Gusar 4 Posted September 19, 2012 trebo si da ocistis i ovr brizgaljke za podmazivanje bregaste tj ovu cevcicu verovatno je zapusena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 11, 2013 evo slika kao sto rekoh,komentar ne treba Da li se u ovom slucaju skida samo uska ova od izduvne grane i karter moze da se izvuce ili ima neka caka jos , ova sito sa pumpe treba je obici safcigerom ili se svlaci i koliko treba, diht mase namazati na karter??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted November 6, 2014 (edited) Vidim da je tema zamrla, ali meni je u ovo trenutku aktuelna . Evo je moja tema vezana za probleme sa uljem. Citajuci ovu temu shvatam da ne mora nuzno uljna pumpa da bude problem vec da moze i zaprljanost da predstavlja probleme. Zamolio bih Mikisxy da se javi ili da mi neko ko ima njegov broj javi isti kako bih ga kontaktirao. Vidim da je radio skidanje kartera, ciscenje i ostale kerefeke pa posto sam na Cukarici, a auto ne smem da palim jer mi gori lampica ulja, zeleo bih da se cujem sa covekom da vidim gde je na Cukarici (ja sam na B Brdu) i da vidim moze li se izvesti koji pregled, zahvat i sl kod njega. Unapred hvala! P.S. ne postoji opcija da se Mikisxy posalje privatna poruka preko foruma. Moja tema: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53565-punto-mk2-12-kada-se-pali-lampica-za-ulje/#entry1128551 Edited November 6, 2014 by Fikret Pašović Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 6, 2014 Sam je isključio privatne poruke već posle prvih par meseci na forumu jer su ljudi slali na desetine dnevno, svaki dan...umesto da pitaju na forumu kako bi odgovori bili i drugima vidljivi...a, ne da se isto pita i na isto odgovara 100 puta svakome pojedinačno. Inače, postoji tema na forumu za TiM servis, i u njoj brojevi telefon, fiksni pre svega:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/43-ostali-partneri-kluba-kliknite-da-vidite-kompletnu-listu/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted December 2, 2015 Ne znam da li je bas ovo tema al ajde da pitam.. Pre neki dan na blagoj uzbrdici(na sta nisam obratio paznju) merio sam nivo ulje i bilo je 3/4.. I ajde da dolijem onih 0.3 ili 0.2 koliko vec ostane u flasi posle servisa.. I podignem merac kad ono preko maksimuma, jel smem tako da vozim do sledeceg servisa ili da izvadim nekako taj mali deo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 2, 2015 Izvadi, da bude ko sto je bilo, na tih 3/4 nivo na sipci Svrati kod nekog neka izvuce onom sisaljkom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted December 2, 2015 Ma pun je on bio nego sam se ja za*ebao Vazi, hvalaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 2, 2015 Nisi ni prvi ni poslednji Ulje se gleda na ravnom i na hladan motor, znaci, najbolje pre prvog paljenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted December 2, 2015 (edited) Nije mi jasno zasto dosta ljudi na JTD tripuju da ulje kad se naspe mora da bude na maksimumu ili cak rokaju i nijansu preko.Ako je masina dobra i ne trosi ulje nema razloga prelivati iz vise razloga... Cak kod majstora uvek insistiram da bude na oko max 70-80% na sipci, za 10 000 km ga svuce za kockicu-dve (od 14) i to na intervalu zamene bude uvek prilicno preko pola sipke.U gepeku uvek imam par deci ulja u plasticnoj litarki za ne daj Boze (uz kociono ulje i antifriz), ali za ovih 8 godina nikad nije dosuto ni kap. Edited December 2, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted December 2, 2015 Ma pre 4000 radio mali servis i odjednom vidim da je nivo na 3/4, nije mi svejedno bilo pogotovu jer sam tek kupio kola.. I rekoh aj da dospem bar malo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 3, 2015 Ja sam istu glupost napravio letos Procenio sam da majstor nije dovoljno sipao (sipao na pola) pa sam ja stručno dolio jedno 2dl preko maximuma.Vadio sam sam sa špricem i crevom od infuzije.Ako hoćeš sam da radiš evo postupak: Radio sam sa crevom od infuzije i špricem (Hvala kolegama na savetu).Postupak sledeći:Uvući crevo na mesto gde ide merač i nabiti na nega onu plastiku sa točkićem za prekidanje infuzije.Nakon toga nabiti špric. Vući i čekati da se isti napuni uljem.Nakon toga blokirati crevo uz pomoć točkića kako ulje ne bi išlo nazad u motor, skinuti špric i isprazniti pa ga nakon toga ponovo nabiti na crevo i otpustiti blokadu.Ponavljati dok se nivo ulja ne spusti i biti spreman na čudne poglede komšija na parkingu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted December 3, 2015 Hvala probacu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 3, 2015 Neće ništa iz šprica. Nema potrebe za bilo čim što bi blokiralo crevce. Samo pazi da ti ne spadne ili ne ostane deo u karteru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 3, 2015 Ik. kada izvuče špric svo ulje iz creva odma krene nazad u karter jer nema više vakuuma.Posle moraš ponovo vazduh da izvlačiš.Ovako ti crevo uvek ostsaje puno ulja i bez vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted December 3, 2015 Jednostavno ne skidas spric sa creva i punis samo crevo. Ispustis tako vise puta a gledas na sipku koliko je ili sipas u neku kanticu, plasticnu casu, cisto da imas uvid koliko dl si izvadio.Ti si izgleda koristio neki jako mali spric kad si to morao iz vise puta da radis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 3, 2015 Nije špric bio mali nego dam mnogo preterao Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 316 Posted December 3, 2015 I ja sam jednom preterao, sipao 4,5l (pretupio jer u Stila ide 4.7 pa ja mislio da je i kod mene tako a ono ide 4,3l), ispustio sam na filteru. A sada u poslednjoj zameni sam sipao celu kantu od 4l i na sipkici je nivo na polovini, ne planiram da dolivam, mozda posle 10ak hiljada ako malo opadne nivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
8c_competizione 0 Posted December 3, 2015 Nije mi jasno zasto dosta ljudi na JTD tripuju da ulje kad se naspe mora da bude na maksimumu ili cak rokaju i nijansu preko.Ako je masina dobra i ne trosi ulje nema razloga prelivati iz vise razloga... Cak kod majstora uvek insistiram da bude na oko max 70-80% na sipci, za 10 000 km ga svuce za kockicu-dve (od 14) i to na intervalu zamene bude uvek prilicno preko pola sipke.U gepeku uvek imam par deci ulja u plasticnoj litarki za ne daj Boze (uz kociono ulje i antifriz), ali za ovih 8 godina nikad nije dosuto ni kap.Ja isto to preferiram, u mog puntića ide 2.7 l ali uvijek ulijemo 3 l, taman bude na maksimumu jer ulje mjenjam na 18 hiljada, pa tako da otprilike potroši oko o.5 l do slijedeće zamjene. Inače, kupujem selenia 2oK Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 3, 2015 Zato sam ja sad za stila kupio samo 4l i toliko i sipao. Nisam jos tacno izmerio nivo, po bordu fale dva kruzica, tako da je to super . Kad sam ja kupio mog stila, izvuko sam mu sigurno ceo litar ulja viska. Prvo kod mog majstora na srafu ispustimo pola litra tacno i ja mislio to je to, kad sutra pogledam ono opet preko max. Odem kod majstora gde ga je prethodni vlasnik odrzavao i onom sisaljkom sto se menja ulje izvadimo sigurno jos pola litra. Tad mi je i bilo jasno zasto je imalo vise. Prvo, covek sisaljkom vadi ulje, tad sigurno ostane nesto ulja u karteru. Drugo, sigurno sipa svih 5l koje gazda donese , umesto da nisani dal je 4,3 - 4,7l i trece, mislim da su danasnji filteri manje zapremine nego stari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted December 4, 2015 Ma u ove male ne moze da stane ni pola deci ulja u uputstvu pise 4.7 sa filterom, 4.3 bez... kakva li je to filtercina u koju ide 4 deci Meni je na zameni, po bordu, bio na granici sa kruzicima, nekad 1 prazan, nekad svi puni, a nije bilo bas do maksimuma. Sada je isto na granici, ali 1 prazan ili 2 prazna svukao je taj jedan kruzic za 6000km od zamene. Kantica je u podrumu, ima sigurno pola litre u njoj ali ne planiram da dosipam, neka ga tako...Prosle godine sam radio servis na 8.500, ove godine cu izmedju 9 i 10. Ili koliko vec bude tamo marta Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 4, 2015 Majkiću prati sada da li će ulje još dole.Ja sam uvaj put namerio sipao na granicu, malo preko pola. Na bordu su to 1 prazan kružić do dva ako parkiram na kosini.Za 4000 nije svuklo ništa a sipao sam ređe ulje ovaj put.Moj savet ti je ds sada uspeš WR ili Syntium. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted December 4, 2015 Mislis sipao si mnogo preko pola? :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 4, 2015 (edited) Ja sam u mog sipao 4,1l,jer ne postoji sila koja če svo staro ulje da istera prirodnim padom,a da stoji ceo dan na dizalici da sve izadje i opet zbog oblika kartera ostane sigurno i 0,5l. I sledeći put će da dobije 4l,a ne da kupujem i litar preko i eno ga stoji kod dede u garži podmazuje deda komšijskoj deci lanac na biciklama Edited December 4, 2015 by Kaniđa Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted December 6, 2015 skoro sam kupio fiat bravo 1.6 16v 1996 vozi se na plin retko kad na benzin pa planiram da prvo skinem karter ocistim sve lepo vratim to staro ulje sipam to cudo za ispiranje i posle ispustim sve i sipam novo ulje? pa moze li mi neko napisati kakva je procedura skidanja kartera kod njih moze li se nesto zeznuti? i ima li karter dihtung il ise stavlja silikon? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexiko 2 Posted August 10, 2022 Morao sam se javiti sa jednim mojim iskustvom od prije nekoliko godina. Imam jednog Fiata Tipa 1.4 iz 1990 godine benzinca kojeg sam vozio i koji je i dalje u odličnom stanju ali ga ne registrujem jer imam novija auta. Naime prije pet godina majstor mi je mijenjao pumpu od goriva, i prilikom mijenjanja zaboravio je da stavi gumicu koja se nalazi izmedju tijela pumpe i motora. Kako je izvana sve bilo u redu i nije curilo nista ja sam vozio auto mozda jedno 100-njak kilometara i onda pri mojoj redovnoj kontroli nivoa ulja u motoru ustanovio da se isti povećao. Ispratio sam to i u naredna tri četiri dana ponovo provjeravajući isto ustanovio da je nivo narastao preko maksimuma. Posumnjao sam da to ima veze sa promjenom pumpe za gorivo i otišao sam do prvog servisa da mi ispušte ulje i da ga promijenim. Da skratim priču, nakon ispuštanja ulja, skinuta je pumpa i stavljena nedostajuća gumica, kao i usuto novo ulje. Od tada ulje u motoru se žuti, motor radi idealno iako je auto 1990 godište i nije prešlo više od 90000km ukupno. Očigledno je da je motor ispran dodatnim benzinom u ulju i do sada ja nisam imao nikakvih posledica. Moram naglasiti da mi je i prije vlažilo ulje na deklo glave motora i da je i dalje na istom nivou. Pitam se da li upotrebom benzina kod čišćenja motora od masnih naslaga kod savremenijih motora naročito onih sa turbinama može dovesti do nekih oštećenja i da li su ova sredstva za čišćenje samo marketinški proizvodi kako bi se što više imalo profita. Pozdrav 1 1 neshaoct and Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites