Jump to content
FAS Goran
grki

Fiat Punto mk.2a 1.2 8v / 16v - ima li filter za gorivo? / naknadna ugradnja filtera goriva

Recommended Posts

Menjo sam filter vazduha i klime bili su jako prljavi ,sad je doslo vrem filter goriva posto mislim da je i on prljav.Ako je moguce neko objasnjenje tipa uradi sam,jos koja slika bilo bi ekstra.Verovatno je prljav ?!Problem kad dam jaci gas on malo stucne (izgubi snagu) pa tek povuce znaci nije upaljena klima kad se to desava cak je i vruc motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj auto nema klasican filter goriva kao stariji modeli, postoji sito i filter u sklopu pumpe koji se menja zajedno sa pumpom, ali to nije tvoj problem......kod tebe problem pravi nesto na relaciji dizne,svecice,kablovi,bobina. Ako ne mozes sam da pronadjes kvar javi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj za pocetak da sunes STP, ili Wayns tecnost za ciscenje dizni oko 5 evra, pa jedan rezervoar provaozaj tako malo da se "produva", nece da skodi, mozda i pomogne... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio svecice komad 350 din prvo cu to zameniti ako ne valja sledeci korak da cistim dizne, videcu da odradi neko ko ima ultra zvucnu kadu javicu sta se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zar ne bi čišćenje dizni + nove svećice + novi kablovi za iste koštali isto ili samo malo više od tog aditiva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma aditiv ili ciscenje dizni, to je vec po njegovom izboru...poenta je u tome da sam htio da kazem kako mislim da je problem u paljenju smjese a na u dovodu goriva! U svakom slucaju, ciscenje dizni ne moze da skodi

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao sa aditivom,merio dizne pre sipanja aditiva pa nakon 400km ponovo testirao i pomoglo je ali ne drasticno,prave rezultate dobio tek posle ultrazvucne kade u kombinaciji sa kiselinom za ciscenje.u svakom slucaju kreni jedno po jedno sta bi trebao i onako da menjas pa vidi dokle ne resis ili servis pa ...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo pa musko svecice su bile jako lose korozirale su spoljla stare ,problem je otklonjen .Znaci kad sam u 3 brzini i ulazim u krivinu saltam u 2 dajem gas uvek je cimnuo(izgubio snagu) pa krene sad vise nema cimanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vek svecica u prakci se pokazao 30-40000km.cesto i voda nakon pranja motora zna na svecicama spolja da napravi dobar oksid

Share this post


Link to post
Share on other sites

uopste mi niste jasni sa navaljivanjem, sa tim aditivima :realmad:

lepo Vam kaze Goran da ciscenje dizni kosta 1500 din i trajno resen i sigurno resen problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

radim i ja to ciscenje i definitivno dokazano da je mnogo efikasnije od aditiva ali na zalost nije trajno vec dosta trajnije nego sa aditivima

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da se razumemo i nove dizne kad stavim nije trajno ali je trajnije od aditiva... nadam se da ces da se lozis sa mnom :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

u celini celosti.samo nove benzinske dizne oko 8000din/kom :wallbash: inace bi to bilo naj bolja varijanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam na ovom puntu filter se nalazi pozadi na benzinskoj pumpi i navodno nije ni predvidjena njegova zamena, a iza filtera postoji i neka izlazna dizna. Da li je to tacno i kako vam se pokazalo u praksi, da li ipak mora da se menja filter,jeste li ga menjali, moze li uopste da se zameni posebno? naravno pitam s obzirom da nase gorivo tesko da je kao italijansko, meni deluje prosto neverovatno sa nasim benzinom da se ne menja filter goriva uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma izvadi se,rastavi,ocisti i vrati a nije izlazna dizna vec regulator pritiska goriva.

jednostavna stvar :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom ortaku nov auto trosi 11 l,ali on ga bas vozi....zato cuti vozi se i uzivaj :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni otprilike toliko troshi novi punto 1.2 8v tako da je to u redu.

Nego recite mi na koji nachin se filtriraju nechistoce iz goriva s'obzirom da nema filter? (do skoro sam vozio yuga tako da nisam josh uvek upucen u konstrukciju motora na puntu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...