matrix 0 Posted October 1, 2013 (edited) ozracio i na crevu kod pozarnog zida onaj sto kao ima imbus i na hladnjaku da napomenem da mi voda uopste ne ide kad skinem taj sraf na crevu u leru cim dodam gas 30cm u vis siklja antifriz,kao da nema dovoljnu cirkulaciju na leru... Edited October 1, 2013 by matrix Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 2, 2013 Imas vazduha negde i dalje u sistemu, a mozda i isparivac nije propisno ugradjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 2, 2013 Ko zna kako ti je uzeo vodu za isparivač. Slikaj motorni prostor i odakle je vukao creva za isparivač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 2, 2013 e vazi nesto sami razmisljao o tome ali...znaci mislite da nije pumpa ona ili radi ili ne,sutra cu da postavim slike ne mogu vise ovako smrzoh se : Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 2, 2013 Ja tako mislim, eventualno da je negde prema malom hladnjaku malo smanjen protok tecnosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 5, 2013 (edited) Edited October 5, 2013 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 5, 2013 Postavljanje slika na forum je objašnjeno na početnoj strani foruma, klik na:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54045 Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 5, 2013 upravo sam skontao kako se postavlja napokon HVALA...sad ma zanima samo sta mislite... Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 5, 2013 jos samo nesto da dodam posto sam uspeo da postavim sliku,ne znam da li imak neke veze na mom punticu je bila pukla glava mislim zakrpljena je i nista nenormalno se ne desava osim sto nemam grejanje i sporog dizanja temperture kad je hladno popne se dve tri crtice (znaci manje od jedne cetvrtine)a kad je toplo onda je na pola pa me zanima da li je to normalno ili da kupim termostat za svaki slucaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 6, 2013 Isto se i kod mene događa još od prošle godine, s tim što meni auto sasvim normalno dostiže radnu temperaturu, ali kada treba grejanje, upalim na max, a ono mlako, ali zato kad izađem na otvoren put i zgazim ga, počne da greje kao blesav... Isto imam sekvent i prve godine je bilo sve okej, pred prošlu zimu posle zamene antifriza je počelo da zeza, nije uopšte htelo da duva toplo i ja kao ozračivao sistem, odvrtao ona creva, ali samo za nijansu je bolje nego što je bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 6, 2013 (edited) mislis odvrtao si luftere na hladnjaku i na ulazu u mali hladnjak na crevu imas lufter,a ne creva tako samo moze da ti udje jos vise vazduha,dobro kod mene je sasvim drugi problem verovatno mi nije dobro isparivac dobro povezan odnosno creva za vodu dok je kod tebe problem mnogo manji verovatno imas samo vazduha u sistemu moj cak ni nije sekvent... Edited October 6, 2013 by matrix Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 6, 2013 Mali hladnjak ti je u stvari taj hladnjak koji ti sluzi za grejanje i nalazi se u kabini vozila. Kada otvoris haubu pogledaj sva creva za vodu. Videces dva mala creva koja idu kao ispod filtera za vazduh i ulaze u kabinu vozila, imas i jedan cepic na jednom od njih koji se srafcigerom odvija, videces ih lako.Na glavnom hladnjaku imas takodje sraf (plasticni zuti), koji sluzi za ispustanje vazduha. Nalazi se ispod levog fara i odvija se rucno. Ako hoces da proveris da liimas vazduha u sistemu, sacekaj da se zagreje auto, pa dok radi auto, prvo odvij ovaj sraf na glavnom hladnjaku i sacekaj dokle ne pocne da curi antifriz, pa odmah zatim odvij sraf na malom crevu koje ulazi u kabinu( ono ispod filtera za vazduh) takodje dokle nepocne da curi antifriz. Za pomeranje klapne sam i mislio na ovo sto si ti radio, drugacije nemozes, ona je unutar same table. Ispratio sam ovo i tako uradio isto i sada mi je bolje nego što je bilo, ali i dalje nije idealno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted October 6, 2013 na sugestiju kuma uradio sam ovo jos nisam probao jer je toplo i dok ne zahladi malo necu znati da li ima poboljsanja ili ne ali zanima me sta vi mislite o tome da li je ovo dovoljno vode za isparivac... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taaky 0 Posted November 6, 2013 (edited) Pozdrav forumasi ,evo ovako primjetio sam jedan problem koji nikako jos da rjesim kod sebe skoro mjesec-dva otkako sam zamjenio antifriz kad je pocelo hladnije vrijeme, naime stalo mi je oko 4l u sistem i sve ozraceno na oba sarafa i sve sljaka nakon 200-300 m puntic pocne grijat i to przit a ja sav hepi zezam prijatelje dizelase al nakon 10ak dana grijanje mi zataji ,tada mi temperatura tecnosti stigne na pola za jako malo vremena ali nema grijanja i onda se temperatura obara na 1/4 i tada auto pocinje grijat i opet temp stize na pola i tu ostaje ,antifriz ne gubi uvijek mi je na max ono da ga jedva vidim kad otvorim flasu ,ne znam sta mu moze bit ? unaprijed hvala Edited November 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 6, 2013 Ozraci sistem, verovatno imas vazduh u sistemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taaky 0 Posted November 6, 2013 Ozracivao sam do sad par puta i opet mi se ista stvar desi nakon par dana , ozracivao sam po onim upustvima al nikad da se rjesim zauvijek tok problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 6, 2013 Ne znam sta bih ti drugo rekao, ili je vazduh ili imas neki cep u instalaciji. Jel imas ugradjen plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 7, 2013 Vodi računa kad ispuštaš vazduh na crevu što ide u kabinu, ja sam ga već dva puta menjao, hoće da se polomi onaj plastični šrafić. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taaky 0 Posted November 7, 2013 (edited) Vec sam ga bio slomio pa sam ga zamjenio novim ,jednostavno ne mogu da skontam vise sta mu je, a ne mogu se vozat 15 min u hladnom autu , nemam plin prijatelju Edited November 7, 2013 by Taaky Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan punto bgd 0 Posted November 12, 2013 Ljudi kako da zamenim i skinem mali hladnjak na puntu 1 98god., bez klime. da litrebam celu instrument tablu da skidam da bi dosao do njega?? POMAGAJTE Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted November 14, 2013 Ja mislim da treba sve da se rasturi. Tako mi je drugar rekao kad su njemu menjali taj mali hladnjak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
matrix 0 Posted November 14, 2013 doslo je i to hladnije vreme i moj punto opet negreje ja isto stvarno ne znam sta da radim ozracivao i ozracivao ali dzaba...da li vredi da izduvam sistem vazduhom?ili jacim mlazom vode? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 14, 2013 Pa mozda da isperes bastenskim crevom mali hladnjak ako mozes da pridjes crevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Safari 0 Posted November 14, 2013 Ljudi kako da zamenim i skinem mali hladnjak na puntu 1 98god., bez klime. da litrebam celu instrument tablu da skidam da bi dosao do njega?? POMAGAJTE Kao sto Gile reče ide komplet sve napolje..ja se jos nisam usudio da to radim ali moracu posto imam isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted November 15, 2013 Ja kad sam menjao mali hladnjak, skidao sam komplet instrument tablu. Moras da je odsrafis od sasije i samo da je povuces malo prema sedistima, tj. do volana. Cuo sam da neki "majstori" menjaju taj mali hladnjak tako sto olabave samo desnu stranu instr. table, meni je to nelogicno jer znam koliko sam se namucio da ga izvadim i sa skidanjem cele table...Kod mene je cureo antifriz na malom hladnjaku, maglio soferku i smrdelo u kabini kao u stenari...ako mislis da se grejes kad pocne zimoca i da odmagljujes stakla bolje menjaj tok si jos "zagrejan" Quote Share this post Link to post Share on other sites