Nidzo 2 Posted December 28, 2013 E to je akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted December 28, 2013 Akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted December 29, 2013 Ok, hvala svima, čim stignem proveriću kleme i stubiće kao što mi je Ticma rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 21, 2014 (edited) pisao sam negde da sam zupcio motor, skidao bregaste i to... naime, punto nije hteo da upali. cim pocnem da verglam, upali se lampica za gresku na motoru i samo vergla... ponovo dam kontakt, ona se negasi... provalim da je senzor bregaste, bio je napukao i ja ga zamenim novim. ujutro vratim sve na svoje mesto i brrmmmmmm iz prve... sklopim trap na "dva srafa" da ga probam i super je isao, lepo palio... kada sam veceras dosao sa posla... proverim nivo ulja, vratim kablove na svecice, skinuo sam ih u medju vremenu, i probam da upalim auto da radi malo da dopunim akumulator. upali super, malo turiranja 2,3,5k obrtaja i gle cuda, upali mi se lampica za gresku motora... radi on tako pola minuta najnormalnije i ugasim ga da probam da ga upalim opet, mislio sam da ce tako da ponisti gresku... dam kontakt i vise nije upalio, proverio zupcenje, konektore na kojekakvim senzorima i sve ok. skinem klemu od akumulatora na par minuta, vratim i dam kontakt i sijalica od motora ne svetli sve dok ne pocnem da verglam... ponasa se isto kao kad je senzor bregaste bio u problemu... sta sad moze da bude, sobzirom da sam kupio i ugradio novi senzor bregaste... hvala drugari. u pitanju je punto 1.8 16V HGT Edited January 21, 2014 by peki_92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 21, 2014 proveri zupcenje opet... naj verovatnije ti je pobego za zub ili dva... kako si zatego kais? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 21, 2014 proverio zupcenje, dobro je. Opet kazdm upalio je gresku u radu, ja ga ugasim vise nije palio. Da li je moguce da senzor, posto je magnet, nakupi prljavstine? Sumnjam na senzor bregaste jer je super radio, cak i sa greskom dok ga nisam ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 21, 2014 Pa procitaj koju je gresku izbacio, sto lupas glavu unaokolo . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 21, 2014 nemam dijagnostiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 21, 2014 cini mi se da je opet senzor, jel ima neke veze ako su oni limcici na remenici krivi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 22, 2014 ja sam na jednom puntu imao isti problem al kod mene je kvar bio cetkice na alnaseru,bile su totalno potrosene i onda kad ocu da ga upalim on zavergla tek tek i samo trepcu one lampice kao da je prazan akumulator jer negde prespoji na masu pa povuce svu struju iz akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 23, 2014 ovde ocigledno nije alnaser. remenica bregaste je bila u problemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 24, 2014 kakve veze ima remenica bregaste sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 24, 2014 lomi senzor bregaste i zato nece da upali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexa89 0 Posted January 24, 2014 evo moje iskustvo kupio auto i sto se kaze sve super,kad u jednom trenutku poocne teze da pali,t.j. da vergla tesko simptom kao da je akumulator pri izdisaju...posto mi je trebao akumulator za drugi auto odem ja lepo u radnju i kupim nov za punta montiram sve super dan,dva..posle tih dva dana pocne auto ponovo da tesko vergla,ja odem kod drugara koji inace radi u fiatovom servisu i pocnemo da gledamo sve po redu punjenje ok,masa koja im je inace mana ok,kad ono plus kabal do alnasera malo se greje i vidimo da je i sam kabal na jednom mestu los zamenimo mi sa nekim polovnim sto smo nasli i sve super..prodje par dana kad auto ponovo poce da zeza,ponovo mi u radionicu,pojacamo masu dodatnim kablom i ajde kao da vidi on kakav je alnaser.skine od alnaser rasturi ga vidi da jedna biksna malo vise pojedena kaze decko do toga je!!ja rekoh nemoguce da je do biksne stavimo mi novu sa nekim lezajima kao sto je na grande puntu valjda i auto pali kao da je nov..eto moje iskustvo mozda nekom pomogne jer je nevidjena glupost popravka kosta bukvalno 100din Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted January 27, 2014 zamenuo remcu i sljaka kao punto ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 2, 2014 kako sam zupcio punta 1.8 16V hgt... radio super par dana. isao extra, lepo palio dok nije poceo ovaj vetar, pre par dana, i vise nece da upali... vergla lepo... ne pali se ona lampica za gresku motora sve do 6-7. sekunde verglanja... skinem kontakt, dam i lampica motora se ugasi nakon provere sijalica, opet pocnem da verglam i upali se nakon 6-7 sec verglanja i opet ispocetka... ne znam sta moze otprilike da bude? hvala vam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 2, 2014 Ne bi me cudilo da je zaledio dovod goriva ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 2, 2014 hvala ti na brzom odgovoru, kao prvo... ne znam da li se ta lampica pali (upali se posle 6-7 sec verglanja a ugasi nakon skidanja kontakta) kad je dovod goriva zaledjen tj. kad je pritisak goriva mali ili ga nema? jedino da uzmem grejalicu pa da grejem pumpu goriva ili filter goriva... mada ce mi biti cudno ako je smrzo... ipak je fiat i benzin u pitanju jel ima to, aj da se izrazim kao mana? 1 westorbit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 2, 2014 Meni se desilo pretprosle zime na puntu da je zaledio benzin u cevi a gde tacno ne znam. Odgurao sam ga bio kod komsije u garazu i za dva sata je upalio lagano. Nema svrhe da grejes nista posebno posto moze bilo gde da zaledi. Mozes da proveris da li baca gorivo ako skines ono crevo pre dizni.Da nisi mozda obratio paznju da ti ne gori i zuta lampica u obliku kljuca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 2, 2014 jok, nije imobilajzer. videcu da li baca gorivo kada skinem crevo... mada, po zvuku pumpe mi se cini da zuji bez opterecenja... ako se to moze uopste i cuti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 2, 2014 Pa zuji ali ne mora da znaci da dolazi do dizni.Posto sam skapirao da nemas dijagnostiku kreni redom pa ces naci gde je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 2, 2014 ako ne baca gorivo, onda cu redom... a ako baca, onda sam u problemu ) nemam dijagnostiku... jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
peki_92 1 Posted February 3, 2014 ima dovod goriva, proverio sam malo pre. samo da se ispravim, ne pali se lampica posle 6-7 sec verglanja sad... nego posle 4-5 ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 3, 2014 Proveri da li baca varnicu, da li si dobro namestio senzor polozaja radilice da se nije pomerio? Quote Share this post Link to post Share on other sites