Jump to content
FAS Goran
Stex3105

Simptomi mešanja ulja i rashladne tečnosti?

Recommended Posts

Glava?

Meni je Corsa imala krivu glavu. Ulje nije trošila ali je antifriza jela baš dosta leti.

Na čepu je s vremena na vreme bilo majoneza.

Meni je vodu terala na auhpuh ali nije dimila.

Auto je normalno radio, normalno vukao i tako je prešao 30k. U takvom stanju je i prodat (naravno to je kupcu saopšteno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je imala krivu glavu valjda bi to uticalo na rad motora ja Mislim? i meni izlazi voda ali kazu kondezacijaa nigde nemam majoneza

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mora patos ili patosnice da tu budu mokri kad procuri mali hladnjak, mozda curi u manjoj kolicini koja odmah isparava jer je hladnjak vreo, stakla ti se zatim masno magle

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad otopli moracu da  ga skinem i proverim, valjda cu uspeti dosta je nepristupacno

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran 100 posto, ali mislim da ces za intervenciju oko malog hladnjaka morati da skidas i kompletnu tablu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi pre neki dan slucajno provere radi izvadim merac ulja da izmerim nivo ulja jer je pred zamenu znaci ostalo mozDa nekih hiljadu km do zamene tj.mlog servisa ,kad izvadih merac on duzinski od pocetka do kraja pod nekom belkasto zuckasto bakarnom kao skramom ,skinem i cep pogledam ima malo kao na onom izlazu ili ti ne znam ni sam kako da objasnim ima neka rupa tu u tom kanalu i tu kao ista ta skramica pa da li je to vreme za otvaranje motoea ili sta me najgore ocekuje ..? 

I da nivo rash.tecnosti mi  se ne mrda znaci ne smanjuje i tome slicno .. 

Hvala unapred ..

20190228_220923.jpg

20190301_150848.jpg

Edited by Panic97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Stilo 1.6 trosio vodu ali nije pravio skramu. Doduse to je bio letnji period, moguce da sada zbog vecih oscilacija temperatura to bude drugacije. Dok se neko drugi ne javi, ono sto ti svakako mogu preporuciti pre bilo kakvog zahvata, jeste da nadjes nekog majstora koji ima onu spravicu za testiranje prisutnosti izduvnih gasova u rashladnom sistemu... Obrati paznju na hladan start, da li u prvim sekundama radi nestabilno, da li izbacuje beli dim (ovo je sad malo teze skontati, ali otopljava polako, pa ces moci)...  to su sve neke dodatne stvari koje mozes da uradis da bi potvrdio najgori scenario. Ukoliko ostalih simptoma nema, onda mozda najbolje da zamenis ulje i pratis dalje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti dize temperaturu nakod duze voznje? Da li gubis rashladnu tecnost? Ako je osgovor ne, onda ti lepo izvezi kola na otvoreno i malo po gasu. Zna da se nakupi zbog kondenza od male kilometraze ako se auto ne ugreje do radne temp. 

 

Na koliko menjas ulje? 10k se menja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,imam jednu malu zabunicu rekose mi da nije opasna pa me zanima da li neko zna sta je u pitanju rec je o fiat stilu 1.6 16v 76kw 03.god ,pre nedelju dana mi se pojavilo na meracu ulja zuckasta skrama kao boja majoneza i tamnije bakarnasta boja neka neodredjena,a na cepu mi se pojavilo kao providne kapljice kao da se "znoji " cep za ulje ,jedan majstor mi rece da je kondenzacija pa da ga tako par dana luftiram skidam cep za ulje i izvlacim merac i kad stanem a dostigne r.temp da bi se to izgubilo pa kad nastavljam sa voznjom to sve da vratim i da ga vozim cesce na otvorenom i ja poslusah ali evo posle 5 dana toga smanjilo se sa meraca tj ja sam obrisao sa meraca tu skramu jer je bila celom duzinom meraca i od tad nije bilo a da se kao sto rekoh znoji cep to se nekad pojavi nekad ne ,ne gubi rash.tecnost normalno radi ,pa pomagajte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li je kondenz ili je pomesao ulje i rashladnu tecnost ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Panic97 said:

...ili je pomesao ulje i rashladnu tecnost ? 

Pa, već si rekao da je sve ok sa nivoom rashladne tečnosti:

19 minutes ago, Panic97 said:

...ne gubi rash.tecnost

 

Jel ulje otišlo preko MAX nivoa na meraču?

Ako voziš mahom kratke relacije (pročitaj tekst koji ti je linkovan gore), onda nema šta da se misliš da li je kondez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, vozim corsu 1.3 cdti (multijet) i pusta mi ulje u rashladnu tecnost, dok nema vode u ulju (nema majoneza)
Razmisljam 99% sam siguran da je problem do dihtung gume ali majstori nece da menjaju to (puno posla malo para)

Da li ima neko majstora da mi preporuci gde da odradim o jednom trosku kada budem menjao ulje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesa ti ulje u vodu, a ne obrnuto, iz razloga sto je pritisak ulja u sistemu veci od pritiska vode. 

 

Za preporuku majstora bi dobro bilo da napises odakle si? U suprotnom, najbolje da odes kod Gorana, ako bi primio Corsu, nisam siguran. 

 

Racunaj da tom prilikom mora da se ravna glava, menjaju se tefloni, menja se ulje i antifriz kompletno, na nekim motorima idu novi sarafi glave, potrebno je kasnije uzupciti, takodje nije zgoreg mozda zameniti termodavac i/ili termostat, tako da sve to moze da izadje u zavisnosti od motora i majstora od ~200-400e... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Beograda sam.

Odnosi se na dihtung hladnjaka ulja, na to sam mislio, jer je sve ostalo normalno, temperatura je u redu i nemam vode u ulju. Taj problem se desava koliko vidim na 1.3 mjt motorima

Nema majstora koji bi skidao to i zamenio gumice, jer ne moze da naplati puno a ima dosta posla..

Hvala na brzom odgovoru svakako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nisam znao da postoji drugi nacin da se pomesa voda i ulje, sorry :) 


Sto se tice majstora, probaj Gorana na Altini, ne vidim razlog zasto covek ne bi uradio posao, ruke se naplacuju po satu, i ne (bi trebalo da) zavise od cene delova... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomagajte ,kazite mi da li je moguce da kondenz se uhvati posle zamene ulja po ovakvom vremenu nisam presao od zamene ulja i filtera svih ni 50km i sad slucajno otvorim cep za dolivanje ulja i vidim belicastu masu i manjak antifriza u posudi ...

Ili je zreo za otvaranje i obradu glave zamenu dihtunga i slicno .

Pozdrav .

20190330_225642.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bucikus Pa verovatno zariba motor, posle koliko vremena, ne znam tacno. Vozio si tako? Ako nisi, ni nemoj paliti auto! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj paliti auto, nego odmah, tamo gde je, makar bio i na ulici/parkingu, ispusti svo ulje iz kartera u neku kantu, i sipaj novo. Ukoliko ne znas sam, pozovi nekog prijatelja, ili cak i majstora, ali objasni sta se desilo i da ne mozes da doteras auto. U krajnjoj liniji - stavite ga na slep. Al nemoj ni slucajno paliti auto, jer ce se napraviti trajna havarija (ako vec nije). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...