endbringer 15 Posted February 27, 2014 Narode, proverio u puntu koliko vuče alarm, škorpion star 6g,oko 120mA,jel to previše? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 25, 2015 Kad dam levi migavac, levi far mi radi gore dole i cuje se kako zuji motoric fara . Sta je u pitanju ? Masa ili...? Punto2 1.2 8v 2001 god. Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 25, 2015 Proveri u kakvom je stanju dzek na faru, onaj veliki. Zna da korodira i da pocne ds brljavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 26, 2015 Jel to onaj kod levog fara, prisrafljen na gredu ispod fara? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 27, 2015 Eee nasao sam dzekove ,samo jos da im pridjem. Hvala Ticma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted July 28, 2015 (edited) Pozdrav ljudi. Drugar je kupio Punta Hgt-a, koji ima jedan problem.Kada se upali kontakt, na tabli sija lampica za upaljena svetla, pozadi su upaljena, napred ne, takodje i zadnji brisac radi neprekidno :/U kom god polozaju da se namesti palica, koje god svetlo da se pokusa upaliti, nista se ne desava. Cuje se neko caktanje kod kutije sa osiguracima. Da li je neko imao neko problem sluIcan ovom, i zanima me da li moze biti u pitanju neki relej ili sta vec? Edited July 28, 2015 by Angell Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted July 31, 2015 Mozda ablender pravi problem cim radi zadnji brisac,a hoce i neki relej da zalepi pa da non stop radi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted August 1, 2015 Resili smo problem. Zamenili jedan relej, i negde je masa pravila problem, kod majstora smo za 200 din to popravili Quote Share this post Link to post Share on other sites
8c_competizione 0 Posted November 30, 2015 (edited) Poštovanje i pozdrav svima,davno registrovan na forum ali me nije bilo. Dolazim s problemom:Sve češće se dešava da resetuje instrument tablu i gasi osvjetljenje na njoj, neće da upali oborena svjetla ( relej škljoca par puta i prestane ) i žmigavce ( automat žmigavaca ubrzano radi, kao kad je sijalica neispravna ) i neće da upali svjetlo u tapacirungu neba.Pa mu onda na um padne da to sve upali pa bude sve ok pa opet ponovo...Kontakt sprejem sam očistio sve priključne kontakte ( ECU, razvodna tabla, priključne stopice releja ), akumulator je dobarNaknadno ugrađena elektronika je daljinac prije 18 mjeseci i xenoni prije 2 godine ( da ipak sve navedem ).Ako neko zna ili je imao isti-sličan problem, molio bih za pomoć. Hvala Edited November 30, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 30, 2015 Čvorišta mase, proverio si njih?Videćeš kada budeš pročitao sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo, da se pominju ta čvorišta kao uzrok problema kada krene tako da luduje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 2, 2015 Ja sam imao sličan problem. Nije valjala plus klema pa su oni kablovi koji se šrafe na klemu bili labavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
8c_competizione 0 Posted December 3, 2015 Čvorišta mase, proverio si njih?Videćeš kada budeš pročitao sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo, da se pominju ta čvorišta kao uzrok problema kada krene tako da luduje.Uradio sam slijedeće : kontakt sprejem očistio priključne džekove i kontakte na ECU-u, razvodnoj tabli ( sve priključke s prednje strane i stopice za releje ), očistio glavnu masu na mjenjaču i obje kleme na akumulatoru, čvorište mase očistio ( kod suvozačevih nogu, kod inercijskog prekidača ). Da li još negdje postoji čvorište mase ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted December 3, 2015 U gepeku sa leve strane koliko se secam ima jos jedno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
8c_competizione 0 Posted December 3, 2015 Ima, ali to bi trebalo biti za grupu zadnjeg osvjetljenja. Da li na prednjoj strani postoji još negdje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted December 4, 2015 Treba da ima u motornom prostoru ispod akumulatora!Srafi se za stub na kom stoji akumulator! Quote Share this post Link to post Share on other sites
8c_competizione 0 Posted December 4, 2015 I to riješeno, očišćeno i ispolirano kao i ona stopica na mjenjaču. Hvala, ipak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted December 10, 2015 Ja se nadam da sam na pravom mestu sa pitanjem. Akumulator mi pravi muke u poslednje vreme, ne znam koliko je star ne vise od 2godine. Juce upalim auto odem dve ulice pored, ugasim, sva 4, vratim se ma nema sanse da upali. Donesem kuci, otvorim, prazne celije, dolijem destilovanu, punio se citavu noc. Malopre maglenke radile 2minuta opet ista prica. Sta raditi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 10, 2015 Nosi u servis da ga provere, eventualno urade desulfatizaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted December 10, 2015 Potvrdio sam, anlaser je pri kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted December 11, 2015 Meni isto tako pravilo problem na Bravu,jedva vergla,na kraju mi rikne aku,kupim nov posle par dana isto,uzrok alnaser,skinut,remontovan i sada sljaka super! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos.becejac 5 Posted December 11, 2015 Utvrdio sam sigurno da je on, jednom zaverglao u prazno, vratim kljuc, okrenem i bez problema upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjavanovic 0 Posted March 3, 2017 (edited) Od jednom je pocelo da se desava da kada dam desni zmigavac, i stosnem kocnocu pre krivine tempo kojim se zmigavac pali gasi se ubrza za duplo, i rade sijalice i za zmigavac i za stopaljku. Kada zmigavac nije upaljen, a stisnem kocnicu, pali se sijalica zmigavca. Otvorio sam zadnji far u kom se natalozilo malo vode, osusio spakovao nazad i sve je isto. U tom nekom periodu su mi crkli levi oboreni far i desna pozicija (oba napred), sto sam zamenio ali je problem i dalje tu. imate li predlog sta da radim? Ili da ga teram kod elektricara, mada sam zavrsio masinsku skolu i u sustini znam neke osnovne stvari oko kola Edited March 6, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted March 3, 2017 Problem sa masom u spoju žica na karoseriji. Na jednom od zadnjih blatobrana se nalazi vijak zavaren na karoseriju, na njemu su spojeni minus polovi zadnjih lampi. Slična situacija je i napred... Lociraj taj spoj i pregledaj ga a prethodno dobro proveri konektor koji ide na lampu gde ti se javlja problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted March 3, 2017 Desilo se i meni isto, i to na obe strane.. resio sam tako sto sam skinuo stop svetlo i konektor ocistio sa WD40, uzeo ocistio kontakte na stop svetlu sa smirglom i WD, sada radi kao pre Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjavanovic 0 Posted March 6, 2017 Hvala svima za savete, Bojan je bio u pravu. Kada sam skinuo konektor video sam da su oni plehcici unutur konektora odvojeni, a pin koji u njega ulazi na faru izgleda kao je goreo. verovatno zbog loseg kontakta pa je varnicilo. U svako slucaju, na konektoru sam izvukao plehcice i oba dela naprskao wd-om i sagrebao prljavstinu koliko je moglo smirglom i spicem noza. problem je resen, sve radi kao sat. za slucaj da neko od vas prepozna da taj deo koji je nagoreo moze da izazove problem, ili neko ima isti problem, slikao sam pre i posle oba dela. gore pre, dole posle, logicno. hvala vam jos jednom! Quote Share this post Link to post Share on other sites