kolega.jankovic 24 Posted October 4, 2013 Sta imas da mislis posle toga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3248 Posted October 4, 2013 Ma šalim se A i ko zna, mogli ste svašta da pomislite od kad sam nabijao senzore u branik Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted October 5, 2013 A to. Pa, i jesmo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20195 Posted October 6, 2013 Otvorena sezona termostata... Taman da se malo o'ladi na temi o potrosnji . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladan_nikolic 0 Posted November 27, 2013 Faset je kod mene trajao nesto vise od 40000km, odnosno 3 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 819 Posted July 16, 2015 Jel moguce da je do termostata problem ako motor pocne da se greje na uzbrdici? Uglavnom kad se pokvare, pokvare se u otvorenom polozaju, pa se teze dolazi do radne temperature.Na nasem Stilu je problem sto na uzbrdici greje u visim brzinama, kad se presalta u nize, onda ohladi.Auto ostavljen na suncu 15 min i temp zakucana na srediti. Pretpostavljam da je moguce da ne otvara do kraja ili da sporije reaguje. I da, ventilator radi non stop kad tako stoji na i radi u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvarnica 2 Posted July 16, 2015 Hladnjak kod mene je bila ista situacija, po gradu non stop vrti ventilator i temperatura zakucana na pola a cim krenes malo ostrije uz brdo pocinje da dize temperaturu. Cistio sam hladnjak spolja nije dalo efekta. Zamenio hladnjak i sve Ok. Sad po ovim vrucinama 30+ povremeno pogledam ispod haube ne pali se skoro uopste ventilator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted July 16, 2015 Kad si radio v.servis? Najverovatnije ti je zapusen hladnjak, mada trebas i ventilatore da proveris Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 819 Posted July 16, 2015 Veliki je radjen, ali hladnjak nije proveravan... Vec je zamenjen sada termostat, ide na probu na Frusku Goru, pa cemo videti da li je pomoglo.Nisam se ni setio da bi mogao biti hladnjak, a ima logike. Jel moze nekako iznutra da se cisti, ili samo nov/polovan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted July 16, 2015 Moze da se proba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 71 Posted July 16, 2015 (edited) Ima sredstvo za ciscenje hladnjaka. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32941#/product/32941 Edited July 16, 2015 by Marko-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 819 Posted July 16, 2015 Izgleda da je problem resen. Moguce da je bilo i do hladnjaka, jer je pre probe na Fruskoj Gori auto isao na pranje gde se posebna paznja posvetila hladnjaku, za kog je momak iz perionice rekao da davno nije video toliko zaprljan. Moguce da je bilo samo do njega, a da je termostat bio ok. Ali kako je isti imao 12g, nije na odmet sto je zamenjen, sigurica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lan_fan 36 Posted November 25, 2015 Evo da se priključim ekipi koja je napokon vidjela kazaljku u sredini... Več me neko vrijeme muči termostat...nikako preko druge crte....a mijenjao sam ga originalom prije 5-6 godina u ovl servisu i za to zadovoljstvo su me olakšali za 130 eura.grrrrrr. Ovaj put sam ugradio term od R 5, 9 eura, 15 min posla. čak i lakše je išlo nego što sam se nadao, od alata imbus za ukloniti zaštitnu plastiku, fen za grijanje crijeva i odvijač za šelnu. iscurilo je max deci antifriza to sam vratio nakon procjeđenja. Za sada prezadovoljan, napokon se grijem kako treba. Naklon onome tko je to složio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted November 25, 2015 Hahaha, odlicno. Oogrej koske sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 25, 2015 Otprilike im je vek trajanja 5-6 godina.Juče sam gledao logove dijagnostike i kretanje temperature rashladne tečnosti. Nije bilo zimsko vreme već maj mesec 2012. i 2013. kada je kazaljka zakucana po vertikali.Sa neispravnim su daleko veće oscilacije temperature što je i logično međutim primetio sam da je i išlo do 94 C (najmanji pad na 78 C) dok sa ispravnim nije bilo tolikog odstupanja već se dugo držala na 85 +/- 1 C. Maximum je bio 90 C. Otprilike slični uslovi vožnje.I ja sam stavio isti kao što je bio / iz originala Behr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAARKO 0 Posted November 28, 2015 Ja sam prosle nedelje zamenio termostat, stavio vernet,a sve iz razloga sto se temperatura sporo dizala i nikad nije bila kazaljka u vertikali. Sada imam problem da po gradu, jedva opet da podize temperaturu, sporije nego ranije. U pitanju je Bor i nema tu mnogo voznje,sve je blizu, ali neverovatno da je sad gore. Sto se tice duzegn puta, temperatura kad se podigne,kazaljka se zakuca na pola kako i treba, sto do sada sa starim nikad nije bila situacija. U cemu je problem da u gradu nece da podighne temp? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted November 28, 2015 Hladnije je nego pre zamene pa je sporije.... Ako dođe do radne i tu stoji nevezano za uslove vožnje onda je ispravan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 373 Posted November 28, 2015 Meni sada radnu temperaturu dostize posle 10ak kilometara otvorenog puta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted November 28, 2015 Takva je narav jtd-a kolega, nema ti pomoci tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 28, 2015 Baš ovo što Mića kaže.Ja juče kupio Behr od R5 GT, na 89 otvara.Odem po termostat a auto dostigne radnu.Brljam po gradu još nešto, upalio grejanje, on ponovo na radnoj.Naprasno proradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 373 Posted November 28, 2015 Takva je narav jtd-a kolega, nema ti pomoci tu Nema veze, sve mu je oprosteno! Ovom mom Facetu ce ovo biti 4. zima, za sada radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted November 28, 2015 Ti si jedan od retkih Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 373 Posted November 28, 2015 Znam, i sve cekam kada ce poceti da zeza. Ali za sada je sve ok, sporo se zagreva, ali kada dodje kazaljka do sredine tu se zakucava. Sada sam proverio evidenciju, zbunio se pa pomislio da mozda nisam dodao neku godinu, ali ne, kupljen 2012. u septembru, presao sa njim 68 000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 745 Posted November 28, 2015 Baš ovo što Mića kaže.Ja juče kupio Behr od R5 GT, na 89 otvara.Odem po termostat a auto dostigne radnu.Brljam po gradu još nešto, upalio grejanje, on ponovo na radnoj.Naprasno proradio Osetio da mu se blizi zamena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAARKO 0 Posted November 28, 2015 Meni sada radnu temperaturu dostize posle 10ak kilometara otvorenog puta...Meni posle 5km uopste jos ne pocinje da dize Quote Share this post Link to post Share on other sites