Jump to content
FAS Goran
silenci

Aston Martin Vantage

Recommended Posts

Na prodaju Aston Martin V8 Vantage koji je pripadao Rowanu Atkinsonu

 

aston%20ra%201.jpg

 

Britanski glumac Rowan Atkinson kojeg pamtimo po izvanrednim ulogama u humorističkim serijama Mister Bin i Crna Guja, prve velike profesionalne uspehe proslavio je 1984. kupovinom Aston Martina V8 Vantage. Iako je daleko poznatiji kao vrstan komičar i glumac, Rowan Atkinson važi za velikog ljubitelja sportskih automobila. Između ostalog može se pohvaliti i da je posedovao čuveni supersportski model McLaren F1, sa kojim je čak i doživeo ozbiljnu saobraćajku. O svojoj ljubavi prema brzim automobilima govorio je u brojnim javnim nastupima, a bio je gost i kod Džeremija Klarskona u starom serijalu Top Gear. Ipak, malo je poznato da je nakon velike popularnosti i uspeha serije Crna Guja (The Black Adder), 1984. godine sebe častio Aston Martinom V8 Vantage.

 

aston%20ra%2011.jpg

 

Ovaj automobil za pogon je koristio 5.3 litarski V8 sa 380 ks. Od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzavao je za 5.2 s, a maksimalna brzina iznosila je 280 km/h. Za današnje standarde ovo nisu previše impresivni podaci, ali 1978, u vreme kada je V8 Vantage lansiran, bio je to drugi najstartniji serijski automobil na svetu. Iako se ovaj Aston Martin nije dugo zadržao u vlasništvu Rowana Atkinsona, podatak da je u jednom trenutku u saobraćanoj dozvoli stajalo njegovo ime, podiže kolekcionarsku vrednost vozila. Automobil je uvršten u predstojeću aukciju kuće Bonhams koja će se održati u maju u staroj fabrici Aston Martina, Newport Pagnell, a procenjuje se da će biti prodat po ceni između 150 i 180 hiljada britanskih funti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francois Delecour u akciji u Aston Martinu pripremljnom za reli

 

aston%20delecour.jpg

 

Slavni reli vozač, Francois Delecour, dobro je poznat ljubiteljima reli sporta. 55-godišnji Francuz nedavno je testirao neobičan takmičarski reli automobil Aston Martin V8 Vantage GT4. Pogledajte kako je to izgledalo.

 

 

Francois Delecour u karijeri je branio boje fabričkih reli timova Ford, Peugeot i Mitsubishi, a sada je odgovoran za aktivnosti Abarth-a u kupu FIA R-GT. Čovek koji je u karijeri uspeo da pobedi na četri trke u FIA Svetskom reli šampionatu, poslednjih godina se takmiči u automobilima koji nisu uobičajeni na reli stazama. 

 

 

Delecour je ove godine nastupio u Fiatu 124 Abarth na takmičenjima u Monte Carlu Korzici, a najnoviji video snimci nam pokazuju atraktivnog vozača u Aston Martinu V8 Vantage GT4, kojeg pokreće motor maksimalne snage 540 KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage AMR

 

aston%20amr%201.jpg

 

Najsnažniji Vantage V12 do sada ''potpisuje'' novoosnovano odeljenje AMR (Aston Martin Racing), a nastalo je kao podsetnik na uspehe Aston Martinovih trkačkih automobila u kategorijama GT3, GT4 i GTE.

 

aston%20amr%2011.jpg

 

U očekivanju najavljenih ''hardcore'' verzija modela DB11 i Vanquish, iz AMR-a (koji Aston Martinu predstavlja ono što AMG predstavlja Mercedesu) je stigla još jedna posebna, brojčano ograničena edicija modela Vantage koji će uskoro dobiti naslednika.

 

aston%20amr%2011111.jpg

 

Aston Martin Vantage AMR će moći da se dobije i u kombinaciji sa slabijim 4.7 litarskim V8 motorom, koji u ovom slučaju raspolaže sa 436 ''atmosferskih konja'' pri 7.300 o/min, ali je za titulu najsnažnijeg Vantagea do sada ipak zaslužan 6-litarski atmosferski V12 motor kojim stiže 603KS pri 7.000 o/min i 630 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 5.500 o/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 3.7 sekundi i 330 km/h.

 

aston%20amr%201111.jpg aston%20amr%20111.jpg

 

AMR će u Coupe i Roadster formi karoserije ponuditi ukupno 300 primeraka, od čega će 100 primeraka pokretati V12 motor koji s opcionim ultralaganim titanijumskim izduvnim sistemom zvuči senzacionalno.

 

aston%20amr%20111111.jpg

 

Prvi primerci će kupcima biti isporučeni početkom poslednjeg kvartala uz početnu cenu od 126.995 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patentni crteži za novi Aston Martin Vantage

 

Aston-Martin%20v%20111.jpg

 

Nakon što je predstavio DB11 (uključujući i verziju sa AMG motorom), Aston Martin će do 2023. godine prikazati više noviteta, među njima i novi Vantage. Takođe, Aston Martin bi po ranijim najavama trebalo da poveća svoju proizvodnju na 7.000 vozila godišnje.

 

Aston-Martin%20v%201.jpg

 

Novi Vantage će po nekim ranijim informacijama premijeru navodno imati već do kraja ove godine, i to prvo u Coupe izdanju (kasnije stiže i kabriolet verzija Volante).

 

Aston-Martin%20v%201111.jpg

 

Britanski mediji pišu da će novi Vantage biti značajno sportskiji u svojoj novoj generaciji, kao i lakši zahvaljujući upotrebi aluminijuma. Očekuje se da će biti nešto duži, širi i niži od svog prethodnika, uz duže međuosovinsko rastojanje.

 

Aston-Martin%20v%2011.jpg

 

Novi Vantage će se praviti u Gaydonu u Velikoj Britaniji, ali će motore dobijati iz Merecedes-AMG-a. Očekuje se da će se raditi o 4.0 litarskom twin-turbo V8 motoru, najverovatnije u paru sa osmostepenim ZF automatikom. Do zvanične premijere, pred nama su i ovi patetni crteži koji su se nekako pojavili u javnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin predstavlja novi Vantage GTE

 

168562-aston%20gte%201.jpg

 

Kako se ispostavilo, BMW nije jedini evorpski proizvođač automobila koji radi na novom GTE trkačkom modelu, koji je baziran na budućem predstavljanju ulično legalne varijante. Sada se u trku uključuje i Aston Martin, koji je navodno pripremio najnoviji model koji će zameniti trenutni vrhunski trkački automobil kompanije, baziran na potpuno novoj Vantage liniji.

 

168563-aston%20gte%2011.jpg

 

''Novi Vantage, ulično legalni, automobil dolazi sledeće godine i mi smo spremni da ga posvetimo GT trkačkoj varijanti, koja će biti budućnost modela, zbog toga možete biti sigurno da će nastati novi Vintage sportsko vozilo'', izjavio je podpredsednik kompanije Aston Martin Dejvid King. ''Naši timovi su veoma naporno radili na ovome, a uskoro će sve informacije vezane za projekat biti objavljene u javnosti'', dodao je King.

 

aston%20gte%20111.jpg

 

King je bio potpuno izričit u negaciji glasina da Aston Martin Racing uvodi Mercedes AMG u svoje planove za kreiranje novog trkačkog automobila, zbog toga što nemačka firma poseduje svoju ličnu ekspertizu posebno po pitanju odeljenja za kreiranje pogonskih sklopova. ''Mi, kao i mnogi drugi proizvođači, posedujemo strateške odnose sa Daimler brendom, a ovo postaje daleko značajnije sa novim Vintage modelom'', istakao je King. ''Ova saradnja nam pruža pristup tehnologijama koje su nam potrebne kako bismo obezbedili budućnost svojih ulično legalnih modela. Ovo je dobro partnerstvo, ali ne znači da direktno utiče na to što mi radimo sa svojim trkačkim programom.'' Aston Martin i Mercedes modeli se takmiče jedni protiv drugih na nivou proizvođača fokusiranih na GT modele, ali ovde svaka sličnost prestaje, jer Benz trenutno ne dominira kada se radi o sportskim automobilima.

Aston Martin Racing automobilima upravlja tim Prodrive, koji poseduje impresivne trkačke rekorde stečene tokom mnogo decenija unazad, daleko pre nego što je šef Prodrive tima Dejvid Ričard postao vlasnik kompanije Aston Martin takođe. Ovaj tim je uzeo titule u sve četiri klase Le Mans trke, uključujući i LMGTE Pro takmičenje ove godine. Takođe je osvojio najviša postolja u klasi European Le Mans Series, American Le Mans seriji i FIA World Endurance takmičenju. Trenutna linija modela Vintage GTE predstavlja platformu trkačkog programa kompanije Aston Martin još od 2012. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Aston Martin V8 Vantage

 

image.png

 

Nakon što je predstavio DB11 (uključujući i verziju sa AMG motorom), Aston Martin će do 2023. godine prikazati više noviteta, među njima i novi V8 Vantage. Takođe, Aston Martin bi po ranijim najavama trebalo da poveća svoju proizvodnju na 7.000 vozila godišnje. Novi V8 Vantage će po nekim ranijim informacijama premijeru imati već do kraja ove godine, i to prvo u Coupe izdanju (kasnije stiže i kabriolet verzija Volante).

 

image.png

 

Britanski mediji pišu da će novi Vantage biti značajno sportskiji u svojoj novoj generaciji, kao i lakši zahvaljujući upotrebi aluminijuma. Očekuje se da će biti nešto duži, širi i niži od svog prethodnika, uz duže međuosovinsko rastojanje.

 

image.png

 

Novi V8 Vantage će se praviti u Gaydonu u Velikoj Britaniji, ali će motore dobijati iz Merecedes AMG-a. Očekuje se da će se raditi o 4.0 litarskom twin-turbo V8 motoru sa 510 konja (to će biti dovoljno da ubrzanje do 60 milja na sat /96 km/h bude oko 4.0 sekunde), najverovatnije u paru sa osmostepenim ZF automatikom.

 

image.png

 

Do zvanične premijere, pred nama su i ove nove teaser slike kojima fabrika najavljuje novi V8 Vantage.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Aston Martin Vantage

 

172175-aston%20vantage.jpg

 

Nakon što je nedavno prikazao DB11 Volante, Aston Martin nastavlja sa najavljivanjem nove generacije modela Vantage. Tako je sada pred nama i nova, zatamnjena teaser slika koja pokazuje njegov zadnji deo. Novi Vantage će premijeru imati do kraja ove godine, i to prvo u Coupe izdanju (kasnije stiže i kabriolet verzija Volante). Britanski mediji pišu da će novi Vantage biti značajno sportskiji u svojoj novoj generaciji, kao i lakši zahvaljujući upotrebi aluminijuma. Očekuje se da će biti nešto duži, širi i niži od svog prethodnika, uz duže međuosovinsko rastojanje. Novi V8 Vantage će se praviti u Gaydonu u Velikoj Britaniji, ali će jedan motor dobijati iz Merecedes-AMG-a. Radi se o 4.0 litarskom twin-turbo V8 motoru sa oko 500 konja, u paru sa manuelnim ili automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. To će biti dovoljno da ubrzanje do 60 milja na sat/96 km/h bude oko 4,0 sekunde, a najveća brzina 305 km/h. Kasnije će stići i varijanta sa V12 motorom, i to 5,2 litarskim twin-turbo agregatom iz modela V12 DB11.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Aston Martin Vantage

 

Novi Vantage će premijeru imati prvo u Coupe izdanju (kasnije stiže i kabriolet verzija Volante). Novi Vantage će se praviti u Gaydonu u Velikoj Britaniji, ali će motor dobijati iz Mercedes AMG-a. Radi se o 4.0 litarskom twin-turbo V8 motoru sa više od 500KS i 685 Nm, u paru sa ZF osmostepenim automatikom. To će biti dovoljno da ubrzanje do 60 milja na sat /96 km/h bude oko 4 sekunde, a najveća brzina 305 km/h. Automobil je težak 1530 kg, a ima točkove od 20 inča. Kasnije će stići i varijanta sa V12 motorom, i to sa 5.2 litarskim twin-turbo agregatom iz modela V12 DB11.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Aston Martin Vantage i zvanično

 

173211-aston%20v%2088.jpg

 

Čekanje je završeno. Pred vama je nova generacija Aston Martinovog modela Vantage koji je značajno lakši i brži, a pokreće ga AMG-ov motor.

 

173210-aston%20v%208.jpg

 

Inspirisan modelom DB10, koji je Aston Martin napravio za potrebe poslednjeg u nizu filmova o britanskom tajnom agentu Džejmsu Bondu 007, Vantage nove generacije je zadržao osnovnu koncepciju sportskog kupea s motorom iznad (iza) prednje osovine i zadnjim pogonom.

 

173212-aston%20v%20888.jpg aston%20v%2077.jpg

 

5 cm kraći od glavnog konkurenta koji dolazi iz Porschea, novi Vantage istovremeno ima značajno veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne 911-ice, što je rezultiralo s više prostora u putničkoj kabini koja je obložena najboljim materijalima koji se danas ugrađuju u automobile.

 

aston%20v%20777.jpg aston%20v%207777.jpg

 

Sa optimalnim rasporedom mase po osovinama i ''dijetom'' koja je rezultirala sa 136 kilograma manje u odnosu na prethodnu generaciju, aluminijumski Vantage u kombinaciji sa dodatno ''uglađenim'' AMG-ovim 4.0 litarskim V8 motorom (510KS i 685 Nm najvećeg obrtnog momenta) od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.6 sekundi i postiže 314 km/h.

 

aston%20v%2077777.jpg aston%20v%207777777.jpg

 

Za prenos snage na zadnju osovinu zadužen je novi 8-stepeni automatski menjač koji dolazi iz ZF-a, a optimalnom prijanjanju pored namenske aerodinamike pomaže i elektronski nadzirana delimična blokada diferencijala.

 

aston%20v%20777777.jpg aston%20v%2077777777.jpg

 

Aston će od drugog kvartala naredne godine Vantage nuditi i u kombinaciji sa ručnim menjačem.

 

aston%20v%207.jpg

 

U legendarnoj britanskoj automobilskoj kompaniji za sada ćute o još snažnijoj verziji koju će pokretati V12 motor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Vantage GTE

 

173278-aston%20gte%201.jpg

 

Odmah nakon ''civilnog'' Vantage, Aston Martin je predstavio i trkački model Vantage GTE, koji će se sledeće sezone takmičiti u WEC šampionatu. Svega jedan dan nakon što je predstavljen novi Vantage, Aston Martin je otkrio i njegovu trkačku verziju GTE, koja će se naredne sezone takmičiti u okviru WEC šampionata i GTE Pro i GTE Am klase.

 

173279-aston%20gte%2011.jpg

 

Razvijan paralelno sa serijskim automobilom od strane Aston Martin Racing ogranka, odnosno Prodrive tima, Vantage GTE bi, prema rečima inženjera, trebalo da bude ''pitomiji'' za vožnju, a velike nade se polažu i u novi 4.0-litarski V8 twin-turbo, poreklom iz AMG-a.

 

173280-aston%20gte%20111.jpg

 

Automobil je do sada prešao preko 13.000 kilometara tokom testiranja, uključujući i izuzetno naporan test u trajanju od 30 sati, na stazi Navarra, u Španiji. Trkački debi u okviru WEC šampionata, Aston Martin Vantage GTE bi trebao da ima 5. maja naredne godine kada se vozi trka 6 časova Spa-Francorchamps.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Aston Martin Vantage unapred rasprodat

 

aston vantage

 

Nedavno predstavljeni Aston Martin Vantage je veoma brzo postao veliki hit, a najbolji dokaz za to je činjenica da je već rasprodata cela serija koja će biti proizvedena sledeće godine. Posebno je zanimljivo da su kupci nove modele ''razgrabili'' za samo nedelju dana.

 

aston vantage

 

S obzirom da je reč o automobilu koji košta čak 130.000 evra, očigledno mogu da ga priušte kupci izuzetno dubokog džepa a koji su do sada gledali druge modele, poput Porschea 911.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Havarija tokom testiranja Aston Martina V12 Vantage

 

aston crash

 

Ovih dana je na Nurburgringu, tokom testiranja još uvek aktuelnog Aston Martin V12 Vantage, došlo do havarije kada je eksplodirala cev rashladnog sistema motora.

 

aston martin vantage

 

Iako je staza Nurburgring Nordschleife zloglasna uglavnom zbog brojnih udesa koji se dešavaju, ništa manje nije zahtevna ni za mašine, koje tokom 20 kilometara, koliko traje jedan krug, trpe izuzetna opterećenja. Nedavno je baš usled curenja rashladne tečnosti iz jednog Porsche 911 GT3 RS, došlo do velikog lančanog sudara, u kojem je učestvovalo 14 automobila. Ovaj put, prilikom testiranja aktuelnog Aston Martin V12 Vantage, takođe je došlo do pucanja cevi rashladnog sistema, a samo je pravovremenom reakcijom test-vozača, koji se odmah sklonio van staze, sprečeno veće prolivanje tečnosti po inače klizavom asfaltu i potencijalna opasnost za druga vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

V8 Vantage predstavlja srž Aston Martin motosporta

 

aston-martin-v8-vantage 1.jpg

 

Odlazeći model Vantage dugo je služio kao ulazni nivo Aston Martin uličnih automobila, ali je istovremeno predstavljao bazu trkačkog programa britanske kompanije. Međutim, model koji vidite želi da premosti sve razlike izmđu ova dva sveta. Prikazan od strane brenda ''Strasse Wheels'', ovaj V8 Vantage iz 2008. godine finiširan je u blistavo beloj boji i poseduje grafiku sa logoima sponzora nalik Cars & Coffee Palm Beach kući.

 

aston-martin-v8-vantage 11.jpg

 

Automobil je postavljen na R10 Performance Series aluminijumskim točkovima kompanije Strasse. Polirani karkovi felni, unutrašnji obodi i rubovi finiširani su istom bojom, radi stvaranja ''ton na ton'' efekta.

 

aston-martin-v8-vantage 111.jpg

 

Ovaj posebni Aston Martin napajan je moćnim V8 motorom zapremine 4.7 litara, koji je pre deset godina zamenio jedinicu sa 4.3 litra. U fabričkom izdanju, ova V8 mašina stvara 420 ks i 470 Nm obrtnog momenta, što je ujedno bilo povećanje od 11 i 15% od verzije koju je zamenila.

 

aston-martin-v8-vantage 1111.jpg

 

Identičan motor korišćen je u automobilu V8 Vantage S, ali je bio tjuniran na 430 ks, ali i njegovom GT rođaku, u kome je stvarala 440 ks. U svim varijantama, ovaj motor posedovao je unutrašnje sagorevanje i bio je opremljen sa dva turbo punjenja, kako bi na pravi način odgovorio namenama i stvarao jednu od najlepših pesmi autoindustrije. Sa najnovijim Vantage modelima koji poseduju četvorolitarske twin-turbo V8 motore dobijene od Mercedes-AMG brenda, jedinica koju ovaj automobil poseduje sada predstavlja deo istorije. Ovo je velika šteta, posebno kada uzmemo u obzir koliko je zapravo ovaj automobil dobro zvučao u svojoj regularnoj formi. Avaj, takva su vremena u kojima se trenutno nalazimo, a u njima turbine nadomešćuju sirovu snagu takta motora i uz njihovu pomoć proizvođači su uspeli da kreiraju prividan kompromis u borbi između visokih performansi i striktnih normi u konzumaciji i stvaranju štetnih gasova, koja je dovela do istrebljenja verzija sa unutrašnjim sagorevanjem i njihovog pretvaranja u pticu dodo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2018. Aston Martin Vantage

 

 

 

pistonheads.jpg PistonHeads video:

 

 

 

carfection.jpg CarFection video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen 2019. Aston Martin Vantage GT3

 

179571-aston martin gt3.jpg

 

Aston Martin je objavio ''teaser'' sliku svog novog trkačkog automobila Vantage GT3 koji će timovima biti dostupan u 2019. godini. Vantage GT3 se inače bazira na modelu Vantage GTE koji će debi imati na predstojećoj FIA World Endurance Championship trci u Spa-Francorchampsu. U vesti se navodi da će Vantage GT3 zameniti V12 Vantage GT3, kao i da će ga pokretati modifikovani 4.0 litarski V8 biturbo motor. Naravno, pored motora, promene se odnose i na aerodinamički paket, oslanjanje, kočnice, točkove, unutrašnjost... Takođe, u pripremi je i trkački Vantage GT4, takođe sa V8 motorom. Aston Martin Racing već prima narudžbine za Vantage GT3 i Vantage GT4, dok će njihove tehničke specifikacije objaviti uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin V12 Vantage V600

 

Aston_Martin-V12 111.jpg

 

Aston Martin je 1998. godine kupcima ponudio ekstremnu verziju modela Vantage, i to V8 Vantage V600 sa kompresorom i 600 konja.

 

Aston_Martin-V12 1.jpg

 

20 godna kasnije odeljenje Q by Aston Martin je pripremilo model V12 Vantage V600, uz najavu da je reč o ograničenoj seriji od samo 14 primeraka (sedam u coupe i sedam u roadster verziji).

 

Aston_Martin-V12 1110.jpg

 

Kao baza za ovaj Aston Martin V12 Vantage V600 je poslužio ''VH'' Vantage, pri čemu fabrika navodi da vozilo kombinuje moderne performanse sportskog automobila i bezvremeni stajling.

 

Aston_Martin-V12 11.jpg

 

Za pogon se brine 6.0 litarski V12 motor sa 600KS, uparen sa sedmostepenim manuelnim menjačem, dovoljno za maksimalnih 330 km/h i za ubrzanje do stotke od 3.5 sekunde.

 

Aston_Martin-V12 11111.jpg

 

V12 Vantage V600 je dobio i podesivo oslanjanje, eksterijer od ugljeničnih vlakana, novu haubu, jedinstveni prednji gril, upadljivi zadnji difuzor, komplet novih točkova, kao i unutrašnjost sa laganim sedištima i detaljima od aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Aston Martin najavljuje da će V12 Vantage V600 početi da isporučuje u trećem kvartalu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja novog Aston Martina Vantage

 

180120-aston v 1.jpg

 

Aston Martin je novi Vantage predstavio još u novembru prošle godine, dok je njegova serijska proizvodnja sada konačno i zvanično startovala u Gaydon fabrici u Velikoj Britaniji. Prvi primerak je inače u Dark Red boji, a u kratkoj vesti nije saopšteno iz koje zemlje je kupac.

 

180121-aston v 11.jpg

 

 

Automobil pokreće Mercedes-AMG 4,0 litarski twin-turbo V8 motor sa 510KS i 685 Nm (u kombinaciji sa osmostepenim automatikom), od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.6 sekundi i postiže maksimalnih 314 km/h. Takođe, Vantage će kasnije dobiti i nove verzije, što između ostalog podrazumeva kabriolet Vantage Volante, pa V12 motor (verovatno 5.2 litarski twin-turbo V12 iz modela DB11), a moguć je i sedmostepeni manuelni menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...