biohazardny 0 Posted December 8, 2011 (edited) Od kada sam kupio punta 2001 godiste hladnjak mu je bio busan. Da bi zapusio hladnjak sipao sam prah za zaptivanje hladnjaka i to je uspelo. Auto sam vozio godinu ipo dana bez problema , dok mi pre tri meseca opet nije popustio hladnjak. Ja sam opet sipao prah i ok. Prosle nedelje dok sam vozio auto primetio sam da nece da mi prebaci na plin(sekvent).Otisao sam do majstora i video da u autu fali vode . sipao sam 1,5 litara antifriza i sve je bilo ok. Sutradan posle gradske voznje kad sam podigao haubu vidim da su creva od hladnjaka tvrda , a kad sam otvorio posudu za vodu voda je izlazila napolje. Odmah sam kupio novi hladnjak , termostat i isprao sistem nekoliko puta sa praskom za pranje(to je majstor radio). Ulje je na normali i ne podize se nivo ulja. Posle je stavljen novi hladnjak i sipan novi antifriz. Sistem je ozracen , ali auto i dalje ima tvrda creva i iz posude izbija voda(kad se otvori). Grejanje imam samo dok vozim , na leru se gubi. Auto ima normalnu temperaturu i odlicno ide. Jos nekoliko puta smo ispustali vazduh iz sistema , ali se posle krace voznje opet stvori pritisak. Zanima me da li je otiisao dihtung glave , posto ne bih da otvaram motor ako nije,1- koji su simptomi dihtunga glave na ovom motoru2- da li zapusenost malog hladnjaka moze da stvara vazdusni cep3- da li isparivac plina moze da stvara vazdusni cep4- ako je dihtung glave koliko kostaju delovi i sta se sve radi Edited December 9, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted December 12, 2011 i mene to isto interesuje kao i tebe al izgleda da niko ne zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted December 12, 2011 (edited) Od kada sam kupio punta 2001 godiste hladnjak mu je bio busan. Da bi zapusio hladnjak sipao sam prah za zaptivanje hladnjaka i to je uspelo. Auto sam vozio godinu ipo dana bez problema , dok mi pre tri meseca opet nije popustio hladnjak. Ja sam opet sipao prah i ok. Prosle nedelje dok sam vozio auto primetio sam da nece da mi prebaci na plin(sekvent).Otisao sam do majstora i video da u autu fali vode . sipao sam 1,5 litara antifriza i sve je bilo ok. Sutradan posle gradske voznje kad sam podigao haubu vidim da su creva od hladnjaka tvrda , a kad sam otvorio posudu za vodu voda je izlazila napolje. Odmah sam kupio novi hladnjak , termostat i isprao sistem nekoliko puta sa praskom za pranje(to je majstor radio). Ulje je na normali i ne podize se nivo ulja. Posle je stavljen novi hladnjak i sipan novi antifriz. Sistem je ozracen , ali auto i dalje ima tvrda creva i iz posude izbija voda(kad se otvori). Grejanje imam samo dok vozim , na leru se gubi. Auto ima normalnu temperaturu i odlicno ide. Jos nekoliko puta smo ispustali vazduh iz sistema , ali se posle krace voznje opet stvori pritisak. Zanima me da li je otiisao dihtung glave , posto ne bih da otvaram motor ako nije,1- koji su simptomi dihtunga glave na ovom motoru2- da li zapusenost malog hladnjaka moze da stvara vazdusni cep3- da li isparivac plina moze da stvara vazdusni cep4- ako je dihtung glave koliko kostaju delovi i sta se sve radiRasplinjac moze da stvori vazdusni cep ako je postavljen kao najvisa tacka u sistemu, meni se to desavalo skoro. Proveri vodena creva na rasplinjacu da ne uvlaci vazduh na njima. Ali meni creva ni u jednom trenutku nisu bila tvrda a bilo je dosta vazduha, bolje idi do nekog proverenog servisa da ne lupas glavu bezveze . . . Edited December 12, 2011 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 12, 2011 ^^^ Proverio sam. Otiso je dihtung glave .Skinuo sam glavu i poslao je na proveru i obradu. Valjda nije pukla.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted December 12, 2011 jbga, standardna boljka sa fabrickim dihtungomvoleo bih da se neki od majstora oglasi da li je ikad stavljao neki kvalitetniji dihtung i zna li mu se rok Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 14, 2011 Od mene je (bivsi) majstor (lopov) trazio da kupim Payen dihtung za glavu. Nijedan drugi mu ne valja...Samo je izravnjao glavu i nije radio sicovanje ventila (a, rekao da je rađeno) i uzeo mi je 45 eura za to + 0 eu za namestanje (nisam hteo da mu platim). Ja sam proverio sta je radjeno na glavi (samo ravnjanje) , a platio sam komplet sredjivanje. Zato nije dobio nista za ruke, a radio je celu noc. Pazite sta rade majstori i sami nosite svoje glave na sredjivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 19, 2011 (edited) Kupio sam neke fai srafove (kao engleski) i svi su ok stegnuti. Auto je namontiran i skockan. Ide dobro i nema vise pritiska u crevima. Sada jedino mi malo nemirnije radi auto na leru. Sad majstor kaze da je to dok ne nalegnu ventili i gumice koji su sicovani kad je ravnjana glava (jedno 1000 km). I jos jedno pitanje kad sam vozio po gradu malo duze i kad sam odmah otvorio poklopac za vodu malo je izaslo antifriza , a creva nisu bila tvrda. Da li je to normalno? Edited December 19, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 19, 2011 Antifriza ili vodene pare? jesi se opekao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 19, 2011 Antifriza..Brz sam bio inace odose prsti Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 19, 2011 Da niste sipali previše antifriza računajući da će da povuče tj da niste u radionici upalili auto da dostigne radnu tempereaturu i ozračili sistem?Pogledaj sad kad je hladan da nema možda do čepa a ne do maksimuma samo, ne bi smelo preko max da ima zbog pritiska od vruće vode, da ima vazduh koji će da sabije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 19, 2011 Ma bilo je jutros na minimumu , pa sam ja dosipao malo preko maksimuma . Sad je isteklo malo ...taman Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 19, 2011 pa dobro, malo preko maksimuma ne bi trebalo baš da isteče kad otvoriš češ, ok je malo da te pljune u oči Zato ubuduće ako baš moraš da otvaraš kad je vruć, možeš a i ne moraš krpom otvori, ali obavezno prvo malko, da izšišti pa tek onda do kraja Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 19, 2011 ma necu da ga gledam vise...zgadio mi se...imam tremu kad treba da udjem u kola , ko na ispit kad podjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted December 19, 2011 Normalno je da izbaci na cep ako si otvorio pre nego sto je ukljucio ventilator . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 19, 2011 Upravo tako ..Posle toga je ukljucio ventilator Nego ovaj nemiran rad na leru jer moze da bude do ventila tj. glave ..dok ne nelegne sve ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 1, 2012 i ja imam problem sa vazduhom u sistemu u mjestu kad auto stoji temparatura stoji na pola od polovine upalim grijanje pocne duvati vruce pa nakom par sekundi pocne izbacivati hladniji vazduh nakon toga ja dadnem gas ono malo ga izturiram tad pocne duvat ekstra topli zrak i jos da napomenem ujutro na prvom palenju cuje se klokotanje u malom hladnjaku sta god da uradim vazda klokoce Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 1, 2012 Pa ti za početak ozrači sistem Ima tema, mislim da je već navođen link ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 1, 2012 nesto sam pokusavao al nikako da uspijem citao sam mnoga upustva i ovde na forumu i jos neka sa neta al ne ide mada nikad nisam pokusavao sve da ispustim i nanovo da naspem mozda bi tad i uradio nesto...ewo jedno pitanje za sve vas koji radite oko auta dal moze da povuce zrak na vodenu pumpu i da se na taj nacin nadje zrak u sistemu za hladjenje...i jos da napomenem da ne trosi vodu uvjek isti nivo u posudi ne dimi vuce ne vraca mjehurice u posudu to sam danas ispratio Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 2, 2012 i jos da dodam danas upalio auto se zagrijalo ja ga malo isturirao kad poce da radi na 3 klipa ja ga ugasim izadjem vani i pozadi ispod auspuha vidim lokvicu vode ponovo ga upalim radi normalno bas me to zabrinulo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted January 2, 2012 Nije to nista cudno, nakupi se dosta kondenza u auspuhu kad je hladno vreme a pogotovu ako ga vozis na kratkim relacijama. Proveri svecice kakve su ti, verovatno je neka losija cim se to desilo . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 3, 2012 danas cu otjerat auto kod majstora da se ispita pa javim Quote Share this post Link to post Share on other sites
umpah01 0 Posted January 8, 2012 Eto kod mene GREJANJE potpuno nestalo pre N.Godine. Kad ce ?Ulazna cev grejaca kabine je bila topla, ali izlazna (ona bez ventila za odzracivanje) je bila hladna.Odzracili smo sistem sa pomenutim ventilom na ulazu(gumena cev na ulazu karoserije), pa na ventilu hladnjaka (saraf desno gore na hladnjaku)naizmenicno, uz sipanje antifriza koji je "pobego".Na kraju uz nekoliko manjih turiranja zagrejanog motora "proguran" je najzad i radiator unutar kabine i kuljala je toplota iz otvora.Dobio sam savet, da nivo tecnosti ne drzim vise na MIN, vec blizu MAX oznake. Ne sme se cuti jako klokotanje tecnosti posle paljenja.Sretno, ko ima slicni problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted January 8, 2012 bio kod majstora sve ok samo smo dolili rashladne tecnosti sto je hvalilo i majstor ozracio sistem sad nema klokotanja i buckanja vode pri paljenju sve ok grije ljepse ma cini mi se i drugacije i radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 8, 2012 Vidi samo ako ti opet počne da radi kao na 3 klipa, onda su ti kablovi gotovi, sad je pravo vreme da se pokaže ako su kablovi loše, velika vlaga i zima, evo meni danas hladan trzao a kad sam prešao ležeći jedva povukao, moram sutra da kupim nove kablove, danas je tek par radnji radilo i nisu imali za moj motor ili su imali isključivo Facet (AP sport) a ta igranka mi se ne igra opet... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted January 9, 2012 Kod mog punta jedva mozgu da drzim ruku ispred samog otvora kad dostigne radnu temperaturu i ukljucim ventilator na 4,znaci baaas je vrelo,kad ukljucim na 4 u autu ne moze da se sedi od vrucine posle max 2min,obicno i po najvecoj zimi ukljucim eventualno do 3ke dok se zagreje i posle smanjim na 1-2 i lepo odrzava,nekad cak i stavim samo da uvlaci svez vazduh,a ventilator i iskljucim,i opet greje ok...valjda je hladnjak jos nov,antifriz i dalje onaj fabricki,nema dzepova ni nista,nema kamenca itd...videcemo kako ce da bude za neku godinu...PS el treba da se promeni antifriz,jos je onaj fabricki iz 2006god,da se ne desi da slucjano zamrzne ako bude neka veca zima ili tako nesto,posto sam cuo da vremenom gubi svojstva? Quote Share this post Link to post Share on other sites