Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Slike sa valjaka kad budem u potpunosti zadovoljan tj. kad bude imao 501 ks,to je cilj. :scooter:

Bice uskoro nadam se jer sav je "hardware" ugradjen.Treba zavrsiti ugradnju water methanola i mislim da ce cilj biti ostvaren.

Verovatno ce doci i "standalone" ubrizgavanje  kasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno se naslo vremena da se zalepe nalepnice sa natbisom Brembo na prednja klesta

 

20151029_062545.jpg  20151029_063654.jpg  20151029_064020.jpg

 

 

I jedna usputna slicica "savrsenog" spoja klipa i ventila.

 

20151029_081753.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja pokusao da ih spojim "na hladno" i uspeo. :laughing:

Definitivno iz mog auta,ali ne trenutnog.


Ostatak ventila je svoj zivot "nastavio" u obliku slova S. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam zato sam ih i ja stavio na puntisu...

Samo sto sam ja montirao ko tvoje predhodne ali ih jos nisam testirao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam sta si stavio i nisi pogresio jer su stvarno vrh.A na mojim kolima su tek "proradile" kad sam stavio Ferodo Racing 2500 plocice.

Bukvalno je kocio duplo bolje nego sa normalnim Ferodo plocicama.

Nisam imao neke velike potrebe da ih menjam ali kako ne mogu da mirujem resio sam da predjem na jos vece. :smoke:

Sad je vec osecaj kao da otvaram padobran svaki put kad stegnem kocnicu. :laughing:

Jedino sto sam povecao tezinu kola za par kilograma. :thumbdown:

Moracu da "smrsam" ja ili da ustedim neki kilogram na nekoj nepotrebnoj plastici na kolima. :laughing:

A moze i zadnje sediste da leti napolje.

Videcemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu nije previse bitno jer auto ne sluzi ni za kakvo trkanje vec se vozi svaki dan u saobracaju.

I kao takav vise nego dovoljno je brz bez obzira na dodate kilograme.

U normalnoj voznji koristi se 1.2 bara pritiska,a kao setup B je 1.5.Najvisi preporuceni pritisak je 1.8 bar ali ga ne koristim previse jer onda ne moze da se navasa guma. :smoke:

 

Sa water methanolom moci ce da se koristi jos veci pritisak turbine. :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti slucaj je i samnom, auto ne koristim za trkanje tako da ne razmisljam o smanjivanju kilaze auta (a ni svoje)...

Ali sa ovim prepravkama i svime sto radim moracu da ga probam na nekom dragu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cak sta vise ja mozda dodam jos kilograma u vidu 4x4 pogona.

Jos sam u dilemi 4x4 ili quaife diferencijal.Ali sva je prilika da ce biti diferencijal jer je tesko naci pogon a pogotovo ispravan,koji je u upotrebi preko 20 godina. :no

Zato mi quaife deluje kao logicnije resenje a i mnogo je manji posao namestiti ga na auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali sa ovim prepravkama i svime sto radim moracu da ga probam na nekom dragu...

Ja...molim te, ja! :) velika mi je zelja da probam protiv nekog ispravnog gt-a. Spetakl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze naravno i ja imam zelju da se potrkam sa naslednikom... U tri dobijene... Spektakl u najavi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...