Jump to content
FAS Goran
bojke

Valjci za merenje snage

Recommended Posts

Posto ima dosta nas koji stalno nesto ceprkamo po kolima gde bi se sve kod nas mogla proveriti snaga motora na valjcima?Ja licno sam zadnja 2 meseca proveo vrseci razne prepravke na mom autu.Zamenjena je turbina,stavljen FMIC,veca pumpa za gorivo,vece dizne,3" izduv,radjena glava,i na kraju sve to zaokruzeno novom mapom.Sada bih zeleo da na valjcima proverim novu snagu motora.Znam da se to moze uraditi u Boban centru,da li neko zna koliko to kosta i da li se zakazuje?Je li neko od vas vec bio na valjcima?Sta sve treba uraditi kao pripremu za odlazak na valjke?I da li se to moze jos negde uraditi?Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

Kod Bobana je 50e 3 merenja tj pola sata ili sat na valjcima. Barem je tako bilo. Od skoro ce moci u NS da se rade merenja na valjcima, mislim da ce biti jeftinije nego kod Bobana. Cekamo valjke da stignu, a najavljeni su sredinom Decembra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista opasnije nego imati monopol na bilo sta kod nas, onda se nema mera i granica u ceni :angry: .

Merenje snage na valjcima je moj drugar u Svedskoj za Audi TT platio 30 eura i ponavljali su mu za tu cenu 3-4 puta dok se nisu uverili da su izmerili maksimalnu snagu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim da je donekle to realna cena pogotovo za nase uslove s obzirom da je totalna besparica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

50e je preterano. Postujem da valjci kostaju puno i da treba da se otplate i da treba da se zaradi... Ali 50e...

Samo cekam da se oformi cena u NS, verujem da ce biti mnogo jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50e je preterano. Postujem da valjci kostaju puno i da treba da se otplate i da treba da se zaradi... Ali 50e...

Samo cekam da se oformi cena u NS, verujem da ce biti mnogo jeftinije.

Pa da li je preterani dati 80.000eur za valjke i naplacivati 30eur ceo dan da ti jasu po valjcima.Poenta je sto novi valjci prve tri godine koriscenja daju 100% tacne informacije posle je diskutabilno..A reparacija kosta skoro kao novi valjci

Evo kome nije daleko Gradiska

http://www.smchiptuning.com/dyno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maliomladinac

Vrlo diskutabilno...

Verujem da su se valjci otplatili vrlo brzo, pored merenja na njemu prave i mape.

Nije tema za to, povlacim se iz diskusije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ako ne bude oko 30 e onda mene nece videti na valjcima iz prostog principa.Stvarno zelim da znam koliko snage ima motor posle prerade ali mislim da su to bacene pare.Bitnije je da je mapa kako treba i da sam auto radi dobro nego da bi se neko sa tim podacima sa Dyna hvalio ili sta ja znam.Druga stvar je ako neko pravi mapu na dynojetu pa mu je neophodan da bi mapirao auto.U tom slucaju opravdavam trosak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i u Novom milosevu..U onom BOSH servisu kod Zeravice...Koliko se secam da mi je neko rekao da je oko 1000 din..Ali oni samo izmere i tu je kraj price jel ljudi ne znaju da rade na toj spravi..Dobili su od Bosh-a kao dobar servis i oni na njima proveravaju kako se auto ponasa posle servisa pumpe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ako ne bude oko 30 e onda mene nece videti na valjcima iz prostog principa.Stvarno zelim da znam koliko snage ima motor posle prerade ali mislim da su to bacene pare.Bitnije je da je mapa kako treba i da sam auto radi dobro nego da bi se neko sa tim podacima sa Dyna hvalio ili sta ja znam.Druga stvar je ako neko pravi mapu na dynojetu pa mu je neophodan da bi mapirao auto.U tom slucaju opravdavam trosak.

Ali zasto ti je skupo da das 50eur za merenje na spravi koja je stara god dana i bazdarena je 100% a nije ti skupo da das 30eur. za merenje na valjcima npr u centru boban gde ni oni sami nisu sigurni u ono sto ti kazu i snagu na tocku i nm mere digitronom...

Nazalost kod nas bi svako pre i posle chip tuninga trebao ici na Dyno da se uveri u tacnost tih informacija koje tuner garantuje kad uradi chip tuning..Verujte mi bilo bi jako zanimljivo..Nije u pitanju samo nas region,nego i u Evropi se rade razne prevare,a da vi imate osecaj da vam auto ide a on ima povecan obrtni momenenat da vas zabode u sediste a snaga ista(cak i manja)....Mape se ne mogu praviti bez Dyno Jeta,to je jedan od osnovnih alata za tuning,i preporucujem ko god moze da izdvoji novac neka obavezno izmeri auto da bude siguran da dobija ono sto mu se garantuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice mog auta uradjena je gomila prepravki sa kojima auto treba da ima skroz drugacije ponasanje.Jedan od razloga zasto je skupo je bas i nacin na koji se to radi i preciznost koju nude kao rezultat.Ja licno na kolima imam instalitan AEM wideband lambda sondu i satic sa kojima mogu da pratim sta se desava u motoru sto se tice smese tako da se lako moze videti kakav je chip.Mislim da i Vi tuneri kada radite zive mape koristite slican sistem u radu.Inace chip mi je radio extra poznat tuner koji poznaje moju vrstu vozila u prste.Nemam razloga da sumnjam uopste u kvalitet njegovog rada.Ljudi kojima je radio auta za njega imaju samo reci hvale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ali zasto ti je skupo da das 50eur za merenje na spravi koja je stara god dana i bazdarena je 100% a nije ti skupo da das 30eur. za merenje na valjcima npr u centru boban gde ni oni sami nisu sigurni u ono sto ti kazu i snagu na tocku i nm mere digitronom...

Druze moj, u nasoj zemlji je 50 eura lako potrositi, a tesko zaraditi. Velika je razlika izmedju 30 i 50 eura, a servisi se stalno pravdaju pricom kako su kupili ovo i ono, platili skupo... U te price slabo ko vise veruje, jer sam se licno uverio na par mesta da masine nisu kupljene nove, nego su remontovane, a vlasnik je sa pricom da su nove pokusao da naplati astronomske cene. Lepo bi bilo kada bi vise servisa nudilo Dyno test, onda bi i cena bila povoljnija, jer bi konkurencija ucinila svoje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu valjci skupi 80 000, dobro OK.

Tri godine pa remont, skupo jako, dobro OK. Sigurno nije skuplje nego nabavka novih!

Ovaj jedan pomenuti gore koji ima valjke, radi mapiranje auta u proseku za 200€, provera na valjcima 50€. I vidi sad matematike, neka ima po jedan auto dnevno za mapiranje. 200€ x 365dana x 3godine = 219 000€ i po jedan za valjke 50€ x 365dana x 3godine = 54 750€. Znači do prvog remonta prihoduje 273 750€ odnosno 3 puta više nego što valjci vrede. Pa onda kaži da nije skupo! Mogu da rade samo po jedan auto dnevno u šta čisto sumnjam i da im se valjci isplate za godinu dana, voleo bi da čujem koji se to još biznis od 80-100 hiljada evra isplati za godinu dana. Ljudi toliko novca ulažu mašine z akoje očekuju da će im se isplatiti za 5 do 10 godina a ne za godinu dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice nek zarade oni koji rade sa valjcima i milion eura za godinu dana nema problema.Ali nemoj da deru ovaj narod koji je ionako bez para.Mi koji nekako uspemo da napravimo nesto na nasim kakvim takvim automobilima nismo bas u mogucnosti da se razbacujemo sa parama.Ono sto hocu da kazem je da prilagode cenu nasim dzepovima i finansikom stanju potencijalnih musterija.Pozdrav :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postujem svacije misljenje i sve ovo je jedan vid luksuza, i automobil je cist luksuz a kamoli poboljsavati performanse na njemu,sto se onda ne zalimo na cene goriva pa na cene delova zasto je npr. nova turbina lupam 1200eur. kod nas? sto nije 300eur. jer mi nemamo para da kupimo...Mesate babe i zabe,raspitajte se koliko je merenje na dynu i Evropi pa ce vam sve biti jasnije,

Kriva je drzava u kojoj zivimo i stanje koje je katastrofa

Share this post


Link to post
Share on other sites

TT Tuning

zalimo se mi na sve sto nam smeta, od bolesno skupe cene gasa, do bolesnih cena kazni u saobracaju koje, ocigledno nisu dale rezultate koje smo ocekivali. NIKO nas ne cuje.

Izvini, ali automobil nije luksuz, to je odavno potreba civilizovanog sveta, mi smo izgleda krivci sto ih vozimo, jer ova nesrecna Vlada nema drugi nacin da napuni budzet nego udari po porezu. To je odlika svih nesposobnih Vlada i premijera.

Ja sam gore napisao koliko je moj drugar platio merenje na Dyno testu u Svedskoj koja je za nas milijardu godinu ispred za sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postujem svacije misljenje i sve ovo je jedan vid luksuza, i automobil je cist luksuz a kamoli poboljsavati performanse na njemu,sto se onda ne zalimo na cene goriva pa na cene delova zasto je npr. nova turbina lupam 1200eur. kod nas? sto nije 300eur. jer mi nemamo para da kupimo...Mesate babe i zabe,raspitajte se koliko je merenje na dynu i Evropi pa ce vam sve biti jasnije,

Kriva je drzava u kojoj zivimo i stanje koje je katastrofa

iz prve ruke u italiji u trstu tacnije merenje se krece izmedju 15 i 70 jura u zavsnosti od vozila , za fiat stilo je 20 jura i to vrse 3 merenja u rasponu od 10 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malko da ozivim temu...

Evropske zemlje i ta trzista se ne mogu porediti sa jadnom Srbijom u kojoj cca 2000 ljudi zeli da izmeri kola na valjcima, imamo 1.5 tunera koji rade ozbiljno i sve to isto mogu da odrade i bez dyna. Niko od vas koji racunate zaradu ne racunate troskove za HW i SW, struju, zakup prostora i osobu koja ce biti zaposlena na tom dynu!!!

Kod nas je 30% od 365 dana mrtvo, nesto moze da se desava u ovo vreme... T.J. samo pred pocetak trkackih sezona i mozda uleti po neko sa strane cisto onako da izmeri kola. U centru Boban je izmereno cca 100 automobila ne racunajuci trkace koji povremeno navrate, tako da se o nekoj ekonomskoj isplativosti ne moze pricati... bar ne u Srbiji. Kad imas trziste kao u Italiji, Svedskoj, Nemackoj... gde ima na hiljade trkaca u raznim kategorijama, na desetine hiljada tuniranih automobila(ne govorim o Chip tuningu), onda i nize cene mogu da opravdaju dyno u kratkom vremenskom periodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od nedavno valjci u okolini Užica u tunning kući Revochip.Tel. 060 606 7000.

Ja sam juče čipovao tu pa ću postaviti grafikone da vidite kako izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo.Koja je cena merenja,da li neko zna?Mozda se odlucim da odem do njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revochip je trenutno jedini tuning servis u Srbiji koji Vam moze ponuditi detaljno merenje snage na DYNO testeru, sto je jos jedan dokaz visokog kvaliteta naseg rada. Posedujemo nov SERPAUTO CV2 600 EVO 2WD DYNO tester sa mogucnoscu merenja performansi do 600hp i 300km/h.

DYNO test kod nas mozete uraditi i bez chiptuning-a, ako zelite da proverite pravo stanje motora ili ste chiptuning radili u nekom drugom servisu. U tom slucaju cena DYNO testa je:

• do 3 merenja - 49eur

• 1h na DYNO testeru - 99eur

Za testiranje automobila na DYNO testeru, potrebno je da budu ispunjeni sledeci uslovi:

• automobil mora biti potpuno ispravan i spreman za DYNO test

• proverite da nema curenja ili prelivanja raznih tecnosti iz automobila u DYNO (nafta, ulje, rashladna tecnost) - u protivnom se doplacuje dodatnih 1h koliko vremena je inace potrebno da se DYNO rasklopi i ocisti

• gume moraju biti na random pritisku

• automobil sa protektiranim gumama se ne moze testirati na DYNO testeru

Radi Vase bezbednosti ne bi trebalo da prisustvujete DYNO testu. U suprotnom to radite na sopstvenu odgovornost!

Nakon merenja dobijate graficki prikaz krive snage i obrtnog momenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...