Jump to content
FAS Goran
fordoni

Fiat Punto mk.2 / mk.1 - problem sa strujom

Recommended Posts

Ma da, proverio sam, na izlasku iz one relejske kutije za grejace, nemam napon, kada bi trebalo da grejaci greju. Ali sa druge strane onaj velik kabl sa napajanjem koji dolazi na tu kutiju stvarno dovodi napajanje i kutijica uradi "tuk" (onaj zvuk kada prestaje grejanje), tako da bi trebalo da je ta relejska kutija za grejace, problem. Negde sam procitao da je to problem, jer se ta kutijica nesto treba programski upariti sa kompjuterom (ako se menja), a i ne verujem da to neko ovde popravlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PUNTO 2006g. 1.2 8V,upravo sam skinuo kleme sa akumulatora(- pa +),ocistio ih i vratio(+ pa -)i sada mi je racunar poblesavio i ne da mi da startujem motor,samo migavci blicaju.Alarm mi je iskljucen jer mi daljinac ne radi,vrata su mi bila zatvorena,kljuc u bravi.Sta i kako dalje i da li mogu da resim problem bez zvanja nekoga da resetuje nesto?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne blicaju zbog alarma vec istovremeno sa lampicom na instrument tabli za zakljucavanje motora

Probacu sa vecom zadrskom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima neka preporuka za nekog ko moze da dodje do mene(Banovo Brdo)sa dijagnostikom i ostalim sokocalima za reset kompjutera ili alarma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispostavilo se da je bcm kompjuter crkao i probali smo dva polovna ali zbog manjih konstruktivnih razlika ne odgovaraju.Sutra nastavljamo sa novim naporima,memorisali smo podatke i kopiramo na sledece ploce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon,BSI,nesto je crklo na ploci koja je budzena za moj auto jos pre nego sto sam ga kupio.Covek koji mi je radio je nasao odgovarajucu(polovnu) i razlika u ponasanju automobila je drasticna.Neko je na forumu pisao o budzenju i iskljucivanju delova kompjutera zbog skrivanja mana prilikom prodaje ne obaziruci se na sigurnost u voznji.Ja vozim bebca od 10 meseci i nije mi bilo prijatno prilikom otkrivanja ovog problema tako da podrzavam bunu protiv toga.Uzdravlje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolika je maksimalna struja koju može da povuče prilikom startovanja motora?

Punto mk.2 1.9 JTD

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam prijatelju da li ima puno ljudi koji ce ti to reci ,a da znaju napamet,a sto ti je to toliko bitno,sta te muci,daj da resimo to na drugi nacin ako imas problem :) ! ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda si platio samo prvi akumulator? Mislim, mora da su prihvatili menjanje u garanciji jer kažu da je sve ok sa instalacijom...

 

Najveći potrošač ti je servo. Toliki potrošač da ukoliko nema dovoljno napona komp će ga ugasiti prilikom verglanja kako bi ostalo dovoljno za startovanje motora. To su one situacije kada upali lampicu volana prilikom verglanja, ali čim se startuje motor lampice nema i sve je ok, servo radi. Kod Stila u piku (motanje pun levi/desni) povuče i do 70A...ali je to kratkotrajno. On i ne ide preko one klasične table sa osiguračima (kao ostali potrošači), nego ima direktno svoj osigurač baš zato što je toliko veliki potrošač...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaaa, menjao sam 4 acu za 5 god a kažu sve je ok :)

 

Hm...cudno mi to,bas,bas,mora to dobro frendu da se proveri,instalacija,moze da vuce neki afte market alarm,los radio aparat,moze sam alternator,alanser da zezaju,ma svasta nesto,regler itd...,ako budes hteo javi se poslacu te kod Boze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio u Ninić boš servisu, celu noć na uređaju i vuče max 0.5a sa pločicom od radija, kažu da je to ok. Ostaje mi alternator, kažu da dobro puni, i anlaser moj prvoosumnjičeni. Nešo, servo ne bi trebalo da vuče veliku struju kada se startuje motor, i da vuče ne bi trebalo da bude preko 400a sve skupa? Ma smrdi mi ovo g od anlasera ili da alternator puni malom ili velikom strujom, a to ću ispitati sledeće nedelje. Rekoh, stavio sam acu od 63ah,jel beše na stilu jtd 75?

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti rece na pm da je kod mene bilo do automata anlasera ;)

Послато са GT-I9070 уз помоћ Тапатока

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam, al rekoh da li ima još koji gremlin a da se krije u nj... :) Anlaser sigurno ide pod, hm, čekić, ne mogu da kažem nož..

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti treba elektricar, imam dobrog. Jeste u Resniku ali je Bog za struju. Meni je uzeo 3500 za skidanje, zamenu jedne biksne i sredjivanje automata.

Послато са GT-I9070 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustvari malo vise posto je dizel u pitanju, jer ako je napon konkretno tvog anlasera 12v, snaga 2.1kw a treba nam jacina struje, onda ce to biti 175 ampera

 

I=P/U

I=2100w/12v

I=175a

 

Za anlaser od benzinca 12v 0.8kw bi bilo 66 ampera

 

;)

Edited by majstormica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...