Jump to content
FAS Goran
djolemc

Punto mk.1 - problem sa obrtajima na leru

Recommended Posts

Ja sam na puntu 1.2 75 imao problem koji mi je posle mnogo servisa (cak i delte koji su mi rekli da kupim nov kompjuter od 600 evra :D) resio Ninic

auto na dijagnostici nije prijavljivao nikakvu gresku a desavalo se da auto u sekundi cimne i upali se ta brizgaljka... isao sam, kazem, u milion servisa neki mi rekli lambda sonda neki kompijuter (pa sam placao neko ubacivanje programa i to...) da bi na kraju ispalo da svecice ne odgovaraju (razlikuju se u nekoj oznaci R dal treba ili ne treba da ima ne secam se) i evo 3 godina kako sad auto besprekorno radi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasnim sa odgovorom, ali sam uspesno resio problem. U pitanje je bio filter vazduha, koji nisam menjao na 2 mala servisa. Cim sam ga izduvao na kompresoru auto je normalno radio. Sad sam uzeo novi, tako da nemam vise problema!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moja prva poruka na ovom sjajnom forumu.Imam problem sa ler gasom.Kada upalim auto kazaljka obrtomera mi stoji izmedju 750-850 obrtaja,kako se povecava temperatura motora tako se obrtaji povecavaju.Kad dostigne radnu temperaturu obrtaji budo na oko 1200 i tako ostanu. Trebalo bi kako se motor greje da padaju obrtaji a kod mene se kontra desava. Ako je neko imao ovako iskustvo neka ga podela samnom.Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto mk.1 1.1

Ne radi automatski saug. Sta uraditi? Da li je potrebna zamena?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

tvoj punto je 8V 1242ccm 73konja ,imam ja isto ,dobri su ,vrlo pouzdani ,potrsosnja je oko 8-8.5L u grad a prosjecna potrosnja od 6.46-7 sa klimom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1, 55, 1996 godiste, Benzin + Plin,

Imam problem sa mono pointom ili step motorom,

Povecao mi je potrosnju i poceo da se gasi u voznji, odem kod majstora on provali da mi se step motor odsrafio i ispao iz lezista, vratimo step motor, ali on i dalje radi cudno, podize obrtaje i spusta, i izgleda da mi mesa gorivo i plin.

Tako da ne znam sta mi je ciniti, trebaju mi neki saveti.

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da ne otvaram novu temu, kod mene je u pitanju mk2B.

Poceli su da mi variraju obrtaji na leru ali tek nakon sto auto dostigne radnu temp, sto je sad zimi i do 10 min. Na svake 2 sekunde obrtaji sa 750 spadnu na 500 i osecam blage vibracije. Primetio sam da ima veze sa strujom. Kad su mi iskljuceni farovi toga nema. Na svako ukljucivanje nekog potrosaca,(brisaci, maglenke, zadnji grejac...) obrtaji krecu da sevrdaju.... Svakako da cu ici kod majstora al reko da vas pitam, sta da ocekujem i cemu da se nadam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri masu,ja sam imao identican problem i to sve zato sto je masa imala los kontakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to se radi kako :D Pretpostavljam da nije samo stegnuti - klemu na akumulatoru? Jel mogu to uopste sam da odradim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga i ja sa novim problemom   :help:

makina je Punto mk1  1.2  60 konjica kad upalim auto konstantno drzi 3000 obrtaja i to se desava i na benzinu i na plinu ,

menjao sam step motor ali nista nisam postigo bio sam kod coveka sto rastura FIATA i montiro ceo njegov monopint i isti djavo opet drzi 3000 obrtaja ima li neko prestavu sta moze da bidne,dal je imo neko ovakav proplem  

FALA VI UNAPRED  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi!

Od skoro sam vlasnik puntica,pre ih nisam vozio pa nemam iskustva sa njima. Nadam se da ako neko moze, da ce mi pomoci.

 

Problem je sa stepom..varira mi gas malo,850,900 obrtaja.. kao i na sauhu,rekoh treba klapna i step da se operu..i majstor mi to i uradi..medjutim posle toga on drzi na 1100 obrtaja ler..ja reklamiram,odem po auto..oni kazu da nisu mogli da ga spuste ispod 1100 i stavili mi nov step za probu..on isto 850-900 obrtaja,ja im kazem da mi vrate stari kad on proradi..samo sada varira izmedju 900 i 950 obr.kazu mi oni da vozim dok ne zaglavi i da ne znaju sta je sa njim posto su ga oprali spolja..kao i klapnu.

 

Moje pitanje je, da li step motor moze da se rasturi i opere iznutra da mi opet ne zaglavi i u cemu bi mogao da bude problem sa variranjem lera posto se isto tako ponasa i sa novim stepom??

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam sa ovog foruma neke probleme oko obrtaja na motoru.

Ja imam jedan ne velik problem,ali me do duse jako nervira.

 

Juce sam menjao kablove,svecice.A pre oko 3000 km sam menjao zubcasti kais,kais altenatora,a pre oko pola godine sam uzeo i novi altenator.To sto sam menjao napominjem da me ne bi pitali sta sam kad menjao naknadno...

 

Podeseno je da na plin radi 700 obrtaja,a na benzinu radi na 800. Auto se retko kada vozi na benzinu,uglavnom se na njemu pali dok se ne ugreje.

Desava se da mu obrtaji na leru padnu na 500,odnosno drhti motor,a kazaljka obrtomera stoji na 500 jer to je najmanje sto moze da prikaze. Pri tome kada prebacim na benzin radi na nesto malo vecem broju obrtaja,ali motor i dalje drhti. Prilikom kretanja i voznje savrseno radi.I najgore je sto se to desava ponekad i uglavnom kada se duze vozi.

Ali jednostavno ne kada sam kod majstora on lepo radi bez problema. Ali tokom voznje zna na semaforu tako da krene da drhti.Pokusam nekada da ga ugasim i upalim par puta pa zna da prestane,ali oept pocne.A ima dana kada se to nijednom ne desi.Sad da je u pitanju hladnije ili toplije vreme,ili kisa nije.Jer se to jednostavno desava i kada je vrcue ( leto ) i kada je zima ( sneg ).Samo sto se zimi zna od tog niskog broja obrtaja cak i ugasiti.

 

Ja sam prvo pomislio da je plinski regulator za obrtaje,ali to ne bi imalo problema na benzinu.

Druga opcija su mi dizne.Ali pocinjem da sumnjam da nisu one iz razloga sto postoji jos jedan slucaj koji se desava i to se desava redje i uglavnom posle ovog prvog slucaja.

Vozim npr peta brzina,negde oko 90 km/h i obrtaji su na 2700 odprilike.Stisnem kvacilo i on ne spusta obrtaje,samo ih zna umanjiti na do 2000 i tu ih drzi.Zaustavim vozilo i bruji pod gasom.Pa mu pustam kvacilo i pokusam da ga malo zagusim i on obraaje spusti nize,ali ih opet stiskanjem kvacila vrati na nekih bar 1100.Kao da odjednom na leru radi na 1100 obrtaja.Ako bi mu opet dao gas on bi obrtaje ostavljao na oko 2000.Kad bi u tom slucaju ugasio auto i ponovo upalio zna da radi lepo ili da ponovo zeza sa niskim obrtajima i treso bi na 500 obrtaja.

Da li ima neko predstavu odakle da krenem sa resavanjem ovog problema?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Mihajlo..pa s obzirom da ti se desava i na plinu i benzinu rekao bih da je step motor kod tebe problematican.blokira ili previse obara ler..to ti je to.A mozda ti je i klapna prljava pa to dodatno pojacava njegovu neispravnost.i ja imam nekih problemcica sa stepom,moj post je odmah pre tvog..idi do majstora nek ti pogleda, nek opere klapnu i sve sto treba pa vidi posle..ako budes morao da menjas step to je malo skuplja popravka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima ,imam jedan problem sa autom punto 75 1.2 ,ne radi mi dobro u lergas i malo vise trosi,kako treba da bude lamda sonda u lergas open loop ili closed loop moze li neko da mi kaze,i iz auspuha ima malo drugog mirisa ne kao miris benzina hvala 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, u ponedeljak idem kod majstora, zeleo sam ovde da se konsultujem prvo cisto da imam inf sta moze da bude.

 

Ovako, Punto mk1, 1.1 55S, auto upali kad je hladan, poradi 15 sekundi normalno i onda krene da trese na leru. Onda mu drzim gas nekih tri minuta, cisto da se ne ugasi, ne do daske, pa prebacim na plin na kome je auto uvek radio odlicno. Pre nedelju dana je servisiran isparivac, nastelovan auto sondom, tako da sto se tice plina sve je ok, nove svecice, relativno novi kablovi, skoro i bobine menjane.

E sad ja krenem i auto me iznenadi prilikom nekog stajanja, ugasi se, i onda nece ni na plin ni na benzin da se upali. Prebacim na benzin i verglam 5 minuta i jedva ga upalim. Onda prebacim na plin, malo ga isturiram i posle normalno radi, malo je doduse nemiran na leru.

 

Jos jedna informacija, rezervoar je ociscen, zamenjena pumpa goriva skoro.

 

Majstor za plin mi je rekao da je sagorevanje lose dok auto radi na leru, a kad drzim gas onda je ok. Pricam za plin. Prebacili smo ga na benzin, kaze uzas sagorevanje i na leru i kad drzim gas.

Majstor je rekao da ce ocistiti diznu i step motor pa da vidimo, imam rezervnu lambda sondu, ne znam da li ona moze da pravi ovakve probleme.

Sta jos moze da dodje u obzir?

 

Hvala unapred na odgovorima!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stefan8661

 

Jesi li vozio ponekada taj auto na bezin, ili si ga samo palio na benzin...i tako godinama? Ako je to bio slučaj (ili je tako radio onaj vlasnik pre tebe), onda benzinsko ubrizgavanje zeza, tj. ''zapeklo'' je.

Sećam se ranije, pričali su mi kod Stila 1.6...kad je hladan muči se, kilavo radi, hoće da se ugasi...a, kad dođe do radne i prebaci se tada čisto probe radi sa plina na benzin, radi sve ok. Rekli mi da je to zato što benzinska dizna najviše goriva treba da ubrizga kada je auto hladan, a pošto je zaprljana ona to ne može da uradi i motor se muči. A, sve radi ok na benzinu kada auto dođe do radne temperature jer tada ona ionako ubrizgava manje goriva, to može iako je delimično začepljena, i auto tada na benzinu radi ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2016 at 7:03 PM, neshaoct said:

@stefan8661

 

Jesi li vozio ponekada taj auto na bezin, ili si ga samo palio na benzin...i tako godinama? Ako je to bio slučaj (ili je tako radio onaj vlasnik pre tebe), onda benzinsko ubrizgavanje zeza, tj. ''zapeklo'' je.

Sećam se ranije, pričali su mi kod Stila 1.6...kad je hladan muči se, kilavo radi, hoće da se ugasi...a, kad dođe do radne i prebaci se tada čisto probe radi sa plina na benzin, radi sve ok. Rekli mi da je to zato što benzinska dizna najviše goriva treba da ubrizga kada je auto hladan, a pošto je zaprljana ona to ne može da uradi i motor se muči. A, sve radi ok na benzinu kada auto dođe do radne temperature jer tada ona ionako ubrizgava manje goriva, to može iako je delimično začepljena, i auto tada na benzinu radi ok.

Pozdrav, hvala na odgovoru, da uvek ga palim na benzin, poradi neko vreme pa prebacujem na plin. Ugradjen je relej koji gasi pumpu za gorivo kad prebaci na plin jer su mi crkle bar jedno 3 pumpe. Sada je ok. Elem, vozio sam ga kod majstora, promenio je lamda sondu, i valjda oprao ceo sistem, nije mi jasan jer nije zeleo da kaze sta je sve radio :)?!?! Sve u svemu auto radi sada super na benzin. 

 

MEdjutim javio se novi problem. Auto kada radi na leru, na plinu jako trese kao da ce da se ugasi. Kaze majstor za plin proveri vodu tj antifriz, ozracio sam sistem, ali auto i dalje trese i slucajno sam provalio da kada radi u leru bez obzira sto je rucka okrenuta na grejanje auto duva hladno! Bas sam ga testirao, pipao creva, i ono sto ide iz bloka motora tj posle termostata u jednom trenutku postane vruce i krene znaci topla voda prema hladnjaku koji se posle nekog vremena upali. MEdjutim creva koja idu u mali hladnjak tj unutrsanji grejac (menjan prosle godine, sipana destilovana uvek i antifriz, nema sanse da je zapusen ili da curi, gledao sam i desnu patosnicu a i auto ne gubi vodu) su hladna, jedva mlaka kad auto ukljuci ventilator na hladnjaku. Ja sumnjam na pumpu za vodu koja je inace menjana pre 10 000 km, tada je auto osvezavan (nove karike, glava sredjena, nov dihtung naravno, novi svi semerinzi, pumpa za vodu nova, komplet za zupcenje, propistao je spaner posle 1000 km pa sam sve opet zamenio, a i propisali su semerinzi kod zupcastog pa sad baca ulje na alternator, idem to da sredim u ponedeljak opet ali kod drugog majstora jer me je ocigledno ovaj prevario, stavio je sve matore delove ili je uzeo najvece krseve i uzeo parice i pored rabata koji dobija i za ruke naravno je placen , uzas. Nego da se vratim  na problem isfrustrirah se razumite :). Kada dam gas jaci tj kada se vozi ta voda se onda pokrene u sistemu i onda duva toplo u kabini. Da li je neko imao ovakvo iskustvo i sta bi moglo biti. Razmisljao sam o pumpi za vodu, termostatu, termodavacu (inace skoro menjan i pali ventilator normalno) i na kraju o dihtungu ali ne nabija tecnost u posudu i ne gubi vodu takodje ne kuva pa sam to kao iskljucio. Sta vi kazete? Hvala unapred na odgovoru! Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to lici da imas vazduh u sistemu,pa ti mrzne isparivac i zbog toga ti trese,secka i gasi se na tng!

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, milan81 said:

Meni to lici da imas vazduh u sistemu,pa ti mrzne isparivac i zbog toga ti trese,secka i gasi se na tng!

Ozracio sam ga, nema ni malo vazduha, nije do toga, meni se cini da nema lep protok vode, videcemo, u ponedeljak vozim auto kod majstora pa cu napisati ovde sta je bilo u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...