Gusar 4 Posted August 21, 2012 Ako cuti dugujes mi pivo a ako progovori nesto mora da castis pivo... Kako god okrenes... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 21, 2012 Na 16v se glava ne doteze! Za 8v nisam 100% siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 21, 2012 Kako god da okrenemo pice se pivo Ma dotezacu ako treba,samo da resim problem/probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 21, 2012 Ticma ima mnogo faktora za glavu jedan od bitnijih je starost srafova nista ne skodi ako se dotegne za jos 90' tj. cetvrt kruga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 21, 2012 Cim ide glava, idu i novi srafovi. a mogu i stari, pa sve isponova...Ako su, a jesu, oni "rastezuci" najverovatnije, ne vidim kako je pametno njih dotezati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 23, 2012 Dijagnostika,kao po obicaju,nista ne pokazuje.Dakle sve ispravno i nije mi drago zbog toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 23, 2012 ha ha ha znaci dugujes mi pivo.... ulje i vodu ti ne mesa jer sa dve rakijske casice vode u 3-4 litra ulja izaziva promenu boje ulja u belo... tako da si miran sa te stranesledes stvar koju ces da odradis je da izmeris kompresiju i da vidimo da li ti mozda ponovo krepo dihtung i sad naliva vodu u cilindar...da li ti gubi rashladnu tecnost isprati malo par dana... i uzmi i zameni termostat koji je ja mislim nesto sitno i lepo ozraci sistem i porbaj auto ponovo ja mislim da ces time da ress sve svoje probleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 23, 2012 Dugujem pivo!Je*ena dijagnostika!Praticu ovih dana tecnost,ne dize temperaturu,ali dok je vruc motor ne mogu da skinem cep sa posude za vodu,kljuca i izbacuje napolje,a to pre nije bio slucaj.Samo mi malo pojasni sta je termostat,znam za termodavac koji je super,pali ventilator tacno na 97c po kompjuteru smo danas testirali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 23, 2012 Onaj mali qurcic sto se otvori na 82 c' da pusti vodu u ladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 23, 2012 (edited) Jbg, ne bi trebao da izbacuje vodu kad se otvori posuda, a motor je ugasen. Sve i da je na radnoj temperaturi, cim ga ugasis, vodu ne treba da izbacuje.Osim ako ima antifriza preko max kad je hladan. Edited August 23, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 24, 2012 Sme da izbacuje vodu nije fabrika dzabe napisala ne otvaraj kad je vruc motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted August 24, 2012 Ne zezajte se da otvarate prelivnu posudu za antifriz, jer je pod pritiskom. Na novijim automobilima stoji jasno upozorenje za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 24, 2012 To upozorenje je stajalo i na Jugicima i Kecevima, sto ne spada u novije.Pritisak u sistemu nije visok. Radi se o max 1,4 Bar-a.Vazdusni pritisak je oko 1 bar, cisto radi poredjenja.Pre par dana sam zaboravio da zavrnem cep jer sam menjao neka creva i selne. vozio tako 20-ak minuta, palio se ventilator par puta... Otvorim haubu da proverim da li sam sve namestio i vidim odvrnut cep... Nivo se podigao preko max, ali ni kap nije prelila niti je tecnost unutra vrela i kuvala, kako kolega kaze da je video.Radi se isto o motoru 1.2 8v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 24, 2012 Iskreno ne razumem se,znam samo jedno,to je da sam pre svih ovih nevolja mogao u bilo kom trenutku da odvrnem cep i da ne krene voda napolje.Sada,cim okrenem prvi krug,sjuri se pod pritiskom napolje.Neko tvrdi da je to normalno,neko da nije,samo je cinjenica da mi to nije bilo tako pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 24, 2012 I ja sam otvarao bocu kod svih kola koja sam vozio i nikad nije izbacivalo.Majstor nisam, a i njih kad pitas, dobices takve odgovore, da ti tek onda nista nece biti jasno. Svaki majstor ima svoju pricu, ali konkretno trenutno treba da vidis sa tim koji ti je radio motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 27, 2012 Ispratio sam ovih dana nivo tecnosti i ne smanjuje se.Ali generalno nesto nije u redu,a majstori ne znaju sta je.Temperatura varira,od normalne (neki milimetar ispod pola) do povecane (tacno na polovini),a rezim voznje je isti,ne forsiram ga uopste.Ono sto me posebno zabrinjava je cuvena lampa chech engine.Pali se povremeno,na sekund,dva,sto ignorisem jer se ugasi,ali onda u nekom trenutku se upali i auto izgubi snagu i ugasi se.Upalim odmah i nastavim voznju,ne pravi problem sa paljenjem niti gori ta lampica,ali naravno,posle nekog vremena (10-15km) ista situacija.Danas sam stajao 2 puta za kratku relaciju.Ne treba da napominjem da dijagnostika nista ne pokazuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 27, 2012 (edited) Cimk se upali lampica, dijagnostika mora da izbaci nesto.Nema veze sto se upali pa ugasi.Eventualno moze samo da blicne bukvalno na manje od sekunde i da se to podvede pod "povremeni test sistema", kako kaze uputstvo. Edited August 27, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
svetozar 0 Posted August 27, 2012 ta lampica se moze upaliti i zbog lose smese,u tom slucaju komp ne pamti gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 27, 2012 Pali se povremeno nekoliko puta i onda se upali i auto stane,tj ugasi se motor.Prvo izgubi snagu kao da recimo vozim 70km/h i prebacim u drugu brzinu,tako zakuca i ugasi se.Dijagnostika provereno ne pokazuje nista,bio sam pre 2 dana u ok servisu.Imola-Rakovica,majstor hvaljen ovde na forumu i vidi se da zna,pa imam poverenja u njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 27, 2012 (edited) Neverovatno da dijagnostika ne vidi nista u tom slucaju... Stvarno cudno.Za losu smesu zna da izbaci P0300, nedostatak paljenja i slicno. Moze da izbaci i lambdu, ali izbaci svakako. I vidi se na dijagnostici. Ovo jedino neko od majstora da je imao takav slucaj pa da zna napamet, ali to je malo tezi slucaj. Izgleda da ne pamte prethodne slucajeve.Mozda i ECU brljavi. Da se majstor nije setio da ga resetuje? Edited August 27, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 28, 2012 Resetovao,proverio sve,obrisao neke greske i sve radi.A simptomi su i dalje isti,gore navedeni...Mozda je sve usko povezano sa sistemom za hladjenje,uvek je temperatura koji stepen visa,kazaljka je tacno na pola,mozda milimetar ispod,a pre mi je bila jos par milimetara ispod pola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 28, 2012 tvoj problem nije vezan za sistem za hladjenje definitivno je problem u plinskom sistemu tj u sistemu auto gasa to podizanje temperature dolazi zbog osiromasenja smesea uglavnom kompjuter ne pamti gresku vezanu za auto gas bilo bi dobro kada bi nam napisao koji uredjaj auto gasa imas instalirana na automobilu ako je sekvent onda je problem u emulaciji rada lambda sonde... kazi majsoru da proveri to ili otidji u neki dobar servis plinskih uredjaja a u slucaju da je obican venturi sistem onda izmenjaj filter plina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted August 28, 2012 Landi,venturi.Menjan filter plina pre 2 hiljade.Majstor rece da je celo odrzavanje tog sistema zamena filtera i nista vise.Inace majstor mi je napomenuo da plinski uredjaj moze da pravi problem u hladjenju,zato sto je rasprasivac iznad najvise tacke kuda voda prolazi,pa ga je pozeljno staviti negde ispod tj pored motora ili slicno,uglavnom mnogo nize nego sto se inace ugradjuje...Sumanjao sam da to moze da pravi problem,ali,eto,moguce...provericu svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 28, 2012 Pa naravno da je moguce da pravi problem, ako imas vazdusni cep u sistemu za hladjenje nemas cirkulaciju rashladne tecnosti, samim tim temperatura se malo popne. mahom se taj cep stvara bas u rasplinjacu i oko njega zbog visine a kad je tu cep vazduha plin se ne greje i eto problema, auto pocne da stuca i ugasi se. Lampica se upali verovatno zbog loseg sagorevanja . . . Probaj da ozracis sistem za hladjenje, veoma je jednostavno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 28, 2012 To, a mozda ti gubi neki kontakt u el. instalaciji? Quote Share this post Link to post Share on other sites