Jump to content
FAS Euroauto Goran
Mateo

Hyundai i30

Recommended Posts

Dekirs izdaja! :D

 

Kao neko ko je posedovao korejski automobil, iskreno, ne mogu da zamislim kako oni mogu da naprave bilo sta zabavno. E sad, vidim da svi review hvale i30n, ali iskustvo me toliko 'opeklo' da necu poverovati u njihove reci sve dok sam ne isprobam i ne ustanovim da je stvarno tako :D  Garant potplacuju zesce :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg Top Speed video: Test Hyundai i30

 

Uspeh u C segmentu Hyundai je pokrenuo lansiranjem modela i30, a kako su godine prolazile ovaj model je dobijao sve zapaženiju rolu. To je ohrabrilo Korejce da sa svakom novom generacijom još ambicioznije krenu u napad. Tako su drugu, kao i aktuelnu treću generaciju obeležili veliki ''prelazi'' u svakom smislu. Toliki da je prešao put od modela koji traži šansu pre svega među kupcima kojima je cena presudan faktor, do ravnopravnog takmaca u izrazito konkurentnom segmentu, naročito u Evropi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Hyundai i30 Fastback N

 

Izaziva vrh segmenta u sportskim varijantama, ali je par hiljada evra jeftiniji - pogledajte šta je dobro, a šta baš i nije kod ovog auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen unapređeni Hyundai i30

 

199968-hyundai i30 01.jpg

 

Treća generacija i30 modela dobija osveženje nakon tri godine proizvodnje. Zato je fokus sada na dizajnu i tehnološkim dodacima. Prototip tog modela uočen je na severu Evrope, a spoljašnjost je dobila unapređene branike, svetla i rešetku. Unutrašnjost je više kamuflirana, a čini se da joj je dizajn značajnije poboljšan, sa novom instrument tablom, centralnom konzolom, panelima vrata i upravljačem. Možemo očekivati i novi zabavno-informacioni sistem sa većim ekranom i novu, digitalnu instrument tablu. Unapređeni i30 trebalo bi da zadrži većinu svojih pogona, uključujući najnoviji 1.6 dizel motor raspona snage od 95 do 143 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Hyundai i30 facelift

 

200554-hyundai i30 facelift.jpg

 

Osim potpuno nove generacije modela i20 koja je nedavno najavljena, Hyundai je za početak marta i sajam automobila u Ženevi potvrdio i premijeru obnovljene verzije modela i30. Prva ''teaser'' slika (na kojoj je inače i30 N Line) pokazuje nova prednja LED svetla, saćastu masku i izmenjeni branik, ali promene će doživeti i zadnji deo sa doteranim svetlima i branikom. Opcioni N Line paket će između ostalog podrazumevati i prednji branik sa većim otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler. Takođe, pominje se i novi dizajn alu točkova od 16 do 18 inča, kao i modernizovana unutrašnjost (digitalna instrument tabla, multimedia sistem sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir). Ostaje da se vidi da li će biti nekih izmena u gami motora. Osim i30 hatchbacka, kroz iste promene će proći i verzije i30 Fastback i karavanski i30 SW. Na kraju, Hyundai će doterati i sportski i30 N kod koga će sada najverovatnije konačno moći da se dobije i automatski menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Hyundai i30

 

i30 fc010.jpg

 

Hyundai je za predstojeći sajam automobila u Ženevi pripremio promociju obnovljenog modela i30.

 

i30 fc09.jpg

 

Prve zvanične slike pokazuje nova prednja svetla, širu masku i izmenjeni prednji branik, kao i manje promene na zadnjem delu sa doteranim svetlima i branikom.

 

i30 fc08.jpg i30 fc07.jpg

 

Takođe, pominje se i novi dizajn alu točkova od 16 i 17 inča, kao i modernizovana unutrašnjost (digitalna instrument tabla, multimedia sistem sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Android Auto i Apple CarPlay).

 

i30 fc06.jpg

 

Pored toga, šira je i paleta boja u kojoj su sada i Dark Knight, Silky Bronze i Sunset Red boje.

 

i30 fc05.jpg

 

Osim i30 Hatchbacka, kroz iste promene su prošle i verzije i30 Fastback i karavanski i30 SW.

 

i30 fc04.jpg

 

U opremi su između ostalog i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču (sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, upozorenje na frontalni sudar, sistem za detekciju pešaka...).

 

i30 fc03.jpg

 

Takođe, tu je i opcioni N Line paket koji između ostalog podrazumeva i saćastu masku, prednji branik sa većim otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler, točkove do 18 inča, kao i modifikovano oslanjanje i upravljački sistem.

 

i30 fc02.jpg i30 fc01.jpg

 

U gami motora su 1.5 atmosferski benzinac sa 110KS (ima 6-stepeni manuelni menjač), pa 1.0 T-GDI turbo benzinac sa 120KS (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), isti 1.0 T-GDI motor ali u kombinaciji sa 48V mild-hybrid sistemom (sa novim 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), zatim 1.5 T-GDI turbo motor sa 160KS i 48V mild-hybrid sistemom (uz 6-stepeni manuelni ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom), kao i 1.6 dizelaš sa 115KS, i 1.6 dizel agregat sa 48V mild-hybrid sistemom i 136KS (svi dizelaši mogu da se dobiju uz 6-stepeni manuelni ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: 2020. Hyundai i30

 

Aktuelna treća generacija ovog modela je na tržištu od 2016. godine, pa je sada došlo vreme za restajling i dodavanje najnovije tehnologije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N TCR za novu sezonu

 

hyundai 2020 tcr02.jpg

 

Hyundai motorsport i klijentski timovi ''BRC rejsing'' i ''Engstler motorsport'' prikazali su izgled Hyundai i30 N TCR za dolazeću sezonu Svetskog kupa turing automobila. Kako prenosi Serbiaring, u trećoj WTCR kampanji učestvovaće četiri korejska automobila. Dva šampiona serije, Gabrijele Tarkvini i Norbert Mihelis, ponovo su timske kolege u ekipi BRC Hjundai N.

 

hyundai 2020 tcr01.jpg

 

Na globalnu pozornicu se vratila Engstlerova postava, sada pod punim nazivom ''Engstler Hjundai N Likvi moli rejsing tim''. Njegovi su piloti Niki Katsburg, koji je 2019. debitovao na WTCR sceni, kao i Luka Engstler, koji je u WTCR debitovao kao vajldkard, a potom nastupio i kao zamenski vozač u Makauu. Takmičarske boje automobila ovih ekipa prepoznatljive su i čine ih Hjundaijeva ''performantna plava'', uz dodatak tamnoplave i crvene, koje se inače viđaju na fabričkim Hjundai automobilima u Svetskom reli prvenstvu. U rasporedu boja je više nego primetan uticaj naslovnih sponzora ekipa, kompanija Likvi moli, odnosno Lukoil.

 

Kako će se WTCR 2020. odvijati, niko sa sigurnošću ne može da kaže. Izvesno je da su runde u Mađarskoj i Nemačkoj otkazane, a organizator namerava da ispuni plan od 20 trka u godini tako što će u preostale takmičarske vikende ubacivati dodatne sprint nastupe. U klijentskom odseku Hjundai motorsporta ističu da su oni usredređeni na pripreme za povratak trkanju, uprkos nesigurnosti i pometnji koju je u svet automobilskog sporta unela covid-19 pandemija. U sklopu mera za sprečavanje širenja virusa, deo personala upućen je na rad od kuće. Inače se operativa u sedištu kompanije u Alcenau-u odvija što je moguće normalnije kako bi se pružila podrška ne samo klijentskim WTCR ekipama, već i mušterijama koje se takmiče u drugim TCR šampionatima, te onima koji na relijima nastupaju sa modelom i20 R5.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Hyundai i30

 

Malo detaljniji pregled ovog Hyundaija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Hyundai i30 kreće u proizvodnju 25. maja

 

hyundai i30 02 203330.jpg

 

Iz Hyundaija je stigla najava da će 25. maja u njihovoj fabrici u Češkoj (HMMC) i zvanično startovati proizvodnja obnovljenog modela i30 koji je predstavljen početkom marta. U saopštenju se podseća da je od prve generacije (predstavljena 2007. godine) do sada u Evropi prodato više od milion komada modela i30 (sve generacije zajedno).

 

203330-hyundai i3001.jpg

 

Fabrika u Nošovicama inače zapošljava 3.300 radnika i kapacitet od oko 300.000 vozila godišnje. Što se tiče obnovljenog i30, ovaj automobil sada odlikuju nova prednja svetla, šira maska i izmenjeni prednji branik, kao i manje promene na zadnjem delu sa doteranim svetlima i branikom. Takođe, pominje se i novi dizajn alu točkova od 16 i 17 inča, kao i modernizovana unutrašnjost (multimedia sistem sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Android Auto i Apple CarPlay). Pored toga, šira je i paleta boja u kojoj su sada i Dark Knight, Silky Bronze i Sunset Red boje.

 

Osim i30 Hatchbacka, kroz iste promene su prošle i verzije i30 Fastback i karavanski i30 SW. U opremi su između ostalog i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču (sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, upozorenje na frontalni sudar, sistem za detekciju pešaka...). Takođe, tu je i opcioni N Line paket koji između ostalog podrazumeva i saćastu masku, prednji branik sa većim otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler, točkove do 18 inča, kao i modifikovano oslanjanje i upravljački sistem.

 

U gami motora su 1.5 atmosferski benzinac sa 110KS (ima 6-stepeni manuelni menjač), pa 1.0 T-GDI turbo-benzinac sa 120KS (u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), isti 1.0 lT-GDI motor ali u kombinaciji sa 48V mild-hybrid sistemom (sa novim 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), zatim 1.5 T-GDI sa 160KS i 48V mild-hybrid sistemom (uz 6-stepeni manuelni ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom), kao i 1.6 dizelaš sa 115KS, i 1.6 dizelaš sa 48V mild-hybrid sistemom i 136KS (svi dizelaši mogu da se dobiju uz 6-stepeni manuelni ili 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redizajnirani Hyundai i30 N

 

206931-hyundai i30 n03.jpg

 

Sa paketom osveženja koja su u Hyundaiju pripremili za najsnažniji i30 stiže i ranije najavljeni novorazvijeni (opcioni) automatski menjač sa dva kvačila. Hyundai je u februaru predstavio redizajnirano izdanje svog predstavnika u C segmentu, a na prvim zvaničnim fotografijama su pokazali sličan posao koji su sada uradili i na najsnažnijoj verziji koju ''potpisuje'' njihovo N odeljenje.

 

hyundai i30 n02.jpg

 

Promene na karoseriji sportskog modela i30 N uključuju drugačije dizajnirane branike, redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih LED svetala i veći difuzor, a redizajnirana je i maska hladnjaka. ''Tačku na i'' predstavljaju nove 19-inčne aluminijumske felne.

 

206932-hyundai i30 n01.jpg

 

Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, a među najznačajnijim novostima je uvođenje u ponudu novorazvijenog 8-stepenog automatskog menjača sa dva kvačila iza čije kalibracije stoji N odeljenje. Još uvek se ne zna da li su u Hyundaiju modifikovali stvari ispod prednjeg poklopca gde se krije 2.0 četvorocilindarski turbobenzinski motor koji nudi 250, odnosno 275 KS (u Performance verziji), ali se očekuje da će i30 N u kombinaciji sa automatskim menjačem do stotke stizati brže od verzije sa ručnim 6-stepenim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadjoh cene za novi i30 u Bosni i Hercegovini i jedan podatak mi je neverovatan. Visina doplate da se sa atmsferskog 1,5 od 110 ks predje na 1,0 turbo od 120 ks. Piše da to košta +7.000 KM. Van razuma (ako nije greška).

 

hyundai_cijene.jpg

https://www.automobili.ba/novi-hyundai-i30-stigao-u-bosnu-i-hercegovinu-ponuda-ukljucuje-nove-motore-bogatiju-opremu-i-poboljsani-izgled-cijena-krece-od-29-990-km/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...