Nikolaj123 0 Posted November 19, 2013 Video sam da Norman ima slican problem kao ja. Naime, u puntu mk1 ne radi mi pozicija 3 na stelovanju jacine duvanja... Sve ostale pozicije rade. Nelogicno mi je da je osigurac neki jer onda ne bi radile ostale pozicije. Da li moram da skidam onu plastiku oko davaca temperature i jacine ili postoji neko jednostavnije resenje za to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 19, 2013 Koliko ukupno imas pozicija? 3 ili 4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted November 21, 2013 Ozracivanje na motoru 1.2 8v je jako prosto ako ga uradite pravilno.Ja sam sam to radio posle zamene antifriza nedavno ali mora da se ispostuje procedura i redosled.Evo kako:1.Skinuti crevo od hladnjaka koje ide na cev od pumpe za vodu i tako ispustite stari antifriz2.Isto crevo vratiti nakon ispustanja i staviti obavezno novu selnu i dobro stegnuti3.Odviti cep koji se nazazi iza filtera za vazduh sa desne strane motora na racvi creva koje vode u kabinu do malog hladnjaka4.sipati antifriz dok ne krene mlaz antifriza na cep koji ste prednodno odvili,prvo ce se cuti sistanje vazduha a onda krene mlaz tecnosti i tada ga zavijete5.Onda odviti cep na hladnjaku i sacekati da istera vazduh tako sto ce krenuti mlaz teznosti i tada ga zaviti6.Dospite tecnosti u posudu ako vam fali i tokom ove procedure nikako ne sme ostati posuda prazna jer ce uvuci ponovo vazduh u sistem7.Ukoliko vam je posuda puna skoro do vrha kada ste sve ovo odradili,nema razloga za brigu jer je termostat zatvoren8.Startujte motor i sacekajte da otvori termostat,tada ce skala naglo pasti zbog hladne tecnosti iz hladnjaka i ponovo se brzo popeti na normalu,tada ako treba dolite tecnost za hladjenje Napomena:Raditi ovo kad je motor hladan a ne vruc Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 21, 2013 meni greje samo pod turazom ne znam sta se desava na leru punto skoro ladno pocne da duva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 21, 2013 Pa otisao ti termostat najverovatnije. Proveri. Послато са GT-S5570 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 23, 2013 a u druze gde zivis da ti platim pice termostat je ostao zaglavljen odnosno otvoren a prethodni majstor mi kao proveravao i rekao mi otvara sve u redu garant nije ni gledao jer secam se da je bila guzva kod njega,a toliko sam se mucio i smrzavao nisam ga jos kupio nego sam vratio stari i napravio novi dihtung od klingerita pa se nadam ovi dana kad kupim da ce to biti to i da cu imati grejanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 23, 2013 Bitno je da si resio problem,a pice uvek mozemo da popijemo Imaces grejanje,to je sigurno...da,ostao ti u otvorenom polozaju,pa je uvek kruzila voda i logicno da ne moze da postigne radnu temperaturu Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 23, 2013 mada me jos ipak nesto tisti sad kad si spomenuo radnu temperaturu,jer kad je malo toplije i kad upadnem u veliku guzvu dostignem radnu temperaturu opet bez turaze od bar 1500 1600rpm nece da duva bas toplo inace sa ovim termostatom nemoze ni dve crtice da se pomeri... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted November 23, 2013 Jedan savet za puntadzije, ne uzimajte neke bzvz termostate nego original. Juce kod bogunovica kupio originalni, kosta 2100 din i punto dodje do radne temperature po ovoj zimoci jako brzo. Recimo od vuka do tunela. A prosle godine kupio facet za 1600 din i od vuka do kruznog toka na nbg-u nije uspevao da dostigne radnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 24, 2013 mozda u bg-u ali gde da kupim original u n. sadu? samo facet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted November 24, 2013 To djubre ne vredi uzimati.. ma mora u ns da ima da se uzme, izguglaj neki ovlasceni servis Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 24, 2013 (edited) nasao sam original od coveka koji donosi iz italije(nije facet),i prodaje kod kuce sve delove tako ja dodjem kuci i ono cisto da proverim da li je to taj termostat vidim da mi fali vode dospem litru i po proverim ulje dospem pola litre kad vidim na cepu zutu skramu i na otvoru za sipanje ulja ne znam da li je pomesao vodu i ulje ili sta vec punto pali vuce i sasvim normalno sto se tice motora radi sta mislite sta sve moze da bude to sto sam dosuo ulje nemislim da trosi jer mi curi malo na semeringu radilice i na ventil dekli mastan je motor,bas sam se sad usprpao jer ne znam koliko to sve moze da me kosta... Edited November 24, 2013 by matrix Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted November 24, 2013 Probio dihtung glave, pa mesa ulje i vodu. Valjalo bi to sto pre da saniras.. A ulje prati, recimo do 1L na 5K km je ok uz to curenje i "slinavljenje". Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 28, 2013 termostat zamenjen digne radnu za 3 kilometra medjutim grejanje je nesto malo bolje kad se krecem,cim stanem na semaforu stane i grejanje,tako da ne znam vise sta da radim sve vise sumnjam da nije isparivac dobro povezan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 29, 2013 Jel normalno da na leru slabije greje (slabije, ali sasvim dovoljno), a vec preko 1500 obrtaja pocinje onako bas bas da greje, skoro da ne mozes ruku da drzis na ventilacionom otvoru? Malopre sam dosuo antifriz i ispustao vazduh pa me to buni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 Jeste li menjali filter kabine,oce slabije da greje ako je on zaprljan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 29, 2013 Filter je menjan prosle nedelje. Greje on ok, ne izduvava hladan vazduh, ali kad se da malo gasa onda bas roka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 29, 2013 nisam ni znao da ima filter kabine cuo sam da hoce stakla da se magle ako je zaprljan nisam znao da ima veze sa grejanjem...cisto sumnjam mislim da je problem kod mene mnogo dublji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 30, 2013 Pa ne znam,jer ako je prljav filter,ni topao vazduh ne moze da prolazi,zato sam i pitao. Javice se vec neko ko je mozda imao isti ili slican problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 30, 2013 Najcesci razlozi: 1. vazduh u sistemu2. malo zapusen radijator grejanja ili zapusenje creva3. ako ima plin lose postavljen isparivac ili lose isecena creva kod racvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 30, 2013 Ima plin, rasprsivac je relativno visoko postavljen pa je ispusten vazduh i iz njega. Koliko mogu da primetim, creva malog hladnjaka su jednako vruca, pa se nadam da je problem do plina. Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted December 1, 2013 (edited) eto kod kolege su creva kod malog hladnjaka jednako vruca dok kod mene samo ulazno vrelo kao pec a izlazno je mlako,znaci ipak je protok odnosno losa cirkulacija...samo je pitanje da li je u pitanju lose povezan isparivac ili malo zacepljen mali hladnjak...znam sigurno da vazduh nije... Edited December 1, 2013 by matrix Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted December 9, 2013 Ozracivanje na motoru 1.2 8v je jako prosto ako ga uradite pravilno.Ja sam sam to radio posle zamene antifriza nedavno ali mora da se ispostuje procedura i redosled.Evo kako:1.Skinuti crevo od hladnjaka koje ide na cev od pumpe za vodu i tako ispustite stari antifriz2.Isto crevo vratiti nakon ispustanja i staviti obavezno novu selnu i dobro stegnuti3.Odviti cep koji se nazazi iza filtera za vazduh sa desne strane motora na racvi creva koje vode u kabinu do malog hladnjaka4.sipati antifriz dok ne krene mlaz antifriza na cep koji ste prednodno odvili,prvo ce se cuti sistanje vazduha a onda krene mlaz tecnosti i tada ga zavijete5.Onda odviti cep na hladnjaku i sacekati da istera vazduh tako sto ce krenuti mlaz teznosti i tada ga zaviti6.Dospite tecnosti u posudu ako vam fali i tokom ove procedure nikako ne sme ostati posuda prazna jer ce uvuci ponovo vazduh u sistem7.Ukoliko vam je posuda puna skoro do vrha kada ste sve ovo odradili,nema razloga za brigu jer je termostat zatvoren8.Startujte motor i sacekajte da otvori termostat,tada ce skala naglo pasti zbog hladne tecnosti iz hladnjaka i ponovo se brzo popeti na normalu,tada ako treba dolite tecnost za hladjenje Napomena:Raditi ovo kad je motor hladan a ne vrucdrug jel to ono crijevo sto ide na bocu sa rashladnom tecnoscu jel njega treba skinut kad se ispusta rashladna tecnost il ono drugo sto ide na termostat Ozracivanje na motoru 1.2 8v je jako prosto ako ga uradite pravilno.Ja sam sam to radio posle zamene antifriza nedavno ali mora da se ispostuje procedura i redosled.Evo kako:1.Skinuti crevo od hladnjaka koje ide na cev od pumpe za vodu i tako ispustite stari antifriz2.Isto crevo vratiti nakon ispustanja i staviti obavezno novu selnu i dobro stegnuti3.Odviti cep koji se nazazi iza filtera za vazduh sa desne strane motora na racvi creva koje vode u kabinu do malog hladnjaka4.sipati antifriz dok ne krene mlaz antifriza na cep koji ste prednodno odvili,prvo ce se cuti sistanje vazduha a onda krene mlaz tecnosti i tada ga zavijete5.Onda odviti cep na hladnjaku i sacekati da istera vazduh tako sto ce krenuti mlaz teznosti i tada ga zaviti6.Dospite tecnosti u posudu ako vam fali i tokom ove procedure nikako ne sme ostati posuda prazna jer ce uvuci ponovo vazduh u sistem7.Ukoliko vam je posuda puna skoro do vrha kada ste sve ovo odradili,nema razloga za brigu jer je termostat zatvoren8.Startujte motor i sacekajte da otvori termostat,tada ce skala naglo pasti zbog hladne tecnosti iz hladnjaka i ponovo se brzo popeti na normalu,tada ako treba dolite tecnost za hladjenje Napomena:Raditi ovo kad je motor hladan a ne vrucdrug jel to ono crijevo sto ide na bocu sa rashladnom tecnoscu jel njega treba skinut kad se ispusta rashladna tecnost il ono drugo sto ide na termostat koliko ide litara ukupno rashladne tecnosti prilikom sipanja nove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted December 9, 2013 Ja mislim da ide 4,2 L . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted April 26, 2014 Slabo mi je duvao u kabini i izvadio sam ovaj filter i sta sada da radim sa njim? Sada kada ga nema u lezistu mnogo bolje duva. Da li je filter uopste potreban? Ili mogu da ga perem, usisam ili novi? Posto i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites