Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nisam  vam ja za neka takmicenja.

Vise volim da se provozam brzo nekim dobrim putem i po krivinama. :guitar:

E sad ako bas naleti neka Panamera,R8,BMW i slicno pa se poteramo to je vec druga stvar. :laughing:  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze naravno i ja imam zelju da se potrkam sa naslednikom... U tri dobijene... Spektakl u najavi

 

a da probas kombinaciju naslednog motora i starog tela?? :D

 

a moze i bojke da se ukljuci , cuo sam da je cetvorka super :D

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i tu situaciju ali sam imao srecu da na vreme shvatim o cemu se radi i na vreme odustanem. :laughing:

Inace bi bilo veselo. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo je jedna brizgaljka za ceo sistem i montira se pre leptira na oko 20 cm udaljenosti.

To je najbolje mesto za mesanje vazduha sa tecnoscu koja se ubrizgava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testiran sistem u voznji i radi bez problema.Smesa je sada prebogata i mora da se koriguje zbog toga sto je metanol dodatno pojacao smesu. :smoke:

Kao rezultat su sledece slike.

 

20151115_094158.jpg  20151115_094247.jpg  20151115_094749.jpg

 

Ovako izgleda linijski kajs posle "tretmana" od skoro 500 ks.

Zadnji put kad se ovo desilo ostao sam bez 10 ventila.

Inace linijski kajs se bukvalno pocepa od pritiska. :no

Srecom ,naucen predhodnim iskustvom,ugradjena je modifikovana remenica radilice koja sprecava parcice linijskog kajsa da podlete pod zupcasti i naprave havariju. :ice:

Verovatno ce se ,kad se nadje vremena,preci na elektricnu servo pumpu,i skinucu kompresor  klime da malo olaksamo posao linijskom kajsu i smanjimo otpor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla  nova injekcija,mapa koja je updejt zbog ugradnje metanola. :scooter:

Ostaje da se proba. :thumbsup:

Nadam se jos nekom konjicu vise. :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu do leta da se spremi donji deo motora kompletno kovan i izbalansiran.U tom slucaju snaga motora od 500+ konja sa jos nekim preradama veoma lako ostvariva.Bice potrebna jos veca turbina itd.

Do 500 ks ma da grebes ko macka, 350 je neki maximum sa ovom konfiguracijom koju si pomenuo. Za vise ti treba...

Struja, Dizne 1000cc, menjac, brege, titanijumski ventili... Veruj mi, jos niko u Srbiji a i sire nema 500ks na 2.0 motoru a ulozili su boga oca znanja i para. Nemoj da shvatis ovo kao neku kritiku, nego kao savet da se ne razocaras kad budes shvatio da od 500ks nema nista. Inace ovo sto si odradio mi se svidja, to ja zovem silk tuning. Izobjasnjavas lozanama u limuzinama, sve je postojano i trajno, nije prenasvirano i lepo moze da se vozi.

Sa srecom nek te sluzi i da ga lepo nasviras i da se navooozis ko pravi.

POZ.

Šta reče ovaj majstor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...