Jump to content
FAS Euroauto Goran
dele

Fiat Stilo - prazni akumulator?

Recommended Posts

Meni pali servo odmah nakon davanja kontakta, nije potrebno da upalim motor već samo da dam kontakt.

Drug kupio Stila pa dosao do mene da ga vidim i primetih da njemu servo radi tek kad upali motor.

Jel' ovo tako treba ili...?

Inače i meni hoće da isprazni akumulator s'vremena na vreme ali više mislim da je do akumulatora koji je već odsvirao svoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam planirao da sled. nedelje kupim akumulator ali nakon čitanja ove teme neću da žurim s'tim. Sutra ću da prekontrolišem releje, konektore, osigurače, kablove..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Edited by Jim9

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamenite releje i svi problemi ce vam biti magicno otklonjeni na jtd oce da zalepe grejaci i stalno rade tako da treba obratiti paznju i na to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stilo 1.9 JTD, kupio sam nov akumulator i vozio nekih 7-8 dana normalno, preko noci mi ispraznio akumulator da ne mogu ni da zaverglam, napunim akumulator namestim i pali super, prodje 2 dana i opet ne moze ni da zavergla... puni odlicno, do alternatora nije, do alarma nije, cuo sam da grejaci hoce da se upale sami od sebe ako relej za njih zeza? Ne znam sta mogu jos da proverim i do cega jos moze da bude? Ako neko ima slican problem ili je imao neka pomogne.... svaki savet bi mi dobrodoso! Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko struje ( u amperima) treba da vuce JTD kad je ugasen? Nesto mi prazni akumulator. Naponi dobri, akumulator kupljen na prolece Varta Silver.. proveren i aku, i naponi u servisu gde sam i uzeo akumulator. Lik mi rece da je sve sto se punjenja tice OK, ali da trosi vise struje nego sto bi trebalo, ali ne zna koliko tacno Stilo treba da trosi (jbt kako onda zna da je malo vise). A ja mojim unimerom nisam mogao da izmerim jer je kinesko G, pa na merenje amperaze posle 1 sec se usijaju kablovi. Znaci ugasen stilo, koliko treba da vuce struje

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prazmio potouno nov akumulator ali posle intervencije odnosno ciscenja table sa osiguracima i relejima u motornom prostoru kod akumulatora i provere elektricne brave na petim vratima ispostavilo se da brava vuce struju i kad je auto ugasen resena brava i problem je nestao sad pali i nakon 10 dana stajanja u garazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim slucajno mi je to palo napamet posto je brava nonstop pod napajanjem i kad je auto ugasen, a meni se praznjenje pocelo javljati posto sam rasturao doljni deo brave gde kace peta vrata radi zamene one male crne plastike oko metalne kopce i verovatno nisam lepo nastelovao iako mi nije palio signalizaciju da su vrata otvorena tamo je vukao struju .Probao sam da jace lupim peta vrata kod zatvaranja i potrosnje nije bilo dakle sasvi slucajno sam otkrio sta je u pitanju nastalovao kopcu da hvata vislje i resio problem iako je pomagalo i jace zatvaranje petih vrata. Znam da zvuci neverovatno ali je istina, sad drzi deset dana bez problema a verovatno moze jos jer pali bez problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko treba da vuce struje stilo 1.6 kad je ugasen auto.Izvukao mi za 7dana skroz akumulator, ne pale se plafonjere koliko ga je iscedio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliko ne.

Ili ti loš aku i velika hladnoća ili negde debelo vuče struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U garazi je, ne greje se ali ne pada temperatura u minus oko 7stepeni minimum samo moze biti vise. Stavio sam da se puni danas i ostavicu ga do sutra 24h pa cemo videti sta ce se desavati. Sutra cu da ispitam da livuce negde i koliko puni, ali ne znam koliko treba da vuce struje na ugasen auto?

Sumnjam da negde vuce struju i to mogu da predpostavim gde. osvetljenje gepeka je bilo iskljuceno tj iscupani konektori sa sijalice, pa ja vratio. Sumnjam na to ali videcemo sutra sve natenane unimerom.

Imam vartu od 55a "vari" kad ga zakacim ali mi levi + nemogu da je stavim na mesto starog posto nema dovoljna duzina +kleme da zakacim na levi + akumulatora. Na stilu ide desni + akumulatora.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas, ispitao da livuce struju ugasen, napunio akumulator, proverio punjenje, sve u granicama normale. Ne vuce struju nigde ugasen. Akumulator posle punjenja 13,36. Bio je skinut sa punjaca posle punjenja 10sati i izmerene te vrednosti. Stavljen na auto i izmereno punjenje 14,4.

Za sada ne znam sta je bio problem, jedino sam primetio da kleme nisu bile stegnute uopste, ali uopste. Cudi me kako je uopste i palio.

Videcemo razvoj dogadjaja ali rekao bi' da je akumulator dobar, FIAMM 60Ah. :wacko:

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas, ispitao da livuce struju ugasen, napunio akumulator, proverio punjenje, sve u granicama normale. Ne vuce struju nigde ugasen. Akumulator posle punjenja 13,36. Bio je skinut sa punjaca posle punjenja 10sati i izmerene te vrednosti. Stavljen na auto i izmereno punjenje 14,4.

Za sada ne znam sta je bio problem, jedino sam primetio da kleme nisu bile stegnute uopste, ali uopste. Cudi me kako je uopste i palio.

Videcemo razvoj dogadjaja ali rekao bi' da je akumulator dobar, FIAMM 60Ah. :wacko:

Kako si izmerio da ne vuce struju nigde? Auto vuce struju kada je ugasen, i zakljucan... Samo sto to sve treba da bude u granicama normale... A to je kod stila 0,07 A (ampera)... Znaci sve preko 70 mA se smatra odvlacenjem struje... Potrosnjom od 70mA na sat vremena, dobijamo da za dan potrosi 1,7 ampera, sto znaci da ce za nekih 40 dana da izvuce ceo akumulator od 60-ak amepra... I ispravan auto...

Ja sam merio unimerom kod sebe potrosnju struje zakljucanog i ugasenog auta... Kod mene je 35 mA, sto je duplo manje od granicne vrednosti tako da bi trebalo dva ipo meseca da izdrzi potpuno napunjen akumulator pre nego da se isprazni... Letos nisam vozio auto oko mesec ipo dana, kada sam hteo da ga upalim malo je slabije verglao ali nista opasno... tako da mislim da 2 meseca treba da izdrzi... Osim ako nije prejaka zima pa i to utice na praznjenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet je stajao dva dana i izvukao ga skroz na skroz. Kako merite pravilno da livuce struju i kolike vrednosti na unimeru treba da budu?

Mislim kako zakacite unimer i na koju vrednost posto ja sa tim nisam imao mnogo dodirnih tacaka, drugar je merio prosli put kad je izvukao skroz. Sada cu videti da ja nabavim unimer pa da kontrolisem malo duze posto sam stavio drugi provereno dobar akumulator kome ne pada napon preko mesec dana provereno, stajao je skinut u garazi sa drugih kola koja se ne voze. Njega sam stavio i upalio auto kao mina. Sada cu njega ostaviti da vidim da lice ga isprazniti ali bih s vremena na vreme proverio da linegde vuce struju i kako se ponasa ovaj drugi akumulator, da lina njemu pada napon.

Gde kacim unimer i na koju vrednost ga treba podesiti. Hvala.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premerio, vuce prvo 470ma par sekundi, pa padne na 180ma i posle 2,3sec padne na 60-70ma. Zakljucak je jasan akumulator je vrisn'o. Stajao par dana skinut a pre toga napunjen pun. Posle par dana, prazan pola nema nista od njega. Ovaj sto sam stavio na auto provereno dobar i on se nije izpraznio jos sam ga i jahao, podizaci, muzika, centralna i posle par dana maltretiranja upalio bez problema.

:scooter:

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te podatke sto si dobio gore su OK. toliko treba da vuce. maximalno je 70mA, sve preko toga ima nekog "odvlacenja"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja cu ovaj pleh da zapalim, opet posle 4-5dana stajanja izvukao akumulator. Sve ok, ne vuce nigde a ipak ga istrosi. Ovo mi je drugi nov akomulator i njega je iscedio. Ja ovo vise psihicki nemogu da podnesem. :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li se posle iskljucenja kontakta , ali uvek, iskljucuje i servo upravljac.

Nesto kapiram da on pravi problem a bilo je slucajeva na forumu da se nakon "gasenja" auta servo vrti sa lakocom.

Moguce je da je neki od releja u motornom prostoru ili su ploce problem (FUSE BOX) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lisi pre toga prao auto ili je padala jaka kisa moguceje da zbog vlage negde odvlaci struju to se meni desavalo posle pranja automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...