paun ts 1 Posted December 2, 2015 Onda ja sumnjam u mali hladnjak. Mozda je zapusio.A ako je on u pitanju onda to mora neki majstor da ti zameni jer se razvaljuje komplet istrument tabla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 Znaci ne bi mi savetovao sam da je skidam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted December 2, 2015 Pa ako volis avanturu takvog tipa sto da ne.Ja ne bih imao zivce za tako nesto. Da rasturim ok, ali posle da vratim sve na svoje mesto nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 Videcu da rasturim a ako ne budem mogao da ga sklopim cu da ga prodam u delove xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted December 3, 2015 Hladnjak je zapusio, a to lako proveris. Otvoris haubu i iza motora na sredini auta, i po visini i sirini imaju dva creva. Ako su mlaka-hladna, onda je hladnjak zapusio-korodirao. Meni je isto bilo kao i tebi, zamlacivao sam se godinu i jace sa odzracivanjem al se nisam ogrejao dok nisam zamenio hladnjak. 40e rad i hladnjak 5000din sa popustom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 3, 2015 Ja bih to sam da uhvatim tj odradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted December 3, 2015 Pa ako si spretan i imas iskustva u slicnim poslovima i imas alat (torekse, inbuse, gedore itd) samo napred... U svakom drugom slucaju, nemoj, jer ces se nervirati i mozes sra*e da napravis Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted December 4, 2015 Samo vreme i topla garaza.Jeste malo komlikovao ali izvodljivo da sam uradis.Skidao sam ja sam pa nije bilo toliko strasno.Vodi samo racuna na zabice da ne polomis neku.Sretno sa radovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 4, 2015 Garaze nemam tako da ce biti veselo U ponedeljak krecem s radovima, ima da slikam svaki korak da kad budem vracao ne bi nesto propustio xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
FelixArba76 0 Posted January 5, 2016 dobro večerimam jedan problem posijedujem model iz naslova,godine proizvodnje 1998...prije par mjeseci mi je prestalo da radi grijanje i hlađenje na broju 1 a jučer mi je sada prestalo da radi uopće grijenje na 2 i 3 poziciji...znači stavim na grijanje a ono hladi...imam ovakvu tablu u autu:https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ9mCki072rnzAyw56D2XyjIjPSPxuBnJWgXEEb6ebiOMvwgt4j Ako netko zna sa sigurnošću mi reći što je otišlo pa naručim i kupim i to promijenim...lijepi pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted January 6, 2016 za brzine ventilatora ti je najverovatnije crkao reostat ventilatora, a to što nemaš topao vazduh.... najverovatnije nemaš više fizički kontakt između sajle i klapne koja propušta toplu vodu Quote Share this post Link to post Share on other sites
FelixArba76 0 Posted January 6, 2016 još mi se par puta dogodilo da kad upalim ventilator da mi gore na vrhu table kroz rešetke di ide zrak na šofer šajbu izbaci vodu van...par puta tekućinu mi izbacilo...šta to može biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 Definitivno moraš skidati mali hladnjak, odnosno grejač kabine. Ako ni ventilator ne radi u svim brzinama najverovatnije ne valja ni reostat kao što su ti već i rekli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 6, 2016 (edited) Garaze nemam tako da ce biti veselo U ponedeljak krecem s radovima, ima da slikam svaki korak da kad budem vracao ne bi nesto propustio xDNamesti li ga, prodje vec vise od mesec dana I ja imam problema sa slabim grejanjem u kabini pa reko da vidim sta si uradio.Promenio sam antifriz, termostat, odzracivao bukvalno preko 10 puta i uvek izlazi samo antifriz iz obe slavinice (srafica). Brzo postigne radnu temperaturu i uvek stoji oko pola, ne pada, ne gubi tecnost, uvek je oko max, menjao sam filter kabine... Onda sam opet malo odzracivao, stiskao creva, turirao dok su malo odvrnuti srafici za odzraku... I dalje mi se cuje klokotanje iz malog hladnjaka kad palim ujutru. Sad kad su bili ovi veci minusi duva mlako unutra cak i posle pola sata voznje. Intenzitet duvanja je jak, znaci ventilator dobro radi i ubacuje vazduh, ali mlak... Jedino sto jos nisam probao je da isperem ceo sistem sa Liqui Moly Radiator Cleaner-om, probacu prvo to pa ako ne uspe, menjanje malog hladnjaka mi ne gine. Edited January 6, 2016 by snebojsa Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 Jel si pipao creva koja ulaze u kabinu, da li su oba vruća ili samo ulazno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 6, 2016 I to sam gledao, oba su vruca ali je mozda donje malo manje, mada nisam siguran. U svakom slucaju nije da je jedno vrelo a drugo hladno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 Ako postoji neka logika, onda te zeza klapna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 6, 2016 Okretao sam ono dugme u kabini za toplo-hladno nekoliko puta levo-desno, ako je klapna zaglavila mozda odglavi Kad stavim na hladno onda bas duva hladno, znaci skroz zatvori, pretpostavljam da onda i skroz otvori na toplo, mada ne mora da znaci. Gde to proveriti iz motornog prostora, da li otvara do kraja?Sad sam dosao sa voznje i bas sam obratio paznju na grejanje, stavio sam na cetvorku da duva samo napred da bi sva toplota isla kroz one resetke na sredini table, onda sam ga isturirao bas onako dobro nekoliko puta i pocelo je da duva bas toplo, skoro pa vrelo, kao sto i treba! Negde sam procitao na forumu ako toplota varira, cas duva toplije cas hladnije, da je to siguran znak da je mali hladnjak zapusen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 6, 2016 Mene muci isti problem. Creva vruca, napipao cevi koje idu do malog hladnjaka i one vruce. Bio sam ubedjen da je u pitanju klapna jer kad je iskljuceno grejanje, a motor najbije radnu temperaturu, kada pustim grejanja duva jos malo toplo, pa krene sve hladnije i hladnije.Bio sam skoro na jednom auto otpadu za nesto drugo i izmedju ostalog sam pitao i za taj problem. Dobio sam odgovor da sigurno nije do klapne, jer se to ne desava, nego da mali hladnjak ima mnogo slab protok, on se ugreje, ali cim pustim grejanje on se ohladi i antifriz ne stigne da ga ponovo ugreje.Znaci izgleda da je ipak mali hladnjak u pitanju, ali me interesuje, ima li neko da mu je potvrdjeno klapna pravila problem?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 Po tim simptomima, ako krene toplo pa sve hladnije, jeste mali hladnjak. Ali tad creva ne mogu biti vruća. I kad das gas voda brze cirkuliše bolji je protok kroz mali hladnjak pa samim tim bolje i greje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 6, 2016 Znam, zato i ne znam sta da radim, creva su vruca do kabine, cak su i cevi vruce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 (edited) Creva moraju biti vrela da ne možeš da zadržiš ruku. Kod tebe je sigurno mali hladnjak. Kad bi ostavio ventilator na prvoj brzini možda bi nekako i grejao, ali na trećoj i četvrtoj nema šanse.Edit:Da je klapna stalno bi grejao mlako, ili možda malo bolje kad uključiš recirkulaciju. Edited January 6, 2016 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 6, 2016 Provericu ponovo, ali kod mene mislim da je gornje crevo vrelo da ne mozes da ga drzis rukom, a donje nije vrelo, vruce je ali mozes da drzis ruku. Pretpostavljam da je mali hladnjak delimicno zapusen pa kad ga isturiram prodje vise vrele tecnosti pod pritiskom pa bolje i greje, kad vozim normalno slabiji je protok pa i slabije greje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 6, 2016 Ista prica je i kod mene sa crevima. U prvoj brzini jedva malo topliji vazduh duva.Vredi li pokusavati sa sredstvima za ciscenje, ili ima li neki nacin da se ocisti mali hladnjak, ili je samo zamena resenje??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 6, 2016 Zavisi koliko je zaprljano, nekome uspe, nekome ne. Ja cu probati, nije komplikovana procedura. Mislim da je Liqui Moly oko 400-500 din, ispusticu i sacuvacu antifriz, nema dva meseca kako sam ga promenio, sipacu Liqui i vodu i pustiti da radi auto, po uputstvu. Posle cu da ispustim to i vratim antifriz, odzracim pa da vidimo da li je pomoglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites