Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
JasmiNNN

Tipo 1.4 / 2.0 16v - problem sa grejanjem

Recommended Posts

Temperatura motora je normalna, i radi grijanje dok se auto krece. Ali kad stanem npr. na semoforu ili bilo gdje da stanem a auto radi, pocne hladan zrak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:coffee: Nema veze sa kretanjem vec sa obrtajima, tj. pritisni pedalu za gas u mestu i dobices grejanje....nedovoljno tecnosti za hladjenje,vazduh u sistemu ili zakrcenje u instalaciji,mozda slavinica pa nema dovoljno protoka...hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora i bile su zaledjene instalacije i nije bili protoka vazduha, to je on uspio da odledi i ozraci, i pocelo je radit.Ali poslije nekog vremena opet je se vratilo na staro, tj. saznao sam da negdje pusta antifriz. Hvala na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su se instalacije zaledile, to znači da ti u sistemu nije antifriz nego voda. Ili jako star i jako razređen antifriz. Prvo šta treba da uradiš je da sipaš novi, kvalitetni antifriz. Obavezno ! Inače, može da bude ozbiljna havarija motora i ozbiljan trošak !

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je u tome da sve radi ali slabo greje,radi se o tipu 1.4 motor je stari tip,ugreje se mali hladnjek,klapne se pomeraju,ventilator duva ali hladno!!! :wallbash: jeli imao neko slichan problem?i da likojim sluchajem neko ima el shemu za tipo 93 god el tabla. :yes unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duva hladno,a ugrejan mali hladnjak i rade klapne? :question:

Proveri ti to jos jednom i vidi koliko je to ugrejan mali hladnjak :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

znash kako dok stoji u mestu duvka kao toplo al kad krenem onda bas nishta,mozda ti ta info. znachi neshto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ normalna u potpunosti ustvari imam digi tablu pa ne znam bas najtachnije jer on pokaze poslednju crticu e sad dal je upali jedva ili kad bash dobro zagreje ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se nadovezem na temu iznad imao sam havariju bash tu sa loshim antifrizom koji je pojeo glavu motora,jer lik od koga sam kupio auto nije bash bio upucjen da je antifriz r12 za bolje aute,popravka za moj 1.4 stari tip i to kod majstora koga znam jako dugo i radi mi chovek ispod cene je bila 110 eura :realmad:

SDC14488.jpg

upravo to :thumbsup: ,nekad retko kad dodje do sredine,doje mi da rasturim kompletnu vodenu i grejnu instalaciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se to desavalo kad mi je termostat bio stalno otvoren.u mestu bi grejao malo a u voznji gotovo nikako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posle havarije sa antifrizom ostao mi je termostat vishka promenicju ga posle Bozicja pa cju videti,mozda nedobije dovoljnu temp mali hladnjak.

hvala na pomocji :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije termostat! :wallbash: i puni temp. na skali do pola sve je regularno,al mi se chini da nije mozda mali hladnjek napunjen ostatcim od vode kamencem itd. jer su iskusni majstori sipali vodu to tako moze :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidi ovako prijatelju. Ja sam pre mesec dana mučio te muke sa mojim tipom. U mesto greje prilično dobro al u pokretu gotovo nikako. Temperatura ko zavarena na 90 stepeni i u mestu i u vožnbji treba mu oko 8 min da je postigne. Antifriz bio toliko prljav da se nije moglo videt kolka je tačka mržnjenja. Došo do zaključka mora bit prljav i radijator. Al me u autodelovima ubede ima čistač tečnost za hladnjake kao to ga očisti i bude nov. Uzmem prospem antifriz uspem vodu i to sredstvo (po upustvu) ispustim sipam antifriz novi odzračim, grejanje i zagrevanje motora potpuno isto. Naručim nov radijator i zamenim ga, ali pri zameni. Primetim da ona polugica što otvara slavini grejanja i gura klapnu za razdvajanje toplo hladno negura tu klapno do kraja. Ostavlja mogućnost da ulazi hladan vazduh. Namontiram ja sve to i uštelim kolko se moglo grejanje bolje ali još nisam zadovoljan. Onda sam otkačio sajlu ručno otvorio ventil za grejanje i žicom vezao tu klapnu da priđe do kraja pošto sajla očito vidim da nemože toliko da podigne klapnu. I pogodio si sad greje bukvalno posle dva min vožnje i ne da greje, nego kada je na 90 stepeni i trećoj brzini ventilator, bukvalno nemožeš držat ruku na duvaljku duže od 20sek hoće da izgori. Kad dođe proleće pa nebude ovih (-) vratiću sajlu da mogu brzo menjat toplo hladno i onako to na tipa se poskida sve za 10 min.

Morao sam bit detaljan da bih bio jasan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to majstore :unworthy: ekstra opis,kako meni to nije palo na pamet :wallbash: palo mi je da ochistim hldnjek al da povuchem ruchno sajlicu ne sutra znam shta mi je chiniti,hvala javljam rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne :thumbdown: kopkalo me i sad sam otisho da probam da podignem klapnu josh gore medjutim nije to nema shta moracju da rasturim sve neminovno je . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka tebi cast na trudu,ali mislim da ces morati da menjas na kraju hladnjak kabine,ako ne pomazu ni klapne,ako mislis da glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...