ivan.ik 625 Posted June 10, 2013 Kako izgleda dizalica?Ako je ova sa točkićima koja je "stabilnija" od obične odmah uzimam. A gumu sad odmah pod auto stavljam, mada opet ostaje neprijatni osećaj Stabilnija (ne uvrće se ko žaba) i puno lakše i brže digneš auto. Dizalica ko svaka dizalica ne smeš joj 100 % verovati, podmetneš panj ili podupirač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uros1992 0 Posted June 10, 2013 Posto planiram da se ovog meseca bavim kocnicama da sve to lepo sredim, palo mi napamet da stavim vece diskove. E sad mene zanima da li mogu da se stave bez bilo sta drugo da menjam (mislim na kljesta i tako to). Ako moze koje da stavim mislim na velicinu i marku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktor79 0 Posted June 13, 2013 Textar hvale, prva su ugradnja za BMW, ali ne rade samo za njih: http://clickableautomotive.com.au/news/bmw-textar-brake-pads Textar diskove+plocice imam na BMW-u i posle 10k i malo vise od godinu dana morali na obradu tj. jedan je bio malo kriv, drugi kao nov, plocice isto u ekstra stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uros1992 0 Posted June 15, 2013 Posto planiram da se ovog meseca bavim kocnicama da sve to lepo sredim, palo mi napamet da stavim vece diskove. E sad mene zanima da li mogu da se stave bez bilo sta drugo da menjam (mislim na kljesta i tako to). Ako moze koje da stavim mislim na velicinu i marku? Planram da u toku sledece nedelje odradim kocnice pa ako neko zna da mi ongovori Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 15, 2013 Ništa ne bi dobio stavljanjem većeg diska, ako ti pločice ostaju iste / klješta. Samo će pločice niže da hvataju disk, pod uslovom da ga ugradiš a da ništa ne češe. Ono što možeš da uradiš da uzmeš od najačeg modela (pod uslovom da su jače / veće) kompletne kočnice.Drži se fabrike i kupi kvalitetne materijale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 16, 2013 Pod uslovom da mogu da stanu u tvoj tocak Quote Share this post Link to post Share on other sites
masinac 4 Posted June 28, 2013 Bio danas na kontrolnom teh. pregledu, auto je odlican sa malom zamerkom a to je : REGULATOR KOCENJA zadnjih tockove/ kao nekad peti cilindar/ slabije rasporedjuje silu kocenja, tockovi koce ali nesto slabije nego je propisano mada kaze i novi PUNTO ima istu silu kocenja? Sta bi trebalo i da li treba nesto raditi? Hvala za odgovor ko zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 29, 2013 Ništa ne radi. Radiš ako imaš problem, ako ti zanosi pri kočenju ili sl.Ne znaju na tehničkom da izmere silu kočenja kako treba. ''Genijalci'' su pre koju godinu (kad se masovno kupovao Punto Classic) vraćali nove aute sa tehničkog jer nisu, i kao što vidiš ne znaju i dalje, da izmere silu kočenja za odgovarajući auto. Nije svejedno da li stane na valjke Stilo, Kappa, ili Punto..ali njima je sve to isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
masinac 4 Posted June 29, 2013 Puno hvala, to i kazu da i novi PUNTICI imaju istu silu kocenja,inace auto koci super Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 5, 2013 Da li je moguce da posle mesec dana ako ima I toliko,na doiskovima se hvata rdja.ja znam da je to od pranja I od voznje po kisi.ali prethodni stari nisu imali toliko rdje.na delu gde hvata normalno nema vec samo na spoju do felne.jel imao neko vec ovakao nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted July 5, 2013 'Rđanje nije odlika kvaliteta diska, tj svi se prave uglavnom od materijala koji 'rđaju. Više klase su obično prefarbane specijalnom bojom koju skinu pločice na prvom kočenju, a ostatak ostaje zaštićen od rđe. Kočioni sloj lako zarđa kod svih diskova, ali to što odmah za'rđa pri najmanjoj vlazi nije disk, nego fina čelična prašina od ostataka diska i pločica usled kočenja.Ne bi trebalo da ima neke funkcionalne razlike između prefarbanih i običnih diskova. Razlika je uglavnom samo estetska. Ako imaš gvozdene felne svejedno ti je, ali na neke lepe i "šuplje" aluminijumske je ružno kad je disk 'rđav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 5, 2013 Pa I imam aluminijumske zato sam I primetio to jer se vidi.moram naci neki sprej da kada perem auto da naspricam pa da se skine to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 5, 2013 Očisti disk pa ga prefarbaj sem kočne površine ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted July 8, 2013 Kod mene su Stilove GT felne sa malim srcem, pa sam lepo mogao da pratim sta se desava sa diskovima...Ima itekako razlike, sto se tice kvaliteta onoga sto se prodaje kod nas. Pozadi su mi diskovi koje sam kupio u pocetku dok sam bio odusevljen kako je odrzavanje Fiata jeftino. I dok nisam istrazivao i kombinovao sa klasama delova, vec uzimao ono sto nam se vecini servira na prvu loptu, najtuznije je sto je to i od strane nekih "majstora". Na tim diskovima se na onom centralnom delu uvek pojavi rdja ma koliko ih cistio.Zbog loseg iskustva, godinama unazad uzimam iskljucivo kvalitetne delove, a za diskove napred na kraju pazarim OEM na forumu kod Boleta. O karakteristikama sam vec pisao koliko sam zadovoljan - dodatno, apropo ove poslednje price cu samo napisati da ni posle godinu dana nema ni trunke rdje na delovima koji su van kocione povrsine, jos uvek je svuda fabricka mat siva boja.Koliko para toliko muzike, a uvek mi se skuplji i kvalitetniji deo isplatio na duze staze, sto se svega tice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 8, 2013 Meni je pocelo da rdja na tom delu gde nema kocione povrsine ma posle nedelju dana.Jos razmisljam pozadi kada stavim nove dobose da ce isto biti pa kada bolje razmislim bolje da ih osmirglam lepo i ofarbam nego da pazarim nove pa da krene rdja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted July 12, 2013 Da li neko zna gde mogu da nabavim Bosch-ove prednje diskove i pločice za Stila 1,6 16v (ventilirajući diskovi)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 12, 2013 Ac Ninić Mirijevo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted July 20, 2013 FIAT stilo 1.6 benzinac,potrebne prednje kocione plocice,citao sam ali nista nisam shvatio,jeftinije su bolje jer se brze trose i cuvaju disk,sa dr strane ne nego ove bolje...uglavnom 100 ljudi sto cudi.Potreban mi je savet koje i gde kupiti u Bg ,hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted July 20, 2013 Obicno su skuplje i kvalitetnije plocice (za normalnu upotrebu) mekanije i brze se trose. To omogucuje dozirano, mekano a kad zatreba i efikasno kocenje. Nema skriputanja, cuva se disk, dobre karakteristike u seriji kocenja...Kod plocica sa tvrdjom i nekvalitetnijom smesom se desava sve suprotno tome. Licno sam cak i imao priliku da vidim da se kod drugara brze "jedu" diskovi nego plocice, kvalitet i jednog i drugog...Pisano je vec dosta o tome na ovoj temi, konkretno na Stilu, pogledaj da ne ponavljamo i ne reklamiramo vise puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted July 20, 2013 Original ili ate.. Ate u kitkomercu, a org probaj kod clana bole abarth Ja sam do pre par meseci vozio sa ate sada sa org.. Kocnice su odlicne, umereno doziranje sa pritiskom, potrosnja istih sa vecinskom gradskom voznjom je oko 35000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted July 20, 2013 Ok,hvala,citajuci...stvorio sam uisak da su ate naj bolje,hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 21, 2013 Brembo od skoro (bukvalno od pre neki dan) ima u EuroAutu, širok asortiman. Do sada je najveći problem upravo bio gde naći Brembo kod nas.Članovi Kluba imaju popust u EuroAutu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=59751 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted September 4, 2013 Od pre par dana mi se cuje neko krckanje iz zadnjeg dobosa odnosno zadnjih kocnic,ali samo kada stisnem kocnicu naravno I to ne uvek.proveravao sam pakne dobre su nisu istrosene.mozda je vec nesto dotrajalo pa se mora zameniti ali ne znam tacno sta bi moglo biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted September 5, 2013 Da li je neko cuo za italijansku firmu LPR koja se bavi samo izradom delova za kocione sisteme i kakav je kvalitet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted September 5, 2013 Danas promenio prednje pločice. Metnuo sam Textar, javljam utiske dok se malo razgaze. Na službenoj Pandi stavili Ate pločice i Valeo diskove, posle 2.000 km i dalje škripe kao nenormalni. Quote Share this post Link to post Share on other sites