Purasevic 0 Posted October 17, 2009 Imam punto 1.2 God 2001 Zamenjen antifriz izbacen vazdusni cep znaci uradjano sve kako treba. ali u kolima i dalje duva onako mlako i ako je auto dugo u voznji. jel zna neko zasto? HVALA Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 17, 2009 kada sam vozio punta imao sam te simptome,glava na ravnanje i problem resen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Purasevic 0 Posted October 17, 2009 auu ako je do toga blago meni, pazi greje on dobro u centru ali oni sa strane krugovi bas slaboedit : Sad nesto razmisljam da je glava ,verovatno bi ubacivao fals vazduh i nebi palio ventilator, ili bi uvak falilo vode Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 17, 2009 pa on greje ili ne greje,ako u centru greje extra a sa strane ne,moguce da su ti klapne ostale zaglkavljene pa ne ubacuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Purasevic 0 Posted October 17, 2009 Nista ajde za jedno 30 minuta oticicu da ga zagrejem i da vidim koliku temepraturu nabija u kabini pa ostavljam ovde cifre.mozda se i tripujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 17, 2009 Ma ne pali coveka.Ostalo vazduha u sistemu.Treba ga lepo ozraciti.Nije zamena antifriza bas prost poso.Malo je tricky. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 17, 2009 Ja oba puta kad sam menjao, istočili smo stari na crevo, sipali nov, upalio auto, temperatura krenula da raste, došla do 3/4 i onda krenula da spada i došla na normalu...onda sam dosuo još malo i teraj? Sam mogao nešto da zajebem? To sam radio kod običnog majstora ćaletovog druga koji živi na otpadu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 17, 2009 Imao si srece,mogu da ti navedem 10 nacina da se z...s. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 17, 2009 Kako se pravilno ozrači? Gledao sam davno na fiatforum ali me zezao prevod zbog stručnih izraza a i zaboravio sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 17, 2009 Mala pomoc...bleeding screws... + vruc motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Purasevic 0 Posted October 17, 2009 HVALA svima , problem je resen tako sto su izduvana creva i lepo ozracen sistem za hladjenje. tu je frka jer ima dve slavinice i treba na neku foru da se uradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 21, 2009 gde si radio to zracenje i koliko parica?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 21, 2009 pa to treba da se radi posle menjanja tekućine, tako da .. svejedno reci cenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 21, 2009 Problem kod mene: odvrce se selna koja drzi crevo koje ide na donji kraj hladnjaka. Kako se odvrne malo, tako pusti antifriza i povuce vazduha - nabije vazdusni cep.Antifriz sam promenio pre nedelju dana, izduvan je prethodni cep, medjutim majstor nije zavrnuo tu selnu muski i sve po starom. Pre 20 minuta sam je sam dotezao, i ozracivao sistem, pa cemo da vidimo oce opet da zubori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 21, 2009 pa ti si mogao da naj.. muški, da ti se pregreje motor, ortaku se baš identično to desilo na Fordu escortu starom, dizelaš, opravka motora 500 evra i opet nije kao pre oće da diže temperaturu i slabije vuče Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted October 21, 2009 jedino da mi je spalo crevo skroz, i da sam toliki debil da ne gledam na inst. tablu, i onda jos veci debil da vozim tako.Sve je u rok sluzbe hobotnice, mom autu samo sitnice fale, napravio bi krug oko sveta opusteno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 21, 2009 pa njemu i jeste spalo crevo što je moglo i tebi da se desi zbog pritiska vode a slabe šelne, to ti kažem, a niko nije rekao da si debil ili slabije zapažaš, jednostavno ne možeš me ubediti da ne skidaš pogled sa instrument table i pokazivača temperature. Dovoljan je minut nakon što crevo spadne i ćao...jel gledaš na svaki minut? ajmo ljudi, malo opuštanja, nemojmo sve k srcu Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 21, 2009 Danas sam primetio cudan problem sa grejanjem - naime, ventilacioni otvori na srednjoj konzoli su u pitanju, sve je radilo normalno, a onda sam slucajno primetio da na suvozackoj polovini tih otvora duva osetno hladniji vazduh (to jest, manje topao)... u cemu je fazon?!?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 21, 2009 To je isto i kod mene namerno tako podešeno jer joj stalno držim ruku preko kolena pa da joj ne bude prevruće Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted October 22, 2009 e vili onda ti se dovla infiltrirao u tablu Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 22, 2009 i sumnjao sam da je dovla implant....hahhahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 22, 2009 Pa cekaj bre, da li se tako odgovara na tehnicko pitanje... bre!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 22, 2009 Kod žena ti je tehnika najvažnija sve ostalo manje-više p.s. šalim se evo neću više samoobrisaću se ujutru Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 369 Posted October 22, 2009 A jel duva podjednako jako?Ne znam kako idu creva od onog radijatora ispod odeljka za rukavice da li ide jedan za levu jedan za desnu polovinu (dual zone ) ili jedno....pa ako ide jedno a slabije i duva onda je ono se smaklo malo...Al kad sam skidao centralnu konzolu video sam da je dalje rasturanje malo dodatnog zezanja pa nisam rasturio a hteo sam da lepo sve očistim od prašine, onda sam skapirao da će se prašina skupiti za 5 dana opet, pa nisam video kako to izgleda iza.. Quote Share this post Link to post Share on other sites