Purta 0 Posted June 14, 2015 e sad kad sam procitao ovo videh da i ja imam ovaj grejac .Stila sam uvezao iz Svajcarske pa mi i nije cudno sto ga ima na sebi . Sad kad se setim da sam primetio zimus padove napona i na svetlima jasno mi je da je se grejac ukljucivao . Malo je i falilo da menjam regler na altelnatoru ali odustao sam jer je malo teze skinuti pa reko neka ga dok neotopli i tako da je to ostalo , posle nesto i nisam primecivao padove napona . Pozabavi cu se ovih dana time pa cu da napisem sta sam zapazio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 10, 2017 Je l iko ovo skoro ugradjvao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole_hgt155 0 Posted October 26, 2018 Pozdrav svima... Prelistavo temu par puta citao ali opet bi dobro dosao neki savet u vezi ovog grejaca.... Ja ga nemam na stilu, instalaciju nisam mogao da nadjem... A relej T 19 i osgurac f20 postoje... Da li je mogudje da nema instalaciju... Jedino sto sam uspeo da vidim je deblja (+) crvena zica sa dzekom ali nije nigde nakacena. Hvala unapred za bilo kakvu pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted December 9, 2018 . Pozdrav svima. Ne znam da moj Stilo JTD ima ovaj grejac, ali sam siguran da grejanje radi veoma dobro. Citao sam ovu temu jutros, pa sam pratio grejanje i posle kolikog predjenog rastojanja se oseti da greje. Dakle ovako, kada startujem hladan motor, cuje se kliktanje otprilike iz upravljackog panela klima uredjaja, i svetlo treperi u ritmu kliktanja, dok je motor na praznom hodu. Kada auto pocne da se krece kliktanje prestaje. Jutros kada sam krenuo termometar spoljne temperature je pokazivao 6.5C. Posle predjenih 800 metara (mereno) grejanje se vec pristojno osecalo, a posle predjenih 1800m bilo je veoma ubedljivo. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Top 8 Posted December 11, 2018 On 10/26/2018 at 8:03 PM, djole_hgt155 said: Pozdrav svima... Prelistavo temu par puta citao ali opet bi dobro dosao neki savet u vezi ovog grejaca.... Ja ga nemam na stilu, instalaciju nisam mogao da nadjem... A relej T 19 i osgurac f20 postoje... Da li je mogudje da nema instalaciju... Jedino sto sam uspeo da vidim je deblja (+) crvena zica sa dzekom ali nije nigde nakacena. Hvala unapred za bilo kakvu pomoc Neko ko je pisao na pocetku teme vezano za te releje i osigurace nije tacno video sta i cemu to sluzi. Te komponente ne sluze za PTC grejac. Sad sam zaboravio tacno da li su za ventilator u kabini ili tako nesto. Kod nogu vozaca kad skines onu plastiku bi trebalo da ti je ta debela crvena zica i ona ide sve do plus kleme gde je nakacena na max fuse (veliki pljosnati osigurac) od koliko se secam 55 ili 60A. To je verovatno jedino sto imas od instalacije. Iznad nogu suvozaca negde u visini kasete bi trebalo da se nalaze releji za PTC grejac. Slika je malo losija, ali sam onacio gde su releji za grejac. Posto se grejac sastoji od tri grejaca, jedan relej sluzi za dva grejaca, a drugi za treci grejac. Za treci relej nisam siguran cemu sluzi. Ukoliko ugradjujes to nije jedini problem, kad iseces plastiku gde treba da ubacis grejac videces da na sredini tog lezista ima jos jedna pregrada koju takodje moras da iseces. Problem je sto je ona na dubini d 15cm i to moras da uradis kroz rupu od 2x10cm. Takodje ukoliko nemas instalaciju moras dobro da razmislis kako da je napravis jer se radi o velikom potrosacu koji pritom ne bi smeo da radi ukoliko ne radi i ventilator jer ce poceti da topi plastiku oko sebe i moze doci do pozara. Nikako ne bi trebalo sva tri grejaca vezati na jedan relej jer struja koju bi povukao bi bila preko 50A. 1 djole_hgt155 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole_hgt155 0 Posted January 4, 2019 (edited) Hvala puno na pomoci... Inace sto se tice instalacije nasao samo tu crvenu zicu + na kojoj treba da se nakaci radijator... Sto se tice releja imama jedan ili dva crna, takodje našao sam radijator sa komplet instalacijom i relejima kao sto si oznacio na slici... Ee sada ostaje povezivanje istih i pitanje da ki ce raditi sve kako treba. Edited January 4, 2019 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 26 (edited) Evo da malo obnovim temu. Kupuo sam polovnu, kompletnu digitalnu klimu sa PTC grejačem i sa svim pripadajućim ožičenjem, pa sam odlučio da taj grejač ugradim na svoj auto. Ali i da podelim svoje iskustvo ako eventualno nekoga bude interesovalo da ugrađuje ovaj grejač. Prvo što je potrebno je naravno grejač i njegova instalacija sa relejima. Radio sam po ovoj šemi, šema je za digitalnu klimu, dok manuelna ima još dodatnu centralu za grejač, to je onaj treći "relej" malo duži od ova dva. Inače releji su snage 30 i 50 A a iste snage su i osigurači. Evo gdje treba iseći rupu za grejač. Ja sam za isecanje prvog poklopca koristio lemilicu sa plosnatim listtom umesto vrha. A za pregradu, pošto je prilično duboko, sam koristio list pile za metal, tako što sam ga grijao brenerom i tako isecao pregradu Zatim sam razvukao i spojio kablove, prvo na konektor A na centrali klime (smeđi) konektor, sam spojio zelenu žicu sa releja 1 od 30 A na pin 8. A zatim i narandžastu žicu sa releja 2 od 50 A na pin 7. Edited January 26 by Ivan Spojeni postovi, sredjen format i slike 1 1 Ivan and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 26 (edited) Zatim sam spojio zajednički plus vod pobude releja na konektor D8C. Žice sa pobude releja su žuto - crvene i spajuju se na vod iste boje na konektoru D8C. Pošto su obe žice sa releja kratko spojene ja sam ih skupa spojio na ovaj vod na konektoru D8C. Stim što su na onoj kupljenoj klimi te žice spajale konektor C pin 1 na centrali, jedna žica i druga žica je išla na konektor D8C. A evo gdje se spaja plus vod prvog grejača (plava) žica na konektor D8A Konektor D8B vjerovatno mnogi već imaju, crvena debela žica koja preko releja 2 od 50 A napaja drugi dupli grejač. Evo šta sam sve morao rastaviti da bih ugradio grejač Ostaje mi još da utvrdim gdje ide ova crvena debela žica pored bijele debele sa konektora D8A koja napaja prvi grejač. Trebala bi da ide na osigurač 30 A na kutiji akumulatora, ali kod mene nema tog osigurača, postoje otvori da se ubode osigurač ali ispod tih otvora ne postoje kontakti za osigurač. Tako da ću morati pronaći taj vod kod kutije osigurača i posebno ga spojiti novi osigurač od 30 A. Već sam pripremio kućiste, odnosno kupio na Aliexpress-u, sad ostaje samo da se spoji. Edited January 26 by Ivan Spojeni postovi, sredjen format i slike 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 29 Pokušao sam naći gdje izlazi ova crvena tanja žica ali je ne mogu naći tamo kod kutije osigurača kod akumulatora. Moraću je izgleda na novo privlačiti od konektora sa klime pa do kutije osigurača i spojiti preko osigurača od 30 A na akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6825 Posted January 29 Svaka cast. Koliko kosta sad ovaj dodatni grejac, znam da je pre kostao oko 1500din Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5156 Posted January 29 Toliko je i dalje. Prolazi i ova zima, meni stoji i dalje u garaži. A provukao sam 10 i 6 mm2 za napajanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 29 Ako već imaš povučene žice onda ti samo fale releji i malo vremena za ugradnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5156 Posted January 30 imam i releje videću neki naredni vikend da ugrabim vremena pošto radi na nižoj temperaturi od 5 stepeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 30 Grijač se pali ako je vanjska temperatura niža od 20 stepeni, temperatura rashladne tekućine niža od 60 stepeni, broj obrtaja motora veći od 700 o/min. napon akumulatora veći od 13,2 V, brzina ventilatora veća od 0. o/min. Svaki od ovih parametara se proverava svake 3 sekunde ako je neki od njih van dozvoljenih parametara ili ako temperatura zraka na izlaznim otvorima klime pređe 50 °C grijač se gasi. 1 1 darkman14 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 30 23 hours ago, darkman14 said: Toliko je i dalje. Prolazi i ova zima, meni stoji i dalje u garaži. A provukao sam 10 i 6 mm2 za napajanje... Žice su 2,5 mm odnosno 4,9 mm² ~5 mm² i 4,0 mm odnosno 12,5 mm². Evo link: https://4cardata.info/elearn/192/2/2001017/2000112/2002179/192004638 Klikni na stavku D8 i idi na D8A i D8B pod stavkom "sec. " (Section =presek) Imaš podatke o preporučenoj debljini žice 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 31 (edited) Evo pošto nisam našao gdje izlazi ova crvena žica što napaja prvi relej, ja sam provukao drugu žicu i spojio je na novi osigurač. Evo gdje sam provukao žicu I na kraju je spojio na konektor D8A, tako što sam presjekao već postojeću žicu i na nju zalemio ovu novu. Spoj sam izolovao termo bužirom i izolir trakom. Na kraju sve spakovao na svoje mesto. I na kraju, kao što sam i očekivao grijač ne radi! Mora da se uključi na dijagnostici i da se uradi proksi poravnanje. Kad to uradim, javljam utiske. Edited January 31 by Cowboy 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5156 Posted January 31 @Cowboy ima identična tema za bravo/deltu čini mi se. Tamo sam kalio komplet video. Neki Mađar radio. Sad ću naći Sad vidim, ja je kreirao. Posle toga sam i kupio grejač sa svim pratećim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cowboy 13 Posted January 31 Gledao sam taj video, zapravo pre ugradnje sam pregledao i domaće i strane forume kao i video snimke na tu temu. Međutim na forumima nisam našao da je neko detaljno opisao ugradnju. Koliko sam primetio ljudi se uglavnom uplaše kad vide koliko su debeli kablovi na grejaču i odustaju u strahu da ne zapale auto. Međutim vodovi koji sa kutije osigurača napajaju grejač uopšte nisu pretjerano debeli, žice su preseka 2,5 i 4 mm. Grejači rade na naponu od 13,2 V i većem. Tako da je struja 17, 5 A za jedan i 35 A za druga dva grejača. Sve što sam opisao Važi za digitalnu klimu, kod manuelne je u princiou isto povezivanje i vodovi, samo je razlika sto manuelna ima dodatnu centralu za grejače i senzore za temperaturu. Koje je potrebno još ugraditi. A za te senzore ne znam gde stoje. Centrala je smještena na isti nosač sa relejima a gdje je senzor to ne znam, nije me ni interesovalo jer je kod mene digitalna klima pa mi to nije trebalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites