Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo 1.9 JTD - električni grejač kabine

Recommended Posts

Svako na svom autu moze sta god pozeli da uradi..... Ali ja nisam siguran koliko bi ozbiljnih elektricara uzelo da radi ovo na musterijinim kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par saveta... Pošto dok čitam ovo prosto mi dođe žao što sam prodao Stila pa sad nemam šta da prepravljam i budžim :smoke::fun::guitar::laughing:

 

Žice za napajanje minimum 4 mm2, mada ako u tom grejaču od 700W ima 2 grejača od 350W onda može i neka kvalitetna od 2,5 mm2  (mada je to struja od oko 2x 35A pa bi ja ipak stavljao 4mm2). OBAVEZNO staviti termostat, i to rekao bih 2 komada redno vezana (zbog sigurnosti) koja će isključiti relej koji aktivira grejač ako dođe do pregrevanja. Taj isti relej tako vezati da se aktivira nekim prekidačem i to samo kada je uključeno duvanje ventilatora... Znači blokada releja je ventilator, termostat i prekidač... Treba samo naštelovati termostate na odgovarajuću temperaturu (koju neko može da izmeri ko već ima ugrađen fabrički grejač). Čak bi stavio dva releja jedan mali koji služi za kontrolu i blokadu, a on bi aktivirao veći i malo jači relej koji može da uključuje i isključuje 30A po kontaktu. Može se napraviti i da uključuje jedan ili oba grejača po potrebi.

 

Sve to može elegantno da se uradi, ali treba imati ozbiljnog električara koji zna šta radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno.... Ali je to po menu prevelik posao za jednu takvu spravu. Opet mislim da su nam pogledi na citav ovaj projekat razliciti. Ja to gledam sa finansiske I bezbednosne strane a vi sa upotrebne ili korisnicke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa tobom u potpunosti.

U to bi još trebalo nekako uključiti i merenje napona akumulatora ako padne ispod recimo 13V itd... Pitanje je šta sve ulazi u logiku rada grejača koji je fabrički ugrađen, ipak je to potrošnja struje koja je polovina onoga što alternator proizvede...

Ko se u to upusti mora sve to prvo da isproba na stolu, pa da meri temperature, pa da simulira, pa da testira...

Sistem bi bez grejača sigurno koštao preko 50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvezdo taj grejac je nekih "skromnih" 700W. :)

Mili Boze zar toliko???

To je onda veoma ozbiljna stvar i naknadnu ugradnju tako cega treba najozbiljnije shvatiti!

Nije mi jasno jel Stilaci koji imaju seriski taj grejac imaju obican (kao na svim ostalima) alternator ili neki ozbiljno pojacan? Ja to ne bih stavljao iskljucivo zbog alternatora!

Pogledah.

Auto data kaze da dizeli imaju alternator od 100 Ampera znaci bilo bi itekako izvodljivo! Samo trebalo bi to sve ispostovati minimalno kao sto kolega Etibor predlaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam proveri kod mene alternator 120A, sto se tice njega verovatno nece biti problem, ali sami vodovi i dodatna osiguranja moraju da se odrade kod ozbiljnog elektricara....ja posle svega ipak odustajem...prodacu grejac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ga prodavati, ako ti pare nisu bas potrebne u ovom trenutku, sacuvaj ga neko vreme, nikad ne znas koja ce kombinacija da izleti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://s30.postimg.org/3v6vrrzlt/heater.jpg

http://s24.postimg.org/gzz0h3wph/heater2.jpg

 

Imam sledeci problem vezan za grejac kabine. svi releji i osiguraci dobri, struja iz klime ne dolazi do releja i zbog toga nema struje od releja do samih grejaca. U cemu bi mogao biti problem? U pitanju je alfa 156 jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteh sad na ovo - za fiat stilo, kao da svaki ima dodatni grejac u kabini i pali se tako sto ukljucis dugme za recirkulaciju vazduha, okrenes tockic za podesavanje temp u crveno i pustis da duva. Kazu da za 2min duva vec toplo. Citam i neke komentare i javljaju se ljudi i potvrdjuju, procitali, probali i kao tacno je. :)

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vidim mitjo gleda se na polovnim automobilima golf dvojka 1988. godište. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je ovo grupa na face kad su ovako pametni? :)

 

Mislim jel moguce da niko sa foruma to jos nije provalio? :)


A za golfa 2 no comment :thumbdown::laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda bese Fiat Stilo ne znam dalje..) Ok su ljudi nego je nekako tema otisla u tom smeru, a za G2 imam komentar, Pare su pare ;):p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...