Buca_Tipo 31 Posted April 26, 2014 Vidi u ap sport, to ti je filter kabine, a kako se vidi prljav je... Nije nesto preterano skup...htc evo 3D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 22, 2014 Da li je moguće da kod Punta Mk1 1.1 topla voda (antifriz) stalno kruži kroz radijator grejanja u kabini, odnosno da nema nekog ventila kojim se taj "krug" kretanja prekida? Brat ima takvog Puntića (na gas) i sinoć ga je razvaljivao da zameni taj mali radijator i pritom je ustanovio da ga nema (to mi je baš čudno), plus da je prethodni vlasnik izgleda otkačio kompletno vodu sa radijatora (nije uopšte imao grejanje) i povezao je na isparivač gasa!? Hoće da vrati sve u normalno stanje, pominje da proba i neko paralelno vezivanje isprivača i ne znam šta još. Zna li neko kako to treba sve da bude povezano, bojim se da prethodni vlasnik nije još nešto "budžio" pa će da bude cirkusa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 22, 2014 Mislis fizicki uopste nema malog hladnjaka? Ne znam zasto nije stavio drugi kad je vec sve rasturio da ga izvadi. Jel uopste idu dva creva u kabinu ili ih je prebacio direktno na isparivac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 22, 2014 (edited) Mislio sam na to da nema ventila kojim bi se isključivao protok tople vode kroz radijator, odnosno grejanje. To mi je malo čudno. Imao je inače taj radijatorčić ali je bio bušan, pa je prethodni vlasnik valjda da to ne bi popravljao samo otkačio creva sa njega i spojio ih na isparivač. Burazer je kupio novi radijator i sve razvalio da ga zameni (da bi imao grejanje, naravno), pa sad to treba ispravno povezati. Edited November 22, 2014 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 11, 2015 Juče sam rešio grejanje u kabini koje mi pravi već dve zime problem, greje mlako kada se ozrači, to traje neko vreme i onda opet nikako. Prvo sam sipao tečnost za ispiranje hladnjaka i celog sistema koji košta 400 dinara, onda pustio auto da radi 10min, mada preporuka je da se auto vozi nekih 80km, pa tek onda da se baci na posao. Ispustio sam sav antifriz. Ispod bobine, a iznad sastava menjača i motora postoji crevo nabijeno na odušak i stegnuto šelnom (slikaću i okačiću sliku ovde), jakim pritiskom kompresorom sam duvaljku nabio u to crevo i izduvao sav šljam koji je bio unutra, sipao vruću vodu, još jednom pustio da malo odradi i opet ispustio vodu, izduvao sve, sipao nov antifriz i bez skidanja malog hladnjaka i instrument table rešio problem. Sada može da se vozi u kratkim rukavima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted January 11, 2015 @SilterBre daj slike,mada sam ja ispirao ceo cistem pa nista,i na kraju skinuo tablu da bih dosao do malog hladnjaka i iz njega sam izbacio za saku kamencica i peska.Prosle zime menjao termostat i opet jebe neki djavo.Treba mu mnogo vremene da digne temp,a kada pustim grejanje obara za jedno dve-tri crte.Nisam vise pametan sta da radim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 4, 2015 Postovani, trebam zameniti antifriz u Puntu 2 1.9d 2002god sa zelenog na crveni G12 pa me interesuje da lina bloku postoji sraf za ispustanje kompletne tecnosti iz bloka motora I ako moze neka preporuka za Antifriz koji je nama dostupan a da ne bude ono sr*** kao Bell ili Fam jer to ne sipam. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted February 4, 2015 Sipaj fabrički Paraflu i ne možeš da pogrešiš. Benzinci nemaju čep na bloku, već se skida donje crevo sa hladnjaka i posle se odzračuje na slavinici grejanja. Kako je kod dizela ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 5, 2015 Za benzince sam nasao uputstvo ali me zanima za dizela. Ako skinem donje crevo sa hladnjaka zar nece ostati antifriz u bloku i radijatoru za grejanje a ove dve vrste antifriza se ne mesaju. Probacu pronaci Paraflu, mada i onaj Glysantin od BASF-a nije los izbor samo da ne budu ovi nasi nikakvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted February 5, 2015 Sta fali Bell ili Fam antifrizu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 5, 2015 Mislim da to nije bilo moje pitanje ali odgovoricu ti. Dok ih neki auto proizvodjac ne uvrsti u preporucene onda postoji opasnost od ostecenja delova rashladnog sistema, ko hoce nek eksperimentise sa njima ali eto ja nisam dovoljno bogat da sipam jeftine tecnosti pa cu sipati Paraflu 11 kako kazu Fiatovi strucnjaci za ovo godiste i tip motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted February 7, 2015 Za benzince sam nasao uputstvo ali me zanima za dizela. Ako skinem donje crevo sa hladnjaka zar nece ostati antifriz u bloku i radijatoru za grejanje a ove dve vrste antifriza se ne mesaju. Probacu pronaci Paraflu, mada i onaj Glysantin od BASF-a nije los izbor samo da ne budu ovi nasi nikakvi. Izgleda druže da ni za dizela nema drugog rešenja nego kao i za benzinca. Jedino da se preokrene na krov, šala mala Ni taj Glysantin nije loš. Ne znam kolika je razlika u ceni, ipak to je radnja koja se radi svake dve godine, tako da stotka din ne znači ništa.I na kraju pitanje: Kažeš da prelaziš sa zelenog antifriza na crveni?? Po mojim informacijama i skromnom znanju, on je od početka trebao imati crveni antifriz-za aluminijumske hladnjake. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tasicss 1 Posted February 7, 2015 Za benzince sam nasao uputstvo ali me zanima za dizela. Ako skinem donje crevo sa hladnjaka zar nece ostati antifriz u bloku i radijatoru za grejanje a ove dve vrste antifriza se ne mesaju. Probacu pronaci Paraflu, mada i onaj Glysantin od BASF-a nije los izbor samo da ne budu ovi nasi nikakvi. Izgleda druže da ni za dizela nema drugog rešenja nego kao i za benzinca. Jedino da se preokrene na krov, šala mala Ni taj Glysantin nije loš. Ne znam kolika je razlika u ceni, ipak to je radnja koja se radi svake dve godine, tako da stotka din ne znači ništa.I na kraju pitanje: Kažeš da prelaziš sa zelenog antifriza na crveni?? Po mojim informacijama i skromnom znanju, on je od početka trebao imati crveni antifriz-za aluminijumske hladnjake. Ipak ne prelazim na G12, na nalepnici sa unutrasnje strane haube stoji Paraflu 11 sto je skoro sigurno g11, tako da necu eksperimentisati. Samo kad bi bio taj sraf da ispustim sve, jer sugurno ce ostati barem 2-3 litra starog, ono u bloku I radijatoru grejanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 (edited) Auto postigne radnu temperaturu tj. dodje do sredine a grejanja skoro da i nema. Proverio sam filter kabine i on je OK. Izvadio sam ga za svaki slucaj i probao bez njega grejanje, bez promene. Danas mi je prijatelj prekontrolisao i kaze da mi je "crkao" radijatorcic za grejanje vazduha (nisam znao i da postoji xD ) i kaze da bi se to zamenilo treba da skidam celu istrument tablu. Dakle da lije to izvodljivo u kucnoj radinosti ili mora da se tera kod majstora? Interesuje me isto da liima neko neka iskusva u vezi skidanja i da liima negde neko upustvo za skidanje iste? Edited December 4, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted December 2, 2015 Pogledaj ovdehttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/45096-fiat-punto-mk1-mk2-slabo-grejanje-slabo-duva-odzra%C4%8Divanje-antifriz/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 Znaci mislis da treba da se odzracuje? Menjao sam antifriz u petak i od tada sam primetio da slabije greje al sam mislio da se tripujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted December 2, 2015 (edited) Jos vise mi deluje da je to onda slucaj.Vidim da kazes da auto postigne lepo radnu temperaturu, ne bi trebao da je termostat. Imas kroz tu temu koju sam linkovao dosta lepih primera kako su ljudi resavali te probleme. Krenuo bih od tih jednostavnijih stvari, ozracivanje, provera topline creva oko hladnjaka i termostata itd. Al vodi racuna, ja se vodim pretpostavkom da je radijatorcic i dalje dobar, cisto da se uveris da je sigurno on, da ne kupujes ako ne mora Edited December 2, 2015 by m1hajlo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 Termostat nije, on je proveren. Odnecu nazad do majstora sto mi je menjao antifriz pa nek odradi opet to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted December 2, 2015 Trebao bi da je vec uradio, al znajuci nase majstore.. svacega sam se nagledao. Sve u svemu, 2 puta seci Lako kupis/zamenis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 On je rekao da je to odradio, al mozda se podvukao neki balon vazduha xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted December 2, 2015 Kakvo je grejanje bilo pre nego sto si zamenio antifriz? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 E vidis to je isto u magli posto mi nije drzao temperaturu u voznji, tek kad stanem nagura na radnu i onda greje ok al sada nagura na radnu a ne greje nista xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun ts 1 Posted December 2, 2015 A da li ti se sada kada upalis auto i das malo gas cuje neko klokotanje iz pravca suvozacevih nogu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Urijel 0 Posted December 2, 2015 E to ne bih znao sa sigurnoscu da kazem jer imam 8 zvucnika i 2 suba ali mislim da ne, danas kad je drugar zagledao, nije se culo nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites