Jump to content
FAS Goran
boki21txi

Punto 1.2 16v - kad je hladan trokira

Recommended Posts

imam problem...evo vec neko vreme kako je sneg i vlaga kad upalim auto motor radi nemirno (kao na 3 cilindra) to traje par sekundi i smiri se posle toga radi savrseno,to ne bi bio problem dok ga jutros nisam upalio i iz motora je toliko pocelo da lupa da sam pomislio da je zveknuo motor...znaci upalio sam ga poceo da lupa i ugasio se ja ponovo upalim ono isto ja ga opet upalim dam gas i on proradi izbaci crn dim i nastavi lepo da prima gas i lepo radi u leru,cuo sam da mogu dizne da prave problem ako neko zna neka pise da znam sta mi je ciniti!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi tu stavio prst na svecice (al ce me udari struja). 330din komad shampinjon svecica promeni ih i filter vazduha za pochetak. Prekontrolishi i ona silna creva, iberlaufe, achtung-dichtunge, presipache iz shupljeg u prazno, vakume, shto zabunjuju laike i uljne pare, da bi ih vratile nazad u motor. Meni je bio problem u svecama i jednom tom crevu od iberlaufa gore na filter kutiji. Valjda vukao "falsh" vazduh.

E da...grozno lupanje mozhe da dolazi i od kvachila...

Edited by ButtMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nisam siguran da je kvacilo lupalo jer nisam ni vozio auto (culo se bas iz motora) a i svecice sam izmenjao i pregledao creva i sve je ok,vozio sam ga danas posle posla i sve je radilo kako treba mene samo plasi da ce se ponovo javiti isti problem...krecem polako od ciscenja dizni pa cu videti koji je bio problem (JBG SISTEM ELIMINACIJE)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nisam siguran da je kvacilo lupalo jer nisam ni vozio auto (culo se bas iz motora) a i svecice sam izmenjao i pregledao creva i sve je ok,vozio sam ga danas posle posla i sve je radilo kako treba mene samo plasi da ce se ponovo javiti isti problem...krecem polako od ciscenja dizni pa cu videti koji je bio problem (JBG SISTEM ELIMINACIJE)

Kvachilo tj. korpa LUPA ko luda kad popuca. Meni se to dogodilo nedavno, zato ti pominjem. Lupa i kad upalish auto bez da ga vozish i napred je odma pored motora, tako da lupa bash ispod haube. MOzhe chak i da blokira motor tako, da ne mozesh da ga upalish, dok ga ne izbacish u ler i ne pustish slobodno kvachilo. Jednostavno ne mozhe da vrti. Da li ti se deshavalo da na neko paljenje "zavrti" sporije po neki put, ko da se muchi? Ko da je prazan akumulator a nije? Sumnjam da mozhe motor da "zalupa" pa prekine.

Da je lupanje bilo bash iz motora, onda bi moralo i da se nastavi...sem ako nije za trenutak izgubio pritisak ulja i da se sve ulje slilo u karter. Proveri nivo ulja i proveri dal normalnom brzinom gasi lampicu ulja nakon paljenja.

Crni dim koji si pominjao da je izashao, je indikacija da nije doshll do "paljenja" u cilindru kako treba, vec je nagurao i izbacio zhivo gorivo na auspuh. Kad se na to doda pricha o "skorashnjem hladnijem vremenu", to je signal da mozda svecica ne radi kako treba. Osetljive su na temperaturu, zato moraju da imaju odredjenu "toplotnu" vrednost, koja zavisi i od trzishta tj. klime za koju se auto prodaje.

Josh jedna stvar koju mi je majstor rekao: Sportinzi imaju neki idiotski "filter kondenzator" uljnih para. Izgleda neshto ko chetka za chichenje WCa. Kod mene je to bilo u uzasnom stanju, pa ga je skroz skinuo. Reko je da to u principu ne sluzhi nichemu, a kad je zapusheno, davi motor. Mozda i nabavim novu tu chetku ako me ne bude mrzelo. Majstor mi je "freak" za SUS motore, tako da verujem u njegovu proccenu. Proveri i taj filter ako znash da nadjesh (ako ne znash, pitacu majstora tachno gde je, pa cu ti napishem :book: .

Igraj se ti slobodno i sa diznama ako hocesh, mada sumjnam da je do njih. Dizne bi trebalo da imaju simptom da auto "ne vuche" i da se "davi". Ovo mi vishe zvuchi kao da ima problema sa "paljenjem" nego da ne dobija gorivo.

Dal si slinavio puno auto u gradskoj voznji? Nemam tolko iskustva sa puntom, al brate, motor mi se sav uslinavi kad ga vozim polako i po gradu. Posle mora da padne "produvavanje" sa shaltanjem u "crveno" da bi radio kako treba. I nakon toga radi pefektno :thumbup: .

Sretno

Edited by ButtMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Josh jedna stvar koju mi je majstor rekao: Sportinzi imaju neki idiotski "filter kondenzator" uljnih para. Izgleda neshto ko chetka za chichenje WCa. Kod mene je to bilo u uzasnom stanju, pa ga je skroz skinuo. Reko je da to u principu ne sluzhi nichemu, a kad je zapusheno, davi motor. Mozda i nabavim novu tu chetku ako me ne bude mrzelo. Majstor mi je "freak" za SUS motore, tako da verujem u njegovu proccenu. Proveri i taj filter ako znash da nadjesh (ako ne znash, pitacu majstora tachno gde je, pa cu ti napishem :book: .

Mozda mali off ali

vrati ti tu "cetku za WC" koja je metalna i vrlo lako se opere (a ako bas ne moze zameni se). Filter sluzi da nesto FILTRIRA :whistle: .

Pa ti vidi sva ta s.anja koja su bila na tome,sto ne sluzi nicemu, kad ulete u usis kako ce majstor- freak (pozdrav za njega) imati poslica a ti manjak evrica ;):welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ima tu logike...Nisam ni ja lud da imam "vishak delova" nakon servisa. Gledacu da nabavim novu tu WC chetku. Mislim da se majstor vodi sledecom logikom:

On uglavnom popravlja bembare, a bembare nemaju to. Ako bembara nema, onda ni ne treba da to postoji <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kablovi, svecice, bobine... U svakom slucaju imas problem sa strujom. A mozda ti je samo malo povukao vlagu jer je bas bilo dosta vlage sinoc i jutros....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cetka vata uljne pare i kondenzuje na sebi da ne bi oslo u usisnu granu.Korisna je,a sto je motor stariji njena vrednost je veca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ a gde se nalazi ta cetka?

Kablovi, svecice, bobine... U svakom slucaju imas problem sa strujom. A mozda ti je samo malo povukao vlagu jer je bas bilo dosta vlage sinoc i jutros....

i ja sumnjam u struju jer mi je ovih dana kad nije bilo kise palio ok...menjao sam svecice ali kablove nisam,verovatno je to...nadam se da nije bobina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moram i ja malo da off-ujem!

vrati ti tu "cetku za WC" koja je metalna i vrlo lako se opere (a ako bas ne moze zameni se). Filter sluzi da nesto FILTRIRA :whistle: .

Pa ti vidi sva ta s.anja koja su bila na tome,sto ne sluzi nicemu, kad ulete u usis kako ce majstor- freak (pozdrav za njega) imati poslica a ti manjak evrica ;):welcome:

Potpis!!! :thumbsup:

....On uglavnom popravlja bembare, a bembare nemaju to. Ako bembara nema, onda ni ne treba da to postoji <_<

Pa bembara nije Fiat! A dobro je poznato da je veliki deo novotarija u automobilskoj industriji bas Fiat patentirao! Tako da bembara nije nista drugo nego jedan obican ne Italijanski auto! :D

Malo sale nije na odmet! :D

Sad ne znam kako je kod benzinca, ali ja bih proverio protokomer i tako te sezore sto salju kompu informacije... Jel ti variraju obrtaji na leru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ ne...auto kad upali posle 15 tak sekundi trokiranja radi bez ikakvih problema,ako ga upalim dok je vruc ili bar malo ugrejan radi super ali cim se skroz ohladi zajebava!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 'bem li ga. Ako svetjke nisu reshile tek tako, onda moze svashta neshto da bude. Vreme ti da posetish nekog majstora. Vrlo moguce je i da brljavi LAMBDA...

P.S.

To sam ja iznosio logiku mog majstora, nisam mislio da ako bembara neshto nema, to stvarno ni ne treba da bude :)

Za ove pare sam mogo da uzmem extra kockicu hahahaha...ma kome to treba :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cetka vata uljne pare i kondenzuje na sebi da ne bi oslo u usisnu granu.Korisna je,a sto je motor stariji njena vrednost je veca.

Znači da treba da se čisti povremeno? Kako se skida, kad skinem crevo sa ibera samo je odvrnem nekako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cetka vata uljne pare i kondenzuje na sebi da ne bi oslo u usisnu granu.Korisna je,a sto je motor stariji njena vrednost je veca.

Znači da treba da se čisti povremeno? Kako se skida, kad skinem crevo sa ibera samo je odvrnem nekako?

Druze znam da sam citao po forumu da cistis usis od prljavstine redovno i da ti se stalno zaprlja. Ta resetka upravo skuplja to, tako da je moguce da kad nju ocistis neces imati potrebu za tako cestim ciscenjem usisa.

Kad je budes izvadio i video na sta lici sam ces shvatiti zasto to kazem. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pri startovanju hladnog motora kao da radi na 3 cilindra... posle 30-ak sec probije i radi normalno,na leru ima miran rad,extra ide,vuce i ubrzava. Promenjene svecice,kablovi,ociscene dizne i klapna... pomoc!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

El trosi vodu iz rashladnog sistema?Proveri pritisak u posudi za vodu,odvrti cep pa poslusni da li iz njega izlazi vazduh...Simtom moze biti i dihtung,mada ne mora da znaci,to je neki najgora varijanta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...