Jump to content
FAS Goran
Purasevic

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - slabo grejanje / slabo duva / odzračivanje / antifriz

Recommended Posts

Onda ja sumnjam u mali hladnjak.

Mozda je zapusio.

A ako je on u pitanju onda to mora neki majstor da ti zameni jer se razvaljuje komplet istrument tabla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ne bi mi savetovao sam da je skidam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako volis avanturu takvog tipa sto da ne.

Ja ne bih imao zivce za tako nesto. Da rasturim ok, ali posle da vratim sve na svoje mesto nikako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu da rasturim a ako ne budem mogao da ga sklopim cu da ga prodam u delove xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladnjak je zapusio, a to lako proveris. Otvoris haubu i iza motora na sredini auta, i po visini i sirini imaju dva creva. Ako su mlaka-hladna, onda je hladnjak zapusio-korodirao. Meni je isto bilo kao i tebi, zamlacivao sam se godinu i jace sa odzracivanjem al se nisam ogrejao dok nisam zamenio hladnjak. 40e rad i hladnjak 5000din sa popustom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih to sam da uhvatim tj odradim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako si spretan i imas iskustva u slicnim poslovima i imas alat (torekse, inbuse, gedore itd) samo napred... U svakom drugom slucaju, nemoj, jer ces se nervirati i mozes sra*e da napravis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo vreme i topla garaza.Jeste malo komlikovao ali izvodljivo da sam uradis.Skidao sam ja sam pa nije bilo toliko strasno.Vodi samo racuna na zabice da ne polomis neku.Sretno sa radovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garaze nemam tako da ce biti veselo :D U ponedeljak krecem s radovima, ima da slikam svaki korak da kad budem vracao ne bi nesto propustio xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro večer

imam jedan problem posijedujem model iz naslova,godine proizvodnje 1998...

prije par mjeseci mi je prestalo da radi grijanje i hlađenje na broju 1 a jučer mi je sada prestalo da radi uopće grijenje na 2 i 3 poziciji...

znači stavim na grijanje a ono hladi...

imam ovakvu tablu u autu:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9mCki072rnzAyw56D2XyjIjPSPxuBnJWgXEEb6ebiOMvwgt4j

 

Ako netko zna sa sigurnošću mi reći što je otišlo pa naručim i kupim i to promijenim...

lijepi pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

za brzine ventilatora ti je najverovatnije crkao reostat ventilatora, a to što nemaš topao vazduh.... najverovatnije nemaš više fizički kontakt između sajle i klapne koja propušta toplu vodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

još mi se par puta dogodilo da kad upalim ventilator da mi gore na vrhu table kroz rešetke di ide zrak na šofer šajbu izbaci vodu van...par puta tekućinu mi izbacilo...šta to može biti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno moraš skidati mali hladnjak, odnosno grejač kabine. Ako ni ventilator ne radi u svim brzinama najverovatnije ne valja ni reostat kao što su ti već i rekli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garaze nemam tako da ce biti veselo :D U ponedeljak krecem s radovima, ima da slikam svaki korak da kad budem vracao ne bi nesto propustio xD

Namesti li ga, prodje vec vise od mesec dana :)

I ja imam problema sa slabim grejanjem u kabini pa reko da vidim sta si uradio.

Promenio sam antifriz, termostat, odzracivao bukvalno preko 10 puta i uvek izlazi samo antifriz iz obe slavinice (srafica). Brzo postigne radnu temperaturu i uvek stoji oko pola, ne pada, ne gubi tecnost, uvek je oko max, menjao sam filter kabine... Onda sam opet malo odzracivao, stiskao creva, turirao dok su malo odvrnuti srafici za odzraku... I dalje mi se cuje klokotanje iz malog hladnjaka kad palim ujutru. Sad kad su bili ovi veci minusi duva mlako unutra cak i posle pola sata voznje. Intenzitet duvanja je jak, znaci ventilator dobro radi i ubacuje vazduh, ali mlak... Jedino sto jos nisam probao je da isperem ceo sistem sa Liqui Moly Radiator Cleaner-om, probacu prvo to pa ako ne uspe, menjanje malog hladnjaka mi ne gine.

Edited by snebojsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to sam gledao, oba su vruca ali je mozda donje malo manje, mada nisam siguran. U svakom slucaju nije da je jedno vrelo a drugo hladno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okretao sam ono dugme u kabini za toplo-hladno nekoliko puta levo-desno, ako je klapna zaglavila mozda odglavi :) Kad stavim na hladno onda bas duva hladno, znaci skroz zatvori, pretpostavljam da onda i skroz otvori na toplo, mada ne mora da znaci. Gde to proveriti iz motornog prostora, da li otvara do kraja?

Sad sam dosao sa voznje i bas sam obratio paznju na grejanje, stavio sam na cetvorku da duva samo napred da bi sva toplota isla kroz one resetke na sredini table, onda sam ga isturirao bas onako dobro nekoliko puta i pocelo je da duva bas toplo, skoro pa vrelo, kao sto i treba! Negde sam procitao na forumu ako toplota varira, cas duva toplije cas hladnije, da je to siguran znak da je mali hladnjak zapusen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene muci isti problem. Creva vruca, napipao cevi koje idu do malog hladnjaka i one vruce. Bio sam ubedjen da je u pitanju klapna jer kad je iskljuceno grejanje, a motor najbije radnu temperaturu, kada pustim grejanja duva jos malo toplo, pa krene sve hladnije i hladnije.

Bio sam skoro na jednom auto otpadu za nesto drugo i izmedju ostalog sam pitao i za taj problem. Dobio sam odgovor da sigurno nije do klapne, jer se to ne desava, nego da mali hladnjak ima mnogo slab protok, on se ugreje, ali cim pustim grejanje on se ohladi i antifriz ne stigne da ga ponovo ugreje.

Znaci izgleda da je ipak mali hladnjak u pitanju, ali me interesuje, ima li neko da mu je potvrdjeno klapna pravila problem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tim simptomima, ako krene toplo pa sve hladnije, jeste mali hladnjak. Ali tad creva ne mogu biti vruća. I kad das gas voda brze cirkuliše bolji je protok kroz mali hladnjak pa samim tim bolje i greje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creva moraju biti vrela da ne možeš da zadržiš ruku. Kod tebe je sigurno mali hladnjak. Kad bi ostavio ventilator na prvoj brzini možda bi nekako i grejao, ali na trećoj i četvrtoj nema šanse.

Edit:

Da je klapna stalno bi grejao mlako, ili možda malo bolje kad uključiš recirkulaciju.

Edited by majstormica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provericu ponovo, ali kod mene mislim da je gornje crevo vrelo da ne mozes da ga drzis rukom, a donje nije vrelo, vruce je ali mozes da drzis ruku. Pretpostavljam da je mali hladnjak delimicno zapusen pa kad ga isturiram prodje vise vrele tecnosti pod pritiskom pa bolje i greje, kad vozim normalno slabiji je protok pa i slabije greje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica je i kod mene sa crevima. U prvoj brzini jedva malo topliji vazduh duva.

Vredi li pokusavati sa sredstvima za ciscenje, ili ima li neki nacin da se ocisti mali hladnjak, ili je samo zamena resenje???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi koliko je zaprljano, nekome uspe, nekome ne. Ja cu probati, nije komplikovana procedura. Mislim da je Liqui Moly oko 400-500 din, ispusticu i sacuvacu antifriz, nema dva meseca kako sam ga promenio, sipacu Liqui i vodu i pustiti da radi auto, po uputstvu. Posle cu da ispustim to i vratim antifriz, odzracim pa da vidimo da li je pomoglo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...