bojke 126 Posted June 8, 2015 Mali update.Predjenih 30000km za godinu i po dana.Upravo zamenjen zupcasti kajs sa spanerom i pumpom za vodu. Prezadovoljan sam sa kombinacijom SKF spanerima i Dayco kajsem.Torturu koju su izdrzali nije za potcenjivanje. Idemo dalje. Malo AEM-a da dodatno zagorca zivot novom zupcastom kajsu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 8, 2015 (edited) AEM Imas li info na koliko sada stepeni bude?Znam da obicno oko 200-250 smanjujeFina bas fina kilometraza za god i po sa jednom takvom neobicnom "zujalicom" Edited June 8, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 8, 2015 Iskreno ne znam koliko ce uticati ali cim namontiram videcemo.Cilj je i da ubrizgavanjem metanola pojacam oktansku vrednost goriva i sprecim detonacije koje su sa nasim gorivom veoma rizicne.Samim tim bice napravljena i jos ekstremnija "mapa" sa agresivnijim paljenjem i vecim boost-om.Sad ide do 1.8 bara.Sto se tice kilometraze,uglavnom je lokal,osim toga dva puta je prosao celu Evropu do Skandinavije i nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 8, 2015 Ahaaaa...o tome se radi. Drug je nesto slicno uzimao, koliko se secam slicna kutija i isto AEM vezano za temp. zato o tome pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 8, 2015 Ovo je ubrizgavanje mesavine vode i metanola i sluzi da snizi temperaturu usisanog vazduha i da obogati smesu metanolom tako da ne bi doslo do detonacija .Omogucava vecu ugao paljenja i veci pritisak "boosta" bez opasnosti,sto automatski donosi i do 20 procenata vise snage. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 8, 2015 Da da da...to je to, nisam ono prvo tvoje razumeo, sada je ok Opasnost je ako se aktivira na manjem broju obrtaja jel tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 8, 2015 Samo aktiviranje ubrizgavanja se vrsi na odredjenom pritisku turbine.Kada pritisak turbine postane dovoljno veliki da dalje podizanje pritiska moze da dovede do samodetonacije (uslovljene nedovoljno dobrim kvalitetom goriva-citaj nase gorivo),onda krece ubrizgavanje water-methanola koje podize oktansku vrednost gorivu i time podize samu otpornost goriva na samodetonaciju. Izvini ako zvuci zbrckano ali ne znam kako prostije da objasnim.Ustvari cilje je veca snaga a manje opasnosti po sam motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 8, 2015 Razumeo...nesto znam i od ranije, a sada imam kompletnu sliku hvala za info Bojke Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 8, 2015 Nemas problemas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 8, 2015 Šta ti dečko radiš!!!??? Alal vera! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 8, 2015 Pravi babarogu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 9, 2015 Ma nije to nista.Cela fora je u kesu jer je to jedini ogranicavajuci faktor,sve moze da se napravi,uz nesto dobre volje i vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted June 9, 2015 Jel ima neka boca za to ili samo neka mala cantra...i sta ga kontrolise ecu ili sam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 9, 2015 U kompletu dolazi rezervoar sa senzorom nivoa,pumpa visokog pritiska sa injektorom i ecu sa instalacijom.Vreme pocetka ubrizgavanja se podesava tako da moze da se izabere po zelji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted June 9, 2015 evo jedan coupe dostojan bojketovom,ima 525 konja,gledao sam slike i sta je uradjeno vrhunski sve,pa bi mogli da izadju na crtu 1 na 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 9, 2015 bojke , hocemo li vidjati tu azdaju negde na 402? trebalo bi lepo vreme da pravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 10, 2015 Stigao sam sve pročitat... Moram ti reći, svaka čast na autu, ovo je fantazija šta se radi. Naravno, kao i u svemu, novac je uvek ograničavajući faktor, ali vidim da tebi to nije problem. Ljubavi i znanja imaš, tako da ti želim sve najbolje i da ostvariš šta želiš.Nego, radiš li takve stvari i drugim ljudima po narudžbi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 10, 2015 Sto se tice trkanja na 402m i vremena, nesto nikad nisam imao zelju da upotrebim auto u te svrhe.Vise volim da ga vozim svaki dan i uzivam u ubrzanjima koja postize. Skorije sam imao prilike da zbunim i postidim par vlasnika veoma ,veoma ozbiljnih automobila.Sto je veoma prijalo. Lep je osecaj kad se recimo vlasnik Panamere razocara u mogucnosti svog auta od 100000e i zapita da li je sve u redu sa njim. U principu radio sam razne prerade i za druge ljude.Napravio sam Punta I 20vt,Punta II 16vt,Yugo 2.0-16v,Alfa 156 16vt i jos gomilu sto manjih sto vecih projekata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 10, 2015 Hehehe, to je i meni najjače od svega. Sličan slučaj je bio sa Corsom od moje kume, koju sam dobio da odem do Splita po nalaz, a ona nije mogla, jer je bilo hitno. Sad, piše na Corsi 1.2, a njoj to bilo slabo, pa stavila 1.6 16V od 109 KS. Na semaforu kad dobro startaš, stotku hvata ispod 10 sec, a straga piše 1.2. Mislio sam, je li ih još radiš, imam tu jednog nabrijanog u komšiluku, skuplja lovu za friziranje nekog auta, a ne zna kod koga to raditi, pa rađe netko sa iskustvom, nego netko da to sfuša. Njemu je plan nekih 200 KS u Puntu + nitro, samo ne znam šta će mu nitro ako neće na trkanje, bolje onda uzet 1.4 8V motor s turbom, jača turbina, pojačat sve u motoru i da dere to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 10, 2015 Sto se tice trkanja na 402m i vremena, nesto nikad nisam imao zelju da upotrebim auto u te svrhe. steta , mislim da bi valjalo probati sad u avgustu , bice u okolini uzica a kad smo vec kod dranja skupih auta evo i korse od malog milana 2.0 16v protiv impreze 2.5 turbo 4x4 , snimak je od pre dve godine tad je isao 13sek na 402 a sad je dosta brzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 10, 2015 Bojke daj neku sliku da okadimo temu od onog crnog gore, sa obrvicama, kozom, 5 ferarri znakova, lipom, spojlerima i onom haubom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 10, 2015 Drag bi bio super disciplina za takmicenje.... ...kad bi imao krivine Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted June 10, 2015 Slazem se,jer krivine su najvece uzivanje,jos pod punim gasom. Quote Share this post Link to post Share on other sites