nidza 613 Posted November 5, 2011 Fenomenalne su, ne moze bolje, ali prosle su preko 5000km dok je sve leglo. Doduse, bio sam kod Gorana na reklamaciji, usput dok smo druge neke stvari radili i rekao sam im da provere. Da li su nesto tad cacnuli pa je leglo kako treba, to ne bih znao. Ako je i bio neki propust pri prvoj ugradnji nisu mi rekli, niti je vazno. Koci odlicno, papucica je jako mekana i bas se lepo dozira.Sve u svemu vise nego zadovoljan. Mogu samo da preporucim najtoplije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
konj_konjski 1 Posted November 6, 2011 Ja sam stavio ATE na Palio i vrlo sam zadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan HGT 0 Posted November 6, 2011 Na bravo sam stavio ne davno Ferodo plocice i diskove i zadovoljan sam platio sam 5000 za oba diska i 2500 za plocice Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted November 7, 2011 Hajde da se i ja uključim u temu.Stavio sam diskove Meteli i pločice ATE na Multiplu i posle pređenih 7000km počeli da tresu ko ludi i na malim i na većim brzinama dok kada polako pritisneš pedalu kočnice to trešenje se maltene ne oseti.Imam utisak kada bi sa brzinom na auto putu od 120km naglo zakočio da bi se sve raspalo na prednjem trapu, napominjem da je trap utegnut maksimalno u Auto servisu Tadić na Vilinim vodama.A da jedno zapažanje kada sam se vraćao sa mora bila je noć i po prvi put su diskovi u toku vožnje osetili vodu bila je neka mala kiša kroz Makedoniju i od tada imam osećaj da pri kočenju sve više i više volan polako podrhtava.Što se tiče kvaliteta Meteli diskova zaista nisam kopententan da kažem ali ako je njima bilo potrebno da kroz jednu vodu prođu i da se malo iskrive onda zaista nemam reči na uvoznu deklaraciju sa kojom se pravdaju da imaju kvalitet, verujem da je i ostala roba koja se uvozi u našu zemlju jedno veliko ĐUBRE i da mi kao krajni korisnici ispaštamo.Još i da dodam da sam sve kupio u KIT komercu u <žarkovu i da kada sam tražio prednje diskove i pločice za Fiat Multiplu dobio po njihovom seriskom broju i mislio da je to to ali vraga kada sam otišao kod mog servisera (Osečina kod Valjeva daleko 120 km) i sve skinuli ustanovili smo da su i diskovi i pločice manjih dimenzija od mojih (281mm) i da poludiš sve vratili staro pa nazad u KIT gde su oni bez reči sve zamenili u novu dimenziju i naplatili razliku (skoro duplo)????Inače sve delove kupujem u KIT komercu i veliki pozdrav osoblju u Žarkovu.Verovatno sma bio malo više dosadan ali ja i dalje imam problem sa kočnicama i postavljam sebi pitanje da nije nešto drugo, a ne kako mislim krivi jedan od diskova.Pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 7, 2011 Ako si sa vrućim diskovima uleteo u vodu može se dogoditi da si se iskrivili diskovi... tu ne pomaže ni Brembo kvalitet Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 7, 2011 Ja sam stavio Meteli diskove napred, cena 2900 dinara oba, pločice Valeo, cena beše isto 2 i nešto ili 3 i nešto ljade, paknovi Valeo 3900.Koči odlično, lako se dozira, meko, samo eto zna da cvilne kad se samo pipka kočnica pri manjim brzinama, ono kad već staješ na semaforu ili pri parking manevrima...al samo cvilne malo, nije strašno, to je i OK...Jedino diskovi i nisu baš dugo bili glatki, pojavili su se risevi, al samo nek oni koče, za te pare nek pređem i 20 ljada, sam sam menjao sve, nikad lakši posao na kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 7, 2011 Koja je procedura za zamenu diskova, plocice sam vec i sam menjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 7, 2011 (edited) Kakva je to priča sa tim risevima? Baš sam zagledao skupa kola redom po parkingu, sa ogromnim felnama i pretpostavkom da imaju i neke baš dobre kočnice. Sve imaju risove. Kod mene je situacija slična. Zadnji diskovi su mi, doduše, mnogo bolje ispolirani (isto ATE, samo su pločice Valeo, nije bilo ATE). Na prednjima se vide koncentrične kružnice od trošenja.Ni prednji ni zadnji nisu kao ogledalo, kao što neki pričaju. Možda moji kriterijumi nisu adekvatni, ali kad neko kaže ogledalo ja pomislim na retrovizor, npr. Edited November 7, 2011 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 7, 2011 (edited) Zamena diska i pločica, kako sam ja radio, dosta teksta ali jako prosto:Skineš točak.Otvoriš posudu za dolivanje kočionog ulja ispod haube. Ostaviš je otvorenom da možeš da vratiš cilindar, jer inače nabija pritisak koji ga stalno vraća.Skineš kočiona klješta. Ona se drže iza diska sa dva šrafa koja se vide ključem čini mi se 12, šrafove iza gumenih kapica ne treba skidati, a i treba imbus 7 koji retko ko ima. Otkvačiš i žicu osigurač sa prednje strane klješta. Smakneš ih i spustiš na zemlju, da bi dohvatila zemlju treba da otkačiš kočiono crevo sa nosača.Nikako dalje ne stiskaj kočnicu u kabini!Ako ćeš da menjaš pločice, sad možeš samo da ubaciš druge, prethodno skini čep za dolivanje kočionog ulja i vrati cilindar nekim alatom poluga metodom. Potrebno je možda i da rasturiš klješta tako što ćeš skinuti dve gumene kapice i odšrafiti ta dva šrafa imbusom 7.Nema potrebe da odvijaš centralni šraf, ispašće ti poluosovina tj smaknuće manžetnu i eto novog, nepotrebnog posla.Odvrneš dva šrafčića špicasta koja nose disk, ista ona koja drže poklopac doboša, na koje naiđe točak kad ga vraćaš. Ključ 12 čini mi se.Skineš disk.Očistiš površinu na koju naleže čeličnom četkom i šmirglom OBAVEZNO, da bude ravno, bez rđe i džombi od rđe.Očistiš novi disk od masnoće, verovatno postoji tanak film da ne rđaju u radnji nečim tipa razređivač, ali ne uljani.Staviš drugi.Zašrafiš ta dva špicasta šrafa što ga drže. Ne zateži puno, mekani su, a uloga im je samo da diske ne ispadne kad skidaš točak, njega drže na mestu isti šrafovi koji drže točak. Znači komotno možeš i samo rukom da ih navrneš koliko jako možeš.Vratiš klješta, ako treba opet vrati malo cilinda tako što zavučeš polugu međ pločice i napneš.Zašrafiš klješta iza diska, vratiš osigurač žicu sa prednje strane.Zakačiš kočiono crevo nazad na nosač.Vratiš točak. Po želji i ofarbati klješta Kakva je to priča sa tim risevima? Baš sam zagledao skupa kola redom po parkingu, sa ogromnim felnama i pretpostavkom da imaju i neke baš dobre kočnice. Sve imaju risove. Kod mene je situacija slična. Zadnji diskovi su mi, doduše, mnogo bolje ispolirani (isto ATE, samo su pločice Valeo, nije bilo ATE). Na prednjima se vide koncentrične kružnice od trošenja.Ni prednji ni zadnji nisu kao ogledalo, kao što neki pričaju. Možda moji kriterijumi nisu adekvatni, ali kad neko kaže ogledalo ja pomislim na retrovizor, npr.Risevi se pojavljuju jer pločice imaju metalne opiljke, neka su i tvrđe od diskova, zato i škripuću. Škripanje ne znači da ne koče dobro.Zato je najbolje kupovati disk i pločice istog proizvođača jer je tvrdoća tj sastav "usaglašen" Edited November 7, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 11, 2011 ja sam na svog Stila stavio napred Metelli diskove i ATE plocice i mogu da kazem da koci odlicno... nikakva podrhtavanja nisam osetio, a i serviseri su mi preneli da nisu imali problema sa Metellijem .. pozadi sam pre 10ak hiljada montirao Valeo diskove sa Valeo plocicama i takodje za sada bez problema .. poz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 11, 2011 Ja preporucujem Ferodo DS Performance A sto se tice vracanja cilindra na klestima, ako imate manju stolarsku stegu, koristite je za ovo i cilindar se vrati bez otpora prakticno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 11, 2011 Ne mora stega, možeš i ispred zgrade sa dva velika šrafcigera ili bilo čim što može da napravi dobru polugu. Ja sam jugiću odgljavljivao i podmazivao klipove na kleštima svakih 6m da bi uvek kočio savršeno. Malo sam macnuo i one pločice što se fiksiraju osiguračima - imao sam stari tip klešta.Treba u krst uhvatiti dve poluge, ja sam koristio dugačak šrafciger i krst ključ za točkove i sasvim zaglavljen klip se vrati krajnje lagano. Onda ga nadrukam par puta da izađe malo, prsnem WD-40, vratim tim polugama, i tako desetak puta dok ne može da se ugura vrlo lako.Posle toga na tehničkom jugić je imao razliku između levog i desnog točka tek na drugoj decimali sa ferodo i lucas pločicama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 11, 2011 Sa Lukasovim plocicama sam presao oko 36000km i danas sam opet uzeo iste, disk posle njih jedva da se primetno ukopao a koce ko blesave. Cena 2900rsd Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 11, 2011 Ne mora stega, možeš i ispred zgrade sa dva velika šrafcigera ili bilo čim što može da napravi dobru polugu. Ja sam jugiću odgljavljivao i podmazivao klipove na kleštima svakih 6m da bi uvek kočio savršeno. Malo sam macnuo i one pločice što se fiksiraju osiguračima - imao sam stari tip klešta.Treba u krst uhvatiti dve poluge, ja sam koristio dugačak šrafciger i krst ključ za točkove i sasvim zaglavljen klip se vrati krajnje lagano. Onda ga nadrukam par puta da izađe malo, prsnem WD-40, vratim tim polugama, i tako desetak puta dok ne može da se ugura vrlo lako.Posle toga na tehničkom jugić je imao razliku između levog i desnog točka tek na drugoj decimali sa ferodo i lucas pločicama.Pa ne mora stega, ali ako je neko ima, mislim da mu je posao 1000 puta laksi tako nego sa polugom gurati a da ne kazem da uvek postoji sansa da isklizne pa dodje do povrede prstiju i ruku, jos kad je hladno napolju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 11, 2011 Istina. Debele radničke rukavice se moraju imati u gepeku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22625 Posted November 12, 2011 Kupio sam danas originalne za Lybru, 5.600 sa klupskim popustom. Francuski je proizvodjac, zaboravio sam ime. Iste sam kupio i prethodni put i trajali su mi 60.000 km, sa starim diskovima. Sada ce ici na nove diskove, takodje originalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted November 23, 2011 (edited) koje diskove uzeti za punta i da li postoje ventilirajuci za 1.2 16v Edited November 23, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 23, 2011 (edited) I da li pasu ventilirajuci od brava 1.8 ili 1.6 nisam siguran koji je tacno model na brava 1.2..Koliko sam video da je precnik isti ali debljina nije... Edited November 23, 2011 by Stex Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted November 23, 2011 Stex hteo bi isto sto i ja .da zamenis ove obicne ventilirajucima ako moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 23, 2011 Bas tako...Imam priliku da uzmem od druga polovne ali nisam siguran da li pasu...A gde sad po ovoj hladnoci da rasturam da proveravam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted December 14, 2011 Ajde malo iskustva da osvezim temu.Posle fabrickih Bosch koje su vozene 45.000km, mahom grada, zamenjene plocice.Auto je Z10 2006g.Prvo sam probao TRW iz AP Sporta, koje su skripale, cak i u samoj voznji bez kocenja.Takodje su parale disk, kad se smota pun.Vozene 1000km, reklamirane, i vracene u AP Sport, korektno sa njihove strane.Sledece sam pokusao sa ATE plocicama, i evo vozim ih vec oko 200km, nisu jos savrsene na kocenju, ali su besumne, zadovoljan sam, videcu kako ce se pokazati.U poredjenu sa TRW, reakao bi drasticna razlika u korist ATE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
roskem 0 Posted January 11, 2012 (edited) Neko je spomenuo u ovoj temi da ATE plocice ne idu na ATE diskove. Da li je to zaista tako ili je to neka izmisljotina?Ovo pitam jer ja uskoro treba da menjam i diskove i plocice, a hteo bih neku najkvalitetniju varijantu. Koliko sam shvatio ATE je bolji i od originalnih plocica i diskova, ali ako je gore pomenuta pretpostavka tacna mene onda interesuje da li staviti:a ) Original plocice i ATE diskoveb ) ATE plocice i original diskovec ) ATE i diskove i plocice Edited January 11, 2012 by Roske Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted January 11, 2012 A ja da ti kazem posle malo vece kilometraze, moje ATE plocice ne koce kao originalne Fiat plocice, koje je proizvodio Bosch.Mozda ce jos malo leci za koju 1000km, ali to mi je utisak za sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
roskem 0 Posted January 11, 2012 (edited) pa ja sam u startu mislio da uzemem original plocice i diskove, ali onda sam procitao celu temu i dosao u dilemu... al' bacam rime sacekacu jos malo da vidim sta drugi forumasi misle Edited January 11, 2012 by Roske Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted January 11, 2012 Za Punta ATE je 1600 kinti, dok je taj Bosch nekih 3800 din.Ja sam bio ubedjen da su mi krivi diskovi zato sam i uzeo jeftinije, da pregura jos malo.Medjutim ispalo je da su mi bile krive gume, i sad mi je ostalo da auto za nijansu gore koci, isto kao sto je losije kocio i sa TRW.Preziveces i sa tim ATE, ali da li je to bolje od originala, cini mi se da nije...Doduse kolega Nidza tvrdi da mu je sve to lepo leglo, posto njemu verujem, sad iscekujem da moje Ate legnu Quote Share this post Link to post Share on other sites