Jump to content
FAS Goran
Stex3105

Simptomi mešanja ulja i rashladne tečnosti?

Recommended Posts

Moj EVO svaki dan priredjuje iznenadjenja, a tek je par meseci kod mene.

Stvara mi se majonez na čepu za ulje. Zadnje vreme vozim često jako kratke relacije da ne stignem ni da zagrejem motor i tada napravi majonez. Kada odem na bilo kakav duži put da se auto zagreje, majoneza više nema. Antifriz na maksimumu već dva meseca, nema tragova ulja niti mehurica u njemu. Ulje tačno tamo gde sam ga i ostavio, nema belog dima na auspuh ni na iberlauf. Sve kako treba ali ove nedelje opet pravi malo skrame, takodje u kratkoj voznji. Da li je moguce da je to samo kondenz????? ja nemam drugo objasnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce... Ponekad i zamena ulja to resava... Ima nekih ulja koja su osetljiva na to a neka nisu...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo ulje. selenia po fabrickoj specifikaciji.....

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, stex_pb said:

selenia po fabrickoj specifikaciji

Pazi samo da ne popijes fals. Selenia je jedno od "najkopiranijih" ulja, upravo zato sto je trazena. Ako sam radio u sopstvenoj reziji, licno sam uvek i motorna i menjacka Selenia ulja kupovao u Slodesu, koji je generalni uvoznik za Srbiju.

Sto se MultiAir tice, ide Selenia K Pure Energy 5-40. Na tom motoru izuzetno bitna stavka je kvalitetno ulje i redovna zamena, posto ga u radu koristi i sama MA elektro-hidraulicna jedinica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, danas menjao posudu za antifriz na Mjet Stilo 2006 god. Prethodno mi bila polovna posuda koja mi je probila iza gornjeg creva, tanka pukotina kao vlas kose. Da li je moguce da je povecan pritisak u posudi ? Kako da odredim to? 

Ovo je nova posuda koju sam stavio i cep koji je bio na staroj posudi. Kako da znam da je cep ispravan ?

Hvala

IMG_20230307_170311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je u voznji sve normalno onda je ispravan :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravno sve, nema veceg pritiska u crevima, sve ok. Ono sto sam primetio je da malko brze postigne radnu temp, verovatno je ranije gubio pritisak u boci pa je uticalo, ako ima neke veze uopste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je i toplije ovih dana

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...