YUgisa 2528 Posted October 25, 2017 (edited) Nije problem napraviti krs koji ne skripi, nego sportske plocice koje ne skripe. Jer krs plocica ako nije od najveceg djubreta, verovatno nece skripiti ali ce se raspasti od ozbiljnijeg kocenja jer je feroda od suvise fine "prasine". Sportske plocice imaju razne opiljke koji pomazu da funkcionise i da se ne potrosi kad se pocne zagrevati. Edited October 25, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 25, 2017 tu sva rasprava oko skripanja prestaje! to zelim cut cijelo vrijeme...ili reci, a nemogu da se izrazim sve je receno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 25, 2017 Pa to opet nije opravdanje za ATE koji je oko 130,140e.. To sto ih je tesko napraviti ne znaci da treba prihvatiti ako skripe. Evo slikacu prednje diskove i plocice, plocice imaju mesa bar 20000km ako ne i vise ali skripe ubijaju, zato ih i menjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 25, 2017 Nije lose da skripe, onda znas da ih imas, a i ostali ucesnici u saobracaju te primete Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 25, 2017 Pokazao bih ti ove kako skripe ne bi se obradovao Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 25, 2017 I voz bi se postideo Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted October 25, 2017 sinoc dosuo ulja u bocicu za kocnice,i jutros kad sam isao na posao nije se palila lampica al kad sam krenuo sa posla,malo samo stisnuo i upali se upozorenje i pisalo brake pads.SAd ovih dana menjam ulje pa ce majstor da proveri komplet kocnice,al neveruje da su se plocice istrosile,malo sam vise od 10k presao,valeo plocice su u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2017 ATE definitivno ima neki problem. Volim da popricam sa svakim ko ima bilo kakvo znanje vezano za kocnice - pa tako u poslednje vreme nisam cuo da ATE NE skripi. Ja licno sta god da sam stavio i da skripi odmah bi skinuo, naravno da je primarna stvar kako koci, ali mi je odmah iza toga i to da mi ne skoci pritisak svaki put kada stisnem papucicu. Inace...EU je skoro uvela neku regulativu kojom su proizvodjaci obavezani da iz smese moraju da izbace mesing, bakar i ostale slične stvari. I verujem da su da bi nadosmestili to - trpali ko zna sta i eto ti sada ŠKRIIIIIIP. Galfer je pre 5-6 godina sve to izbacio iz smese, tako da ja evo za skoro godinu dana nisam čuo ni jedan jedini čudni zvuk, a kada se zagreje i kada legneš na kočnicu imaš utisak da si vezan nazad i da te nešto povuče i da ceo auto legne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 26, 2017 Milutine to legne zbog losih amortizera Osovina/poluosovina se pomeri.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2017 Da si hteo da sačekaš galfer - znao bi o čemu pričam Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted October 26, 2017 Gde si nabavio galfer?Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2017 http://www.slajer.co.rs/galfer.html Ima ih i u partnerima foruma... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted October 26, 2017 Da li mozes da mi proveris cenu kocionog seta za cromu 2005.?Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2017 Hajde molim te mi posalji samo broj sasije, najbolje tako da ne bude neke zabune Quote Share this post Link to post Share on other sites
AutoMika 8 Posted October 26, 2017 Važno je da je kočiono ulje DOT4. Ulje za vozila sa ABS i ESP ima dodatne aditive koji ne utiču na kočenje. Što se tiče pločica, njihovo trošenje zavisi od tvrdoće materijala i stila vožnje. Svakako su potrošni materijal, ne znam koji ste brend stavili posljednji put? ATE je pakerska firma, i ima dosta Galfera u njima. I mi smo u asortiman ubacili Galfer pločice. Odlične su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2017 5 minutes ago, AutoMika said: I mi smo u asortiman ubacili Galfer pločice. Odlične su. Opa...svaka cast Tacno da je ATE pakerska firma, ali ljudi obicno kada vide galfer zig na ATE plocicama pomisle da je ATE pravio galfer, kad medjutim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bulmil 15 Posted October 26, 2017 Aj samo da odem do kolaПослато са LG-H440n уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
AutoMika 8 Posted October 27, 2017 Pa da. Galfer je proizvođač, Ate paker. Mi ih nudimo i za veća vozila, A6, A8, Q7. Majstori su prezadovoljni. Nedavno sam bio na predavanju ATE kočionog sistema. Nijemac je držao slovo... Što se škripe tiče, morate pregledati i trap. Škripa nastaje od vibracija, pitanje je kako utišati(eliminisati) te vibracije. Kada kočite, tada je i kompletan trap pod pritiskom, nategnut. Ako bilo koja komponenta trapa nije u dobrom stanju, ona uzrokuje vibracije, koje utiču da pločica ne naliježe na disk cijelom površinom. Otud škripa. Trebali ste da čujete majstore i njihove reakcije. Cirkus. Ali, naprimjer, u VW LT kombijima se to dešavalo. Fabrika je riješila problem tako što su na svim vozilima naknadno ugradili dodatne držače na balans štangli, jer su na njoj bile vibracije prilikom kočenja, koje su izazivale škripu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 27, 2017 Kod mene je problem bio u klestima, tj klizacima. Izvadio klizace, ocistio, stavio nove gumice namazao sa ate masti koja je bas za to, i na plocice naprskao bakarnu mast, naravno sa spoljne strane gde nalezu n klip i klesta i nestalo je skripanje i lupkanje plocica prilikom prelazenja preko lezecih.....Sad imam Ate i dobre su, mekane.... za vecinu fantasticne ali se meni licno ne svidjaju, daleko losije od brembo plocica koje bas dobre zaustavljaju, kad god stisnes pedalu jako one agresivno reaguju koliko god bile pregrejane ili hladne, na Ate mi se desava kad ih pregrejem kao da je auto od jedanput pretezak....Probao Ate, ali sledeci put opet Brembo.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 27, 2017 e sad ne znam vise nista na vise mjesta su mi rekli (barem tu kod nas) da najvise reklamacija imaju na brembo sve je to relativno kolega mi je imao Zimmerman diskove, pokrivio ih je za par mjeseci...pocelo sve da se trese ja sam kupio Zimmerman sport, nemam problema, niti mislim da cu ih imati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 27, 2017 Ne znam sta bi ti rekao, za sad najzadovoljniji sam bio sa njima, pored toga sto sam uvek imao dobro kocenje, na disku nikada nije postojao ni jedan ris, uvek se trosio kao da je sa struga skinut, naravno i disk je Brembo, i sada je taj disk samo su Ate plocice, nisam siguran ali mislim da kad se one potrose da ce morati opet novi disk.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 27, 2017 a dobro, jedno 3 plocica na jedan disk...to je standard ma ja svoje nemogu pregrijati...jer original je 240 disk i to puni...nije ni ventilirajuci bio a sad je 310 disk...tako da, da je od kartona, kocio bi bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 27, 2017 Mislio sam na pregrevanje odnosno paljenje plocica, mada i diskovi su cesto bili plavi 284mm ventilirajuci. Mozda ne mozes da ih pregrejes zbog mase auta.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 27, 2017 I zbog mase auta i zbog snage Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2017 Sve moze kad se hoce Quote Share this post Link to post Share on other sites