Jump to content
FAS Euroauto Goran
Stex3105

Simptomi mešanja ulja i rashladne tečnosti?

Recommended Posts

Ako cuti dugujes mi pivo a ako progovori nesto mora da castis pivo... Kako god okrenes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god da okrenemo pice se pivo :guitar:

Ma dotezacu ako treba,samo da resim problem/probleme :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ticma ima mnogo faktora za glavu jedan od bitnijih je starost srafova nista ne skodi ako se dotegne za jos 90' tj. cetvrt kruga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cim ide glava, idu i novi srafovi. a mogu i stari, pa sve isponova...

Ako su, a jesu, oni "rastezuci" najverovatnije, ne vidim kako je pametno njih dotezati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika,kao po obicaju,nista ne pokazuje.Dakle sve ispravno i nije mi drago zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha ha znaci dugujes mi pivo.... :D

ulje i vodu ti ne mesa jer sa dve rakijske casice vode u 3-4 litra ulja izaziva promenu boje ulja u belo... tako da si miran sa te strane

sledes stvar koju ces da odradis je da izmeris kompresiju i da vidimo da li ti mozda ponovo krepo dihtung i sad naliva vodu u cilindar...

da li ti gubi rashladnu tecnost isprati malo par dana... i uzmi i zameni termostat koji je ja mislim nesto sitno i lepo ozraci sistem i porbaj auto ponovo ja mislim da ces time da ress sve svoje probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugujem pivo!Je*ena dijagnostika!

Praticu ovih dana tecnost,ne dize temperaturu,ali dok je vruc motor ne mogu da skinem cep sa posude za vodu,kljuca i izbacuje napolje,a to pre nije bio slucaj.

Samo mi malo pojasni sta je termostat,znam za termodavac koji je super,pali ventilator tacno na 97c po kompjuteru smo danas testirali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, ne bi trebao da izbacuje vodu kad se otvori posuda, a motor je ugasen. Sve i da je na radnoj temperaturi, cim ga ugasis, vodu ne treba da izbacuje.

Osim ako ima antifriza preko max kad je hladan.

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sme da izbacuje vodu nije fabrika dzabe napisala ne otvaraj kad je vruc motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zezajte se da otvarate prelivnu posudu za antifriz, jer je pod pritiskom. Na novijim automobilima stoji jasno upozorenje za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To upozorenje je stajalo i na Jugicima i Kecevima, sto ne spada u novije.

Pritisak u sistemu nije visok. Radi se o max 1,4 Bar-a.

Vazdusni pritisak je oko 1 bar, cisto radi poredjenja.

Pre par dana sam zaboravio da zavrnem cep jer sam menjao neka creva i selne. vozio tako 20-ak minuta, palio se ventilator par puta... Otvorim haubu da proverim da li sam sve namestio i vidim odvrnut cep... Nivo se podigao preko max, ali ni kap nije prelila niti je tecnost unutra vrela i kuvala, kako kolega kaze da je video.

Radi se isto o motoru 1.2 8v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne razumem se,znam samo jedno,to je da sam pre svih ovih nevolja mogao u bilo kom trenutku da odvrnem cep i da ne krene voda napolje.Sada,cim okrenem prvi krug,sjuri se pod pritiskom napolje.Neko tvrdi da je to normalno,neko da nije,samo je cinjenica da mi to nije bilo tako pre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam otvarao bocu kod svih kola koja sam vozio i nikad nije izbacivalo.

Majstor nisam, a i njih kad pitas, dobices takve odgovore, da ti tek onda nista nece biti jasno. Svaki majstor ima svoju pricu, ali konkretno trenutno treba da vidis sa tim koji ti je radio motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispratio sam ovih dana nivo tecnosti i ne smanjuje se.Ali generalno nesto nije u redu,a majstori ne znaju sta je.

Temperatura varira,od normalne (neki milimetar ispod pola) do povecane (tacno na polovini),a rezim voznje je isti,ne forsiram ga uopste.

Ono sto me posebno zabrinjava je cuvena lampa chech engine.

Pali se povremeno,na sekund,dva,sto ignorisem jer se ugasi,ali onda u nekom trenutku se upali i auto izgubi snagu i ugasi se.

Upalim odmah i nastavim voznju,ne pravi problem sa paljenjem niti gori ta lampica,ali naravno,posle nekog vremena (10-15km) ista situacija.Danas sam stajao 2 puta za kratku relaciju.Ne treba da napominjem da dijagnostika nista ne pokazuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cimk se upali lampica, dijagnostika mora da izbaci nesto.

Nema veze sto se upali pa ugasi.

Eventualno moze samo da blicne bukvalno na manje od sekunde i da se to podvede pod "povremeni test sistema", kako kaze uputstvo.

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali se povremeno nekoliko puta i onda se upali i auto stane,tj ugasi se motor.Prvo izgubi snagu kao da recimo vozim 70km/h i prebacim u drugu brzinu,tako zakuca i ugasi se.Dijagnostika provereno ne pokazuje nista,bio sam pre 2 dana u ok servisu.Imola-Rakovica,majstor hvaljen ovde na forumu i vidi se da zna,pa imam poverenja u njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno da dijagnostika ne vidi nista u tom slucaju... Stvarno cudno.

Za losu smesu zna da izbaci P0300, nedostatak paljenja i slicno. Moze da izbaci i lambdu, ali izbaci svakako. I vidi se na dijagnostici. Ovo jedino neko od majstora da je imao takav slucaj pa da zna napamet, ali to je malo tezi slucaj. Izgleda da ne pamte prethodne slucajeve.

Mozda i ECU brljavi. Da se majstor nije setio da ga resetuje?

Edited by Hardvet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetovao,proverio sve,obrisao neke greske i sve radi.

A simptomi su i dalje isti,gore navedeni...Mozda je sve usko povezano sa sistemom za hladjenje,uvek je temperatura koji stepen visa,kazaljka je tacno na pola,mozda milimetar ispod,a pre mi je bila jos par milimetara ispod pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tvoj problem nije vezan za sistem za hladjenje definitivno je problem u plinskom sistemu tj u sistemu auto gasa to podizanje temperature dolazi zbog osiromasenja smese

a uglavnom kompjuter ne pamti gresku vezanu za auto gas bilo bi dobro kada bi nam napisao koji uredjaj auto gasa imas instalirana na automobilu ako je sekvent onda je problem u emulaciji rada lambda sonde... kazi majsoru da proveri to ili otidji u neki dobar servis plinskih uredjaja a u slucaju da je obican venturi sistem onda izmenjaj filter plina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landi,venturi.Menjan filter plina pre 2 hiljade.Majstor rece da je celo odrzavanje tog sistema zamena filtera i nista vise.

Inace majstor mi je napomenuo da plinski uredjaj moze da pravi problem u hladjenju,zato sto je rasprasivac iznad najvise tacke kuda voda prolazi,pa ga je pozeljno staviti negde ispod tj pored motora ili slicno,uglavnom mnogo nize nego sto se inace ugradjuje...Sumanjao sam da to moze da pravi problem,ali,eto,moguce...provericu svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da je moguce da pravi problem, ako imas vazdusni cep u sistemu za hladjenje nemas cirkulaciju rashladne tecnosti, samim tim temperatura se malo popne. mahom se taj cep stvara bas u rasplinjacu i oko njega zbog visine a kad je tu cep vazduha plin se ne greje i eto problema, auto pocne da stuca i ugasi se. Lampica se upali verovatno zbog loseg sagorevanja . . . Probaj da ozracis sistem za hladjenje, veoma je jednostavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...