Mijailović P. 3431 Posted September 8, 2022 Ja turio Bremsi. Ma idi begaj. Nema im ravnih. 1 Chika Kure reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 8, 2022 Nema brate. Samo menjas diskove periodicno inace plocice su vecne Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 3 Mijailović P., Kosta Smosta and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted September 8, 2022 4 hours ago, andreja.micovic said: @Rajkovicbg koliko sam ispratio ovaj podforum, Ate prednjaci po upotrebi a iz licnog iskustva, a i ovog sa ove teme, brembo izbegavaj. Nije to taj brembo sto ocekujes da bude Brembo je odlican, izgleda da sve zavisi od kog uvoznika pazaris... Godinama sam na Alfi vozio brembo i nikada problem, a opet naslusao sam se svega i svacega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted September 8, 2022 Koliko znam, brembo samo iz Gazele Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 8, 2022 OVDE je potvrda kompanije Brembo o originalnosti njihovih proizvoda u Euroautu. - izvor 1 Chika Kure reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 6 Posted September 8, 2022 1 hour ago, neshaoct said: OVDE je potvrda kompanije Brembo o originalnosti njihovih proizvoda u Euroautu. - izvor Euroauto i Gazelakomerc, nema greske za Brembo i Ferodo., vecina vecih firmi uvozi/nabavlja od istog dobavljaca sa zapada. Brembo-Ferodo-Pagid-EBC jos nekoliko proizvodjaca zaustavljaju vozilo, traju dugo, ne krive se na toplo-vrelo-hladno, koce kad su zagrejane i pregrejane, izbacuju sa valjaka na tehnickom, prevrcu AUTO preko nosa, sve ostalo je nepotrebno pretvaranje trenja u toplotnu energiju, 100ak evra komplet diskovi i plocice napred za PUNTA MK2, bomba. Sinu sam na Alfu MIT-a meto napred-nazad Brembo Ferodo!!! komentar je JU JU JU JU, sta bi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted September 8, 2022 Da prekopitam jedan moj post da drugog foruma." Da te malo "razočaram", ATE više nije ono što je bio nekad. Svugde sma ga stavljao ( osim na Deltu, tu sam bio stavio Brembo ) i nisam imao problema. Sad sam ga stavio na Giuliettu i posle 20ak k km počinju da se čuju. Original su diskovi i pločice, kupljene u inostranstvu ali čuju se sad. Kasnije sam od još par ljudi čuo da ATE više nije toliko dobar. Čisto da znaš, ako počnu da škripuckaju, šta im je. "I meni se čini da ATE nije više to što je bio. Trenutno ne škripuckaju, videćemo dalje.Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted September 8, 2022 Ja cu jos jednom navesti, dzaba bacate pare na kojekakve trw, ate i itd.. Jurid i Remsa vrse posao vrhunski za male pare. Remsu vozi jedan alfista na Navaku i prezadovoljan je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1854 Posted September 8, 2022 Kažu da Jurid idu na 1/3 kola prodatih u Evropi kao fabričke. Meni su fabričke na 500L bile galfer (vidi se kada se skine fabrička etiketa). Za vozače sa nižim budžetom (kao ja) tomex pločice su super, koče odlično ali moraja da se više stiska pedala (ako je to uopšte relevantno danas prošao tehnički) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rajkovicbg 5 Posted September 18, 2022 Kupljene su trw pločice u Wint-u. Cena je 4900din. Pločice iz prve ugradnje sa mopar znakom su zamenjene nakon 40.000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 462 Posted September 19, 2022 Na pandi promenio diskove i plocice stavio Brembo i posle 15,000km plocice za zamenu Montirao TRW , koci lepo a koliko ce da traje videcemo pandu vozim iskljucivo po gradu prilicno lagano bez naglih kocenja i jurcanja mada je cesto natovarena ali 15,000km mi deluje da su se plocice mnogo brzo potrosile Na passatu promenim diskove i plocice i posle 10,000km iskrivio se disk trese, ni dve godine star, majstor kaze da se ne zezamo sa garancijom moze da bude komplikovano i da traje te obradi diskove i promeni plocice Posle 3000km opet se disk iskrivio passata vozim iskljucivo van grada tj autoputem i uvek sa porodicom tako da opet nema agresivne voznje Ne znam tacno koje su marke diskovi i plocice ali kad god me je majstor pitao koji deo da kupi uvek sam mu odgovorio kvalitetniji Ocigledno nemam srece Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted September 19, 2022 Zadnje pločice za zamenu, taman da regulišem na velikom servisu ove godine, pored još par stvari. Poslao upit Slayer-u za komplet Galfer HP za oba zadnja točka pošto iste imam napred. Generalno, ako nemaju štroke i sa dobrim diskovima, zakivaju i ne škripe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted September 19, 2022 (edited) 4 hours ago, clockwork_orange said: Na pandi promenio diskove i plocice stavio Brembo i posle 15,000km plocice za zamenu ali mi deluje da su se plocice mnogo brzo potrosile Na passatu promenim diskove i plocice i posle 10,000km iskrivio se disk trese, ni dve godine star, majstor obradi diskove i promeni plocice Posle 3000km opet se disk iskrivio Meni brzo potroseno deluje i onih 40.000 km koje kolega pomenu iznad, a kamoli 15.000 km... Ili preterano zaletanja i kocenja ili neka kombinacija tvrdog diska i izuzetno meke plocice? I meni je to bas neverovatno brzo potroseno na tako malom i laganom autu. Sto se diskova tice - sve vise i vise bofla na trzistu, da covek vise nije pametan. Na bivsem Stilu sam jos tada uzeo OEM diskove i plocice (Ricambi Originali) preko naseg drugara Baneta iz bivse AK Vozdovac - vracao se po jakoj kisi sa duzeg puta za BG, jos pazio da se negde zbog bara disk slucajno preterano ne ugreje i ne vredi... Iskrivi se djubre, popiz*eo sam, jos svesno platio prilicno (dvoumio se izmedju ATE, tih OEM Fiatovih i jos 2-3 brenda)... A sada je situacija sa izborom jos gora, da stvarno vise ne znas sta da 100% pazaris kada dodje vreme. Cak i kada hoces da platis vise za kvalitet. Edited September 19, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1287 Posted September 19, 2022 (edited) Ja koristim boschove , ne trose se brzo, ne skripe - bas su kako treba sad nemogu da se setim kolko sam ih placao ali mislim da je to original ugradnja i odlicne su. A pre njih su bile LPR one su strugale dobro stim sto se isto nisu trosile brzo . Edited September 19, 2022 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 462 Posted September 19, 2022 Ja stvarno normalno vozim bez naglih kocenja i zaletanja imam skoro 50 godina pa me je i proslo ludovanje sa kolima a i oci i refleksi nisu kao nekad pa i to utice na stil voznje, Jeste panda cesto natovarena ali i to je retko preko 200kg>Uvek sam bio u fazonu da kupim kvalitetne delove pogotovo sto vozim porodicu i hocu uvek da budem siguran u auto Na kocnicama i gumama nikad nisam stedeo jer pola metra duzeg zaustavnog puta moze mnogo da me kosta samo da polomim far na pandi i eto razlike izmedju kvalitetnih i nekvalitnih plocica Ovo sa diskovima me je razocaralo za 3000km do Grcke i nazad i malo po lokalu ni jedom nisam naglo zakocio a ni jednu baru nisam video, kao da su od zavke pravljeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 998 Posted September 19, 2022 Teret cini svoje. 200kg nije malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rajkovicbg 5 Posted September 19, 2022 Fabričke pločice su i dalje imale "mesa" medjutim u poslednjih mesec dana se pojavio zvuk sličan onom koji proizvodi tramvaj pri kočenju pa smo izvšili zamenu. Sada je ponovo silent mod pri kočenju Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 140 Posted October 17, 2022 Meni vruci srafovi na oba prednja tocka,da li su kocnice u pitanju,verovatno jesu jer pogledam od prosle zamene,skoro 30.000km...Al da li jos nesto moze da bude. Punto2,metan,2005. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19972 Posted October 19, 2022 @mitrosOdvezi da provere koliko ti je mesa ostalo na pločicama i koja je debljina diskova. Prvo to pa ako ponovo greje onda moze da bude neki od klizaca ili sam kocioni klip da zaglavljuje i ne vraca dobro pa pravi trenje, trosi policice i diskove i ugreje felnu. Nije zgoreg ako nisi da i kociono ulje zamenis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 11, 2023 Čeljusti kočnica: pregled, servis, remont, zamena. Sve što treba da znate PR tekst Stanje kočionih čeljusti treba proveriti tokom svake provere kočionog sistema. Manje greške se mogu lako popraviti na licu mesta. Ozbiljnije greške zahtevaju čeljust za zamenu. Preporučujemo TRW-ov asortiman repariranih čeljusti i objašnjavamo zašto su oni dobar izbor. Evo šta trebalo imati na umu: Dodatne kontrolne tačke prilikom provere stanja čeljusti. TRW čeljusti – proizvodni kuriozitet i pametna rešenja koja olakšavaju zamenu. Kočioni sistem je jedan od najvažnijih sistema, jer ima ključan uticaj na bezbednost vožnje. Nažalost, i on je podložan habanju, pa je vredno zapamtiti da ga povremeno servisirate. Treba obratiti pažnju na nedostatke koji proizilaze iz specifičnosti procesa eksploatacije i protoka vremena. Ovog puta se fokusiramo na to šta bi trebalo raditi tokom održavanja. Ali naravno, neki saveti važe i kada vozač poseti garažu zbog kvara kočionog sistema. Šema inspekcije Ubrzo nakon što automobil dođe na pregled, vredi proveriti temperaturu felni. Važno je, jer se temperatura ne može naknadno proveriti. Ako je neki od točkova vruć, to može ukazivati na probleme sa kočionom čeljusti. Sledeći korak je intervju sa vozačem u pogledu kvaliteta kočenja (postavlja se pitanje da li automobil vuče, vibrira, ispušta neobične zvukove pri kočenju). Zatim nastaviti sa rutinskim aktivnostima održavanja. Mnogi brendovi automobila imaju svoje rasporede održavanja. U slučaju polovnih automobila, vredi koristiti univerzalni, u okviru kojeg se na svakih 15.000 kilometara proveravaju prednje kočnice, a na svakih 30.000 km i zadnje kočnice. Prilikom procene stanja kočionih čeljusti, najbolje je pratiti sledeću šemu: 1. Preliminarna provera: - nakon skidanja točka – vizuelna procena čeljusti; obratiti pažnju na koroziju, neželjene elemente (npr. šljunak), nedostajuće šrafove, navrtke, poklopce,, - kontrola spojeva krutih i savitljivih cevi, - znaci pregrevanja. 2. Pregled nakon demontaže jastučića: - provera stanja gumenih zaptivki, - provera stanja klipa (stanje površine – da li je korodiran ili prljav), - proveriti stanje slajdova. Kvarovi/popravke Manji defekti, npr. blokirani klizači, obično se mogu lako popraviti (očistiti, podmazati). Blokiran klip, korodirana čeljust i istrošene zaptivke kvalifikuju čeljust za zamenu.Na tržištu postoje kompleti za samoreparaciju, ali to nije uvek isplativo. Takođe nosi visok rizik od pritužbi kupaca. U ovom slučaju je najbolje zameniti čeljust. Obnovljene čeljusti su dobro rešenje zbog kvaliteta, troškova i ekoloških razloga. TRW je jedan je od najvećih svetskih proizvođača čeljusti i lider u kategoriji prerade čeljusti. Kvalitet nove čeljusti Reparirane TRW čeljusti imaju sve karakteristike potpuno novih čeljusti. To je zbog činjenice da se tokom procesa prerade potpuno demontiraju, a svi istrošeni delovi se zamenjuju novim. U većini slučajeva ostaje samo jezgro, odnosno očišćeno i zaštićeno telo čeljusti, koje se može ponovo koristiti bez rezerve, jer je njegov radni vek višestruko duži od radnog veka pokretnih delova. Postupak prerade omogućava smanjenje cene čeljusti i takođe je ekološki prihvatljiv. Proces smanjuje emisiju CO2 (do 1.500 tona godišnje) u poređenju sa proizvodnjom novog dela. Takođe troši mnogo manje energije. Dodata vrednost TRW reparirane zadnje kočione čeljusti su fabrički napunjene kočionom tehnikom za laku montažu ili odzračivanje. Zamenjena kočiona tečnost Zamena kočionih čeljusti podrazumeva promenu kočionih tečnosti u celom kočionom sistemu. S jedne strane, radi se o prevenciji i bezbednosti, a sa druge, produžava vek novim delovima. Podsećamo da tečnosti DOT4 i DOT5 treba menjati najmanje svake 2 godine. Posetite naš sajt da saznate više o TRW proizvodima: trwaftermarket.com/en ZF Friedrichshafen AG ZF je globalna tehnološka kompanija i snabdeva sisteme za putničke automobile, komercijalna vozila i industrijsku tehnologiju, omogućavajući sledeću generaciju mobilnosti. ZF omogućava vozilima da vide, misle i deluju. U četiri tehnološka domena:kontrola kretanja vozila, integrisana bezbednost, automatizovana vožnja i električna mobilnost, ZF nudi sveobuhvatna rešenja za proizvođače vozila i nove pružaoce usluga transporta i mobilnosti. ZF elektrifikuje različite vrste vozila. Svojim proizvodima kompanija doprinosi smanjenju emisija gasova i zaštiti životne sredine. U fiskalnoj 2020. godini ZF je prijavio prodaju od 32,6 milijardi evra. Kompanija zapošljava više od 150.000 saradnika na približno 270 lokacija u 42 zemlje Sa integrisanim rešenjima i celokupnim ZF proizvodnim programom, ZF Aftermarket divizija ZF Friedrichshafen AG garantuje performanse i efikasnost vozila tokom njihovog životnog ciklusa. Kombinacija pouzdanih brendova proizvoda, digitalnih inovacija, prilagođenih proizvoda i usluga i svetske servisne mreže učinili su ZF traženim partnerom i brojem dva na globalnom tržištu rezervnih delova automobila. Za više informacija za štampu i slike posetite: www.zf.com/press Preuzeto sa: polovniautomobili.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 14, 2023 Ааааааааааааhh, memories... 6 alfini0507, MS PK, horvat and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
037 179 Posted June 3, 2023 (edited) Menjam kočni fluid, a verovatno i pločice i diskove (pretpostavljam da majstor ima bakarnu pastu i sl.) na »Fiesti 1,25 16v« 2006. Ima li nekog mišljenja ili preporuke, šta kupiti? Bitno mi je da dobro koče, ne škripe, ne krive se... Dugotrajnost i cena nisu važni. Edited June 3, 2023 by 037 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosta Smosta 1854 Posted June 3, 2023 Preporučujem galfer https://www.slajer.co.rs/ za 500L prednje pločice oko 5800din, ako čovek koji vozi celih 85ks sme da ima mišljenje . Nego ako pločice nisu dobro uparene gumama može da bude još gore kočenje, nego sa ,,slabijim'' pločicama. Diskove preporučujem fremax https://lukena-auto.com/brend/fremax/ . Vozim ih 20-30.000km, nema pregrejavanja, vitoperenja i kada sam ih kupovao pre 3-4 godine mislim da su bili među najjeftinijima. 1 037 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted June 4, 2023 @037 Ate plocice. Nisam primetio da se neko zalio da skripe. Ja sam ih stavio pre par 1000 km i dalje ne skripe niti skripucu a bilo je kisa. 1 037 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted June 4, 2023 Na žalost, ATE nije više što je bio. Debelo su me razočarale, diskove sam već jednom obrađivao a pločice ponekad škripe par dana pa prestanu pa opet u krug. Čitah malo po netu, dosta ljudi se žali da u zadnje vreme nisu baš dobre. 2 Axic and 037 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites