Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo 1.9 JTD - električni grejač kabine

Recommended Posts

Eto da nije ovog foruma ne bih znao ni ovo da imam.Dok nisam procitao i ovaj post trebalo mi je 20 minuta da zagrejem auto,taman kad trebam da parkiram auto i udjem u firmu on bi se zagrejao :)

Stvarno dobra stvar,upalis auto,okrenes prekidace na MAX i odmah pocne sa grejanje,dobra stvar nema sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to funkcionise :question: :question:

ocito kod mene ne jer mi je riknuo termostat kad popravim u januaru javim imal sta od toga :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene riknuo termostat,kaze majstor bio fabricki na njemu, nije ga niko do sada menjao, bas cu bas veceras kada odem po auto da probam dal odmah greje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jel zna neko da li stilo ima taj pomocni grejac kabine ili nema?

Znam da drugar na Citroenu C3 1.4hdi upali hladan auto i kroz nepun minut on vec pocne da duva bas topao vazuh dok kod mene toga nema dok se motor ne ugreje. . .

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko mi je ispricao da to nije grejac nego vazduh usmeren preko izlazne cevi od auspuha

ona se prva ugreje i kad okrenete tockic do kraja, taj mlaki vazduh se usmereva u kabinu posle 2-3 min

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam manje vise bez razloga menjao termostat nadajuci se boljem grejanju,i cinjenica je da greje dobro tek kada je na radnoj,sve izmedju je mlak vazduh....Stilo dizel definitivno ima lose grejanje ,bar za mene!

Sreca imam grejace sedista pa koliko toliko ublazi efekat smrzavanja..

e da suvozacevo sediste ne greje od pre par dana,jer zna neko gde je famozni,f57 i f67 osigurac?po uputstvu pise u gepeku,GDE??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa osiguraci su ti u donjem levom uglu tamo odakle se menjaju sijalice.zadignes tepih ima mala trakica i eto ih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad bas....ispomerao tepih i nista ,nasao sam ih tacno ispod levog stopa,samo sto sam morao da provlacim ruku odozgo ,jedva dohvatio!verovatno je tako kod svih trovratnih...nevidim drugo resenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreca imam grejace sedista pa koliko toliko ublazi efekat smrzavanja.

konačno da od nekog čujem da ima grejače sedišta :thumbup:

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima.Za dva-tri minuta pocne da duva vruc vazduh.I istina je da padne napon na sekundu u trenutku kada se aktivira.

Neko mi je ispricao da to nije grejac nego vazduh usmeren preko izlazne cevi od auspuha

ona se prva ugreje i kad okrenete tockic do kraja, taj mlaki vazduh se usmereva u kabinu posle 2-3 min

Nisam bas upucen vrlo je moguce da je i tako.

Mada ima par slika na prvoj strani koje su postavili clanovi foruma i na njima se vidi grejac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bas upucen vrlo je moguce da je i tako.

Mada ima par slika na prvoj strani koje su postavili clanovi foruma i na njima se vidi grejac.

pa ima i onaj problem zasto se nekima javlja smrad dizela u kabini kod hladnog starta motora ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se taj aj' da kazem "neugodan miris" nafte :D oseti uvek na 1-2 sekunde kad ga malo "zgazim"-gas u patos! :)

Tako da kad mi ono dugme pored dugmica za klimu i grejanje zadnjeg stakla dosta pomogne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj da ti taj smrad nije od pumpe za gorivo (ako ne gresim :whistle: ) kao kod mene koja je od loseg goriva otisla pa malo curi tako da se na hladnom i oseca gorivo ,remontom pumpe nestao je miris nafte koja se osecala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

konačno da od nekog čujem da ima grejače sedišta :thumbup:

Pa čuo si od mene samo nisi veroavao :rolleyes: .

Hvala na savetu ali dok ide ne menjam nista,..kad bude bilo blizu ozbiljnog onda cu da razmisljam o remontu ;)

Možda ne moraš da menjaš ništa, možda će dovolno biti da je malo odmastiš tj opereš. Pumpa je tačno ispod plastične rešetke za uzimanje svežeg vazduha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma videcu kad malo otopli vreme i to i jos par stvari koje bih trebao da sredim.Mada konkretno sto se tog mirisa tice,ne cimam se mnogo jer vozim onako penzionerski,retko mi skazaljka predje 2000 obrtaja osim kad idem uz neko brdo :)

To zasmrdi samo kad ga bas,bas zgazim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako,malo je prebrisi i stavi selnu ako nemas na ono tanko gumeno crevce,precnika 6-8mm,ako vec nemas!meni je upravo tu postalo pri vecem gasu....

ps.sto se tice grejaca sedista,nije do osiguraca,prekidac na sedistu nepusta struju..to cu vec videti kako da resim,jer je skidanje komplikovano a da nepukne nesto,a ne znam ni gde da kupim prekidac....

Edited by vladac81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da osvezimo malo. Danas prilikom vadjenja motra na jednom Bravu JTD snimim dodatna 3 grejaca u alu kucistu na vodenom crevou. Ipak je to fabricki namontirano i nije komplikovano. Instalacija, termo-prekidac, par releja,osigurac i kuciste sa grajacima vode. Auto je iz Italije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da osvezimo malo. Danas prilikom vadjenja motra na jednom Bravu JTD snimim dodatna 3 grejaca u alu kucistu na vodenom crevou. Ipak je to fabricki namontirano i nije komplikovano. Instalacija, termo-prekidac, par releja,osigurac i kuciste sa grajacima vode. Auto je iz Italije.

Jeste to kabinski veci renoi dci imaju najnormalnije....isto na velikim citroenima hdi ima crevo u crevu ..izduvni gasovi putuju oko vode da greju . jer kola u stani kreni guzvi na -15 idu u hladjenje kad se pusti ventilator...pogotovo novi dizeli koji trose 300 grama na sat u mestu...nema cime da se zagreje i da oce

Jel bi se to moglo upasovati na stila jtd :question:

I koliko moze da kosta takva operacija?

Moze naravno. Sve moze...hmm sad..ne moze da se upasuje krava da daje mleko ali ostalo moze...

A moze da kosta koliko hoces zavisi sta hoces....info na pm za detalje

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde ubaciš ovaj grejač ??? :question:

I gde bi ovo moglo da se nabavi?

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

2024187.jpg

1 - Electric fan

2 - Filter

3 - Evaporator

4 - Heater

5 - PTC additional heater

sa suvozačeve strane

00001337.gif

a ovo je sa vozačeve strane

00001325.gif

ima urezana plastika treba je verovatno samo izrezati taj deo

evo opisa kako radi pa ko hoće neka prevodi

ADDITIONAL PTC HEATER (1900 JTD)

The additional PTC heater, available as an optional extra on the JTD versions, is designed to heat the passenger compartment more quickly wih the engine running (rpm > 700 rpm) in the case of adverse weather conditions (for example, particularly cold climate).

It is a resistance located near the radiant mass with a maximum power of 700W and a voltage of 13.5V

The PTC additional heater control algorhythm manages the enablement checking whether the following conditions exist simultaneously and persists for 3 seconds:

Outside temperature < 20° C (winter temperature)

Key on

Climate control unit in position other than OFF

Engine rpm > 7000 rpm

Engine coolant temperature < 64 °C

Air flow rate > 0

Battery voltage > 12.2 V

Treated air temperature Vent 50 ˚C

Waiting for a period of 3 seconds

With the procedure in progress, it is aborted (until the next key-off/key-on) for any of the following conditions:

RPM < 700 RPM

Engine coolant temperature > 64 °C

whilst the action is only suspended (and resumed when the condition that caused it to be suspended ceases):

if the user manually selects a nil flow rate

manually selects the OFF button at the control unit

Vent Treated temperature > 50 ˚C

The outside temperature is no longer detected after this process.

The logic involves activating/deactivating the relays according to the temperature of the water according to te P.T.C. thermal balance.

PTC THERMAL BALANCE

The PTC control should also take into account the supply voltage (measured at the control unit terminals) to establish the enabling percentage depending on to the electrical balance of the vehicle according to the table for the first 120 seconds of the check.

ELECTRICAL BALANCE

The P.T.C. is deactivated when the air flow rate is zero.

If the P.T.C. heater is fitted on the vehicle then the Webasto additional heater is not fitted

Edited by kloki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...