvace, naravno, ali koji jugo se ne cuje, pa i 15 godina noviji...Naravno, ako imas uslova, prevari celu skoljku napred narocito, krakove i spoj krakova sa pozarnim zidom, jugo oce prvo tu da pukne, zatim pracku ojacaj i prednju gredu, koseve spoj i to ti je nesto osnovno sto moze svako da ti uradi sa CO2 kada je motor izvadjen iz auta, sanke mozes da spojis flahovima ili cevima i to je to, ako ne planiras neke sumanute konje, turbo varijnte sa naglim udarima obrnog momenta itd, to ti je sasvim dovoljno. Ovo sto sam ti naveo, uz ojacavanje grede i moooozda ubacivanje rol-bara ja planiram za svoj auto na leto (planirao sam i za proslo ali nas je prosto mrzelo, a autu ne fali nista ni ovako, ali ne volim da cekam da pocne da puca i pokazuje da bih poceo da saniram...). Imam druga koji godinama vozi 1.6 u jugu, potpuno serijska skoljka, bas kao i kod mene, nikad nista radjeno na njoj, auto je `90. godiste, i bas kao i kod mene, ne pokazuje nikakve znake lomljenja i slicno. Isto kako ti navodim svoj primer, znam i ljude koji su ubacili 1.3 i polomili auto posle tri-cetri, meseca, sve zavisi koliko neko ima osecaja i iskustva, i na kraju krajeva, koliko ceni i cuva nesto svoje. Recimo moj auto, znam da kada bih ga nekim cudnim spletom okolnosti sada prodao, narocito nekom ko je vozio neki normalan auto ranije, da bi auto bio izlomljen u roku od max. dva meseca... Znaci, koliko ce trajati skoljka i sve ostalo, najvise zavisi od tebe kao glavnog faktora, pa tek onda od svega ostalog.Glavna stvar kojoj bih se ja posvetio kada bih sada ponovo pristupao pakovanju nekog juga je menjac, koji je najslabija karika u celoj prici. Ali to je vec druga tema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dinno_Gti 0 Posted March 6, 2011 (edited) hehe ma ja sam navalio da ubacim 1.6 16v...naravno da bio povaren citav jer bi ga rastavio na proste faktore imam vremena citavo proljece i ljeto.rol bar bi isao unutra i sve moguce bi bilo ojacano.mene samo interesuje da li se moze ubacit taj 1.6 16v u yugu kao sto kazu.alnaser i zamajac ostaju yugini bar tako kazu i yugina getriba ne znam da li moze getriba od 1.6 16v.jedini bi mi problem bio kopcanje instalacije.nebi on sluzio za svakodnevnu voznju i nebitno mi je da li trosi 5 ili 25 litara. da napomenem co2 aparat imam i kompresor i alata a i iskustva sa limarijom...ako treba prevarit citavo auto nije mi problem. Edited March 6, 2011 by Dinno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 6, 2011 (edited) Ako ostaje jugov menjac onda moze zamajac od una turba ili nekog 1.5 ili 1.6 motora sa 190mm lamelom, samo prebacis venac sa serijskog juginog zamajca na taj fiatov i to je to, da bi mogao da koristis jugov anlaser (zastitne susplehove izbacujes, izmedju zvona i anlasera podmeces po dve podloske na svaki od tri M8 srafa). Nosaci na menjacu ostaju, gde su i bili, jedino prepravljas bocni na motoru. Za menjac od 16v ne znam kako se uklapa. Sigurno da moze da se upasuje ali onda imas problem poluosovina...Instalacija ne bi smela da ti pravi problem, ako pokupis kompletnu iz auta sa koga skidas motor, sa svim davacima senzorima itd. Vodi racuna na kodirane brave, cuo sam da je kod pakovanja u juga to pravilo najveci problem ljudima, posto je direktno povezano sa ECU-om. Sto vise elemnata motora zadrzis sa originalnog motora iz Brava/Delte, to bolje! Edited March 6, 2011 by Danilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted March 6, 2011 hehe ma ja sam navalio da ubacim 1.6 16v...naravno da bio povaren citav jer bi ga rastavio na proste faktore imam vremena citavo proljece i ljeto.rol bar bi isao unutra i sve moguce bi bilo ojacano.mene samo interesuje da li se moze ubacit taj 1.6 16v u yugu kao sto kazu.alnaser i zamajac ostaju yugini bar tako kazu i yugina getriba ne znam da li moze getriba od 1.6 16v.jedini bi mi problem bio kopcanje instalacije.nebi on sluzio za svakodnevnu voznju i nebitno mi je da li trosi 5 ili 25 litara. da napomenem co2 aparat imam i kompresor i alata a i iskustva sa limarijom...ako treba prevarit citavo auto nije mi problem.Eeee, to je nesto drugo, trebao si odmah tako da kazes. Danilo je jako lepo objasnio njegovo iskustvo, pa iskoristi! Moj savet je da ubacis i menjac od tog 16V, da ne objasnjavam zasto. Takodje, savetujem ti da napravis neku vrstu polusasije koja ce biti povezana sa roll-barom i "sankama", nece biti veliki problem da se napravi a nece imati ni veliku tezinu. Polusasiju pravis da bi mogao da izbacis sa koseva nepotreban lim (koji bi smetao motoru i menjacu) i prednji vezni lim. Prednji vezni lim postavi na srafove zbog lakseg pristupa motoru i motornom prostoru. Osim ako neces da pravis auto za trke, onda nece moci ta varijanta. Za sve sto treba pitaj, tu smo da pomognemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 6, 2011 (edited) Ja ne bih pravio nikakve polusasije, nije to motor od 300konja i 500Nm da lomi i krsi sve zivo, vec normalan motor sa 100-120ks i razumnim obrnim momentom, a jugo ce sam po sebi super da ide sa tom snagom zbog male mase. Na kosevima nemam nikakvog lima viska koji ce da smeta, hladnjak moze da se stavi do golfa dvojke dizela koji ide tacno u vezni lim (a ne iza, kao kod juga serijski). Samo da se motorni prostor ojaca kako treba i kako je vec radjeno mali milion puta, a sa rol barom se povezuju kosevi uzduznim cevima od prednjeg luka, to ih moze ukrutiti dodatno, a ne komplikuje narocito celu konstrukciju.Naravno, to je moje misljenje... Edited March 6, 2011 by Danilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Black Storm 0 Posted March 6, 2011 turi menjac od regate, ritma i tako te talijanske 1.6 stim sto saltac brzine da bude dole i resio si problem, stim preporucljive su deblje poluosovine. Za nosac kod motora imas jednu rupu da busis i narezati navoj. Variti samo oko motora tj. ojacati prednju sasiju dodati upornicu, sanke sa zavarenim cevima i poprecno ojacanje kao kod Ritma sa strane ispod blatobrana i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 6, 2011 evo i moje nekadasnje masinei motor naravnoDobro poznati cetvorocilindricni mogu vam reci da sam se ja sa ovom masinom bas navozao dok jedan dan Opet sam ga napravio i prodao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted March 6, 2011 Kako god hocete. Samo da znate da je karoserija Yuga pravljena za max 70KS a ovaj 16V ce da bude min 110KS, ima da je razbije kao kantu! Osim ako nece da se dovozi na sleperici do parkinga gde su skupovi i turira se u mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 6, 2011 Bilo kako bilo, ali sigurno nece da pukne po coskovima soferke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted March 6, 2011 Sto ne znaci da soferka nece! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted March 7, 2011 Pa ne znam, nisam jos cuo da puca na jugu, ali znam na cemu puca... Na jugu prvo puca krak sasije i kosevi, odvaljuje se pracka, traverzna, ako ima velike gume i prejake gume i amortizere oce i greda da cakne, a bogami i zadnji kosevi narocito u gornjem delu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted March 7, 2011 Italijanska boljka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mzoki 0 Posted March 9, 2011 ...na proljece hocu yugu da uzmem i da ga uradim za sebe limarija,motor ma sve ugl...e sad me interesuje koji se jaci motor moze staviti u njega i koje su prepravke nosaca,koji mjenjac itd...gledao sam da stavljaju 1.6 16v iz brava/bravo i sta bi trebalo prepravit za njega da se ubaci.Prijatelj ima novi neotpakovani (u original fabričkom )sanduku 1.4 motor za uno turbo, sa postoljem za turbinu. Kaže da pasuje "šraf na šraf" za juga, keca floridu, tipo, tempru i naravno uno... Sa turbinom to je preko 100 konja, više nego dovoljno za juga. Bez turbine 75 konja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted March 9, 2011 Ako je motor iz Una Turba to je oko 115ks cini mi se. A te varijante 75ks bez turba obesi macku o rep, taj motor bez turbine ide kao 1.1 DMB. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 16, 2011 (edited) ...na proljece hocu yugu da uzmem i da ga uradim za sebe limarija,motor ma sve ugl...e sad me interesuje koji se jaci motor moze staviti u njega i koje su prepravke nosaca,koji mjenjac itd...gledao sam da stavljaju 1.6 16v iz brava/bravo i sta bi trebalo prepravit za njega da se ubaci.Najjaci motor koji ujedno i najlakse staje u YUGA je upravo ovaj motor, 1.6 16v plus ima nekih dobrih cipova pa se taj motor zavrti i do 8000 obrtaja i ko to uglavi u Yuga, mislim da moze da zaboravi da mu treba vise snage... Tu jedino moze da stavi kraci dif, recimo 13/53 posto ce sa fabrickim menjacem da izvuce preko 200 a nema gde toliko da se vozi u Srbiji... To je nekih 7.5s do 100 ubrzanje plus kad bi slozio kvalitetno trap i kocnice 90% automobila u Srbji bi oduvao po gradu... A ubacuje se lako, uzima se pumpa za vodu od Yuga i alternator i menja se dole remenica na motoru da pase klinasti, ostalo sve pase, postavi se njegovo ozicenje, treba pumpa za gorivo visokog pritiska i minimum NT hladnjak koji se ugura u vezni lim posto ne staje od usisne... Naravno, ide na Yugov menjac...Sto se tice tih pucanja karoserija, pukne karoserija i od 45ice, ali vecinom pukne kod nekih seljaka koji misli da zato sto je to jeftin auto treba da leti 80km/h po njivskim putevima... Ako se karoserija lepo zastiti nece biti problema, vecinta tih stvari koji su tu naveli da puca, puca iz razloga sto niko se nepridrzava pravovremenog odrzavanja Yuga, nego dok ne crkne nece nista da radi na njmu i onda naravno istruli sve i pukne... Naravno za Yuga bilo kojeg je pozeljno staviti donje ojacanje sanke i povezati ih medjusobno ojacanjima, staviti kosku izmedju koseva i napred i nazad i staviti 4 nosac motora posto ce kidati nosace motora... Karoserija nece pukniti sigurno od motora, prvo sto ce da pukne je sigurno donji nosac motora... Naravno, pozeljno je izvariti celu karoseriju, tada se dobije auto koji ce izdrzati dugi niz godina nase puteve... Inace je u mom Yugu bio 1.6 16v motor sa tim cipom koji dozvoljava motoru da se zavrti do 8000 obrtaja sa sinter lamelom bez opruga i cela je karoserija, izdrzala je i 1.1 motor sa N2O, pa izdrzava i sve ovo moje mucenje sada... A sto se tice menjaca, ja zaista ne vidim zasto je svima on najslabija karika, meni je menjac izdrzao sve ovo vec navedeno plus je samleo i pinjon i deo zvona kad se polomilo zvono kad se razletela korpa i dalje je menjac tj dif ko nov... Vaznija prica od sve ove snage je kako je preneti preko kvacila i kako je preneti preko tockova na zemlju, ostalo nije problem Edited March 16, 2011 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesara 0 Posted January 9, 2012 (edited) Da li moze od delte motor u juga da stane i kolike su prepravke jel moze neko da mi pomogne da nadjem 1.4 turbo od una da stavim u juga ili od Delte ako nema puno prepravke? Edited January 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 9, 2012 Moze da se ubaci uz dosta posla.Ja sam u mom Jugu imao 2.0 16v,s tim sto bi za turbo jos trebalo spakovati interkuler,hladnjak ulja,turbinu itd sve u motorni prostor Juga.Nije lak posao. Lakse je mnogo ubaciti 1.4 turbo koji ide na sraf u Juga.Ja uskoro pakujem 20vt u Punta GT tako da ce coveku 1.4 turbo biti visak,i to kompletan.Mogu da ti posaljem pp kad to bude u opticaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 10, 2012 Bas kao sto kaze Bojke 1.4t.Moj ortak ima od ritma 1.6 u jugu,a ortak je imao kalibrin motor 2.o u jugu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan1 0 Posted August 3, 2012 (edited) cuo sam da u yuga moze motor od lancie 1.6 sa jednom bregastom i da to leze sraf na sraf,e sad ako je to istina interesujeme da li moraju instalacije da se menjaju i kakwa ojacanja i gde treba da se urade? Edited August 3, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites