Ivan 17666 Posted July 14, 2012 Informacija od jutros, ako nekom od kolega znaci: prednji diskovi za Stila u "VS Group" u trznom centru u Tosinom bunaru na 1. spratu (ispod SC "11. April"):- Textar, oko 4200 din- ATE, oko 5500 din po komadu, naravnoVise nego povoljno, ako je sve OK... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 27, 2012 Evo da malo osvezim temu, posto su se slegli utisci (a i kocnice ) posle odmora.Na kraju balade, kupljeni i montirani prednji originalni FIAT fabricki diskovi i plocice. Dvoumio sam se izmedju ATE i Textar, ali mi je iskrsla izuzetno povoljna ponuda kod naseg drugara Boleta ("boleabarth") i odlucio sam se za originalni komplet.Malo je reci da sam prezadovoljan, kocenje se (sem prvih par desetina km) izuzetno lepo dozira, a na ostrijem kocenju hvata "k'o za oko". Ono sto je meni takodje vrlo bitno, nema nikakve skripe ni na manjim brzinama i pri mekanom kocenju, takodje ni kod jaceg kocenja sa vece brzine. Maltene su besumne.Nadam se da su plocice malo mekanije posto sam to i trazio, zasada mi deluje da je tako sudeci i po njihovoj prasini na felnama. A znam takodje da su se neki ljudi zalili na tvrdocu fabrickih plocica, ali na Z10 i Puntu Classic. Nadam se da to ovde nece biti slucaj, ali ostaje da vreme pokaze odnos trosenja diskova i plocica, to trenutno ne mogu da komentarisem. Sve u svemu ja sam prezadovoljan sto se kvaliteta i performansi tice. Dosta bolji utisci u odnosu na prethodni Lucas komplet.Ukoliko nekome trenutno treba bilo kakva informacija oko diskova/plocica za Stilo, slobodno neka me cimne na PM jer sam kontaktirao bas dosta radnji jureci nesto kvalitetnije, a nalazio bukvalno svasta (od budzet varijante 5700 din za komplet (Maxmann, LPR) do oko 20 000 din (original FIAT, ATE)). A jos uvek sam u toku sa ciframa...A takodje bih i ovde jos jednom za saradnju i kupovinu preporucio Boleta, pre svega zbog kvaliteta delova, korektnosti ali sto je naravno bitno i cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 27, 2012 Ja sam iznosio podatak da se kod Punta u fabrickoj varijanti diskovi+plocice, diskovi brze trose od plocica, ali da radi dobro, koci dobro, ne skripi dok je novo i bar 20.000 nakon toga.Ocekujemo informaciju kad se malo izvozas, kakva je situacija kod tvog auta.Ova situacija na Puntu nije bas rentabilna, jer uvek uz plocice moraju da idu i diskovi. Mozda mogu da ostanu i stari, ali trosenje je jako primetno nakon 40-ak hiljada (sa istim plocicama koje na toj kilometrazi nisu potrosene ni pola), da druge plocice na to da nalegnu normalno, jako je veliko pitanje da li moze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 28, 2012 Ocekujemo informaciju kad se malo izvozas, kakva je situacija kod tvog auta.Najmanji problem , zatrebace sigurno nekome i ta informacija. Sto se mene tice, smatram da sam uvek realan i kritican (i sto se tice delova i samog auta) - ali sam stvarno za sada prezadovoljan. A vreme ce dati odgovor i na ostala pitanja.Cuo sam vec od par ljudi da su imali isto iskustvo kao i ti, sa tom fabrikana varijantom na Punticima - tvrde plocice. Menjali su ih iako su na oko bile vise nego OK, da ne bi dosli u situaciju da oljuste i obradjuju diskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 28, 2012 Fabrika je smislila odlicnu varijantu. Svakih 20.000 nove plocice i novi diskovi. Cena, sitnica...Preko 100 jevrica.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 29, 2012 Cena, sitnica...Preko 100 jevrica....U mom slucaju jos gore, skoro pa duplo vise kod ovlascenih . Cisto sumnjam da je moguc i priblizno takav "scenario" trosenja, za sada nema naznaka, ali realno sam na odmoru presao "malo" kilometara za takve tvrdnje. Mada kod nas je pitanje (kao i za sve ostalo) sta kupujes i koju klasu. ATE prednji disk za Stilo se po radnjama krece od 5500 din do 7500 din kod ovlascenog uvoznika (MASS, a nemaju ih vec neko vreme na stanju).Nisam hteo da se zezam sa ovim jeftinim zamenskim varijantama pa me je to iskreno najvise i povuklo da uzmem original komplet, uz naravno i dobru cenu koju sam dobio.I nemoj tu da mi baksuziras i kvaris zadovoljstvo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 29, 2012 Već vidim ovaj stil kočenja u najavi.To što si uradio je najbolja kombinacija, mislim na mekše pločice. Čekam izveštaj za par hiljada km vezano za trošenje, suludo je svako drugo maltretiranje tipa FADING. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 29, 2012 Već vidim ovaj stil kočenja u najavi.Sta ti je drugar sa foruma, zna me u sraf... Moram da budem iskren, pogodio si, uz komplet diskova i plocica sam kupio i ovaj "Walkmaxx" model, jbg. imaju najvise mesa za kocenje:Uzeo sam ih bas u ovoj u crnoj boji, da se manje primecuje prasina od kocenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 29, 2012 Dobro si uradio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 30, 2012 Ne mozes da se zeznes i da hoces, video sam preproruku za njih ovde na FLCS forumu ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mdabic3 0 Posted August 31, 2012 Mala pomoc! Od skoro sam vlasnik fiat punta mk2 2001.Poceo sam sa lagano da ulazem pare u njega. Do sada sam odradio dosta posla ali me cekaju jos ugradnja kaisa i spanera i kocnice.Ne znam ni sam sta i odakle da krenem i gde da gledam. Ustanovio sam da punto nema abs sistem i da u skladu sa tim treba i kocnice da gledam. Na prednjim tockovima su diskovi a nazad dobosi. E sad se nadam da bar neko, negde moze da me uputi ili eventualno posavetuje sta treba staviti da bude kvalitetnije ali opet da cena ne bude astronomska.Bojim se lupice mi platu srcka kada vidi racun. Zato, molim Vas, samo lagano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 31, 2012 Sve je nasiroko opisivano ranije... Univerzalnu preporuku nema niko...Citaj, pa odluci sam, nema druge.Bar ces kriviti smoga sebe ako nesto skripi da probudi 2 kvarta okolo kad kocis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2012 Pločice škripe ako kupite najjeftiniji krš, ili ako ih spalite. Sve ostalo ne škripi. Original ne škripi, primetio na svom Stilu. Ali, zato felne puuuuuuuune prašine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted September 1, 2012 U, to mi radi , obradovao si me sto se tice ove prasine na felnama sa originalnim plocicama . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 1, 2012 Pločice škripe ako kupite najjeftiniji krš, ili ako ih spalite. Sve ostalo ne škripi. Original ne škripi, primetio na svom Stilu. Ali, zato felne puuuuuuuune prašine...Kako kad... Evo ovih paklenih dana, skripi po ulici skoro svaki auto. Mislim na skripu pri kocenju na sasvim malim brzinama, ono, bukvalno pred samo stajanje.Ista je takva situacija i kod mene. Diskovi, plocice, sve kupujem kod nasih forumskih prijatelja, i valjda su originali...Desava se i s vremena na vreme da skripi i kad se ne koci, onako cijuce po malo, ali se sve to skine i ocisti i opet je kao novo. U pitanju je Bosch, Ricambi Originali.Pisao vec par puta, ali plocice oderu diskove, a one ostanu kao nove posle 40.000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2012 Kod mene nikad nije škripalo, a blage veze nemam šta je na kolima. Doduše felne prašnjave. Za dve godine računam, pa ću napisati ovde šta sam koristio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted September 2, 2012 (edited) Ime, ja ti od srca zelim da za te dve godine (koliko si planirao) uopste i ne saznamo koje si plocice/diskove imao. Nego da umesto toga zamenis masinu za neku noviju .Ali samo pod uslovom da ostanes u grupaciji, tj. na forumu . Edited September 2, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 2, 2012 Ime, samo hvala i odo da izguram penzionere da uplatim loto.Definitivno ostaje JTD/MJ, prija mi njegova masaža. Samo čija hauba u nastavku priče to je već ? Navijamo za Insigniju (bar ne za god-dve i ako smanjim nepotrebne troškove).Ali definitivno (naravno ako me ne izbace) ostajem na ovom forumu. Lim je lim a ljudi su ljudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted October 16, 2012 Da li je neko od vas stavljao brembo kocione plocice? Cesljao sam ebay,pa rekoh da pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lajsna 21 Posted October 19, 2012 Nije niko, ali svi bi voleli Ako si u stanju da priustits i da nabavis nema razloga da oklevas Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 19, 2012 Na moj auto sam stavio Metelli sva 4 diska i ICER plocice svih 8. Zamenio polovinom juna sve komplet, presao od tada oko 3500-4000km i nemam ama bas ni jedan problem.Šta više pre 20dana sam bio na tehnickom i kaze lile - ''ja jos nikada nisam video ovako dobre kocnice!!!'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 19, 2012 (edited) Probaj sa tim diskovima dobro zagrejanim da uletis u povecu baru, pa javi kako koce sa vece brzine... Edited October 19, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Pa posle, Mile voli disko........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 20, 2012 Iskreno ne znam, nisam pokusavao nista određeno kako bih nesto tu sad testirao ali za sada koče fenomenalno!Takođe pošto sam masinac znam da ce svaki materijal pa i disk promeniti svoja svojstva kada se 'okali' tj dovede do određene temperature gde mu se menjaju karakteristike pa se potom naglo ohladi. Mozda je samo razlika u toj tacki tj visini temperature kada odredjeni diskovi počinju da menjaju svojstva.Međutim te temperature su toliko visoke da cu ih ja sa mojom vožnjom jako jako teško dostići posebno po kišnom/vlaznom vremenu. Ta promena o kojoj pričate je prvenstveno promena na pločicama sto je i jedan od razloga škripe pločica. Naravno da sve ovo zavisi od kvaliteta pločica jer kada se plocice tako 'okale' povrsinski sloj postaje tvrđi, slabije se troši, više uglača i pocinje da škripi. Zato se šmirglaju pločice ili podmazuju 'bakarnom mašću'. U ostalom disk kao disk i treba da bude sto tvrđi a pločica mekša kako bi se ostvaro optimalni koeficijent trenja između ova dva elementa.Tako da verujte da su pločice te koje 'neće' da koče, a diskovi su ili previse meki pa se trose ili se pregrevaju ili se iskrive.Izvinjavam se ako sam smorio filozofiranjem - samo zelim da pomognem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted October 20, 2012 Posto cu morati uskoro i ja da menjam plocice pakne kako li vec jer su pocele da se cuju kada pritisnem kocnicu neko skripajne,cak i dok auto stoji ugasen.Interesuje me koje da stavim na mog Punta 1.2 16v .Rado bi ugradio i diskove pozadi ali mislim da je to nemoguce na ovaj Punto ugraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites