Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Mali update.

Predjenih 30000km za godinu i po dana.Upravo zamenjen zupcasti kajs sa spanerom i pumpom za vodu. :smoke:

Prezadovoljan sam sa kombinacijom SKF spanerima i Dayco kajsem.Torturu koju su izdrzali nije za potcenjivanje. :unworthy:

Idemo dalje.

 

IMG_6740.jpg

 

Malo AEM-a da dodatno zagorca zivot novom zupcastom kajsu. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AEM :thumbup:

Imas li info na koliko sada stepeni bude?

Znam da obicno oko 200-250 smanjuje

Fina bas fina kilometraza za god i po sa jednom takvom neobicnom "zujalicom" :)

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne znam koliko ce uticati ali cim namontiram videcemo.Cilj je i da ubrizgavanjem metanola pojacam oktansku vrednost goriva i sprecim detonacije koje su sa nasim gorivom veoma rizicne.

Samim tim bice napravljena i jos ekstremnija "mapa" sa agresivnijim paljenjem i vecim boost-om.Sad ide do 1.8 bara.

Sto se tice kilometraze,uglavnom je lokal,osim toga dva puta je prosao celu Evropu do Skandinavije i nazad. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je ubrizgavanje mesavine vode i metanola i sluzi da snizi temperaturu usisanog vazduha i da obogati smesu metanolom tako da ne bi doslo do detonacija .Omogucava vecu ugao paljenja i veci pritisak "boosta" bez opasnosti,sto automatski donosi i do 20 procenata vise snage. :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo aktiviranje ubrizgavanja se vrsi na odredjenom pritisku turbine.Kada pritisak turbine postane dovoljno veliki  da dalje podizanje pritiska moze da dovede do samodetonacije (uslovljene nedovoljno dobrim kvalitetom goriva-citaj nase gorivo),onda krece ubrizgavanje water-methanola koje podize oktansku vrednost gorivu i time podize samu otpornost goriva na samodetonaciju.  :)

Izvini ako zvuci zbrckano ali ne znam kako prostije da objasnim.

Ustvari cilje je veca snaga a manje opasnosti po sam motor. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije to nista.

Cela fora je u kesu jer je to jedini ogranicavajuci faktor,sve moze da se napravi,uz nesto dobre volje i vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neka boca za to ili samo neka mala cantra...i sta ga kontrolise ecu ili sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kompletu dolazi rezervoar sa senzorom nivoa,pumpa visokog pritiska sa injektorom i ecu sa instalacijom.Vreme pocetka ubrizgavanja se podesava tako da moze da se izabere po zelji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

736926_930_0_fiat_coupe_fa_175_06_1994_v

 

evo jedan coupe dostojan bojketovom,ima 525 konja,gledao sam slike i sta je uradjeno vrhunski sve,pa bi mogli da izadju na crtu 1 na 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

bojke , hocemo li vidjati tu azdaju negde na 402? trebalo bi lepo vreme da pravi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao sam sve pročitat... :smoke:

 

Moram ti reći, svaka čast na autu, ovo je fantazija šta se radi. Naravno, kao i u svemu, novac je uvek ograničavajući faktor, ali vidim da tebi to nije problem. Ljubavi i znanja imaš, tako da ti želim sve najbolje i da ostvariš šta želiš.

Nego, radiš li takve stvari i drugim ljudima po narudžbi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice trkanja na 402m i vremena, nesto nikad nisam imao zelju da upotrebim auto u te svrhe.

Vise volim da ga vozim svaki dan i uzivam u ubrzanjima koja postize.  :D

Skorije sam imao prilike da zbunim i postidim par vlasnika veoma ,veoma ozbiljnih automobila.Sto je veoma prijalo. :ice:

Lep je osecaj kad se recimo vlasnik Panamere razocara u mogucnosti svog auta od 100000e i zapita da li je sve u redu sa njim. :w00t:

 

 

U principu radio sam razne prerade i za druge ljude.Napravio sam  Punta I 20vt,Punta II 16vt,Yugo 2.0-16v,Alfa 156 16vt i jos gomilu sto manjih sto vecih projekata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, to je i meni najjače od svega.

 

Sličan slučaj je bio sa Corsom od moje kume, koju sam dobio da odem do Splita po nalaz, a ona nije mogla, jer je bilo hitno. Sad, piše na Corsi 1.2, a njoj to bilo slabo, pa stavila 1.6 16V od 109 KS. Na semaforu kad dobro startaš, stotku hvata ispod 10 sec, a straga piše 1.2. :laughing:

 

Mislio sam, je li ih još radiš, imam tu jednog nabrijanog u komšiluku, skuplja lovu za friziranje nekog auta, a ne zna kod koga to raditi, pa rađe netko sa iskustvom, nego netko da to sfuša. :) Njemu je plan nekih 200 KS u Puntu + nitro, samo ne znam šta će mu nitro ako neće na trkanje, bolje onda uzet 1.4 8V motor s turbom, jača turbina, pojačat sve u motoru i da dere to. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice trkanja na 402m i vremena, nesto nikad nisam imao zelju da upotrebim auto u te svrhe.

 

 

steta , mislim da bi valjalo probati sad u avgustu , bice u okolini uzica 

 

a kad smo vec kod dranja skupih auta evo i korse od malog milana 2.0 16v protiv impreze 2.5 turbo 4x4 , snimak je od pre dve godine tad je isao 13sek na 402 a sad je dosta brzi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...