JasmiNNN 0 Posted December 18, 2010 Imam Fiat Tipo 1.4i 89 god, DGT je. Dok auto ide grijanje radi normalno, kada auto stoji u mjestu, pocne hladan zrak? eh do cega je to sad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 18, 2010 ...šta kaže radna temperatura motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JasmiNNN 0 Posted December 18, 2010 Temperatura motora je normalna, i radi grijanje dok se auto krece. Ali kad stanem npr. na semoforu ili bilo gdje da stanem a auto radi, pocne hladan zrak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 18, 2010 Vazduh u sistemu ili zapusen radijator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted December 18, 2010 Ali kakve veze ima kretanje auta sa tim Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragas 0 Posted December 29, 2010 Nema veze sa kretanjem vec sa obrtajima, tj. pritisni pedalu za gas u mestu i dobices grejanje....nedovoljno tecnosti za hladjenje,vazduh u sistemu ili zakrcenje u instalaciji,mozda slavinica pa nema dovoljno protoka...hmmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 30, 2010 I ja mislim da je do količine rashladne tečnosti. Ali to je bar lako proveriti. Ima li tečnosti u boci iznad hladnjaka ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
JasmiNNN 0 Posted December 30, 2010 Bio sam kod majstora i bile su zaledjene instalacije i nije bili protoka vazduha, to je on uspio da odledi i ozraci, i pocelo je radit.Ali poslije nekog vremena opet je se vratilo na staro, tj. saznao sam da negdje pusta antifriz. Hvala na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 31, 2010 Ako su se instalacije zaledile, to znači da ti u sistemu nije antifriz nego voda. Ili jako star i jako razređen antifriz. Prvo šta treba da uradiš je da sipaš novi, kvalitetni antifriz. Obavezno ! Inače, može da bude ozbiljna havarija motora i ozbiljan trošak ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 7, 2012 (edited) problem je u tome da sve radi ali slabo greje,radi se o tipu 1.4 motor je stari tip,ugreje se mali hladnjek,klapne se pomeraju,ventilator duva ali hladno!!! jeli imao neko slichan problem?i da likojim sluchajem neko ima el shemu za tipo 93 god el tabla. unapred hvala Edited January 7, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2012 Duva hladno,a ugrejan mali hladnjak i rade klapne? Proveri ti to jos jednom i vidi koliko je to ugrejan mali hladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 7, 2012 znash kako dok stoji u mestu duvka kao toplo al kad krenem onda bas nishta,mozda ti ta info. znachi neshto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2012 A radna temperatura motora,da nije termostat ostao otvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 7, 2012 ^^^ normalna u potpunosti ustvari imam digi tablu pa ne znam bas najtachnije jer on pokaze poslednju crticu e sad dal je upali jedva ili kad bash dobro zagreje ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted January 7, 2012 ne znam da li sta pomaze:to je radna temperatura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 7, 2012 da se nadovezem na temu iznad imao sam havariju bash tu sa loshim antifrizom koji je pojeo glavu motora,jer lik od koga sam kupio auto nije bash bio upucjen da je antifriz r12 za bolje aute,popravka za moj 1.4 stari tip i to kod majstora koga znam jako dugo i radi mi chovek ispod cene je bila 110 eura upravo to ,nekad retko kad dodje do sredine,doje mi da rasturim kompletnu vodenu i grejnu instalaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted January 7, 2012 meni se to desavalo kad mi je termostat bio stalno otvoren.u mestu bi grejao malo a u voznji gotovo nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 7, 2012 posle havarije sa antifrizom ostao mi je termostat vishka promenicju ga posle Bozicja pa cju videti,mozda nedobije dovoljnu temp mali hladnjak. hvala na pomocji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 8, 2012 Ako ne dolazi do sredine skala ,menjaj termostat i zavrsio si posao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 8, 2012 vazi hvala josh jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 10, 2012 nije termostat! i puni temp. na skali do pola sve je regularno,al mi se chini da nije mozda mali hladnjek napunjen ostatcim od vode kamencem itd. jer su iskusni majstori sipali vodu to tako moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 10, 2012 E vidi ovako prijatelju. Ja sam pre mesec dana mučio te muke sa mojim tipom. U mesto greje prilično dobro al u pokretu gotovo nikako. Temperatura ko zavarena na 90 stepeni i u mestu i u vožnbji treba mu oko 8 min da je postigne. Antifriz bio toliko prljav da se nije moglo videt kolka je tačka mržnjenja. Došo do zaključka mora bit prljav i radijator. Al me u autodelovima ubede ima čistač tečnost za hladnjake kao to ga očisti i bude nov. Uzmem prospem antifriz uspem vodu i to sredstvo (po upustvu) ispustim sipam antifriz novi odzračim, grejanje i zagrevanje motora potpuno isto. Naručim nov radijator i zamenim ga, ali pri zameni. Primetim da ona polugica što otvara slavini grejanja i gura klapnu za razdvajanje toplo hladno negura tu klapno do kraja. Ostavlja mogućnost da ulazi hladan vazduh. Namontiram ja sve to i uštelim kolko se moglo grejanje bolje ali još nisam zadovoljan. Onda sam otkačio sajlu ručno otvorio ventil za grejanje i žicom vezao tu klapnu da priđe do kraja pošto sajla očito vidim da nemože toliko da podigne klapnu. I pogodio si sad greje bukvalno posle dva min vožnje i ne da greje, nego kada je na 90 stepeni i trećoj brzini ventilator, bukvalno nemožeš držat ruku na duvaljku duže od 20sek hoće da izgori. Kad dođe proleće pa nebude ovih (-) vratiću sajlu da mogu brzo menjat toplo hladno i onako to na tipa se poskida sve za 10 min. Morao sam bit detaljan da bih bio jasan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 10, 2012 to majstore ekstra opis,kako meni to nije palo na pamet palo mi je da ochistim hldnjek al da povuchem ruchno sajlicu ne sutra znam shta mi je chiniti,hvala javljam rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djoxaa 0 Posted January 10, 2012 ne kopkalo me i sad sam otisho da probam da podignem klapnu josh gore medjutim nije to nema shta moracju da rasturim sve neminovno je . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 10, 2012 Svaka tebi cast na trudu,ali mislim da ces morati da menjas na kraju hladnjak kabine,ako ne pomazu ni klapne,ako mislis da glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites