Jump to content
FAS Goran
Purasevic

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - slabo grejanje / slabo duva / odzračivanje / antifriz

Recommended Posts

ozracio i na crevu kod pozarnog zida onaj sto kao ima imbus i na hladnjaku da napomenem da mi voda uopste ne ide kad skinem taj sraf  na crevu u leru cim dodam gas 30cm u vis siklja antifriz,kao da nema dovoljnu cirkulaciju na leru...

Edited by matrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna kako ti je uzeo vodu za isparivač. Slikaj motorni prostor i odakle je vukao creva za isparivač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vazi nesto sami razmisljao o tome ali...znaci mislite da nije pumpa ona ili radi ili ne,sutra cu da postavim slike ne mogu vise ovako smrzoh se :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tako mislim, eventualno da je negde prema malom hladnjaku malo smanjen protok tecnosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos samo nesto da dodam posto sam uspeo da postavim sliku,ne znam da li imak neke veze na mom punticu je bila pukla glava mislim zakrpljena je i nista nenormalno se ne desava osim sto nemam grejanje i sporog dizanja temperture kad je hladno popne se dve tri crtice (znaci manje od jedne cetvrtine)a kad je toplo onda je na pola pa me zanima da li je to normalno ili da kupim termostat za svaki slucaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto se i kod mene događa još od prošle godine, s tim što meni auto sasvim normalno dostiže radnu temperaturu, ali kada treba grejanje, upalim na max, a ono mlako, ali zato kad izađem na otvoren put i zgazim ga, počne da greje kao blesav... Isto imam sekvent i prve godine je bilo sve okej, pred prošlu zimu posle zamene antifriza je počelo da zeza, nije uopšte htelo da duva toplo i ja kao ozračivao sistem, odvrtao ona creva, ali samo za nijansu je bolje nego što je bilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislis odvrtao si luftere na hladnjaku i na ulazu u mali hladnjak na crevu imas lufter,a ne creva tako samo moze da ti udje jos vise vazduha,dobro kod mene je sasvim drugi problem verovatno mi nije dobro isparivac dobro povezan odnosno creva za vodu dok je kod tebe problem mnogo manji verovatno imas samo vazduha u sistemu moj cak ni nije sekvent...

Edited by matrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali hladnjak ti je u stvari taj hladnjak koji ti sluzi za grejanje i nalazi se u kabini vozila. Kada otvoris haubu pogledaj sva creva za vodu. Videces dva mala creva koja idu kao ispod filtera za vazduh i ulaze u kabinu vozila, imas i jedan cepic na jednom od njih koji se srafcigerom odvija, videces ih lako.

1038_060712_142026_491_PTIMG.jpg

Na glavnom hladnjaku imas takodje sraf (plasticni zuti), koji sluzi za ispustanje vazduha. Nalazi se ispod levog fara i odvija se rucno. Ako hoces da proveris da liimas vazduha u sistemu, sacekaj da se zagreje auto, pa dok radi auto, prvo odvij ovaj sraf na glavnom hladnjaku i sacekaj dokle ne pocne da curi antifriz, pa odmah zatim odvij sraf na malom crevu koje ulazi u kabinu( ono ispod filtera za vazduh) takodje dokle nepocne da curi antifriz. Za pomeranje klapne sam i mislio na ovo sto si ti radio, drugacije nemozes, ona je unutar same table.

 

 

Ispratio sam ovo i tako uradio isto i sada mi je bolje nego što je bilo, ali i dalje nije idealno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxca84434.jpg

 

na sugestiju kuma uradio sam ovo jos nisam probao jer je toplo i dok ne zahladi malo necu znati da li ima poboljsanja ili ne ali zanima me sta vi mislite o tome da li je ovo dovoljno vode za isparivac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi ,evo ovako primjetio sam jedan problem koji nikako jos da rjesim kod sebe skoro mjesec-dva otkako sam zamjenio antifriz kad je pocelo hladnije vrijeme, naime stalo mi je oko 4l u sistem i sve ozraceno na oba sarafa i sve sljaka nakon 200-300 m puntic pocne grijat i to przit a ja sav hepi :D zezam prijatelje dizelase al nakon 10ak dana grijanje mi zataji ,tada mi temperatura tecnosti stigne na pola za jako malo vremena ali nema grijanja i onda se temperatura obara na 1/4 i tada auto pocinje grijat i opet temp stize na pola i tu ostaje ,antifriz ne gubi uvijek mi je na max ono da ga jedva vidim kad otvorim flasu ,ne znam sta mu moze bit ? unaprijed hvala 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozracivao sam do sad par puta i opet mi se ista stvar desi nakon par dana , ozracivao sam po onim upustvima al nikad da se rjesim zauvijek tok problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih ti drugo rekao, ili je vazduh ili imas neki cep u instalaciji. Jel imas ugradjen plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vodi računa kad ispuštaš vazduh na crevu što ide u kabinu, ja sam ga već dva puta menjao, hoće da se polomi onaj plastični šrafić.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam ga bio slomio pa sam ga zamjenio novim ,jednostavno ne mogu da skontam vise sta mu je, a ne mogu se vozat 15 min u hladnom autu , nemam plin prijatelju

Edited by Taaky

Share this post


Link to post
Share on other sites

doslo je i to hladnije vreme i moj punto opet negreje ja isto stvarno ne znam sta da radim ozracivao i ozracivao ali dzaba...da li vredi da izduvam sistem vazduhom?ili jacim mlazom vode?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi kako da zamenim i skinem mali hladnjak na puntu 1 98god., bez klime. da litrebam celu instrument tablu da skidam da bi dosao do njega?? POMAGAJTE

 

Kao sto Gile reče ide komplet sve napolje..ja se jos nisam usudio da to radim ali moracu posto imam isti problem :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam menjao mali hladnjak, skidao sam komplet instrument tablu. Moras da je odsrafis od sasije i samo da je povuces malo prema sedistima, tj. do volana. Cuo sam da neki "majstori" menjaju taj mali hladnjak tako sto olabave samo desnu stranu instr. table, meni je to nelogicno jer znam koliko sam se namucio da ga izvadim i sa skidanjem cele table...Kod mene je cureo antifriz na malom hladnjaku, maglio soferku i smrdelo u kabini kao u stenari...ako mislis da se grejes kad pocne zimoca i da odmagljujes stakla bolje menjaj tok si jos "zagrejan"  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...