Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo 1.9 JTD - električni grejač kabine

Recommended Posts

meni generalno nije problem hladnoca, auto mi je napolju, nije u garazi, problem su stakla koja treba da se osuse i odlede, i ne mogu da krenem da vozim, a auto treba mnogo vremena u mestu da zagreje u voznji vec jako brzo zagreva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam probao danas. Upalio auto, grejanje na maksimumu i kako sam upalio ventilator cuo sam 3 "klika" za redom. Kapiram da se taj grejac aktivirao. Vazduh nije nesto bog zna koliko topao, ali s obzirom da je motor tek startovan, super je :) Stilo je 2001. godiste, jtd sa dynamic opremom, mozda i to ima neke veze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj grejac ima  u stilu ali je redak  ja poznajem u mom  kraju  desetak stila a samo moj ima taj grejac  sto znaci da je retko ugradjivan u ovaj drugi stilo sto imam 1,2 u njemu samo plastican poklopac na  mestu gde je grejac nema ni instalacija  znaci ako bi u ovog benzinca ugradjivao morao bi sve  od instalacije do grejaca  potpuno bezvezna stvar  mozda to nekom znaci  ali po meni  taj grejac steti i akumulatoru i aternatoru potpuno  bezvezna stvar .  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sad na moje veliko otkrice posle 5 godina koliko vozlm stila ustanovio da imam taj grejac  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Citao sam uputstvo i  nije mi najjasnije kako se aktivira pa ako moze neko uopsteno da mi kaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dejica

, zimi se kabina brze ugreje (nije bas bezveze kad sednes u topliji auto)

zimi se  rashladna tecnost brze zagreje a samim tim i motor (nije bas bezveze)...

 

Ipak ti to skini i prodaj nekome kome treba. :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajd sad ako moze pomoc od onih koji imaju ovaj grejac, gde je on prikljucen? gde se pprikljucuje na instalaciju, kod mene sa suvozaceve strane nisam uspeo da vidim nijedan konektor, dok sa vozaceve malopre sam nasao jedan konektor, mada sumnjam da je taj, evo kako izgleda:

 

IMG_20131128_145311.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

za ovo te nebi  mogao nista posavetujem jer nisam cackao taj grejac nikad  jer da zeznes nesto pa da se osecam krivim necu   moraces  kod ekektricara je naj sigurnije  nemoj samo kod nekog  neadekvatnog :turned: i batalite ti grejaci zeznucete nesto na autima.  :)


jer taj dzek moze da bude bilo sta izlaz za grejace sedista i mnogo sta jos nemora da znaci da je  bas za taj grejac bolje dobro to pogledaj odakle ide  ta instalacija ispitaj  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

za ovo te nebi  mogao nista posavetujem jer nisam cackao taj grejac nikad  jer da zeznes nesto pa da se osecam krivim necu   moraces  kod ekektricara je naj sigurnije  nemoj samo kod nekog  neadekvatnog :turned: i batalite ti grejaci zeznucete nesto na autima.  :)

jer taj dzek moze da bude bilo sta izlaz za grejace sedista i mnogo sta jos nemora da znaci da je  bas za taj grejac bolje dobro to pogledaj odakle ide  ta instalacija ispitaj  :)

nisam ja trazio da neko razmrsi instalaciju auta, samo sam pitao ako neko zna gde se nalazi prikljucak...sto se tice autoelektrike nisam bas totalno neuk, a i ne interesuju me stvari koje ne razumem...ovde smo na forumu da podelimo iskustva i ako mozemo pomognemo jedni drugima, a ne da obeshrabrujemo jedni druge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sad na moje veliko otkrice posle 5 godina koliko vozlm stila ustanovio da imam taj grejac  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Citao sam uputstvo i  nije mi najjasnije kako se aktivira pa ako moze neko uopsteno da mi kaze

na pitanje koje sam postavio ,sam cu sebi odgovoriti jer ce nekome posluziti:)

Za one koji imaju digitalnu klimu grejac se aktivira kada se temperatura podesi na HI(maximum).

S obzirom da kada je auto hladan i kada se ukljuci ventilator ,automatski digitalna klima prebacuje da duva na soferku,sacekate 20 sekundi ,prebacite da duva na sredisnji deo i oseti se vruc vazduh kako izlazi,prosto neverovatno...Probao sam danas dva puta tako da sljaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao jutros grejac. Bukvalno je kao nov. Ima jedan dzek i masu, svi debeli kablovi. Idem sutra do majstora da vidim da li imam instalaciju. Ukoliko nemam izvedenu pripremu, sigurno necu nista da budzim i ide u oglase...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte tako lako odustajati,verujem da dobar elektricar to moze da napravi da radi. Raspitajte se...taj grejac je jako dobra stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opasno je zezati se sa tim ako ne postoji instalacija, jak je taj grejac i sa neadekvatnom instalacijom i najmanjom greskom auto moze da se zapali. Slazem se sa Undergroundom u potpunosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako, najbolje je sa originalnom instalacijom, kod naknadnog sprovodjenja kablova, s obirom da je grejac poprilicno jak potrosac, moze svasta da se desi usled stavljanja tanjih kablova losijih spojeva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno moze i instalacija da se nadje samo ja necu da se cimam sa tim.. Ukoliko ni moj komsija nema instalaciju, ide ovde u oglase... A inace kablovi od grejaca su bas ozbiljno debeli i nije za igranje i budzenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek sam za cackanje oko elektronike i elektrike i nadgradnju. Ali sa ovim se bas ne bih igrao :ermm: , jbm li ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je tu problem?

Na + klemi akumulatora ima par jakih osiguraca. Sa nekog od njih (na pr. od grejaca-za dizele) kroz buzir provuci zicu od 2,5 ili 4 mm2 u kabinu  i to je to. Dalje kako i kada ce se taj grejac paliti ili gasiti ovisi iskljucivo od kreativnosti vlasnika auta i sposobnosti elektricara.

Zaboravih!

Pre svega bi trebalo izmeriti snagu tog grejaca cisto da se zna o cemu se radi. Posto su svetla obavezna to je vec 150 tak Wati u startu, pa eventualno grejac zadnjeg stakla, naravno ventilacija na najace, pa jos i oni koji ne mogu bez muzike da voze tako da se lako dodje do preko 300W! Taj grejac je sigurno tu negde tako da lako dolazimo do nekih 50 Ampera sto je blizu maksimuma sto alternator moze dati.  Dakle da se ne bi desilo zbog kratkih relacija po gradu sa upaljenim grejacom da akumulator ostane bez struje!

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo tako,zato sam i rekao da treba otici kod kasvetnog elektricara koji to moze i ume da uradi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...