Phikret 0 Posted February 12, 2013 Nisam očekivao da ne potroši ništa, ali mi se čini da je potrošio mnogo. Dakle iz zone blzu max na šipci došao do min. Ne znam koliko je to u litrima, ali mi se čini mnogo. I još jedno pitanje. Dolivanjem novog ulja na postojeće, dobijam neki bućkuriš je l' da? Ulje koje je već unutra nema više svojstva koja ima ovo iz flaše ili limenke? Kakva je tu situacija? Da li se uopšte preporučuje dodavanje ulja? I opet pitanje, kako da proverim da li je potrebno dotezanje glave? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 12, 2013 Ulje je pravljeno tako da mu nista nece biti ako se mesa sa novim istim naravno. Od min do max ima nekih 600-700ml i ok je ako je to potrosio zavisno od nacina voznje za nekih 3000-6000km. To za glavu kod 8v ne znam. Kod 16v ide dihtung koji se ne doteze, pretpostavljam da ni taj ne bi trebao ali opet pitaj majstora koji je radio motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted February 12, 2013 Dolivati isto ulje i od istog proizvodjaca a po mogucstvu iz istog pakovanja.Ako rashladna tecnost nije zamucena velike su sanse da je zaptivac dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 12, 2013 Zdravo svima, imam Stilo 16. 16v, skoro sam menjao dihtung glave, medjutim i posle zamene na meracu za ulje postoji belicasta smesa a kada skinem cep gde se doliva ulje postoji po nekad posle voznje belicasta pena, kada otvorim cep sa boce za tecnost cuje se ssssssssss sto znaci da ima pritiska, ali nisam primetio da mi ulje menja nivo, niti da menja boju...Da li je to normalno ili nesto opet nije u redu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted February 12, 2013 Da sisti kada se cep odvrne je normalno u nekoj meri posto je sistem pod pritiskom kada se tecnost zagreje."majonez" se moze pojaviti i na dobrom motoru i to posebno zimi i ako je ulje staro i obogaceno vlagom koja se stvara zimi kada se motor brzo zagreje a vanjska temperatura je niska.Probaj pratiti i nivo tecnosti,ako je i to ok,to jest ne opada,nemas razloga za brigu.Posle menjanja dihtunga je pretpostavljam menjano ulje a da li je ispiran motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 12, 2013 Ispiran je motor, tj u postojece ulje sam sipao ispirol, auto je radio petnaestak minuta i onda je ulje zamenjeno, tecnost se smanjuje po malo, s tim sto je ova bela pena pocela da se javlja od kad su niske temperature, pre toga pene nije bilo, jedan covek mi rece da auto koji ima plin mora da trosi po malo tecnost tj da je gubi negde, ne znam da li je to normalno bas Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted February 13, 2013 Mislis gubi ti rashladnu tecnost po malo,pada nivo?Ako je tako onda je moguce da stvarno pomalo mesa osim ako ti negde na pusta...A prvi put cujem da treba da gubi tecnost ako se vozi na plin,ne znam samo kojom logikom...gde odlazi ta tecnost? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 13, 2013 Ccc sta sve ljudi nece da izmisle samo da bi opravdali svoje ne znanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 13, 2013 Ma kakvo gubljenje tecnosti, to je izvodljivo samo ako curi negde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted February 13, 2013 Ccc sta sve ljudi nece da izmisle samo da bi opravdali svoje ne znanje...Kakav trip. Danas se svako samonaziva majstorom.Btw, može da gubi tečnost jer curi negde u izduv. Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 13, 2013 Kako moze da curi u izduv? Kod punta te dve stvari nisu bas blizu na glavi da bi tek tako probio dihtung . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 13, 2013 Ne gledajte to ulje na cepu to je ISKLJUCIVO KONDENZ samo gledaj sipku ako je tamo isto ovaj beli kacamak znaci da je vodu pomesao u ulje sto se obicno desi kad probije dihtung glave izmedju vodenog i uljnog prostora a hoce i daa rikne izmedju vodenog i kompresionog prostora pa se sliva niz cilindre ali u tom slucaju naduvava creva. 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted February 13, 2013 -1 To ništa ne znači dok se ne utvrdi konkretno. Predpostavke postoje ali nema dokaza. Apsolutno je relativno ako na čepu ima emulzije da će je biti i na čepu. Stvar je samo u stadijumu procesa.Sistem za podmazivanje je celina i ako se negde pojavi , pojaviće se svugde. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 13, 2013 Pa dokazi se ne traze na forumu nego kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 13, 2013 Da po malo pada nivo...ali je isto zanimljivo da je ta bela pena pocela da se javlja sa hladnim vremenom, pre je nije bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 13, 2013 to ti je samo kondez... zato sto ti je verovatno ostalo malo vlage u sistemu podmazivanja a buduci da je motorno ulje kao i svako drugo ulje hidrofobno to je to...druga stvar nemoj da gasis auto dok ne postigne radnu temperaturu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 13, 2013 Idi kod nekog majstora da ti izmeri da li imas co2 u rashladnoj tecnosti jer ako ti voda nigde ne curi a gubi je moze biti da ide u cilindre a to ce ti ubiti motor jako brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted February 13, 2013 Bravo ! Sad se razumemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 13, 2013 Postoji jos jedan nacin da se proveri da li je dihtun popustio. Dospi vodu ili antifriz do cepa u posudu gde stoji voda, sacekati da auto dostigne radnu temperaturu i sa otvorenom posudom dodavati gas. Ako pocne da baca mnogo mehurica u posudi kada otvori termostat znaci da je otisao dihtung i da uvlaci vazduh. Ovako sam ja proveravao na mom Bravu pre par dana da nije otisao dihtung glave... 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 13, 2013 To cu da uradim sutra ujutru da ne bih sad probudio pola komsiluka znaci ako nema uopste mehurica onda mi je ova bela pena samo kondenz? Ali, zar nije ovo nemoguce, kad otvori termostat sva voda ce napolje da izadje, da nije kontra da treba da se gledaju mehurici dok motor jos noje dostigao radnu temperaturu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 14, 2013 Ako je dihtung riknuo odmah ce da baca mehurice jer iz cilindara pritisak ide direktno u vodeni sistem a termostat sluzi da pusti vodu iz motora u hladnjak a vodu koja se tamo ohladila vraca u motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oskar 0 Posted February 14, 2013 E tako je vec moguce, cini mi se da nema uopste mehurica, kad se upali auto sve je normalno, malo se mrda voda zbog vibracije auta ali mehurica nema...ja sam sumnjao na glavu, da nije naprsla, ali valjda nije cim nema mehurica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted February 14, 2013 Možda je stvarno nešto trivijalno, da curka negde na šelni ili je hladnjak postao porozan, zašto svi pomišljamo na najgore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted February 14, 2013 E tako je vec moguce, cini mi se da nema uopste mehurica, kad se upali auto sve je normalno, malo se mrda voda zbog vibracije auta ali mehurica nema...ja sam sumnjao na glavu, da nije naprsla, ali valjda nije cim nema mehurica...E onda je moguce da se creva od vode ukrute i kad se ohladi auto curka po malo proveri kako su zategnute i da liima tragova antifriza obicno je problem na racvama i manjim crevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites