Jump to content
FAS Goran
srdjos

Grejanje u Stilu

Recommended Posts

Zdravo

Ovako, pokrenuo sam ovu temu jer sam se danas vozio sa prijateljem u njegovoj

Opel Vectri, staroj 11 godina isto dizel i kod njega grijanje duva VRUĆEEEEE

Kod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi, dakle izmedju prve i

druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.

Pa me interesuje, jel to takav sistem na Stilu da duva toplo ili je nešto otišlo

Od čega to zavisi. Samo da napomenem da je termostat u redu!

Pozzdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Kod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi...

Ne postoji ''zimska'' ili ''letnja'' radna temperatura. Postoji jedna jedina i ona je uvek ista...jedino zimi treba malo više vremena da se postigne.

...dakle izmedju prve i druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.

Ne može ni da duva vruće jer ti motor nije na radnoj temperaturi.

Ovo je između prve i druge crtice:

temp.jpg

...Samo da napomenem da je termostat u redu!

Nije u redu, riknuo je, tj. ostao otvoren ako sam dobro razumeo šta si napisao. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može ni da duva vruće jer ti motor nije na radnoj temperaturi.

Ovo je između prve i druge crtice:

hm, ovako, po leti mi je kazaljka temperature na polovini

po zimi nije u onom crvenom polju nego na kraju crvenog polja ili malko više

Nije u redu, riknuo je, tj. ostao otvoren ako sam dobro razumeo šta si napisao. :thumbup:

Proveravao sam po ovom upustvu maga ovog foruma, mikisxy-ja,

mikisky

I po njemu, meni je jedno crevo drastično toplije, po toj logici, terostat je u redu

Da li ima jos neki način da se proveri termostat, da li zatvara/otvara dobro?

A temperatura na semaforima ne pada, znači pričamo o gradskoj vožnji!

ako si skoro menjao antifriz mozda imas vazduh u sistemu...

Nisam menjao antifriz 3 god, merio sam ga i pokazuje oko -30C

Da li će biti neka promena ako stavim novi antifriz?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesa je (verovatno) u pravu - otisao ti je termostat. Istu situaciju sam ja iskusio na Stilu - leti se kazaljka popne do sredine skale i tu stoji, ali zimi samo do prve cetvrtine (osim ako idem uz Venac :)) i ne moze dalje, bez obzira koliko dugo vozio. Dijagnoza - termostat. Posle zamene - i zimi i leti na pola skale, sa tom razlikom sto zimi treba duze da dostigne polovinu skale (sto je i logicno :)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti spusta temperaturu na otvorenom termostat ostao zaglavljen,ti probaj da ga ugrejes u mestu na radnu i kreni pa ces videti da li ce da pada,inace pada i kada je termostat dobar a vozis polako a vent, kabine na 4. brzini.to mu jako fino spusti temperaturu.pogotovo kada je jako hladno.vatrisi ga malo da pre digne temp.,pa ces vodeti.

Edited by fedja.culum

Share this post


Link to post
Share on other sites

...hm, ovako, po leti mi je kazaljka temperature na polovini...

A, tu mora da bude i zimi...samo će malo sporije doći do nje.

Tebi ne stoji tu po hladnom vremenu tj. zimi, što znači da sistem nije ispravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poteraj ga uz most malo da digne ,pa ga spusti pa ces videti,ako je kratka relacija od par kilometara ,nema sanse da ce da digne radnu temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo

Ovako, pokrenuo sam ovu temu jer sam se danas vozio sa prijateljem u njegovoj

Opel Vectri, staroj 11 godina isto dizel i kod njega grijanje duva VRUĆEEEEE

Kod mene u Stilu JTD, pri zimskoj radnoj temperaturi, dakle izmedju prve i

druge crte na pokazivaču za temp, duva mlak vazduh, recimo topao, nikako vruć.

Pa me interesuje, jel to takav sistem na Stilu da duva toplo ili je nešto otišlo

Od čega to zavisi. Samo da napomenem da je termostat u redu!

Pozzdrav svima

srki, motor ti je jedna termo dinamicka masina.moras vise uglja da ubacis da bi se zagrejao! :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

inace Fiat Stilo jako slabo tj sporo dize radnu temperaturu i iz tog razloga ti i slabo greje.

Nista neces postici menjanjem termostata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, nemojte ljudi ovakve priče. Pogotovo što njemu nije pitanje da li sporo dostiže ili ne, nego je UOPŠTE NE DOSTIŽE.

Stilo greje odlično kada je sve ispravno. Ništa se ne razlikuje od drugih automobila.

Naravno da će rešiti problem menjanjem neispravnog dela, plus će osetiti blago smanjenje potrošnje nafte jer će motor biti na radnoj temperaturi, a ne pothlađen.

Dizelima generalno treba više vremena da dođu do radne nego benzincima.

Kod sebe moram onaj točkić da okrećem ka plavom polju, jer ako držim do kraja na crvenom, prokuvaću unutra koliko greje. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja evo vozim vec drugog JTD-a,za 4 godine :yes

i ni na jednom nisam imao ni problem sa slabim grejanjem :huh: a niti su mi sporo dostizali radnu temperaturu :question:

ali sam imao tu srecu :wallbash: da sam na oba menjao termostat :rant:

Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima :whistle:

pritom imam extra kratku relaciju ujutru do posla,koju uglavnom vozim u 3-oj i 4-oj,znaci nije u guzvi.grejanje palim cim se skala odlepi od 50 C i pocinje da duva mlako,da bih to polako prelazio u topao vazduh,normalno,kako se motor zagreva.

za to kratko vreme automobil se zagreje do pola skale temperature,tu i ostaje,

a grejanje radi savrseno :p ,cak ja zimi nisam dizao temperaturu preko 20 C,jer tad mi je vec prevruce u kolima :unsure: .

Tako da ako su vam rashladni sistemi ispravni,skoro sam siguran :yes da necete imati problema ni sa grejanjem ni sa postizanjem radne temperature.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD greje ko lud ako je termostat ispravan. Problem takođe može da bude i polenov filter. Činjenica je da se sporije greje od benzinca, ali ne strašno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima :whistle:

Hm, ovo mi je science fiction za gradsku vožnju i za dizel masine svih tipova, ne samo jtd :question:

Šalu na stranu, sutra cu ga proveriti sa nekim ko se razume u to a i ispraticu sa kojom slikom.

Ali najradije bih seo u jos kojeg, po tvrdnji vlasnika, ispravnog Stila ili bilo koje jtd masine

pa da vidim kako greje na njihov ugalj od hladnog starta jer zimski uslovi i gradska voznja do 50-60

Pa nema sanse da grejanje radi kako treba a kamoli 10 min da se zagrije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srki, tebi je rečeno u čemu je problem. Ostaje ti da to prihvatiš odmah...ili sutra...ili za 10 dana, ali bolje je da prihvatiš odmah. :D

Da, JTD se zagreje za 10-tak minuta. Mom benzincu kada je ovako oko nule ne treba više od 5 minuta...tj. svega par kilometara vožnje.

Što je najbolje od svega, sve je ovo pisano bar 20 puta do sada u onoj temi o radnoj temperaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesa je (verovatno) u pravu - otisao ti je termostat. Istu situaciju sam ja iskusio na Stilu - leti se kazaljka popne do sredine skale i tu stoji, ali zimi samo do prve cetvrtine (osim ako idem uz Venac :)) i ne moze dalje, bez obzira koliko dugo vozio. Dijagnoza - termostat. Posle zamene - i zimi i leti na pola skale, sa tom razlikom sto zimi treba duze da dostigne polovinu skale (sto je i logicno :)).

@mirko_ns

hvala na poruci, preleteo sam preko nje

Da, procitao sam da je pisano i gde je pisano i to 2x

Ma promenicu ga iza nedelje, ko ga je.e, i ovako nista nisam

radio na Stilu 3-4 meseca, vreme je :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sadasnji JTD je Lybra,ima 1.9 JTD motor,identican kao Stilov,automobilu treba nekih,ne vise,od 10-ak minuta da postigne radnu temperaturu,govorim o zimskim jutrima :whistle:

Hm, ovo mi je science fiction za gradsku vožnju i za dizel masine svih tipova, ne samo jtd :question:

Šalu na stranu, sutra cu ga proveriti sa nekim ko se razume u to a i ispraticu sa kojom slikom.

Ali najradije bih seo u jos kojeg, po tvrdnji vlasnika, ispravnog Stila ili bilo koje jtd masine

pa da vidim kako greje na njihov ugalj od hladnog starta jer zimski uslovi i gradska voznja do 50-60

Pa nema sanse da grejanje radi kako treba a kamoli 10 min da se zagrije

Kad je auto ispravan :whistle: ,scinece fiction postaje realnost :yes

verovao ti ili ne <_<

Ni jedan auto ne moze da greje od hladnog starta :no -jer to ne postoji,osim ako nema specijalni grejac(ugradjivano na neke Lybrine modele sa JTD motorom)Webasto ili invertorsku klimu.

U gardskoj voznji,pri manjim brzinama i nizim stepenima prenosa,auto se brze zagreje nego u bilo kakvoj drugoj voznji,ali ni to ne moras da mi verujes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeeeeeeeeee... :D

Neka majstor pogled sve...nije samo termostat u tom sistemu. Ali, 99% je on...

lockdance.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...