miletic 0 Posted February 15, 2013 (edited) Da li Marea 1.9 JTD moze da pomesa ulje i rashladnu tecnost? burazer ima isto kao ja mereu pred zimu je menjao antifriz pa je juce primetio da mu je opao nivo u cantri gledali smo da li negde curi i nismo primetili pa kada smo pgledali merac za ulje nekako mi je bilo razdeljivo kao da ima vode ali nisam siguran Edited February 15, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 15, 2013 Kad se voda nadje u ulju ulje pobeli i ne moze da se ravodnji ulje i voda se ne mesaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miletic 0 Posted February 15, 2013 e pa nema nigde da se pojavljuje belo verovatno samo negde curi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 15, 2013 Da li Marea 1.9 JTD moze da pomesa ulje i rashladnu tecnost? burazer ima isto kao ja mereu pred zimu je menjao antifriz pa je juce primetio da mu je opao nivo u cantri gledali smo da li negde curi i nismo primetili pa kada smo pgledali merac za ulje nekako mi je bilo razdeljivo kao da ima vode ali nisam siguranVoda nije sigurno ali probaj da vidis da nije nafta u pitanju ako podize nivo ulja i razredjuje ga moze doci do ribanja i prolupavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted April 23, 2013 Jedno pitanjce,naime bravo trosi ulje pa trosi,ali malopre sasvim slucajno vidim da skoro nema rashladne tecnosti??? Nema majoneza,nema promene boje ulja na sipci i ostalih simptoma koje sam procitao ovde,motor je mastan sa donje strane,bas mastan. Krenula je ta masnoca sa strane gde su kaisevi (sa leva kad gledam sa prednje strane) da se penje polako ka gore. Inace malopre mi se desilo kad sam upalio trokirao je tj.obrtaji bili nesto tipa 600 i posle 2 sec dam mu gas i proterao obrtaje na 2000 i normalno proradio. Auto i dalje ima snage,sve normalno vuce. Pa pucajte sad da znam sta da sredjujem sledece tj.da imam neku predstavu pa da se konsultujem sa majstorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted April 23, 2013 možda dihtung glave ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 23, 2013 ovako ta mas` koja ti se pojavila do remenica su semerinzi bilo bi preporucljivo da malo pozuris sa zamenom zupcastog kaisa i ujedno da ti majstor zameni i semeringe tj. da predihtuje celu prednju stranu motora zato sto oce da se od semeringa umasti i kais i senzor radilice pa da nebi negde gledao u bob sta se dogodilo zameni to sto sam ti rekao....a sto se tice vode tj antifriza iz tvog posta mi se javlja da mnooooooooogo dugo nisi pogledao nivo rashladne tecnosti i sad si se sablaznio kad si vide da je nekih 2dl isparilo i vec si poceo da sumnjas na najgore uzmi ta 2dl tople vode iz bojlera i doli i prati radnju fabule u buduce... jerbo nailaze vrucine i isparavanje ce da bude jos vece... i sad si duzan pivo... 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted April 23, 2013 Kupio sam malopre destilovanu vodu pa cu ujutro da sipam. Na to nisam obracao paznju jer sam bio u zabludi da je to za prskalice brisaca Ali danas sam gledao gde idu kablovi i vidim da iz te posude ide direkt do motora i skapirao sta je Sto se tice zupcastog,to tj.veliki servis sam mislio da radim na leto pred put u HR ali izgleda da cu morati ranije po ovome sto mi ti rece sad. Hvala a vopi dobijes na sledecem okupljanju,potrudicu se da dodjem po prvi put i na to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 23, 2013 koje ti je MS PK ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 23, 2013 Sta ne? Nije ne, nego nemogu da verujem koje ti je MS PK ?Gusare, "koje" je od mene 55km, kod mene je "koji ti je" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 23, 2013 Kupio sam malopre destilovanu vodu pa cu ujutro da sipam. Na to nisam obracao paznju jer sam bio u zabludi da je to za prskalice brisaca Ali danas sam gledao gde idu kablovi i vidim da iz te posude ide direkt do motora i skapirao sta je Sto se tice zupcastog,to tj.veliki servis sam mislio da radim na leto pred put u HR ali izgleda da cu morati ranije po ovome sto mi ti rece sad. Hvala a vopi dobijes na sledecem okupljanju,potrudicu se da dodjem po prvi put i na to. nadam se da nisi sipao neko sredstvo za pranje stakla u pomenutu bocu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted April 24, 2013 Nisam nigde nista sipao ne brini Pre svega prvo proverim ovde na forumu sta se gde nalazi i gde sta treba da ide posto jos uvek ne znam sve to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 1, 2013 (edited) Da li ovo može da bude od mešanja ulja i vode?I šta to u suštini znači? koji dihtung je otišao?Hvala svima. Edited December 2, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 1, 2013 Moje misljenje je da ovo ne znaci nista sem ako je ovako i kad izvadis sipku od ulja ako je i ona bela a ne crna ili smedja od ulja onda je pomesao jer meni na fordu na liber laufu je isto ovako a ne mesa nista.E sad nista vise ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted December 1, 2013 A sta ti se desava?Da li mozda dize temperaturu,grejanje,kakvo je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 1, 2013 (edited) Nije znak loseg dihtunga glave. To se javlja usled kondezacije vode u tom crevu, a kako u njemu ima ulja nastaje bela emulzija. Hoce da se javi od ulja loseg kvaliteta kao i prilikom dugotrajnog mesanja raznih ulja. Edited December 1, 2013 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted December 2, 2013 sto rekose kolege,ako ne trosi vodu i ne dize temperaturu,i ako sipka od ulja nije bela onda promeni ulje.Predpostavljam da sipas sjebeniju(Selenija)??I ja sam imao prosle zime po malo na cepu dok je bila selenija.Od kako sam presao na Liqui Moly tih problema nema vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 7, 2013 Ovo je kod drugarovog Mk1 1.1 55KS i ne znam sta sipa, ali rekao mi je da nije Selenia, tj da mu je cale doneo neko ulje iz Madjarske. Na meracu nije belo, ne dize temp, sto nas je obradovalo, a i posle smo skapirali da je to od kratkih relacija koje pravi prilikom voznje. Samo smo se uzbudjivali bez nekog velikog razloga. Hvala na komentarima u svakom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoZile 0 Posted March 28, 2014 (edited) E drugari imam jedno pitanje, pomesao mi je ulje i vodu i sad sam u dilemi. Dakle ne znam sta mi se vise isplati da li da skidam glavu nosim na masinsku obradu stavim drugi dihtung,drugo ulje,antifriz i naravno ako se jos nesto otvori ili ako se jos nesto radi sto nisam napisao kada pomesa ulje i vodu,a drugi plan mi je da uzmem drugi motor bez agregata za 100e i nabacam moje agregate i spakujem ga s tim, isto ulje,voda i ako se nesto otvori i sto i u jednom i drugom slucaju imam ruke majstora,pa ne znam sta je vise isplativo da li je neko popravljao koliko ga je kostalo? U pitanju je Fiat Marea 1.6 16v 97' Simptomi su ulje u cantri za vodu i duplo veci nivo ulja od maximuma u motoru ionako je zuto kao novo da je na cepu nema nista, ne dize temperaturu ni do pola (Mislim da mu je crko termostat) ne dimi na auspuh...zna malo da zatrokira nesto ne radi kako treba....do duse parkirao sam ga na sl. mesec dana da skupim kintu pa ce kod majstora Edited March 28, 2014 by PuntoZile Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 28, 2014 Trokira jer je verovatno probio dihtung i sa unutrasnje strane pa malo curi i u cilundre. Moj ti je savet da odradis taj tvoj motor ( pod uslovom da je dobar, tj. da ne duva,, lupa i sl.) Uradis masinsku obradu glave, novi dihtunzi i ulje, set zupcastog i isperi kompletan sistem od ulja i vozi ko gospodin covekSent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted March 29, 2014 I to ce da ga kosta min 300e Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 29, 2014 A da ode negde i kupi taj drugi motor i sta sa njim? Ne ispitan, da ga ugradjuje a nema papire za njega? A da mu skine glavu samo opet mora nov dihtung i tecnosti pa i set zupccastog.. po meni je najbolje taj svoj da uradiSent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted February 12, 2016 Bravo 1.6 masti mi staklo u kabini nigde znakovi curenja malog hladnjaka tepih suv patosnica suva, nivo tecnosti pao od max na min, nikakvi znaci mesanja ulja i tecnosti, normalan rad motora, nigde bele masti antifriz standardne boje malo zamucen stara kola jbg, ulje mi negde nestalo od jednom nigde znakovi curenja nigde znakovi trosenja, ne pipa sipku ne pali lampicu, culi se ventili dopunio 1l ne cuju se vise toliko ali ne pipa sipku idalje, pa bokca mu sta mu je? Quote Share this post Link to post Share on other sites