Jump to content
FAS Goran
Red Orph

Fiat Stilo JTD - remenica radilice

Recommended Posts

E ovako,našao sam delove,remenica alternatora su cene ok,približne,dok kod remenice radilice se kreću od 5000 španska dok je kao original 9000 din,pa me zanima za savet,kakva je ta španska,dosta je jeftinija da me neko posavetuje jel uopšte nije jeftin zahvat u današnje vreme,žvaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dasci 7780 rsd kit komerc,ap sport 8370red i 5680 euro 07 ali ta iz euro 07 je španska ove dve su dayco pa ne znam šta da radim kojuuzeti a reče majstor moguće i neki roker je otišao,dok ne skine ne zna,gde se nalazi euro auto,može br tel,majstor kaže ruke 50e pa jel mnogo hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta da radim za remenicu radilice da li da uzmem dayco ili tu spansku jeftiniju,jel je ta alternatora iz euro auta ina ok,koja ju je cena? znaci puno para za ruke,jbg ne znam kako se krecu drugi majstori hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi Dayco! Meni je Dayco remenica radilice trajala 60 000 km ili tri godine! I sve što možeš Dayco da kupiš, nek bude Dayco.

Ruke ne bi trebalo da koštaju više od 30 evra (bar je toliko ovde u Mitrovici). :yes

Što se tiče majstora i cena usluga imaš na forumu Gorana i Mikisxy-a. Pronađi njih i konsultuj se sa njima oko cene rada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok hvala,videcemo ali ovo je bgd

sve je duplo skupkje,znaci dayco je ok.daleko su mi oni ja sam sa karaburme ko ce da slapa do altine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relax...to su samo remenice...meni se desila slicna havarija prosle godine, blokirala je remenica alternatora, pa se raspala remenica radilice...neverovatno, ali je sve nastavilo normalno da radi (iako je remenica radilice ostala na kolovozu)...doduse, kada sam dosao u servis da se izvrsi redovni pregled, pored pomenutih remenica i, naravno, kajsa, morale su da se zamene obe glavcine prednjih tockova sa lezajevima...i da se uradi remont pumpe visokog pritiska...znaci 600-tinak evropskih jedinica (verovatno i vise)....budi zadovoljan sto imas problema samo sa remenicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno znam sta je ispalo i sta se sve desilo, nisam nista izmislio. Naravno, zamena glavcina i remont pumpe visokog pritiska nemaju veze sa remenicom, jedino je sve to radjeno u isto vreme pa je bio finansijski sok. Inace, bez spoljnog dela remenice koji je ispao sam presao mnogo, sigurno preko 4000km jer sam tako vozio dva puta do Grcke i jednom do Austrije.. Glavcine i lezajevi su promenjeni zato sto sam stavio duze sigurnosne zavrtnje za tockove, pa se pri skidanju unistio navoj. Pumpa je remontovana jer je procurela. Osim toga, zamenjen je i termostat...mora da je sve izaslo vise od E600 jer je samo remont pumpe bio E370.

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne igrajte se sa remenicama i kaiševima. Nikad ne znaš gde i šta može da izleti, da se podvuče i slično. Rizikovati neku havariju zbog 5-6000 i više dinara nepotrebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niko se ne igra,cim sam cuo stao sam,nego za fiata zasta god se uhvati 50 e,a cena vozila nema nikakvu vrednost! jbg sta cemo,ovi dileri delova znaju da se vozi najvise fiat u srbiji pa kidaju cena,znaju da nam trebaju,nasa srpska posla da se obogate za par god....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je još i jeftino kako je ranije bilo, pitaj ljude koji imaju Stila 6, 7 godina. Tada je bilo izuvanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yes , bas tako, za dosta stvari je morao da se juri original u Delti. Srecom me je moj zabar postedeo tog "zadovoljstva".

Tako da uzivajmo u blagodetima trenutne ponude delova za Stilo Nazionale, sve je dosta jeftinije i pristupacnije, za svaki dzep se nadje ponesto... Jos ih po otpadima ima gooomila...

Mada ja uporno i dalje bezim od "male privrede" i jeftinih zamenskih delova, davno sam jos naucio da ko ne plati na mostu platice na cupriji (bar iz mog iskustva).

A originalni fabricki, kao i kvalitetni delovi su i dalje osetno skuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislis da su jeftiniji ha ha ha ,elem resio problem danas konacno,remenica radilice,spaner i tri rolera su otisla kao i lezaj kompresora klime,sve zamenjeno i agonija se prekinula ljubimac je i dalje stari,zamenio i rame na trapu malo se culo.....hvala drugari na savetima..nije bilo finansiski toliko strasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, na mom fiatu stilu je pre neki dan otisla remenica radilice. Zvao sam sve zive prodavnice i nasao sam u prodavnici u Novom Sadu " Auto Italija" remenicu radilice za 4500din. Ima garanciju na 150.000 km. koju cu sutra i uzet. Kaze prodavac da mu svi majstori samu tu remenicu traze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok a sta si ti hteo da kazes? ili da pitas? ja sam zamenio pre par dana i stavio sam dayco,kazu da su te ok,i sljaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigurno je kvalitetna ako ti daju toliku garanciju,ali pismenu,lepo kod nas u bgd remenice radilice malo bolje su od 7300-9000rsd vidi odluci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...