Jump to content
FAS Goran
Purasevic

Fiat Punto mk.1 & mk.2 - slabo grejanje / slabo duva / odzračivanje / antifriz

Recommended Posts

Zavisi od opreme zapravo. Za naše tržište su retka vozila sa grejanjem i stvarno se najčešće aktivira paljenjem klime. Kratko smo uslužno vozili jettu sa tim sistemom, a i Alfa bi trebala da ima električni grejač u sklopu klimatronika. Naime, sistem fino smlači vazduh koji duva u kabini u roku od 2m od polaska.

Nije neko čudo, ali dobro dođe zimi jer se dizelke sporo greju. Dovoljno da skineš kapu i raskopčaš jaknu. Verovatno ima konstantno uticaja na grejanje dok se motor ne zagreje, ali to je već teško proceniti.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je moguce mozda samo na novijim automobilima, i mozda na digitalnim klimama ako imaju neki elektricni grejac, sa obicnom klimom nema nikakve mogucnosti da se greje, neki ljudi su ubedjeni da greje zato sto im brze odmagli stakla, to je zato sto klima isusuje vazduh pa se brze odmagli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima opcija.Znaci kad ono normalno okrenem ventilator da duva uvek se pali lampica na njemu i cuje se da ukljucuje klimu,a kad se stisne prekidac onda ne pali klimu,nego greje preko motora,i ona lampica na ventilatoru se ne pali uopste tada.Nisam ni ja znao nego mi majstor rekao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' kod tebe ovakva konzola?

fiat20punto20console20b.jpg

Možda je tebi klima stalno uključena. Uključi ventilator pa pritisni prekidač da se ugasi lampica, ugasi ventilator pa ga opet upali i vidi da li ti je i dalje upaljena lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je konzola i kod mene.Kad ukljucim ventilator uvek mi se pali lampica,i uvek se cuje da pali klimu.Al mene zanima zasto kad stisnem prekidac,posle nekog vremena ga sam izbaci?

Kad stisnem prekidac, znaci lampica ne radi i sad hocu skroz da iskljucim prekidac ne moze iz te pozicije, nego mora da ga izvucem napolje pa tek onda da ga ugasim. Malo je cudno jer po meni bi trebalo taj prekidac ventilatora da bude kontra napravljen. Kad ga ukljucis da uvek greje preko motora pa tek ad ga pritisnes da ukljuci klimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je konzola i kod mene.Kad ukljucim ventilator uvek mi se pali lampica,i uvek se cuje da pali klimu.Al mene zanima zasto kad stisnem prekidac,posle nekog vremena ga sam izbaci?

Kad stisnem prekidac, znaci lampica ne radi i sad hocu skroz da iskljucim prekidac ne moze iz te pozicije, nego mora da ga izvucem napolje pa tek onda da ga ugasim. Malo je cudno jer po meni bi trebalo taj prekidac ventilatora da bude kontra napravljen. Kad ga ukljucis da uvek greje preko motora pa tek ad ga pritisnes da ukljuci klimu.

Upravo kako si i napisao,kod mene je tako,kada pritisnes ukljucujes klimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nije mogla da se upali klima. Nemere se pritisnuti prekidac.

Posto se ne menja samo prekidac ventilator-klima,nego komplet,sve zamenjeno i radi k'o novo.

Bar su mi rekli da se menja komplet. E sad,mozes da probas da malo cackas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali hladnjak ti je u stvari taj hladnjak koji ti sluzi za grejanje i nalazi se u kabini vozila. Kada otvoris haubu pogledaj sva creva za vodu. Videces dva mala creva koja idu kao ispod filtera za vazduh i ulaze u kabinu vozila, imas i jedan cepic na jednom od njih koji se srafcigerom odvija, videces ih lako.

1038_060712_142026_491_PTIMG.jpg

Na glavnom hladnjaku imas takodje sraf (plasticni zuti), koji sluzi za ispustanje vazduha. Nalazi se ispod levog fara i odvija se rucno. Ako hoces da proveris da liimas vazduha u sistemu, sacekaj da se zagreje auto, pa dok radi auto, prvo odvij ovaj sraf na glavnom hladnjaku i sacekaj dokle ne pocne da curi antifriz, pa odmah zatim odvij sraf na malom crevu koje ulazi u kabinu( ono ispod filtera za vazduh) takodje dokle nepocne da curi antifriz.

Ja sam juče uradio ovo, i rešio problem, sad greje baš kako treba, tako da hvala na slici i slikovitom objašnjenju :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Inače nisam nikad ništa čačkao ispod haube oko auta, tako da sam po tom pitanju totalni duduk... Prvo što nisam imao potrebe, a drugo što se cimam da nešto zeznem jer mi ne bi bilo milo da zaboravim da zavijem nešto i da me auto sutradan ostavi negde, pa sam uvek auto vozio kod majstora kada dođe vreme za servise, i ako sam mašinac po struci i imam iza sebe 10tak godina metalostrugarskog i mašinbravarskog staža, ali sam automehaniku uvek prepuštao ljudima kojima je to primarno zanimanje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene se nesto cudno desava,autu treba malo duze da se ugreje,krene da dize kazaljku i dodje do pola i krene da pada na prvu crtu i onda ode do pola i duva toplo...ali danas mi se desilo da stanem na semafor i kazaljka malo padne ispod pola i mlako duva...jel moguce da mi nije dobro ozracen sistem?kad ga ostavim dugo na leru da se greje nekada malo ode preko pola ali takodje krene da pada...to mi se desavalo ne tako cesto i prosle zime kad mi je menjan antifriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a lako moguce,neki dan stojim u mestu u upali ventilator a vani 3 stepena...preko leta ne pomera preko pola nikada i ne pada kao sada...moracu otici kod najstora da pregleda...uplasio sam se da nije glava ili nesto ozbiljnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok...kakva crna glava...odma na najgore...

Samo vazduh, cim skala ludi gore dole...nemoj da se brines, ali idi do majstora da ti odzraci sistem:rolleyes:

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj brate...nemoj! Mani se crnih misli...:rolleyes:

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da podelim iskustvo sa vama...naime bio danas kod majstora da mi ozraci sistem i tako...ali medjutim nadospiao je 1.5l antifriza u sistem,kad je otvorio ventil sama para izlazila napolje...sada greje kao parna lokomotiva:)on kaze da mi ovaj predhodni majstor nije ni naspiao dovoljno antifriza...jel to moguce ili mi je auto od prosle zime potrosio toliko antifriza?nikada nije blentavila kazaljka,ventilator lepo palio itd...po meni bice pre da ovaj nije nasipao dovoljno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jelli proveravas redovno stanje svih tecnosti u autu??? Moze i za 2sata da ti potrosi 1,5l tecnosti ako je los

Share this post


Link to post
Share on other sites

da proveravam,nekad ispod auta ali samo ponekad nadjem flekicu i redovno nadosipam antifiza,jednom ili dva puta mesecno mozda po 1 deci...sve je bilo super dok nije zahladilo i pocela kazaljka da blentavi i da se sporo greje,ali sada kad ga je majstor ozracio i dosipao tecnosti greje super..bas cu videti ujutro da li ce brze da prebaci na plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj problem je da mi ne radi ventilator u 1, 2, 3, polozaju. Tek proradi na maximumu tj na 4ci. Sta moze da bude?

nasao temu...izvinjavam se...

Edited by puntitj

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima vozim punta 2001 god 1.2 8v i imam problema sa grejanjem,naime greje samo kad mu dam turazu odnosno negde oko 3000rpm onda greje bas dobro doslo malo hladnije vreme pa ne mogu ni radnu temperaturu da postignem (jedna cetvrtina).

Da napomenem da imam ugradjen gas koji nije sekvent sad ne znam da li to ima veze zbog  creva i isparivaca jednostavno samo na vecoj turazi greje pa se pitam da li vodena pumpa moze da oslabi pa ne moze na leru da postigne toliku cirkulaciju da napomenem da tek preko dve i po 3000 obrtaja pocinje da duva toplo

Ne znam vise sta da radim...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...