Jump to content
FAS Goran
dele

Fiat Stilo - prazni akumulator?

Recommended Posts

pozdrav svima,kupio sam nov akumulator misleci da je do njega,medjutim i njega mi je izpraznio preko noci.Bio sam kod majtora i naso mi da negde vuce 0,16 ampera kad auto ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto nije nasao gde vuce tih 0,16? Veruj mi da ce ovde da ti se sjati 100 razlicitih iskustava sa tim. Proveravajuci jedno po jedno iskustvo izgubices i lovu i vreme. Zato nazad kod majstora, neka vadi jedan po jedan osigurac i utvrdi od cega je ta struja od 0,16A iako smatram da je to premalo da izvuce akumulator preko noci. Ono sto na stilu hoce da se dogodi je da se ventilator hladnjaka uklkjuci sam od sebe. Pre bih raskacio njega i ostavio da ostoji preko noci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bre kakvi osiguraci, kakav ventilator ODMAH kod dobrog elektricara da ne bi napravio jos vece sr*e sa raznoraznim probama...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pronadjeno mi je da lepi relej grejaca na motoru. Posle cukanja istog olepi i ponasa se ok.

Da li moze da se sredi stari ili mora nov?

Interesuje me i koliko otprilike kosta?

POZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste bio on,lepio pa praznio za cas ali pošto sam ga sredio provalio sam da mi,kad upalim kola,posle minut dva pali se u radu i to zuji kao lud.On funkcioniše samo što se pali u radu.Tek sad mi nije jasno ništa da lije do njega ili me zeza neki od brojnih senzora.Za sada sam rešio problem vađenjem osigurača za releje pošto pali bez problema bez njih.POZZZZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi.

Imam FIAT STILO 1.6V, 2002. godište. Imam problem sa pražnjenjem akumulatora kada se auto ne vozi više od 3-4 dana. Naime, mislio sam da je u pitanju aukumulator pa sam ga zamenio novim, Varta 60Ah, ali se problem nije rešio. Kada se postavi napunjen, nov akumulator, motor pali odlično i napon na klemama je oko 14,2V (znači da je punjenje akumulatora ispravno). Kada se isključi motor svi potrošači i zaključam kola struja iz akumulatora je oko 300mA (desetak sekundi) i onda prelazi na oko 17mA(merio sam to par sati neprekidno). Sve je to ok 2 do 3 dana ako se ne pali auto, ali oko četvrtog dana ili je napon pao gotovo na nulu ili ga ima toliko da samo otključam auto ali ne može da se upali. Na akumulatoru su originalni plastični poklopci.

Par puta mi se pojavila greška "sensor level fuel" koja brzo nestane, al' pokazivač goriva normalno radi i jednom kod dijagnostičara na kompu mi je prikazao kod "0210". Radio kasetofon je originalan i naravno, ne radi radio. Na prvi pogled snop kablova oko akumulatora je čitav i ne žulja masu.

Šta bi moglo da izvlači struju tog "četvrtog dana"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je 17 mA onda nema šanse da ta struja isprazni akumulator. Za jedan dan bi ti izvuko 17*24=408mAh. Za 10 dana oko 4Ah što je zanemarivo. Ili vučevišeod tih 17mA ili se kasnije upali još neki potrošać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre par dana mi se potpuno ispraznio akumulator. posle toga sam svakodnevno pratio stanje akumulatora i utvrdio da mu konstantno opada voltaza za vremem mirovanja u garazi. inace lepo puni, voltaza je nesto preko 14v u radu.

Interesuje me kako najlakse proveriti da li je akumulator odsluzio svoje ili auto vuce struju kada je ugasen. da li ce smetati kolima ako skinem akumulator na par dana?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece smetati,ali nemoj na par dana.

Provozaj se malo vise jedno vece pred skidanje, onda skini akumulator i kada ustanes vratis akumulator, vidi sta se desava, ako nece da vergla ili otezano vergla, 99% akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se dosta vozikao. izmerio akumulator, posle voznje je bio 12.84v. auto u stanju mirovanja prvih 20ak sekundi vuce 0.35A a posle 0.05A. Znaci auto ne vuce previse struje bar mi ta cifra deluje kao mala. izmerio sada akumulator i pokazuje 12.7v. Izgleda da je dotrajao. a i stavljen je bas slab akumulator, 36 ampera. moracu da ubacim neki jaci, minimum 45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljen nov akumulator Varta blue pre 12 dana auto vazen samo jednom oko 30 km. Danas posle podne nije imao uopste struju da lije to za ocekivati ili imam problem sa nekim potrosacem . alternator dobar Stilo stoji u garazi i prilicno je topla jer ima betonsku plocu. Da li da proveravam potrosace ili je ovo normalna pojava akumulator sam odmah po kupovini stavio na auto nisam ga dopunjavao.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam uzeo akumulator, rekli su mi da ne gasim auto sledecih pola sata, da bi se napunio, forimirao ili kako vec, tebi ili su nekim slucajem da lineispravan akumulator ili ti negde vuce struju, mozda je i do toga sto ga nisi vozio 12 dana, ali ne bi trebalo jer je toplo i trebao bi da radi. Najbolje je da izmeris amperazu pa da vidis sta ti je ciniti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmeri amperazu i proveri kako si stegao kleme, a inace ta blue serija se lose pokazala i imali su dosta reklamacija tako da ne bi bilo cudno da je los.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da se bavite Fiat Stilom pa hocu da vas pitam nesto...

Imam Stilo 1.6 16V 2002 god.-njegov problem je praznjenje akumulatora. Akumulator drzi nekada i do mesec dana a nekada se desava da se isprazni 4-5 dana za redom.. Zamenio sam nekol'ko akumulatora do sada zbog toga sto ih to praznjenje unisti za godinu dana otprilike.. Kad sam ga kupio, posle nekih 3-4 meseca je poceo da prazni, mislio sam da je do akumulator, ali kada sam stavio novi, poceo je ponovo da prazni i onda sam shvatio da nije do njega.. Kada je bio u nekom servisu rekli su mi da ne radi jedna bombina, ali nisam siguran da li je do toga.. Rekli su mi da odsrafim alternator, kada sam to uradio nije praznio za to vreme i kasnije je drzao nekih mesec dana i opet ispraznio. Kasnije sam opet odsrafio alternator, ali ispraznio je akumulator tada..Mozda je neko od vas imao isti problem ili cuo od nekog ili mozda zna u cemu je problem...Ovo praznjenje se vec desava unazad 2-3 god... Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odsrafio alternator... ?! A uzgred jel si siguran da pogasis sve potrosace?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo pogasi sve potrošače 20 s posle vađenja ključa (radio ima 20 min opciju), negde ima problem sa instalacijom. Oteraš auto kod pravog električara ili kreneš sam da se igraš detektiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem imam isti kao ostali u prethodnim postovima. Preko skidanja alternatora, sirena, svih mogucih svetiljki i svega ostalog. Taman se ponadam prazni akumulator zbog sirene, otkacim je vozim mesec dana kad jedno jutro nema ni kapi struje..... Sve do danas :) sam se razmisljao... Vozio sam po gradu, Ugasim auto i cekam zenu ispred prodavnice jedno 5-6 min, slusam muziku i bez ikakog razloga stavim ruke na volan kad ono krk, city servo i dalje radi, auto ugasen, kontakta nema, a servo radi!!!

Primetio sam da su muke sa praznjenjem akumulatora pocele kada sam promenio servo (mart-april) ali nisam imao dokaz!

E sad... Sta je problem? Da li je servo kao servo pokvaren, da li je nesto do elektronike na auto sto nije u sklopu sa samim servom vec sa servom upravlja pokvareno ili je potrebno samo (mozda) odraditi dijagnostiku? jer kad sam kupio polovan servo samo su ga zamenili i nisu radili dijagnostiku.

Svaka pomoc i misljenje bi mi bilo od koristi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustvo na vise komada: Pali se ventilator hladnjaka sam od sebe dok auto miruje. Posebno ko nema plastiku preko akumulatora. Resenje je rasturanje kutije osiguraca i detaljan pregled i ciscenje unutrasnjosti od korozije ili zamena istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci verovtno nije problem do samog serva vec do nekog releja koji se nalazi u kutiji sa osiguracima kod akumulatora ispod haube. Pokusavao sam da pronadjem preko autodate koji je taj relej koji je zaduzen za servo ali nisam uspeo... :( Kako da ga nadjem da bi ga prkontrolisao?

I da napomenem da imam plastiku preko osiguraca (akumulatora) i da to izgleda bas utegnuto i cisto, uvek je poklopljeno i sve je na svom mestu

Edited by markokg81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...