Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Milan-BG

Stilo JTD - Curenje ulja na gumici šipke merača

Recommended Posts

Pozdrav ljudi i upomoc :blink: kupio sam Stila pre nekoliko meseci, dok sam ga registrovao i napokon malo vise provozao primetio sam da mi curi ulje na gumici gde ulazi cev u koju ide sipka meraca ulja u motoru :crybaby: e sad pitam se da li stvara kompresiju na sipci ili je samo do gumice...ne znam sta da radim :wallbash: bio sam u par servisa i neki kazu kompresija dok drugi kazu da je ta gumica cest problem kod Stila.

Ako neko zna nesto o ovome bio bih zahvalan na odgovoru :thumbup:

Nisam ga jos kacio na kompjuter, uradjen je mali servis, sipano Selenia WR Diesel ulje, moram i veliki servis uskoro da uradim ali su mi finansije trenutno malo slabe :rtfm:

Inace i slabo vuce na nizim obrtajima s' obzirom da je 115ks, znaci do 2500 ko Golf 2 posle toga cupa :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to za slabe obrtaje i slab odziv, vidi teme o protkomerima i egr-u kao i o zatvaranju egr-a... najčešće egr ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomer i EGR ventil su provereni i ok funkcionisu, ipak hvala na savetu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm, ok, ako nije to onda se predajem, i ti bi bio jedan od prvi koji ne potpada pod tipične simptome...

neko pametniji i iskusniji u tom polju će ti verovatno objasniti bliže šta je problem, verujem da će najčešće onda odgovor biti, idi na dijagnostiku kod malo boljeg majstora... (jer naravno onda ako nisu ta dva najčešća problema, onda može biti svašta drugo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam...a i dijagnostika je radjena (sto se tice Protokomera i EGR-a) u AP Sport servisu...a oni mi nesto ne izgledaju strucno i pouzdano :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, dijagnostiku može svako da uradi, ali ako ne zna da čita parametre, džaba mu dijagnostika ...

Neko moje iskustvo, što sam do sada naučio, video i čuo od majstora ili ljudi ovde, egr može da kaže da normalno radi, ali nema tu ništa dok se ne otvori, očisti, pa ako radi tako - teraj, ali egr se obično zatvara, i onda ti auto poleti. Egr može koloiko ja kontam da na dijagnostici govori da su mu signali ispravni (na džeku koji daje komunikaciju sa ECU) a da je zbog zapušenja neispravan rad istog (garež se skuplja unutra). Cenim da isto važi i za protokomer, koji možeš takođe da očistiš, ili da zameniš ceo (ja sam menjao ceo, nije komplikovano, ako imaš gde da to odradiš i ako imaš alat).

Ja nisam verovao da može tako lako, ali me je majstor ubedio u to, kad sam posle zatvaranja seo u auto i dao gas, ostavio sam tragove nehotice na asfaltu...

Elem, vidi neke od ovde široko preporučenih servisa (Goran na Altini, ili Miki na Vidikovcu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice meraca to je gumica i nista drugo, taj slucaj je i kod mene vec godinu ipo od kada sam kupio stila i kod mene je uvek masno dole na karteru jer se tu polako sliva nije to neka velika kolicina ulja i nikad do sada nisam video fleku od ulja na betonu u garazi i zato ni dan danas nisam to sredio, e sad ako se tvoj potpisuje gde god stanes onda bi trebao to srediti pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice EGR-a zatvorili su ga i tako je ostao (nista bolje ne vuce)za Protokomer su skidali samo dzek, ja probao (isto ne vuce) vratili dzek, a sto se tice curenja na gumici potpisuje se svugde po maaalko. Videcu da ga sto pre oteram na komp, a i u bolji servis :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kojom logikom si ti zaključio da je sa protokomerom sve ok, ako ti ne vuče do 2500rpm i ako se isto tako ponaša kad je protokomer otkačen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kao , otkačio ga je (protkomer) i proverio bez njega, mada ja nisam nikad shvatio što je ta varijanta relevantna proba, ako ga nema, ili ako ga ima a ne radi (ne daje prave vrednosti) zar nisu i jedna i druga situacija netačne za kompjuter ?

Edited by Dimitrije Munćan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja zakljucio da je Protokomer ok, nego takozvani majstori iz AP Sporta i to samo otkacinjanjem dzeka...e sad da li je to dobar sistem za proveru ili nije ne znam.

EGR je mehanicki iskljucen t.j. postavljeno je parce lima ili neceg slicnog na spoju pre rebrastog creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebitno je ko je zaključio :) , meni je samo taj metod nekako netačan, sem ako što kaže bi Spok rekao : Maybe my logic is flawed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se auto isto ponaša sa isključenim protokomerom, to valjda znači da od tog protokomera koristi nema...jer i kada je uključen auto se ponaša isto, tj. nema nikakve podatke od njega, nego koristi neke default vrednosti koje naravno nisu optimalne za sve režime vožnje.

Ako automobil promeni ponašanje posle isključenja protokomera, tj. ide lošije, to znači da od protokomera ima koristi, tj. da on radi... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se auto isto ponaša sa isključenim protokomerom, to valjda znači da od tog protokomera koristi nema...jer i kada je uključen auto se ponaša isto, tj. nema nikakve podatke od njega, nego koristi neke default vrednosti koje naravno nisu optimalne za sve režime vožnje.

Ako automobil promeni ponašanje posle isključenja protokomera, tj. ide lošije, to znači da od protokomera ima koristi, tj. da on radi... :thumbup:

Po ovom tvom postu zakljucujem da mi je Protokomer crko jer i ukljucen i iskljucen isto vuce :(

Jbt Protokomer 13.000 dinara :wallbash:

Edited by Milan-BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino :yes ja gledao na sajtu. Znaci Bosch-ov 8000 din. 5000 manje, to je vec vise prihvatljivije.

Edited by Milan-BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj, bre, ja sam uzeo takođe u AP sportu, još pre godinu i po, koštao me bez popusta 6599, dakle to je negde cena, 70-80 eur. Svakako, vidi u eperu kataloški broj tačno koji ide, pošto su isti i za alfu i za opel vectru (možda sitne razlike), ali razlika je u tome kako srce radi.

Svakako, idi prvo kod ozbiljnijeg majstora.

BTW, Nešo, fala za logic breaktrough... ali on onda zaključuje da mu je baš protokomer u piiip...

Edited by Dimitrije Munćan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko je iz ns ima na najlonu donose rusi za lade ,odgovaraju na jtd stilo ,alfa imaju oznaku hfm5,jel bosh radi kompletno ubrizgavanje za lade.cena mu je 50-65€.provereno ,radi pun gas.bosh original.

Edited by fedja.culum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...