Jump to content
FAS Goran
Mateo

Hyundai i30

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW: Hyundai i30

 

Očigledno da je Hyundai rešio da napravi ovaj auto atraktivnijim jer realno gađa iste kupce kao Mazda 3 ili Seat Leon (koji su dizajnerski bili iznad):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za Hyundai i30 facelift u Srbiji

 

hyundai i30 cene.jpg

 

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom sajtu objavio i kompletan cenovnik za facelift verziju modela i30.

Hyundai i30 restajling po cenovniku u Srbiji startuje po ceni od 15.990 evra koliko košta bazna verzija sa 1.5 DPi benzincem od 110KS, manuelnim 6-stepenim menjačem i opremom Comfort.

Kompletan cenovnik, spisak serijske opreme, kao i tehničke karakteristike za i30 facelift možete pogledati klikom ovde.

Hyundai i30 facelift karavan košta od 16.590 evra, a cenovnik za ovu verziju je ovde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korejski 1.5 atmosferac sa 110 ks ubrzava za 12.6 sec, a Fiat Tipo HB 1.4 95 ks ubrzava za 12.4 sec :D 


Pa posle neko nek kaze da 1.4 fire ne ide :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2021 at 9:32 AM, horvat said:
Korejski 1.5 atmosferac sa 110 ks ubrzava za 12.6 sec, a Fiat Tipo HB 1.4 95 ks ubrzava za 12.4 sec  

Pa posle neko nek kaze da 1.4 fire ne ide  

I E36 316i je bio tu negde
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen novi trkački Hyundai i30 N

 

211794-hyundai i30 N.jpg

 

Hjundai motorsport predstavio je novi, redizajniran i tehnički unapoređen model i30 N.

Dizajneri su se potrudili da novi TCR automobil bude što je moguće sličniji putničkom, koji je imao svoju premijeru 2017. godine. Prednji deo auta je špicastiji, a svetla oborenija. Što se šasije tiče, delovi su ostali nepromenjeni, tu je dvolitarski turbo-motor i sekvencijalni menjač, ali je nekoliko delova unapređeno. Vođa odeljenja prodaje Hjundai motorsporta Endru Džons smatra da je uspunjen cilj njihove fabrike kojem su stremili od početka. ''Sve što smo unapredili na putničkom modelu i30 N pokušali smo da prenesemo na TCR model. Rezultati našeg trkačkog auta su uvek bili odlični u različitim TCR kategorijama, ali mi se uvek trudimo da neprestano radimo i držimo se ispred konkurencije''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpgMarekDrives: Hyundai i30 Wagon vs Peugeot 308 SW

 

Dva karavana pravljena za klasičnog evropskog kupca.

I30 na testu je N-Line, tj. izgleda više agresivno i sportski, ali nema ništa jači motor, ili drugačije vešanje....samo izgled. Motor mu je 1.5 turbo-benzinac sa 160 konja, automatik (duplo kvačilo) sa 7 brzina.

308 na testu ima takođe 1.5 ali dizel sa 130 konja, automatik sa 8 brzina, a paket opreme mu je Allure.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Češkoj počela proizvodnja obnovljenog Hyundaija i30 N

 

214780-hyundai i30 n2.jpg

 

Hyundai je započeo proizvodnju novog i30 N u svojoj fabrici u Češkoj. Poboljšani model visokih performansi se nadovezuje na uspeh nagrađivanog originalnog i30 N, dodajući nove karakteristike i tehnologiju za još veću zabavu u vožnji. Obnovljeni i30 N se tako pridružuje asortimanu i30 serije sa pet vrata, karavanu i fastbacku na proizvodnoj liniji.

Novi Hyundai i30 N dolazi sa svežim i jedinstvenim elementima spoljašnjeg dizajna koji su razvijeni sa naglaskom na sportske performanse. Poboljšanja dizajna uključuju agresivniji prednji branik, novi dizajn kaskadne rešetke i nova LED prednja svetla sa LED dnevnim svetlima V oblika i crnim okvirom za prednja svetla. Novi sjajni crni zadnji spojler sa jedinstvenim svetlom i dve velike izduvne cevi integrisane u donji deo branika daju čisti izgled visokih performansi.

 

hyundai i30 n1.jpg

 

Po prvi put i30 N je dostupan i sa N DCT, 8-stepenim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom koji omogućava izuzetno brze i efikasne izmene stepeni prenosa, ali i prijatnost u svakodnevnom korišćenju. Novi i30 N je dostupan u verzijama hatchback i fastback karoserije. Dolazi sa 2.0 turbo motorom, gde osnovna verzija ima 250 KS i šestostepeni ručni menjač, dok i30 N sa Performance paketom isporučuje 280 KS, te je dostupan sa ručnim ili N DCT automatskim menjačem. Obe verzije su sposobne da postignu najveću brzinu do 250 km/h, dok obnovljeni i30 N sa Performance paketom i ručnim menjačem ubrzava od 0-100 km/h za 5.9 sekundi, što je poboljšanje od 0.2 sekunde u odnosu na prethodni model. Performance verzija sa DCT menjačem može da ubrza do 100 km/h za 5.4 sekunde uz pomoć ''launch control'' sistema.

 

Hyundai i30 N je prošao opsežna ispitivanja tokom svog razvojnog procesa, uključujući 180.000 kilometara testiranja izdržljivosti i desetine hiljada dodatnih kilometara za procene performansi. Podešen je u najzahtevnijim uslovima na slavnom nemačkom poligonu Nürburgring-Nordschleife i prošao je dodatnu ocenu kvaliteta na svom proizvodnom pogonu u Češkoj, vozeći se čuvenim Červenohorské sedlom u Jeseníky planinama i Ecce Homo stazi u Šternberku, kao i na trkačkoj stazi Most. Od predstavljanja 2017. godine, prodato je više od 54.000 primeraka i30 N širom sveta, uključujući preko 28.000 primeraka u Evropi, a dobitnik je i nekoliko nagrada vodećih automobilskih medija i izdavača, uključujući Auto Bild nagradu ''Sportski automobil godine'' 2018. i 2020. godine.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Hyundai i20 N vs Hyundai i30 N

 

Do pre 4-5 godina ovakav duel dva sportska Hyundai modela nije bio moguć jer ih nije bilo. Ali, u poslednje vreme N divizija je u zamahu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: Hyundai i30 N vs Volkswagen Golf GTI

 

Posle četiri godine proizvodnje, Hyundai je 2021. izbacio restajling modela i30N, i to taman na vreme da se ''sukobi'' sa potpuno novim Golfom 8 GTI.

Ovde je testiran Hyundai i30 N Premium DCT sa 276 KS i osmostepenim DCT menjačem, dok Golf GTI ima 241KS i sedmostepeni DSG automatik. Oba auta ima mehanički LSD:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Hyundai i30

 

Hyundai predstavlja svoju treću generaciju i30, dosta poboljšanu. Efikasniji motori sada imaju i blagu hibridnu tehnologiju, plus ima pametniji izgled i iznutra i spolja, kao i dodatni bezbednosni komplet i sve moguće moderne opcije povezivanje sa telefonima. Sve u svemu, to je svakako konkurentniji proizvod nego ranije. Prostran, razumno opremljen i neopterećen previsokom cenom, ovo je jedan automobil koji svi drugi veliki proizvođači drže na oku. i30 je čvrsto definisan kao proizvod evolucije kroz njegove tri generacije, a ne revolucije. Unapređena linija motora uključuje i efikasniji 1.5 T-GDI (turbo-benzinac). Kupci takođe dobijaju opciju automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom i 7 brzina, uz najsavremenije standarde elektronske bezbednosti. Sve to zvuči prilično obećavajuće, zar ne? Ali, ako će ovaj i30 biti u stanju da održi korak sa veoma brojnom konkurencijom u C segmentu, onda i mora takav da bude.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Hyundai i30 N DCT

 

280KS/392Nm, okruglo 5 sekundi do stotke - bez priče, samo vožnja i merenje realnh ubrzanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Hyundai i30 N Performance

 

Rival Golfu GTI i Hondi Civic Type R je prošao kroz restajling i dobio neke nove stvari... ali to ima svoju cenu. Da li je vredan dodatnog novca ili bi trebalo da kupite jeftiniji polovni i30N Performance?

Sada su tu nova maska hladnjaka, novi svetlosni potpis na farovima, revidiran sistem vešanja koji ima za cilj da poboljša kvalitet vožnje, kao i malo povećanje snage kojim sada ovaj auto ima okruglo 280 konja i ide za 0.2 sekunde brže do stotke (sada 5.9 sekundi). Dostupan je sa DCT-om, koji ne samo da donosi brže menjanje stepena prenosa, već i Hyundaijev ''N Grin'' režim koji vam daje dodatno povećanje snage u trajanju od 20 sekundi, kada se aktivira. Te opcije nema ako se izabere manuelac sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: Hyundai i30 N Performance na Nirburgringu

 

Automobil raspolaže sa 280KS i 392 Nm, vreme na Nirburgringu iznosi 8 minuta i 5.19 sekundi, dok je za volanom bio Christian Gebhardt, test vozač nemačkog magazina SportAuto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Hyundai i30 N

 

Restajling sa DCT (automatskim) menjačem...i to ozbiljan restajling jer nije samo poneka linija na braniku i eventualno nova svetla. Da, i ovde su prisutne te uobičajene izmene u restajlingu, ali i dosta više (npr. prednji diskovi su povećani sa 345 na 360mm) od toga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Hyundai i30

 

Osnovni motor (1.5 atmosferac sa 110KS/144Nm), i premium paket opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Hyundai i30 Fastback

 

Kompaktni Coupe sa 5 vrata - kao hatchback, ali više praktičan jer je duži, ima veći gepek i lakši mu je pristup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

annaonroadsnewyoutubelogo.jpg AnnaOnRoads: Hyundai i30 N

 

Ovo je Hyundai i30N, dizajniran od strane Južnokorejaca, ali predvođeni poznatim Albertom Birmanom, bivšim šefom razvoja BMW M:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai i30 N Drive-N Limited Edition

 

224439-hyundai n 8.jpg

 

Hyundai je najavio i30 N Drive-N Limited Edition, ekskluzivnu posebnu verziju Hyundaija i30 N i Hyundai i30 Fastback N visokih performansi.

Ovo jedinstveno izdanje novog i30 N pruža isto iskustvo vožnje visokih performansi uz prepoznatljiv dizajn eksterijera i enterijera. Početak proizvodnje je startovao poslednje nedelje u aprilu s planiranim ograničenim volumenom - 620 jedinica rezervisano je za Hyundai Motor Europe, a preostalih 180 komada za Hyundai Motor Company Australia.

 

224440-hyundai n 7.jpg

 

Kako bi razvio i30 N Drive-N Limited Edition, Hyundai je poboljšao trenutni i30 N koristeći povratne informacije s tržišta, povratne informacije iz medija i inspiraciju N-entuzijasta - svoje zajednice fanova Hyundaija N - koji su već modifikovali svoje primerke i30 N. Ekskluzivno izdanje je dostupno u dva oblika karoserije - hatchback ili fastback - i dve boje - Phantom Black Pearl i novi Serenity White Pearl. i30 N Drive-N Limited Edition takođe dolazi s ručnim menjačem ili N DCT, Hyundaijevim interno razvijenim osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, za još sportskije iskustvo vožnje.

 

224441-hyundai n 5.jpg

 

i30 N Drive-N Limited Edition standardno dolazi s paketom Performance. Osim što isporučuje 280 KS, motor omogućava ravnomernu snagu, koja stvara više obrtnog momenta i snage pri nižim obrtajima kako bi se iskoristio potencijal motora u svakodnevnim situacijama vožnje. Kao i kod novog i30 N, N DCT verzija i30 N Drive-N Limited Edition omogućava tri N funkcije performansi za još sportskije iskustvo: N Power Shift, N Grin Shift i N Track Sense Shift. Korišćenjem tastera N Grin Shift (NGS), automobil će dobiti ''pojačanje'' od dodatnih 10 konja za 20 sekundi.

 

224442-hyundai n 4.jpg

 

Dizajn eksterijera i enterijera i30 N Drive-N Limited Edition je prenet s novog i30 N da bi pružio isto iskustvo zabave u vožnji umotano u ekskluzivniji paket.

 

224443-hyundai n 3.jpg

 

Eksterijer sadrži 19-inčne alu felne u tamnoj bronzanoj mat ediciji; crne oznake Hyundaija; posebne nalepnice sa strane, napred i pozadi; i dve namenske oznake Drive-N u tamnoj bronzanoj mat boji na bočnim branicima. Značke na i30 N Drive-N Limited Edition takođe prikazuju GPS koordinate doma N modela, Hyundai Motor Europe Test centra na Nürburgringu u Nemačkoj. Hyundaijevi automobili visokih performansi razvijaju se, testiraju i usavršavaju na stazi Nürburgring-Nordschleife od 2011.

 

hyundai n 2.jpg

 

Unutrašnjost svake jedinice je opremljena jedinstvenom numerisanom značkom, koja prikazuje njenu poziciju među ograničenim volumenom od ukupno 800 jedinica. Umesto kože, alkantara s crvenim šavovima prekriva volan, ručicu menjača, naslon za ruke i ručnu kočnicu. Svi akcenti koji ukrašavaju enterijer biće u crvenoj boji. To se odnosi na sigurnosne pojaseve napred i pozadi, N komande na volanu, umetke i šavove N Light Seats s novim uzorkom. i30 N Drive-N Limited Edition takođe ima ekskluzivne podne prostirke s posebnim natpisima.

 

224444-hyundai n 1.jpg

 

Uz ovaj novi izgled, i30 N Drive-N Limited Edition će takođe biti potpuno opremljen. Uključuje zadnju šipku za krutost, stakleni krov i opsežnu listu aktivnih sigurnosnih karakteritiki Hyundai Smart Sense. Pored toga, i30 N Drive-N Limited Edition sa ručnim menjačem takođe dolazi s upozorenjem na sudar u mrtvom uglu, dok ograničeno izdanje s N DCT nudi i pomoć pri izbegavanju sudara na licu mesta i pomoć pri izbegavanju sudara na raskrsnici. Za dodatnu udobnost i praktičnost, N-entuzijasti takođe mogu da uživaju u njegovom upravljaču s grejanjem, velikom AVN ekranu osetljivom na dodir od 10,25 inča i bežičnom punjaču.

 

Slogan marke Hyundai N je ''Never just drive''. Ova tvrdnja prikazuje način razmišljanja i duh N-a: Učinite više od jednostavnog vožnje. Uživajte u svakoj sekundi. Kako bi se to osiguralo, motori visokih performansi koji se nalaze u Hyundai N modelima su podešeni za veliki odziv i izuzetnu izlaznu snagu. Ovaj prikaz snage pokazuje kupcima da vožnja nije samo postizanje odredišta - ona može da bude i uzbudljiva. Hyundai N je skraćenica za Namyang, gde je Hyundaijev globalni centar za istraživanje i razvoj u Koreji. Otvoren 1995., Namyang R&D centar je srce globalne mreže istraživanja i razvoja kompanije, rodno mesto Hyundaija N i gde je i30 N zamišljen.

N takođe znači Nürburgring. Hyundaijeve tehnologije visokih performansi testirane su i dalje razvijene na jednoj od najizazovnijih svetskih trkačkih staza, Nurburgring-Nordschleife.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...