Jump to content
FAS Goran
Dragon

Koje kočione pločice, diskove?

Recommended Posts

Kako izgleda dizalica?

Ako je ova sa točkićima koja je "stabilnija" od obične odmah uzimam.

 

cxca17350.jpg

 

A gumu sad odmah pod auto stavljam, mada opet ostaje neprijatni osećaj

 

Stabilnija (ne uvrće se ko žaba) i puno lakše i brže digneš auto. Dizalica ko svaka dizalica ne smeš joj 100 % verovati, podmetneš panj ili podupirač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto planiram da se ovog meseca bavim kocnicama da sve to lepo sredim, palo mi napamet da stavim vece diskove. E sad mene zanima da li mogu da se stave bez bilo sta drugo da menjam (mislim na kljesta i tako to). Ako moze koje da stavim mislim na velicinu i marku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Textar hvale, prva su ugradnja za BMW, ali ne rade samo za njih:

 

textar.jpg

http://clickableautomotive.com.au/news/bmw-textar-brake-pads

 

Textar diskove+plocice imam na BMW-u i posle 10k i malo vise od godinu dana morali na obradu tj. jedan je bio malo kriv, drugi kao nov, plocice isto u ekstra stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto planiram da se ovog meseca bavim kocnicama da sve to lepo sredim, palo mi napamet da stavim vece diskove. E sad mene zanima da li mogu da se stave bez bilo sta drugo da menjam (mislim na kljesta i tako to). Ako moze koje da stavim mislim na velicinu i marku?

 Planram da u toku sledece nedelje odradim kocnice pa ako neko zna da mi ongovori :up:

Share this post


Link to post
Share on other sites

disc.jpg

 

Ništa ne bi dobio stavljanjem većeg diska, ako ti pločice ostaju iste / klješta. Samo će pločice niže da hvataju disk, pod uslovom da ga ugradiš a da ništa ne češe. 

Ono što možeš da uradiš da uzmeš od najačeg modela (pod uslovom da su jače / veće) kompletne kočnice.

Drži se fabrike i kupi kvalitetne materijale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas na kontrolnom teh. pregledu, auto je odlican sa malom zamerkom a to je : REGULATOR KOCENJA zadnjih tockove/ kao nekad peti cilindar/ slabije rasporedjuje silu kocenja, tockovi koce ali nesto slabije nego je propisano mada kaze i novi PUNTO ima istu silu kocenja? Sta bi trebalo i da li treba nesto raditi? Hvala za odgovor ko zna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa ne radi. Radiš ako imaš problem, ako ti zanosi pri kočenju ili sl.

Ne znaju na tehničkom da izmere silu kočenja kako treba. ''Genijalci'' su pre koju godinu (kad se masovno kupovao Punto Classic) vraćali nove aute sa tehničkog jer nisu, i kao što vidiš ne znaju i dalje, da izmere silu kočenja za odgovarajući auto. Nije svejedno da li stane na valjke Stilo, Kappa, ili Punto..ali njima je sve to isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno hvala, to i kazu da i novi PUNTICI imaju istu silu kocenja,inace auto koci super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da posle mesec dana ako ima I toliko,na doiskovima se hvata rdja.ja znam da je to od pranja I od voznje po kisi.ali prethodni stari nisu imali toliko rdje.na delu gde hvata normalno nema vec samo na spoju do felne.jel imao neko vec ovakao nesto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Rđanje nije odlika kvaliteta diska, tj svi se prave uglavnom od materijala koji 'rđaju. Više klase su obično prefarbane specijalnom bojom koju skinu pločice na prvom kočenju, a ostatak ostaje zaštićen od rđe. Kočioni sloj lako zarđa kod svih diskova, ali to što odmah za'rđa pri najmanjoj vlazi nije disk, nego fina čelična prašina od ostataka diska i pločica usled kočenja.

Ne bi trebalo da ima neke funkcionalne razlike između prefarbanih i običnih diskova. Razlika je uglavnom samo estetska. Ako imaš gvozdene felne svejedno ti je, ali na neke lepe i "šuplje" aluminijumske je ružno kad je disk 'rđav.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa I imam aluminijumske zato sam I primetio to jer se vidi.moram naci neki sprej da kada perem auto da naspricam pa da se skine to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene su Stilove GT felne sa malim srcem, pa sam lepo mogao da pratim sta se desava sa diskovima...

Ima itekako razlike, sto se tice kvaliteta onoga sto se prodaje kod nas. Pozadi su mi diskovi koje sam kupio u pocetku dok sam bio odusevljen kako je odrzavanje Fiata jeftino. I dok nisam istrazivao i kombinovao sa klasama delova, vec uzimao ono sto nam se vecini servira na prvu loptu, najtuznije je sto je to i od strane nekih "majstora". Na tim diskovima se na onom centralnom delu uvek pojavi rdja ma koliko ih cistio.

Zbog loseg iskustva, godinama unazad uzimam iskljucivo kvalitetne delove, a za diskove napred na kraju pazarim OEM na forumu kod Boleta. O karakteristikama sam vec pisao koliko sam zadovoljan - dodatno, apropo ove poslednje price cu samo napisati da ni posle godinu dana nema ni trunke rdje na delovima koji su van kocione povrsine, jos uvek je svuda fabricka mat siva boja.

Koliko para toliko muzike, a uvek mi se skuplji i kvalitetniji deo isplatio na duze staze, sto se svega tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je pocelo da rdja na tom delu gde nema kocione povrsine ma posle nedelju dana.Jos razmisljam pozadi kada stavim nove dobose da ce isto biti pa kada bolje razmislim bolje da ih osmirglam lepo i ofarbam nego da pazarim nove pa da krene rdja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna gde mogu da nabavim Bosch-ove prednje diskove i pločice za Stila 1,6 16v (ventilirajući diskovi)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT stilo 1.6 benzinac,potrebne prednje kocione plocice,citao sam ali nista nisam shvatio,jeftinije su bolje jer se brze trose i cuvaju disk,sa dr strane ne nego ove bolje...uglavnom 100 ljudi sto cudi.Potreban mi je savet koje i gde kupiti u Bg ,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno su skuplje i kvalitetnije plocice (za normalnu upotrebu) mekanije i brze se trose. To omogucuje dozirano, mekano a kad zatreba i efikasno kocenje. Nema skriputanja, cuva se disk, dobre karakteristike u seriji kocenja...

Kod plocica sa tvrdjom i nekvalitetnijom smesom se desava sve suprotno tome. Licno sam cak i imao priliku da vidim da se kod drugara brze "jedu" diskovi nego plocice, kvalitet i jednog i drugog...

Pisano je vec dosta o tome na ovoj temi, konkretno na Stilu, pogledaj da ne ponavljamo i ne reklamiramo vise puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Original ili ate..

Ate u kitkomercu, a org probaj kod clana bole abarth

Ja sam do pre par meseci vozio sa ate sada sa org.. Kocnice su odlicne, umereno doziranje sa pritiskom, potrosnja istih sa vecinskom gradskom voznjom je oko 35000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre par dana mi se cuje neko krckanje iz zadnjeg dobosa odnosno zadnjih kocnic,ali samo kada stisnem kocnicu naravno I to ne uvek.proveravao sam pakne dobre su nisu istrosene.mozda je vec nesto dotrajalo pa se mora zameniti ali ne znam tacno sta bi moglo biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko cuo za italijansku firmu LPR koja se bavi samo izradom delova za kocione sisteme i kakav je kvalitet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas promenio prednje pločice. Metnuo sam Textar, javljam utiske dok se malo razgaze.

 

Na službenoj Pandi stavili Ate pločice i Valeo diskove, posle 2.000 km i dalje škripe kao nenormalni.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...