TurboToys 0 Posted December 7, 2010 Opel Astra H 1.9 cdti 150 ks Hibrid turbo Veci IC Cat off sve ostalo OEM Stage1: 211 ks i 440 nm SM stage 2 225 ks i 465 nm Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted December 7, 2010 Nemoj brate molim te...... Znas li ti da je sada meni ovo malo sto imam na puntu....ja bih josss Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 8, 2010 Veoma dobra referenca Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted December 8, 2010 1.9 CDTI = 1.9 JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
TurboToys 0 Posted December 8, 2010 Nemoj brate molim te...... Znas li ti da je sada meni ovo malo sto imam na puntu....ja bih josss Granice ne postoje 1.9 CDTI = 1.9 JTD Pa nije bas jednako,dosta su ga poboljsali,jedan od najboljih dizel agregata na svetu Sto je najvaznije, jako je zahvalan za tuning sto se i da primetiti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 8, 2010 (edited) 1.9cdti = 1.9mjetOpel nema svoj diesel motor ili je Fiatov ili Isuzu.1.9 je Fiatov. Edited December 8, 2010 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 8, 2010 Prakticno ,ovo mu dodje ko igre bez granica sa oviim motorima snage na pretek Quote Share this post Link to post Share on other sites
TurboToys 0 Posted December 8, 2010 1.9cdti = 1.9mjetOpel nema svoj diesel motor ili je Fiatov ili Isuzu.1.9 je Fiatov.Multijet je agregat koji su napravili Fiat i General motors..Tako da ga koristi Fiat,Alfa Romeo,Lancia,Opel,Saab,ima u nekim od Suzuki modela,cak ga ima i u nekim Citroen odnosno Peugeot modelima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 42 Posted December 9, 2010 Da li je aktivan ovaj topic?http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41394 Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted December 9, 2010 Opel Astra H 1.9 cdti 150 ks Hibrid turbo Veci IC Cat off sve ostalo OEM Stage1: 211 ks i 440 nm SM stage 2 225 ks i 465 nm Svidja mi se kriva obrtnog momenta, jer na 2200-4000 ima preko 350Nm sto je odlicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
TurboToys 0 Posted December 9, 2010 Ozbiljna snaga u svakom trenutku davanja gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 9, 2010 (edited) 1.9cdti = 1.9mjetOpel nema svoj diesel motor ili je Fiatov ili Isuzu.1.9 je Fiatov.Multijet je agregat koji su napravili Fiat i General motors..Tako da ga koristi Fiat,Alfa Romeo,Lancia,Opel,Saab,ima u nekim od Suzuki modela,cak ga ima i u nekim Citroen odnosno Peugeot modelima...MultiJet motor je tehnicki cisto Fiatov izum ,kao sto je i Kole rekao ,u koji su Ameri iz GM-a ulozili neki dolar,,a proistekao je iz cuvenog JTD motora.Pa je tako na primer FIAT dobio nagradu za 1.3 MJet motor kao motor godine,a motor 1.9 JTD(prethodnik MJet-a)ugradjuje u svoje modele jos od Alfe 156 i to od neke 1997 godine,GM i Fiat su potpisali ugovor o saradnji tek 2005 godine,dakle 8 godina,od prvog JTD-a.u brendovima koji su bili u valsnistvu GM grupe:Opel,Saab,Suzuki,Isuzu itd(koja se raspala posle svetske ekonomske krize)su se nasli,posto je GM potpisao ugovor o saradnji i razmeni tehnologija sa Fiat grupom i otvorio svoj istrazivacki centar u Torinu.Dakle,Fiat je uzeo neku elektroniku i platforme za odredjene modele od GM-a(platforma nove Crome,Alfe 159..),a GM koji nikada nije a i nece napraviti dizel motor jer u njegovoj centrali i maticnoj zemlji USA ne koriste dizel motore za automobile,ali je uzeo od Fiata MJet motore i kao takve ih ugradjivao u svoje modele.GM grupa se u medjuvremenu raspala,pa je tako Opel,sad samostalan,SAAB je kupio holandski Spayker,a u Suzukija je ulozio WV,tako da je GM verovatno zavrsio svoju pricu sa dizelima,jer ne sme vise da ima veca ulaganja van tla USA,posto ga je time uslovila americka vlada,u trenutku kada mu je odobrila svoju drzavnu pomoc,posle oporavka od SEK-e.Opel je inace kroz svoju istoriju sve dizel motore pozajmljivao od drugih proizvodjaca,1.3-Fiat,1.7-Isuzu,1.9-Fiat,2.0 BMW,2.2-RenoMotori koji se nalaze u putnickim voziliam Citroena,Pezo i Forda su HDI francsuki motori i nemaju preterane slicnosti sa MJetom,osim osnovnih elemenata konstrukcije i principa rada.PSA grupacija i Fiat grupa su takodje razmenjivali motore medjusobno na modelima teretnih varijanti pik-apova,mini venova i kombija,ali se i tu se zavisno od kubikaze vrlo lako da prepoznati koji je ciji motor.Sve u svemu ovde na Wikipediji je dato dosta sturije i uproscenije objasnjenje cele ove price,u kom je jedino jasno da je sve krenulo od Fiata i Iveca sa UniJet motorima,jos 90-ih godina.a kasnije su se nakalemili Ameri iz GM-a sa svojim evropskim jatomhttp://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineGeneralno sve su to slicni motori Mjet,CDTI,HDI,DCI...ali se poreklo nekih zna prepoznati manje a nekih vise,kao sto je slucaj sa ovim Italijanskim,koji iam malo duzu tradiciju od ostalih. Edited December 9, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted December 9, 2010 Upravu je kole, ja sam samo htio da kazem da je to Fiatov motor ali sam pogrijesio oznaku Quote Share this post Link to post Share on other sites
TurboToys 0 Posted December 10, 2010 Pa jeste u pravu samo sto sam ja ukratko rekao sto je on mnogo opsirnije i konkretnije..Ali MultiJet projekat dele Fiat i GM,sa jedne strane je Fiat dao JTD poledjinu a GM lovu...Tako ja kapiram.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 10, 2010 (edited) S te strane si u pravu nista bez love mada ja sam gledao iskljucivo sa tehnicke strane,a tu su zabari odradili glavni deo posla u saradnji sa Boschom interesantno je da su tu pricu sa JTD-om i common rail ubrizgavanjem pokrenuli Iveco/Fiat i Magneti Marelli,ali su licencu prodali Boschu ,tako da je ubrzo posle Alfe 156 JTD,1997 godine,prvi Mercedes krenuo da ugradjuje iste sisteme u svoja vozila,upravo u saradnji sa Boschom.Mada postoje i neke price da je Mitsubishi ,jos pocetkom 20-og veka izmislio nesto revolucionarno ,za to vreme,sto nije prakticno bilo izvodljivo za serijsku proizvodnju tog doba,a sto je jako slicno danasnjem common rail-u ili ti direktnom ubrizgavanju.tako da je kod benzinaca(koji se i jedino prodaju u Jpanu-tamo nema dizela u prodaji) upravo Mitsubishi ugradio prvi direktno ubrizgavanje kao,kod JTD-a,a to su bili japanski benzinski motori sa oznakom GDI(Gasoline Direct Injection) i oni su takodje u serijsku proizvodnju krenuli krajem 90-ih,cini mi se u modelima Carisma,nekako zajedno sa Alfom i Meckom na dizelima.A upravo pre nekih 6 meseci Mitsubishi je izbacio 1.8 common rail dizel,16V-150 CV,300NM-2000 O/sec,sa elektronskom kontrolom rada ventila,koja se zove MIVEC,sto me jako podseca na Multi-Air Fiatove motore,najnovije generacije.Sve mi to vuce na onu pricu iz drugog svetskog rata i saveznistvu Italija-Nemacaka-Japan Edited December 10, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 10, 2010 Miče pa ti si enciklopedija Da ne idemo mnog u of taj GDI je bio živo biiip, zato je već skoro zaboravljen.Bosh je pzvan upomoć jer Fiat i Marelli nisu finansijski mogli da podnesu ceo projekat comon raila,pa je pao dogovor da premijera bude Alfa 156, pa onda Mercedes a drugi tek mnogo kasnije i tako je i bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites